neshaoct 9591 Posted October 2, 2019 Mercedes E60 AMG krajem oktobra na aukciji, očekivana cena oko 200.000 evra Mercedes W124 je ne samo kod nas poznat kao ''tvrđava na točkovima'', ''ili poslednji Mercedes za sva vremena'' i sve je zanimljiviji kao youngtimer model, posebno ako je reč o nekoj od ''performance'' verziji čuvene limuzine iz Štutgarta. W124 je nasledio liniju W123 koja se čak i više od njega mogla pohvaliti izradom za sva vremena. Mercedes W124 je nacrtao kućni mag dizajna Bruno Sacco te joj udahnuo masivan, ali uzvišen dizajn, tipično za jedan Mercedes koji je osim kao limuzina stizao i kao karavanski T-model, Coupe i Cabriolet. Pritom je 1991. godine u prodaju stigla i najsnažnija verzija sa V8 M119 motorom od 326 KS pri 5700/min i 480 Nm pri 3900/min pozajmljenim iz modela SL, nazvana 500E i kasnije E500 kad se menjala nomenklatura, a sklapala se u pogonima Porschea sve do 1995. godine. Na krilima uspeha ''Power E-klase'' u Mercedesu su odlučili da AMG napravi limitiranu seriju pod nazivom E60. Tako je najsnažniji W124 dobio ručno pravljeni 6.0 V8 koji je prošao tretman kod stručnjaka iz Affalterbacha koji je donosio plus 53 KS (ukupno 376 KS), a za tu priliku AMG je dodatno doradio oslanjanje i stavio sportski izdusni sistem. Uz minimalne optičke dorade E60 je bio spreman za tržište. Od 1994. do 1995. napravljeno ih je zvanično 45 primeraka, mada su neki vlasnici modela E500 svoje primerke privatno prerađivali u E60 kod AMG-a koji tada još nije bio službeni tjuner Mercedesa, a takvih je bar stotinjak. Ipak, primerak koji se sprema za aukciju 24. oktobra u Londonu putem kuće RM Sotheby's je originalni primerak iz 1995. godine, a prema broju šasije, veruje se da je reč o poslednjem proizvedenom primerku. Automobil je nov prodat u Japan, a pre tri godine je uvezen u Švajcarsku. Ostaje da se vidi koliko cenu će postići, a neka predviđanja poznavaoca tržišta govore o cifri od čak 200.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 2, 2019 Carfection video: Test Mercedes AMG E53 Za razliku od većine testova, ovde je prezenter ujedno i vlasnik auta, pa može mnogo detaljnije da opiše svoje utiske: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 10, 2019 EmisijaSAT video: Mercedes E 300 de Šta znači slovo ''d'' u oznaci svi znamo, ali ono ''e'' je nova stvar. To ustvari znači da je 2.0 dizel dobio pomoć elektromotora od 120 konja, pa eto oznake ''de''. Dakle, faktički ovo je dizel hibrid, i to onaj koji može i da se puni, tj. Plug-in. Ima dizel 2.0, ima elektromotor i ima bateriju. Može i da se vozi samo na struju. Pogledajte kakav je ''de'' kad se uporedi sa klasičnim ''d'' sa istim 2.0 dizelom od 194 KS ispod haube: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 27, 2019 VreleGume video: Test Mercedes E 300de Strujom u gradu - dizelom po auto putu! Jedini plug-in sa dizel agregatom je pred nama. Obećava 50 km električne autonomije, efikasnu rekuperaciju, malu potrošnju goriva i sve Mercedes atribute pride. Baš da vidimo! Ni većeg auta ni manjeg gepeka baš zbog baterija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 4, 2020 AutoMarket.hr video: Mercedes E Coupe Posle W115, W123 i W124, Mercedes predstavlja novu E klasu sa jednim parom vrata manje, odnosno u Coupe verziji. Pravu konkurenciju i nema jer BMW ne pravi Seriju 5 kao Coupe, Audi ima ''sportskiji'' A6 koji zove A7, ali ni on ne postoji u varijanti sa samo dvoje vrata, tj. kao Coupe. Juraj Šebalj isprobao je E Coupe sa 195 konja snažnim dizelom, 4Matic pogonom na sve točkove i automatikom sa 9 brzina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 22, 2020 Autogefuhl video: 2020. Mercedes E-Class facelift Iako je testni auto maskiran, u videu se nalaze kompletne informacije kako će šta izgledati na restajlingu E klase. Unutrašnjost ionako nije sakrivena, pa se još lakše primete novosti, naročito po pitanju infotainment sistema: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 22, 2020 Uskoro obnovljeni Mercedes E-Klase Osveženo izdanje Mercedesove E-Klase u evropske prodajne salone stiže sredinom godine. Četiri godine nakon premijernog predstavljanja aktuelne generacije E-Klase u Mercedesu se pripremaju za predstavljanje temeljito redizajniranog modela, koje sa sobom donosi decentne promene na karoseriji i u kabini, unapređenu mehaniku i još više bezbednosnih sistema. Redizajnirana E-Klasa koja se još uvek krije iza kamuflažnih folija u evropske prodajne salone bi trebalo da stigne početkom leta, a sa obnovljenim izdanjem vozač će dobiti novi multifunkcionalni upravljač, unapređen MBUX multimedijalni sistem i nekoliko sistema koji će asistirati upravljanju i kočenju. U MB-u su rekli da će osvežena E-Klasa biti dostupna sa sedam hibridnih opcija, pogonom preko obe osovine (4Matic) i nekoliko karoserijskih verzija. U ponudi će biti i dva nova motora sa unutrašnjim sagorevanjem (dvolitarski četvorocilindarski i trolitarski 6-cilindarski benzinski motor) kojima će asistirati blaga hibridna tehnologija. Nakon početka prodaje u Evropi E-Klasa će ubrzo biti dostupna i na tržištima širom sveta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 24, 2020 Ovako izgleda restilizovani Mercedes E klase Dok čekamo na zvaničnu prezentaciju restilizovane Mercedesove E klase (W213), izgled ovog automobila je već otkriven na njegovom ekranu infotainment sistema. Više o obnovljenoj E klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 26, 2020 Parkers video: Test Mercedes AMG E63 S E klasa koja može da ide 300 Km/h, ima 612 konja i 850 Nm - ili, drugačije rečeno najveći rival za BMW M5, odnosno u karavan verziji protivnik Audiju RS6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 26, 2020 Restajling Mercedes E klase bez maske Zvanična prezentacija restilizovane Mercedesove E klase je veoma blizu, što najavljuje i ova fotografija jednog primerka bez ikakve maske (po svemu sudeći u pitanju je E63 AMG verzija). Više o restajling E klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 27, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG E63 S sa 788 konja 4.0 V8 BiTurbo sa 788 konja i 1.025 Nm obrtnog momenta (fabričke vrednosti su 612 KS i 850 Nm). Ubrzanje do stotke traje 3.06 sekundi, fabrički je bilo 3.4, a od 100 km/h do 200 Km/h autu sada treba samo 6.55 sekundi...ili, možda još impresivniji podatak da od 100 do 150 stiže za 2.61 sekundu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 28, 2020 Prednji deo obnovljenog Mercedesa E klase Pre nekoliko dana smo prvo bili u prilici da vidimo zadnji deo obnovljenog Mercedesa E klase (verzija 63 AMG), a sada su pred nama i fotografije prednjeg dela. I ovde su automobili bez ikakve maske, a dok čekamo na zvaničnu promociju nešto viiše o obnovljenoj E klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 10, 2020 Test: Mercedes E 300 de EQ Power Dizel sa 194 konja (kao ranije u modelu E220d), plus elektromotor od 122 KS, tako da je ukupna snaga ovog auta 306 konja i 700 Nm. Baterija od 13.5 kWh je u gepeku, pa je on malo manji nego kod klasičnog modela. Rezervoar je dovoljan za 50 litara dizela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 28, 2020 Najavljen obnovljeni Mercedes E-Klase Osvežena E-Klasa donosi ne samo implementaciju nekoliko hibridnih varijanti, već unapređenje takođe predstavlja dinamičniji dizajn, kao i sportsku Avantgarde spoljašnjost, kao i poslednju generaciju pomoćnih sistema Actrive Distance Assist DisTronic Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist i mnogih drugih. Redizajn je takođe vidljiv u unutrašnjosti ' na primer, potpuno redizajniran volan dostupan u različitim verzijama, kao i MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimedija sistem koje je deo stadnardne opreme sa dva velika ekrana 10.25-inch/26 cm postavljeni jedan uz drugi čime stvaraju jedinstvenu celinu infotainment sistema. Rastuća elektrifikacija pogonskog sistema takođe predstavlja važan korak ka budućnosti. Spremna je i E-Klasa u AMG varijanti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 3, 2020 Obnovljeni Mercedes E-Klase Mercedes E-Klasa limuzina i karavan su prvi predstavnici detaljno osvežene serije modela i imale su svoje digitalne premijere jutros na ''Mercedes Me'' medija platformi, umesto na sajmu automobila u Ženevi koji je ranije otkazan. Oba modela će stići u salone evropskih dilera na leto 2020. godine. Verzija limuzine sa dugim međuosovinskim rastojanjem za Kinu, kao i Coupe i kabriolet verzije uslediće nakon toga. Sa više od 14 miliona primeraka limuzina i karavana isporučenih od 1946. godine, E-Klasa je najprodavanija serija modela u istoriji brenda Mercedesa. Mnogi je doživljavaju kao ''srce brenda''. Deseta generacija E-Klase je postavila trendove u stilu u 2016. godini sa svojim čistim, a ipak emotivnim dizajnom i ekskluzivnim, visoko kvalitetnim enterijerom. Takođe, karakteristično za ovu generaciju je i bogatstvo inovacija pomoćnih sistema u vožnji. Ova posebna kombinacija je izuzetno uspešna: do danas, više od 1.2 miliona kupaca širom sveta je kupilo aktuelnu generaciju E-Klase limuzine ili E-Klase karavana. Obnovljena E-Klasa donosi niz novosti i unapređenja, a tu je pre svega dinamičniji dizajn gde se ističe Avantgarde Line kao nova osnovna specifikacija eksterijera. Redizajnirani su prednji farovi (potpuna LED prednja svetla kao standard, opciono dostupna MultiBeam LED prednja svetla). Takođe, redizajnirana su i zadnja svetla, kao i rešetka hladnjaka i prednji branik, dok je varijanta All-Terrain vizuelno sličnija SUV modelima. E-Klasa je dobila i novu generaciju sistema za pomoć u vožnji koja uključuje i novu generaciju upravljača sa hands-off detekcijom, Active Distance Assist Distronic sistem sa podešavanjem brzine prema ruti, Active Stop-and-Go Assist sistem, Active Steering Assist, Active Brake Assist u paketu Driving Assistance sada sa funkcijom manevra pri skretanju. Tu su i unapređeni sistemi Active Blind Spot Assist koji sada ima upozorenje o izlazu, kao i Parking Package u kombinaciji sa kamerom 360° sa proširenim bočnim pogledom i prvi put sa automatskim parkiranjem ne samo paralelno i hodom unazad, već i na obeleženim površinama. Obnovljena E-Klasa donosi još veću udobnost u unutrašnjosti, pa su dva digitalna ekrana kao standard (2 x 10.25 inča, povezani), a opcija je Widescreen kokpit sa dva displeja 12.3 inča). Tu je sada i MBUX sa LinguaTronic glasovnom kontrolom kao dio standardne opreme i ''augmented reality'' funkcijom, dok prijatan i lagodan boravak upotpunjuju Interior Assistant sistem i Energizing comfort control with Energizing Coach i PowerNap kod plug-in hibrid modela. U pogledu motorizacije E-Klasa je najviše napretka donela u smislu elektrifikacije pogona. Tako Mercedes za E-Klasu sada nudi čak sedam plug-in hybrid modela - limuzina i karavan, benzin i dizel, sa zadnjim pogonom i pogonom na sva četiri točka, a sada električni modeli po prvi put stižu na tržište SAD. Novost je i motor M 254: zapremine dva litra, četvorocilindarski benzinski motor sa ISG (Integrated Starter-Generator) i ugrađenim električnim sistemom u motornom prostoru od 48 volti, snage: 200 kW + 15 kW, uz inovativni segmentni turbopunjač sa priključkom dotoka, električnim dodatnim kompresorom (eVZ), Nanoslide sloj unutar cilindara i CamTronic za kontrolu usisnih ventila. Takođe, posvećena je pažnja i drugim verzijama pa su ponuđene dodatne varijante motora i off-road režimi vožnje za All-Terrain modele, a zanimljiva novost je i ''Urban Guard'' pod kojim imenom se krije nova i sveobuhvatna kategorija proizvoda i opcija Inteligentno povezivanje hardvera i digitalnih rešenja radi zaštite od krađe i oštećenja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 9, 2020 Mercedes E-Class Pickup Baza je Mercedes E320 karavan iz 2000. godine (W210 generacija), sa 3.2 litarskim V6 motorom i 5-stepenim automatskim menjačem. Konverziju je izvršila nemačka firma ''Binz'', a vozilo je produženo za 74 cm. Automobil je prešao 33.800 kilometara, a cena iznosi 60.900 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 8, 2020 Hofele Mercedes AMG E53 Cabriolet Najnovija kreacija tjuning kuće Hofele je modifikovana verzija Mercedes AMG E53 Cabrioleta. Hofele je za ovu E klasu u Royal Peacock Blue metalik boji između ostalog predvideo izmenjeni prednji branik, novi prednji gril sa Hofele logom, hromirane elemente, piano gloss black detalje, Hofele oznake, novi finiš kućišta za retrovizore, set 21-inčnih alu točkova, kao i doterani kožni enterijer (''Magnolia'' Nappa koža, kontrastni ''Royal Blue'' detalji...). Pod haubom je 3.0 twin-turbo šestocilindraš sa 48V električnim sistemom (435KS i 520 Nm + dodatnih 22KS i 250 Nm iz EQ jedinice), pa ubrzanje do 100 km/h traje 4.4 sekunde dok je najveća brzina 250 km/h. Hofele u svom saopštenju nije naveo cenu ovog paketa za E Cabriolet. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 26, 2020 TopSpeed test: Mercedes E 300 de Mercedesova E-klasa uvela je kombinaciju dizel agregata i elektro-motora na tržište, a u takvoj konfiguraciji, poslovno-porodična limuzina raspolaže sa 306 KS i 700 Nm, pruža fenomenalne performanse i što je još važnije, može da prevali do 40 km u električnom režimu, a u proseku troši oko 3 litra goriva. Ogroman pritisak na proizvođače automobila, koji itekako podriva i električni lobi, a sve pod izgovorom očuvanja životne sredine, nezadrživo vodi u masovnu elektrifikaciju vozila. Srećom, to još uvek ne znači nužni prelazak na potpuno električna vozila, jer postoji više modusa za smanjenje prosečne emisije štetnih gasova. Od lakih i relativno jednostavnih ''zahvata'' kao što je dodavanje mild-hybrid patenta sa starterom alternaterom i baterijama skromnog kapaciteta na postojeće pogonske agregate, preko klasičnih hibridnih sistema u kombinaciji SUS i elektro-motora, gde se baterije dopunjavaju rekuperacijom kinetičke energije i pomoću SUS motora, pa sve do plag-in hibridne tehnologije. Ona podrazumeva napajanje električnom energijom i preko utičnice, samim tim omogućava ugradnju većih baterija i snažnijeg elektro-motora, a sve to na koncu dovodi do znatno duže autonomije u vožnji na struju u poređenju sa klasičnim hibridima. Pre nekoliko meseci Mercedes nas je na međunarodnoj prezentaciji upoznao sa novom EQ Power porodicom plag-in hibridnih automobila, gde je akcenat bio na A-klasi, B-klasi te SUV-ovima GLE i GLC. Međutim, pre svih njih, pojavio se E 300de kakav sada imamo na testu. Ovaj plug-in hibridni model specifičan je po tome što je prvi na tržište uveo pogonski sistem koji sačinjavaju dizel agregat od 2.0 litara zapremine i 194 KS te elektro-motor snage 122 KS. Rezultat je kombinovana izlazna snaga od 306 konja koja se preko devetostepenog automatskog menjača prenosi na zadnje točkove. Višak od 100 konja u poređenju sa klasičnim dizelom E 220d, odnosno 40 KS spram E 300d, nedvosmisleno sugeriše da osim ekološke funkcije elektropogon doprinosi i sportskim aspiracijama. Testirani E 300de vizuelno gotovo da se ne razlikuje od ostalih E-klasa. Osim reprezentativne pojave oličene u gotovo 5 metara dugoj limuzini, privlačnom izgledu doprinosi AMG paket opreme. Ako izuzmemo poklopac za utičnicu na zadnjem odbojniku i nekoliko detalja kao što su EQ Power značke i plava boja kojom LED matriks svetla ''otpozdravljaju'' pri otključavanju, nekih drugih bitnih razlika spolja i nema. Na prvi pogled nema ih ni unutra. Komforna i luksuzna kabina ''miriše'' na najsavremenije tehnologije. One su oličene u velikim ekranima u službi instrumentizacije, multimedije, navigacije i povezanosti, te ambijentalnom osvetljenju u bezbroj boja, ali i komandama pri upravljaču koje služe za upravljanje sofisticiranim sigurnosnim sistemima kao što su adaptivni tempomat u kombinaciji sa asistencijom upravljanja i održavanja u kolovoznoj traci. Napred mesta ima napretek i sedišta su veoma gostoljubiva kakva i treba da budu u jednoj premijum limuzini, ali prostor pozadi ne oduševljava toliko, baš kao ni pozicija sedenja posebno ako su u pitanju putnici natprosečnog rasta. U nekim detaljima E-klasa, ipak, ne uspeva da sakrije bore koje su se nakupile u prethodnih nekoliko godina, a to se pre svega odnosi na središnji deo centralne konzole pomalo anahronog izgleda sa prekidačima i tasterima. Možda i najvažniji taster kod ovog automobila je onaj za biranje jednog od četiri režima rada hibridnog sistema, koji se nadovezuju na pet modova vožnje dostupnih kod svih Mercedesa, a to su Eco, Comfort, Sport, Sport Plus i Individual... Na raspolaganju je najpre Hybrid, kada automobil sam određuje kako će angažovati svaki od pogonskih agregata - jedan, drugi ili oba istovremeno. E-mode služi za vožnju na električni pogon i tada automobil pokreće isključivo elektro-motor snage 122 KS i 400 Nm pri 0-2.000 obrtaja. E-save ne dopušta nikakvo angažovanje elektromotora jer je namenjen štednji zaliha energije u baterijama, a za kraj tu je Charge za intenzivniju dopunu baterija u toku vožnje. Tokom višednevnog testa, mi smo ponaosob ispitali sve režime, u potrazi za odgovorima na pitanje kako se automobil ponaša i koliko troši. U čisto električnom režimu fabrika deklariše maksimalnu brzinu od 130 km/h i domet od 54 km, a mi smo u gradskom ciklusu uspeli da prevalimo 38 km. Podatak o maksimalnoj brzini sugeriše da se automobil može koristiti u električnom režimu i na auto-putu, ali tada se autonomija značajno smanjuje. U hibridnom režimu prosečna potrošnja u gradskom ciklusu iznosila je tek manje od 3 litra, dok je u modu za punjenje (E-charge) prosek bio gotovo 10 litara. Možda je i najerelevantniji podatak o apetitu u mešovitoj vožnji (grad, magistralni put i auto-put). Tada bord kompjuter očitava prosek od oko 2.5 litra, naravno pod uslovom da svake noći automobil priključite na punjač i da ujutro startujete sa punom baterijom. Inače, Mercedes E 300 de je moguće puniti samo na sporim AC punjačima ili na kućnim utičnicama i tada je potrebno četiri i po sata da se prazna baterija napuni do maksimuma. Međutim, ono što predstavlja još veće ograničenje od ''produženog'' vremena punjenja jeste pakovanje baterija raspoređeno u prtljažniku tako da je izgubio pravilan oblik. Time ionako skromnih 400 litara zapremine dodatno gubi na upotrebljivosti. Toliko, da će se četiri putnika teško popakovati za duže putovanje. U Mercedes E 300de konstruktori su svesno žrtvovali prtljažnik, ali korisnici profitiraju na konto niske potrošnje, ali i performansi. Ubrzanje do stotke postiže za manje od 6 sekundi i prilikom svakog jačeg dodavanja gasa osetićete kako obrtni moment dostiže 700 Nm i daje snažan vetar u jedra dve tone teškoj lađi. A E-klasa zaista jeste lađa na točkovima, automobil koji suvereno jezdi drumovima i pri tom ne dovodi u pitanje komfor putnika. Osim udobnosti i zvučna izolacija je na izuzetno visokom nivou, tako da je prvoklasna vožnja zagarantovana - sve u skladu sa reputacijom trokrake zvezde. Takva je naravno i cena. Sa bogatom dodatnom opremom koja uključuje AMG spoljašnju (2.210 evra) i unutrašnju liniju (2.230 evra), Comand online (2.542 evra) Driving assistance paket (2.100 evra), multibeam LED svetla (1.354 evra), itd, testirani model staje 75.505 evra. Za taj novac dobijate ''eko frendli'' limuzinu sa modernim plag-in hibridnim pogonom, koji omogućava da u gradu vozite uz nultu emisiju, dok na drumu u rukama imate više od E-klase sa snažnim i ekonomičnim dizel motorom, koja je inače popularan izbor Mercedesovih kupaca. ▲ Niska prosečna potrošnja, odlične perfromanse, vrhunska LED svetla. ▼ Redukovana zapremina prtljažnika, 4MATIC integralni pogon nije dostupan ni kao opcija. Utisak: Mercedes E 300de sa dizel-elektrik tehnologijom otvara drugačiji pogled na plug-in hybrid filozofiju. Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 30, 2020 Snimljen obnovljeni Mercedes E Cabrio Mercedes je početkom marta predstavio značajno obnovljenu E klasu u limuzinskoj i karavan verziji, a uskoro će uslediti i Cabrio i Coupe varijante. Špijunski video pokazuje restilizovanu E klasu Cabrio, dok više o obnovljenoj E klasi možete pročitati u prethodnim postovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 15, 2020 Doug DeMuro video: 2004. Mercedes E55 AMG E55 AMG (W211) - u vreme kada se pojavio sa svojih 470 konja imao je 75 više od BMW M5, i 25 KS više od Audija RS6 koji je izašao iste godine - drugim rečima, od ove E klase nemačke limuzine ulaze u teren značajnog povećanja snage - ovo je tada bila najjača limuzina koja se proizvodila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 19, 2020 Uskoro i obnovljeni Mercedes E klase Cabrio i Coupe Mercedes je početkom marta već predstavio značajno obnovljenu E klasu u limuzinskoj i karavan verziji, a uskoro će uslediti i Cabrio i Coupe varijante. To je potvrđeno sa nekoliko najavnih slika na kojima su ovi modeli i dalje pokriveni. Ipak, očekuju se izmenjeni, dinamičniji prednji deo sa doteranom maskom i LED svetlima, modifikovana zadnja svetla, novi točkovi, unapređeni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču, kao i modernizovani enterijer sa novim volanom, digitalnom instrument tablom i infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom. Osim toga, najavljuju se snažniji i ekonomičniji motori. Mercedes AMG je za E53 Coupe predvideo elektrifikovani pogon sa 3.0 šestocilindrašem sa 435KS i 520 Nm, uz EQ Boost starter-generator za dodatnih 21KS. Tu bi trebalo da budu i novi šestocilindrični benzinski motor, kao i 2.0 benzinski četvorocilindraš sa 200KS, uz integrisani starter-generator za dodatnih 20KS. Za sada nije poznat tačan datum promocije ovih Mercedesovih noviteta, ali se očekuje da to bude krajem ovog ili početkom sledećeg meseca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 27, 2020 Obnovljeni Mercedes E klase Coupe i Cabrio Mercedes je početkom marta već predstavio značajno obnovljenu E klasu u limuzinskoj i karavan verziji, a sada je red došao na doterivanje Coupe i Cabrio varijanti. Kao što se i očekivalo, i ovde se ističu izmenjeni, dinamičniji prednji deo sa doteranom maskom i LED svetlima, modifikovana zadnja svetla, novi točkovi, unapređeni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču, kao i modernizovani enterijer sa novim volanom i MBUX infotainment sistem sa 10.25 ili 12.3-inčnim ekranima. Takođe, tu je i nekoliko novih boja, i to Cirrus Silver, Graphite Grey, Mojave Silver i designo Patagonia Red. Što se motora tiče, u gami će se naći nekoliko dizelaša i benzinaca sa 4 i 6 cilindara, sa 48V mild-hybrid tehnologijom kod nekih varijanti. Sve verzije imaju 9-stepeni automatski menjač. Novi mild-hybrid E 220 d model ima 2.0 agregat koji raspolaže sa 194KS i 400 Nm, do 100 km/h ubrzava za 7.4 sekunde i postiže 241 km/h, a iznad njega u paleti je E 400d sa 3.0 šestocilindrašem sa 340KS i 700 Nm obrtnog momenta. Kod benzinaca imamo E 200 sa 2.0 turbo četvorocilindrašem koji ima 197KS i 320 Nm (do 100 km/h stiže za 7.6 sekundi), pa E 300 sa 258KS i 370 Nm, kao i E 450 4MATIC sa 3.0 šestocilindrašem i 48V mild-hybrid tehologijom (raspolaže sa 367KS i 500 Nm, do 100 km/h ubrzava za 5 sekundi i može do 250 km/h). Na vrhu ponude je Mercedes AMG E53 4MATIC sa 3.0 šestocilindrašem i 48V mild-hybrid tehnologijom sa ukupno 435KS i 520 Nm (do 100 km/h stiže za 4.4 sekunde, najveća brzina iznosi 270 km/h uz AMG Driver's Package). Za MercedesAMG E53 4MATIC su između ostalog predviđeni i AMG aero body kit, AMG maska, novi alu točkovi od 19 inča (opciono od 20 inča), nove boje, Dynamic Select režimi vožnje, AMG Ride Control+ vazdušno oslanjanje, kao i AMG Dynamic Plus Package. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 27, 2020 TheWheelNetwork video: Obnovljeni Mercedes E klase Auto predstavljaju Kamelia Brodner i Andrea Ruland - obe rade u Mercedesu AMG u sektoru Product Management: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 17, 2020 Najavljen i obnovljeni Mercedes AMG E63 Mercedes nastavlja da obnavlja paletu modela E klase, pa će tako nakon limuzine, karavana, kupea i kabrioleta svetlost dana uskoro ugledati i restilizovani Mercedes AMG E63 (u limuzinskoj i karavan varijanti). Tačnije, premijera je zakazana za 18. jun kada ćemo saznati šta je sve promenjeno u odnosu na dosadašnju verziju. Imajući u vidu promene na standardnoj E klasi, očekuje se da će i Mercedes AMG E63 dobiti izmenjeni prednji deo sa doteranom Panamericana maskom i restilizovanim svetlima, modifikovana zadnja svetla, novi dizajn točkova, unapređene bezbednosne i sisteme asistencije vozaču, kao i modernizovani enterijer sa novim volanom i MBUX infotainment sistemom sa 12.3-inčnim ekranom. Pod haubom će se naći 4.0 twin-turbo V8 motor koji u sadašnjem modelu ima 571KS i 750 Nm, odnosno 612KS i 850 Nm u snažnijoj S verziji. Takođe, tu su i 9-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi 3.5 sekundi, odnosno 3.4 kod snažnije S varijante. Pored snažnog motora, AMG paket podrazumeva i aerodinamički kit, AMG alu točkove, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, pa sistem Drift mod za više zabave u vožnji, kao i modifikovanu unutrašnjost sa sportskim sedištima i volanom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 17, 2020 AutoExpress video: 2020. Mercedes E Class Coupe & Cabrio Više moderne tehnologije i novi motori su važnija novina u restilizovanoj E klasi od malo drugačijih farova, branika i maske hladnjaka: Quote Share this post Link to post Share on other sites