Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes E klasa

Recommended Posts

Brabus Mercedes E klase Estate

 

169264-brabus%20e%203.jpg

 

Nemački Brabus u svojoj bogatoj ponudi sem za Mercedes E klase sedan ima i paket za doterivanje karavanske E klase Estate.

Između ostalog se nude prednji spojler, maska sa Brabus logom, zadnji difuzor, komplet Brabus Monoblock R alu točkova, brojni elementi za enterijer (koža, alkantara, aluminijumske pedale...), kao i PowerXtra B25 kit za pojačanje modela E 250.

 

brabus%20e%2033.jpg

 

Ova verzija raspolaže sa 34KS i 50 Nm više od fabričkog primerka (sada 245KS i 400 Nm), pa ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 7,0 sekundi dok je najveća brzina 245 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoring AustraliaMotoring Australia video: Mercedes-AMG E63 S vs Porsche Panamera Turbo

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Mercedes-Benz E 400 Cabriolet

 

mercedes%20e%20cabrio%20ts.jpg

 

U prvom kvartalu tekuće godine, pred sam početak Salona automobila u Ženevi, Mercedes je predstavio petu generaciju Eklase u kabriolet verziji. Time je nemački brend zaokružio svoju ponudu, budući da se pored najnovije E-klase “bez krova”, kupcima nude klasična limuzina, karavan i kupe. Svega tri meseca nakon prvih fotografija, Mercedes-Benz E-klasa Cabriolet našao se u našim rukama, a kako bi ga testirali u adekvatnim uslovima, otputovali smo u Švajcarsku.

 

Susret sa najmlađim članom E-klase bio je zakazan nedaleko od Ženeve, gde nas je peti naslednik dočekao u “toples” izdanju. Obišavši krug oko vozila, uočavamo sinergiju unutrašnjeg i spoljašnjeg dizajna. Iako vizuelno u velikoj meri podseća na kupe, utisak uživo je potpuno drugačiji. Detalji visokog kvaliteta enterijera i eksterijera više dolaze do izražaja i ceo automobil ostavlja jedinstven utisak. Vizuelnu celinu zaokružuje mat brušeni aluminijum koji se prostire od A-stuba do odeljka sa mekim sklopivim krovom. Podizanjem mekog krova, E-klasa Cabriolet počinje u velikoj meri da liči na kupe. Prednji deo, sa nisko postavljenom rešetkom u obliku dijamanta, centralno postavljenom trokrakom zvezdom, LED farovima, kao i masivnom haubom, odaje utisak savršenog balansa snage i staloženosti. Sa druge strane, ”zadnjica” sa izuzetno tankim LED svetlima, naglašava spotski izgled. Razvučeni meki platneni krov dostupan je u tamno braon, tamn plavoj, crvenoj i crnoj boji, dajući posebnu čar, te ga dodatno diferencira od kupea. Drugim rečima, bez obzira što je silueta automobila ista, kabriolet verzija odiše luksuznijom, prefinjenijom pojavom.

 

U poređenju sa prethodnom E-klasom Cabriolet, ''prinova'' je duža za 123 mm, šira za 74 mm, dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 113 mm. Prtljažnik je ostao neznatno promenjen i sada iznosi 385 litara, a prilikom spuštenog krova, prostor se smanjuje na prihvatljivih 310 litara. Povećanjem dimenzija, dinamika tokom vožnje je unapređena, kao i komfor putnika na zadnjem sedištu. Unutrašnjost novog kabrioleta ima prepoznatljivu formu. Gornji deo instrument table dizajniran je tako da se uliva u panele prednjih vrata, odajući utisak celine i prostranosti. Na njoj se nalaze dva opciona displeja dijagonale 12,3 inča, visoke rezolucije. Jedan je ispred upravljača, a drugi na sredini i međusobno se dodiruju, pa vizuelno deluju kao jedan široki ekran.

 

Vozač ima opciju da na virtuelnom displeju koji se nalazi ispred njega izabere između Classic, Sport i Progressive prikaza instrumenata. Ukoliko izaberete osnovni model, umesto dva displeja, automobil dolazi sa okruglim brojčanicima između kojih je ekran od 7 inča i još jedan, centralno postavljen od 8,4 inča. Upravljanje multimedijalnog sistema i drugim funkcijama obavlja se uz pomoć tastera koji su pozicionirani na centralnoj konzoli.

 

Ispod klasičnih tipki za upravljanje muzikom i ventilacijom, nalazi se tabla osetljiva na dodir koja prepoznaje rukopis. Kako bi vozač sa lakoćom i bezbedno upravljao brojnim funkcijama, na upravljaču su postavljene komande, takođe osetljive na dodir. Konekcija sa ''pametnim'' telefonom olakšana je CarPlay infotejment sistemom kompatibilnim sa iOS i Android uređajima. Elegantni izgled kokpita zaokružen je otvorima za vazduh sa oblikom koji je inspirisan turbomlaznim motorima. Tokom noći, enterijer dobija potpuno drugu dimenziju. Zahvaljujući LED ambijentalnom osvetljenju u 64 boje, koje se prostire celom dužinom, unutrašnjost dobija malo neozbiljniju i opušteniju atmosferu, što savršeno pristaje karakteru E-klase Cabriolet. Kvalitet izrade materijala je u klasičnom Mercedesovom stilu, gde je svaki detalj doveden do perfekcije i ne može im se naći mana.

 

Što se tiče pogonskih jedinica, u ponudi je pet agregata. Najsnažnija verzija, koja na gepek vratima nosi natpis E400 4MATIC označava benzinski V6 agregat koji isporučuje 333 KS i 480 Nm obrtnog momenta. Sa tom snagom, E Cabrio ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 250 km/h. Pored snažne V6 pogonske jedinice, u ponudi su još četiri motora – dva dizela, zapremine 1.950 i 2.987 “kubika”, snage od 194, odnosno 258 “konja”, kao i dva benzinca, zapremine 1.991 ccm sa 184 i 245 KS. Pogon na sva četiri točka (4MATIC) dostupan je po prvi put na ovom modelu, ali samo uz najsnažniji dizel i benzinski agregat. Bez obzira koju pogonsku jedinicu izaberete, ona dolazi “uparena” sa 9G-Tronic devetostepenom automatskom transmisijom, koja omogućava manji broj obrtaja motora pri većim brzinama.

 

Kako bi isprobali sve funkcije kojima nova E-klasa Cabriolet raspolaže, izabrali smo najsnažniju E400 4MATIC verziju u AMG Line paketu opreme, koji spolja uključuje drugačije branike, bočne spojlere i veće točkove, dok su unutra posebna sedišta i AMG kožni upravljač. Vožnju otpočinjemo sa spuštenim krovom, gde ovaj kabriolet, zahvaljujući automatskom sistemu protiv “promaje” (AIRCAP) i sistemu za grejanje predela vrata (AIRSCARF), poznatijim kao “vazdušna kapa i šal”, pruža maksimalan komfor i pri hladnijem vremenu. Sistem protiv promaje je posebno razvijen za kabriolete kompanije Mercedes-Benz, ubraja se u deo paketa Comfort, a uključuje električne odbijače vetra, neprimetno integrisane u krovni okvir i mrežicu iza zadnjih sedišta koja zaustavlja promaju. Ukoliko se vremenske prilike iznenadno promene, platnenom krovu je potrebno 20 sekundi da se zatvori, a proces se može obaviti i tokom vožnje do brzine od 50 km/h. Na našu sreću, vreme nas je poslužilo, te smo nastavili put spuštenog krova.

 

Komfor u vožnji podignut je na viši nivo zahvaljujući profilisanim sportskim sedištima sa opcijama grejanja i hlađenja što nam je dobro došlo u ovim tropskim danima. Zadnja klupa je takođe dostupna sa grejanjem, što dodatno povećava funkcionalnost vozila tokom cele godine. Udobnu vožnju dodatno poboljšava opciono višenamensko vazdušno oslanjanje (Air Body Control), koje je prethodno viđeno na limuzini E-klase. Vozač može da kontroliše tvrdoću korišćenjem prekidača Dynamic Select. Sistem nudi pet različitih režima vožnje, a to su: Comfort, Eco, Sport, Sport + i Individual. Pored prilagođavanja tvrdoće, sistem utiče i na druga podešavanja vozila, kao što je odziv papučice gasa i zvuk agregata. U kombinaciji sa motorom od 333 KS, najbolje se pokazao Comfort mod, gde smo dobili idealan odnos snage i udobnosti.

 

Pored velikog luksuza i zavidnih performansi, Mercedes nije zapostavio bezbednost. E-klasa Cabriolet poseduje sve poznate sisteme koji su dostupni do sada. U slučaju prevrtanja, razvijen je poseban sistem za kabriolete koji uključuje dva “ketridža” koji su potpuno uvučeni iza zadnjih sedišta. Prilikom prevrtanja, ''ketridži'' se pirotehnički aktiviraju kako bi formirali prostor za preživljavanje u sprezi sa A-stubom. Na osnovu dvodnevnog druženja u Švajcarskoj, zaključujemo da je Mercedes-Benz E-klasa Cabriolet ostao dosledan prethodnicima. Svojom pojavom jedan je od retkih automobila današnjice koji uspešno spaja veliku dozu prestiža i luksuza, sa respektabilnim performansama, bez nametljivog privlačenja pažnje, te ga s pravom možemo smatrati “modernim klasikom”.

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes zaustavio prodaju modela E350d

 

mercedes%20e%202211111.jpg

 

Mercedes i dalje muku muči sa dizelskim motorima. Zbog toga su Nemci privremeno prekinuli prodaju modela E350d. Niko im to nije naredio, sami su se odlučili na takav potez jer žele da na motoru naprave nekoliko izmena kako bi smanjili emisiju. Inženjeri će napraviti promene u procesu injektovanja goriva, a ugradiće i veći SCR katalizator. Nije poznato kada će se nastaviti prodaja E350d, ali sigurno je da će i nakon proemna 3.0 V6 nastaviti da razvija 260KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg TestAutomobila video: Mercedes E320 CDI 4Matic

 

Na testu je Mercedes E320, model W211 3.0 CDI 4Matic iz 2009-e, nosi V6 turbo dizel motor snage 224 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 700 (Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+)

 

brabus-700%201.jpg

 

Brabus na sajam automobila u Frankfurtu stiže sa više zanimljivih eksponata, među njima i sa modifikovanim modelom Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+.

 

brabus-700%201111.jpg

 

Za njega je predviđen pojačani 4.0 litarski twin-turbo V8 motor, i to sa fabričkih 612KS i 850 Nm na 700KS i 950 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 3,2 sekunde (karavan verzija do stotke stiže za 3,3 sekunde). Najveća brzina za obe verzije je ograničena na 300 km/h.

 

brabus-700%2011.jpg 

 

Brabus je za ovu E klasu predvideo i aero body kit, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 20 mm), jače kočnice, sportski izduvni sistem, alu točkove od 21 inča, kao i doteranu unutrašnjost (crna i crvena koža, ugljenična vlakna, posebne patosnice, aluminijumske pedale).

 

brabus-700%20111.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-Benz E 220d All-Terrain na testu Auto magazin portala

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911001050.jpg

 

Spajanje luksuznih i terenskih automobila nije novina. Mercedes-Benz je dugo odolevao ovom trendu, ali je sa novom E-Klasom odlučio da kupcima ponudi prostrani i luksuzni karavan, koji će svoje vlasnike lagano odvesti i na izlete van asfalta...

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911001059.jpg

 

Premium segment povišenih karavana srednje više klase otvorio je Volvo (XC70), a njegov najpopularniji predstavnik je Audi A6 Allroad (serija C5). Švedski proizvođač nedavno je predstavio V90 CrossCountry, Audi je proširio svoj portfolio Allroad modela, a sada im se priključuje i najvažniji konkurent iz Stuttgarta. Odmah da budemo jasni, Mercedes-Benz se nije upustio u trku za najviše oslanjanje. U poređenju sa klasičnim karavanom, All-Terrain je viši samo za 29 milimetara. Razlog je više nego jasan: E-Klasa All-Terrain svojim terenskim karakteristikama ne želi da "preotima" kupce SUV modela, kao što su GLC ili GLE. Zato se čvrsto drži zemlje.

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911000744.jpg

 

Sve više ljudi želi na svom automobilu plastične detalje, koji njihov automobil čine još robusnijim i atraktivnijim. Kao što smo očekivali, platični detalji nalaze se na blatobranima, a posebno je atraktivan branik sa hromiranim donjim delom i maskom hladnjaka. Svojim dizajnom, maska hladnjaka podseća na veće SUV modele sa trokrakom zvezdom u znaku. Dakle, osnovne karakteristike E-Klase All Terrarin ne razlikuju se od konkurentskih modela. Standardne felne prečnika 17 inča zamenjene su atraktivnim felnama prečnika 19 inča sa pneumaticima 245/45 R19. Mercedes-Benz E-Klasa All-Terrain standardno je opremljena vazdušnim oslanjanjem Air Body Control. Kao što smo istakli, visina automobila je za 15 mm viša, ali dodatnih 14 milimetara daju pneumatici sa nešto višim profilom. Manuelno je moguće povećati visinu za dodatnih 20 milimetara, ali samo pri brzinama do 35 km/h. Nakon što prekoračite ovu brzinu, automobil se vraća na normalnu visinu.

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170910232441.jpg

 

U poređenju sa klasičnim karavanom, u enterijeru se ništa nije promenilo... osim što se u ponudi režima vožnje nalazi mogućnost "All-Terrain". Unutrašnjost izgleda pomalo svemirski i podseća na onu koju smo videli u S-Klasi. "Osećaj vožnje u E-Klasi All-Terain je kao u avionu. Sedišta prihvataju telo i pružaju vrhunski oslonac sa svih strana, njihovo podešavanje je, kao što od Mercedesa i navikli, vrhunsko. Kada zatvorimo vrata, zvukovi iz spoljašnjosti jednostavno nestaju, jer je izlolacija vrhunska. Moram da čestitam nemačkim inženjerima na odlično urađenom poslu, jer uz vrhunska sedišta, vrhunsku izolaciju i vrhunsko oslanjane, u ovom automobilu se osećate ušuškano kao beli medved u dubokom snegu." - prvi je utisak Vladana Petrovića. 

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170910232310.jpg

 

Pravi kontrast kombinaciji kože vrhunskog kvaliteta i aluminijumskih detalja, predstavljaja potpuno digitalizovana instrument tabla, spojena sa odvojenim dispejom u obliku tableta. Multifunkcionalni volan opremljen je komandama osetljivim na dodir. "Oba displeja imaju veoma važne funkcije u automobilu i izgledaju veoma komplikovano, bar je tako na prvi pogled. Međutim, moram da pohvalim nemačke inženjere, koji su upravo po pitanju intuitivnosti komandi napravili odlična rešenja. Svaki od ova dva displeja može se kontrolisati preko komandi na volanu - tačnije preko dugmića osetljivih na dodir koja se nalaze na volanu. Na levom kraku volana su komande za levi displej, a na desnom kraku su komande za desni displej. Sve komande su logično raspoređene i potrebno je minimalno vreme za privikavanje. Za one kojima je ovo komplikovano, tu je i kružni kontrolor na središnjem tunelu, kao i touchpad, za kojim realno nema potrebe." - ističe Petrović.

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170910232421.jpg

 

Mogućnosti konfiguracije multimedijalnog sistema su ogromne, a posebno je zanimljiva opcija koja omogućava da se na poziciji pokazivača broja obrta prikazuje mapa navigacionog sistema. Samo u ovoj verziji nalazi se specijalni sistem All-Terrain, posle čije aktivacije na središnjem displeju možete videti aktuelne informacije o terenu po kome se krećete - penjanje, spuštanje, bočni nagib, ugao zakrenutosti prednjih točkova, sve su informacije koje se prikazuju na displeju. Što se prostora u automobilu tiče, tu je sve na nivou koji zaslužuje trokraka zvezda. Napred je prostora u izobilju, što nas u kombinaciji sa vrhunskom multimedijalnom podrškom, navodi na poređenje sa luksuznom S-Klasom. Najveća razlika u ondnosu na mega-luksuznu krstaricu visoke klase jeste u zadnjem delu automobila. Sedišta su nisko postavljena i imaju nešto kraći sedalni deo, ali to je i dalje na nivou koji ovaj brend zaslužuje.

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170910231839.jpg

 

snovna zapremina prtljažnika iznosi 640 litara, a kada se preklope nasloni zadnjih sedišta, ona raste na velikih 1.820 litara. Još više od same zapremine nas je impresionirala velika ravna površina prtljžnika - izgleda tako impresivno, da nas je jedan slučajan prolaznik pitao, da li može ununtra da se smesti europaleta :) Testirani automobil bio je opremljen i električnom komandom za vrata prtljažnika... 

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911000621.jpg

 

Mercedes-Benz E-Klasu All-Terrain može pokretati jedan od dva dizel agregata u ponudi. Jedna mogućnost je 258 KS snažan šestocilindarski motor, a mi smo na testi imali verziju E 220d koju pokreće 4-cilindarski motor zapremine 2.0 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 194 KS pri 3.800 o/min i maksimlni obrtni moment od 400 Nm, koji je dostupan u rasponu obrtaja od 1.600 do 2.800 o/min. Oba motora su spojena sa 9-stepenim automatizovanim menjačem. "Mislim da je 2-litarski turbodizel odličan izbor i da za većim motorom nema nikakve potrebe. Veoma je kultivisan i tih. Motor veoma rado prihvata više stepene prenosa i ispod granice od 2.000 o/min.

 

Uparen je sa uparen devetostepenim automatizovanim menjačem, koji je savršeno harmoničan. Kada snažnije pritisnete papučicu gasa, promene stepena prenosa su veoma brze, u kolonama skoro neprimetne i harmonične. Kao i kod šestocilindričnih verzija, menjač najviše "eksploatiše" veliki obrtni moment u niskim obrtajima." - objašnjava Petrović. Na našem testu, prosečna potrošnja iznosila je 7.8 litara "crnog zlata" na sto pređenih kilometara. Na autoputu, pri brzini od 130 km/h, u devetom stepenu prenosa, broj obrtaja iznosi samo 1.400, a potrošnja oko 6 L/100 km. Vozeći se magistralnim putevima, zabeležili smo potrošnju od 5,8 l/100 km. Priznaćete, to je za automobil mase 1,9 tona, koji iz mesta do "stotke" stiže za samo 8 sekundi, fantastičan rezultat. 

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911000714.jpg

 

Vožnja na felnama prečnika 19 inča, u modelu E-Klasa All-Terrain veoma je udobna, posebno ako izaberete komforni mod vožnje. Naginjanje karoserije je minimalizovano i ponašanje automobila na putu veoma je slično karavanskoj verziji bez oznake All-Terrain. "E-Klasa All-Terrain je prava porodična krstarica. Ima odličnu amortizaciju, vhunski menjač i štedljiv i elastičan motor. Od ovog automobila niko ne očekuje sport, ali zato možete preći 1000 kilometara odjednom, a da to i ne osetite. E-Klasa All-Terrain je pravi gutač kilometara - ovim automobilom zajedno sa vašom porodicom možete putovati na more, a kada izađete iz automobila, možete ići pravo na plažu, jer niste ni malo umorni. Nemački inženjeri od mene su dobili palac nagore." - zaključuje Petrović.

 

Mercedes-Benz%20E%20220d%20All-Terrain%20-%20Test%202017_20170911000316.jpg

 

Mercedes-Benz E Klasa All-Terrain u Srbiji se može kupiti po početnoj ceni od 55 000 evra, dok bogato opremljena testirana verzija košta oko 67 000 evra. Cena je opravdana u svakom detalju automobila, kojem smo zaista teško mogli naći zamerku. Kada sednete u ozbiljno koncipiran i konstruisan povišeni karavan, njegove vrednosti ubrzo postaju kristalno jasne. To nije samo cena trokrake zvezde u znaku. To je cena proporcionalna zadovoljstvu koji pružaju izvanredni motor i menjač, vrhunsko oslanjanje i luksuzna unutrašnjost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes E 60 AMG na prodaju za 135.000 evra

 

171581-mercedes%20e60%201.jpg

 

Holandski trgovac polovnim sportskim i egzotičnim vozilima je na prodaju ponudio jedan od poslednjih samostalno pravljenih AMG modela pre nego što ih je preuzeo Mercerdes, i to u neobičnoj crvenoj boji.

 

171583-mercedes%20e60%20111.jpg

 

Omiljeni Mercedes linije W124 je danas već cenjeni ''jangtajmer'', naravno ako je u top stanju, a cene posebnih i retkih verzija iz godine u godine samo rastu. Tako se već legendarnom može nazvati verzija 500 E/E500 sa atmosferskim V8 motorom nastala u saradnji sa Porscheom koja danas važi kao istinski kolekcionarski primerak. Ipak, još su vrednije izuzetno retke verzije sa oznakom E60 koje je na bazi E500 doradio AMG i to samo u 147 primeraka zajedno sa varijantom Limited u 12 primeraka. Te ''power'' verzije su stizale direktno iz AMG pogona sa ''nnasviranim'' 6.0 litarskim V8 atmosfercem od 381KS i 580 Nm pri 3800 o/min., a kod nekih primeraka snaga iznosi čak i okruglih 400KS.

 

171584-mercedes%20e60%201111.jpg

 

Performanse su pritom za jednu limuzinu iz 90-ih i danas impresivne: 100 km/h iz stajanja E60 AMG hvata za 5.4 sekunde i vozi do elektronski ograničenih 250 km/h i do 295 km/h bez blokade. Pritom se snaga prenosi na zadnju osovinu putem 4-stepenog automatika. Za tu priliku je u odnosu na E500, AMG dodatno podesio oslanjanje i stavio veće kočnice. S obzirom da je sredinom 90-ih godina prošlog veka novi Mercedes E60 AMG koštao 190.000 nemačkih maraka, sa današnjom cenom od 90 do čak 250 hiljada evra možemo zaključiti da je danas sa više od 20 godina na leđima Mercedesov ''power sedan'' linije W124 već premašio cenu novog i da će ona samo da raste.

 

171582-mercedes%20e60%2011.jpg

 

Ako ste zainteresovani, holandska auto kuća Auto Leitner specijalizovana za trgovinu retkim i egzotičnim polovnim automobilima upravo je ponudila jedan E60 AMG iz 1995. godine na prodaju i to po ceni od čak 135.000 evra! Razloga za tako visoku cenu je nekoliko: automobil je jedan od tek nekoliko lakiranih u Signal crvenu Mercedes boju (većina je metalik crne, srebrne ili plave boje), a tek jedan vlasnik je do sada odvezao tek 70.000 kilometara. Što se tiče opšteg stanja ovog primerka trgovac obećava 10/10, a da je stvarno tako potvrđuju i fotografije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Renntech Mercedes AMG E63 S ima 773KS

 

Fabrički Mercedes AMG E63 S je veoma impresivan takav kakav jeste, te sa 604 konjskih snaga i 850 Nm obrtnog momenta od 0 do 96 km/h ubrzava za svega 3.3 sekundi. Međutim, tjunerska kompanija ''Renntech'' je još više unapredila ovaj luksuzni automobil, primenom svog softvera koji poboljšava performanse, pa su njegove prave mogućnosti tek sad došle do izražaja. Modifikovanjem paljenja, snage i gasa, kao i optimizacijom odnosa goriva i vazduha, ova kompanija je uspela da našteluje motor tako da sad on proizvodi impresvinih 773 konjskih snaga i 1.055 Nm obrtnog momenta. Kao posledica toga, njihov E63 S sada od 0 do 96 km/h ubrzava za 2.79 sekundi, te je za 11 stotinki brži od novog Porsche 911 GT2 RS. Iz mesta do 160 km/h ubrzava za 6.61 sekundu, dok 400 metara prelazi za 10.88 sekundi i tom prilikom dostiže maksimalnu brzinu od 208 km/h. Iako su ljudi iz kompanije Renntech odlučili da budu ''škrti'' na fotorafijama, objavili su video na kome se vidi koliko je zapravo brza njihova verzija Mercedesa AMG E63 S.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...