Jump to content
FAS Goran
Guest 13292

Aditivi za dizel/benzinske motore & za zaptivanje motora

Recommended Posts

Kod JTD/MJ motora sistem za gorivo je pod pritiskom. Dakle od rezervoara preko pumpe visokog pritiska do dizni sve je pod pritiskom. 

To samo važi za Vagen motore (i starije generacije) gde je sistem pod vakuumom od rezervoara do pumpe . Tu će sistem da vuče sadržaj iz bočice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, ediedi said:

 ali citam sad u uputsvima sljedece

 

-dovodnu i povratnu cijev goriva odspojiti i uroniti u dozu (bocicu) ukljuciti motor da radi na raznim okretajima dok se doza ne potrosi-

 

 

 

Ne znam kako si mislio kroz filter.

Biće nezgodno jer će višak da vrati u rezervoar.

Ono što možeš da uradiš da nađeš (ili da izvadiš pumpu iz rezervoara) el. pumpu za gorivo otkačiš dovodno crevo sa filtera i povratno za rezervoar , staviš nova creva koja ćeš povezati sa tom pumpom i posudom u kojoj će biti ta tečnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vido sam to o cemu govoris, ali necu se sa tim zezat, nema veze ako se vrati u tank, sto se tice filtera, skines stari stavis novi i ulijes tekucinu, na taj nacin odmah krene u sustav i na dizne i poslije u rezeorvar. To se moze i direkt u tank ali ovako je efekat bolji, s tim da bi najbolje bilo kako si ti rekao ali neda mi se s tim zezat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna koliko je to sredstvo agresivno i kako će se ponašati ako ostane duže u sistemu. I po sam motor i po ulje.

Ne bi se igrao sa tim sredstvima već vidi nađi  baš za CR motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

citao sam dosta, to i je predvidjeno za cr motore, cak preporucuju recimo da je auto na rezervi pa onda ulijes u tank, pa zakljucujem da i nije tako agresivan kao recimo neki koji idu na puni tank, ne mislim ga ostaviti dugo unutra, dok bude na rezervi onda staviti u filter, neka radi na leru jedno vrijemei onda na otvorenu ga izvoziti, pa na pumpu natankati do vrha da ono malo sto je ostalo se razrijedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da ozivim malo temu ,danas sam sipao u stila 1.9jtd ovo cudo  pa cemo videti kako se ponasa , ono sto je zanimljivo je da sam se danas vozio po gradu i u jednoj duzoj krivni mi upalio  "water in fuel filter " i sad zamislite da sam prvo sipao tecnost pa da mi je onda izbacio gresku ,a suno goriva do cepa :D ko ne bi pomislio da je upalio radi tog aditiva haha  ovako verujem da je ovo dobar proizvod il sam utripovao il mi je mirniji auto a bolje prima gas za evo 7 km

 

20160725_214030111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bitno! :D

Mozes da primetis neki boljitak, nije iskljuceno naravno ali ne posle 7km. Za tih 7km nije potrosio naftu onu bez aditiva is filtera jos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima jedno pitanje  u pitanju je fiat stilo 16     16 v auto je kod mene 7 godina  i sad bi hteo da mu ocistim dizne sa nekim aditivom sto se sipa u rezervar pa me zanima jel neko imao iskustva sa tim 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mogu da znam koliko litara goriva može da stane u rezervoar? U pitanju je Fiat Punto 1.2, 2002. godište, 16v, sporting, 6 brzina, 59kW, benzinac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam mu ovaj aditiv za čišćenje dizni, pošto slabo prima gas, ima trzavice tokom vožnje, pa me interesuje kako da znam koliko da napunim rezervoar a da to bude 3/4 kao što piše na ovom uputstvu? I interesuje me da li bih posle sipanja tog aditiva trebao voziti auto neki određeni broj kilometara da bi imao dejstvo taj postupak?

 

IMG_20180916_224303.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to ne moras da gledas ili pak da shvatas bukvalno. Bolje je i da ima manje goriva. Po meni je bitno da se to gorivo sto vise potrosi u cugu, tipa naj bolje pred neki duzi put i veci gas i tako :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam najviše zato što ne vozim na duge relacije, ako nekad i odem malo duže, to je 20 km do grada i nazad. Uglavnom je to vožnja po naselju pa sam zato pitao da li bih trebao preći malo više kilometara da bi taj aditiv delovao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kao ne valjda da stoji dugo u rezervoaru, kao bilo bi pozeljno da se tako iz jednog puta na vecem gasu potrosi...al sve su to price. Niko ne zna tacno niti je ko dokazao da deluje uopste. Po meni je to ok kao preventiva neka. Ne verujem da moze da resi problem. Uostalom, on kosta lupam verovatno 800din a pranje dizni je 2000din i resis problem odjednom i trajno :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da ce bilo kakav aditiv, pa cak ni ciscenje dizni popraviti slabo primanje gasa i trzavice. Mozda ciscenje leptira gasa pre pomogne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista se ne razumem u to. Pitao sam majstora koji mi je radio veliki servis, šta da radim u vezi sa tim i on mi je taj aditiv preporučio, zaista ne znam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na puntu 1.2 8v 2001. godiste jedared sipao aditiv tako iz cista mira (nikakav problem nisam resavao), i upalila mi se check engine lampica, u pitanju je bila greska grejaca lambde. Mozda ima veze, mozda nema, ne znam, ali eto, 10 godina vozackog iskustva sa atmosferskim benzincima me naucilo da retko kad ti aditivi rade nesto. Kod mene nisu nikad, ali necu da budem bas tako iskljuciv ajde, mozda stvarno nekome pomognu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...