Jump to content
FAS Goran
Guest 13292

Aditivi za dizel/benzinske motore & za zaptivanje motora

Recommended Posts

Da je cena ovog tretmana upola kao fizicko skidanje dizni i ciscenje aj da kazes, nema veze sto je duplo losije, manje efikasno itd., ali koliko para toliko muzike.

 

Tesko da ima ikakav veci efekat nego najobicniji aditiv za gorivo, cak kod malo boljih aditiva vidis da je napisano da motor moze da radi i na aditiv bez goriva, pa da se preporucuje sipanje recimo u filter goriva, a da se raskaci dovod goriva i da radi na aditiv dok se ne potrosi i ugasi motor.  

 

Evo npr. jedan:

 

Proces čišćenjau rezervoaru: Rezervoar zapremino oko 10 litara je idealan za proces čišćenja. Unesite sadržaj boce u rezervoar, izvršite probnu vožnju (ukoliko je moguće, oko 30 km na autoputu).

Proces čišćenja u kućištu filtera: Veoma je važno obnoviti filter! Potpuno napuniti kućište filtera sa RAVENOL Diesel System Cleaner-om i ukloniti vazduh. Čišćenje traje oko 10 minuta naizmeničnom brzinom  do maksimalno 2000 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozgaj mnogo oko toga uopste. Koristi neki aditiv ako hoces, cisto preventive radi. Ako imas neki problem, nece ti pomoci ni jedan aditiv, dzaba bacas pare.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 5000 naplacuju taj tretman. Nadao sam da je dobar kao preventivna mera na velikoj kilometrazi i dizel motoru koji se koristi 100% u gradu na kratkim relacijama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj ceni idi kod bosiste da ti ociste dizne zapravo i kako spada, a i da dobijes crno na belo kakve su trenutno, a kakve posle ciscenja :)



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Darko_gr said:

Oko 5000 naplacuju taj tretman. Nadao sam da je dobar kao preventivna mera na velikoj kilometrazi i dizel motoru koji se koristi 100% u gradu na kratkim relacijama. 

 

Kao što Vagenovac reče, a ja bih dodao - za najviše 100e očistiš dizne i komplet usis (kod nekih modela mora da se razupči motor, pa je cena malo viša). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud ti to da imas vode u gorivu? Mnogo bi lose radio auto da ima i malo vode. Ako je stajao par meseci verovatno je samo gorivo po sebi lose, izvetrelo.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, sipao sam pun tank, tako da i ako ima nesto, verovatno se izmesalo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ima tesko bi palio, trokirao, stucao pucao.. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista od tog zasad :D Samo da stignu tablice i pun gas :D Ako i ima nesto u tanku, s obzirom koliko trosi, verovatno ce isterati to za tipa nedelju dana max :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Ako i ima nesto u tanku, s obzirom koliko trosi, verovatno ce isterati to za tipa nedelju dana max :lol:

Upravo je to i meni palo na pamet :D , ali reko' da ne bude pogresno protumaceno...

Rekoh ti da mi je komsija ranije imao JTS, doduse 2.0 165 u restyle AR 156. Model jeste zgazilo vreme, ali meni se uvek svidjao taj autic, imao je i super opremu, kozni enterijer, lagan, lep za voznju...

Ali ga je klala potrosnja, mada je covek bio i ostao zadrti Petrolhead (imao pre toga Bembare, sada vozi Mazdu 3). Uvek mu je to sa JTS tuklo oko 10l KOMBINOVANE, mislim da je fabricki bio deklarisan oko 8.5 l. Po BG opusteno teralo i cca 15l po guzvi (fabrika je deklarisala grad na nesto tipa 12-13l).

A kod tebe je jos i oko 200 kg tezi i veci auto, 185 2.2 verzija, cisto sumnjam da ce to ici ispod 10-10.5 l kombinovane iako si u Subotici. A ako se jos przi, mozes na skali da gledas kako srce, kao i svaki benzinac.

Srecom pa ti je bar rezervoar od 70 l :D . Pa ako tocis jos i neko aditivirano gorivo, spremis jedno 12.000 din posle tih nedelju dana i spicis Bensic pre odlaska na pumpu :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li smisla stavljati WYNNS Diesel Extreme Injector Cleaner ili neki drugi slican za moj 1.3 mjet, euro5? Nemam nikakvih problema u voznji, dizne su proverene, sve je ok, rekoh vise preventivno da li ima smisla odraditi nakon malog servisa (koji uskoro dolazi). Svakako cu da vidim i sa Goranom koja je njegova preporuka kada odem na mali servis, ali rekog da upitam. Drugar i svog Golfa preventivno na svakih 5-6 meseci ubacuje neki specijalni koji je namenjen bas za Golfa (Zaboravih ime, rece mi da se tesko nabavlja u Srbiji) i kaze da mu je mnogo pomoglo. Mada, Golf je stariji. Neko kaze, motor ce biti tisi, potrosnja manja, mada, nikad do sada nisam stavljao nista, osim sto uglavnom sipam skuplji dizel u kola racunajuci da ce to da pomogne :D.

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi ti aditivi i služe za prevenciju, kad dođe do problema tu više nema pomoći aditiva. E sad koliko su stvarno efikasni u prevenciji, ne zalazim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam malo citao i ovde na forumu a i na nekim drugim mestima, bas ima podeljenih misljenja. Od toga da 3k dinara troska je previse za neku dobit, do toga da su neki osetili poboljsanje u performansama a i potrosnji. Ja nemam problema ni sa performansama ni potrosnjom, dizne su za sada ok, poslednje ocitavanje prilikom kupovine automobila vise nego dobro, ali rekoh, mozda nije lose kao neka prevencija ili da se pomogne automobilu bar malo. Ponovo kaze, drugar vozi Golfa, 400k+ presao kod njega, bukvalno mu je 15+ godina u porodici i bas mi je nahvalo te aditive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je iskustva su razlicita ali ima tu dosta i placebo efekta, svakako preventivno nije lose sipati e sad dal znaci ili ne to ne znamo ali da skodi nece.

Rok trajanja nisam gledao ali verujem da imaju kao i svaki proizvod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na uzorku od oko 150 000 km, vise razlicitih automobila i gomile raznih aditiva mogu da kazem da ne radi svaki aditiv na svakom motoru isto.

 

Sipao sam sve i svasta u JTD i jedinu pravu (vidljivu) razliku sam video sa Zenox aditivom. JTD se smirio, omeksao rad to se videlo na upaljenim svetlima, Pre sipanja su svetla "igrala" tresle se sijalice, posle aditiva se potpuno smirila.

Sve ostalo na JTDu mi je bilo  ili trenutno malo bolje dok se ne potosi, ili bez promena.

 

Dok na CDTi motoru Zenox mi nije imao apsolutno nikakvof efekta. Isto isao, isto se tresao. Dok mi je na tom motoru najbolji bio Sonax za common rail motore, da kazem da se primecivala razlika na nizim obrtajima.

 

Wynns sam sipao redovno dok nisam provalio da i sa K2 imam isti efekat a K2 je mnooogooo jeftiniji. A taj efekat je, budimo realni, na nivou placeba.

 

Tako da preventivno sipaj najjeftiniji da podmiris moralnu potrebu da pomognes motoru, sve je to manje vise isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...