Jump to content
FAS Goran
chikavili

Automobil - odraz čoveka

Recommended Posts

Prevazišavši status sredstva kojim se brzo i bezbedno stiže od tačke A do tačke B, automobil je postao izraz životnog opredeljenja pojedinca koji birajući model za sebe razmišlja o tome šta želi da saopšti okolini: da li ima novca, je li sklon avanturama, voli li izazove i da li vara ženu. Međutim, pošto je ljubav prema vozilu sasvim iracionalna kategorija, izbor četvorotočkaša, osim društvenog statusa i temperamenta, otkriva i mane vozača, pa se stanovnik parkinga može smatrati veoma preciznom i pouzdanom psihijatrijskom dijagnozom, što postavlja svojevrsnu tipologiju ličnosti u tabeli.

 

Mercedes – Ziceraš

Direktor društvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemačke i ostale, a nemački na mečku i ostale. Pravda se trajnošću mercedesa. Ponaša se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu životinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak i ne razume vozače koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicošima. Podvrsta: vozači merceseda SLK i mercedesa meklaren SLR: to su pokrsteni vozači BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.

 

BMW – Ludak

Dovoljno nenormalan da kilometar vožnje zarad kurčenja plati evro i po. U svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vristanje mašine pri supštanju njegove noge na pedalu gasa svedoči da voli bučan i brz seks, najčešće sa sakretaricom, pošto je uglavnom direktor predstavništva ili drugi strani plaćenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportsi auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obrira na cenu. Cilj opravdava sredstvo. Nije važno učestvovati – važno je samo pobediti. Na odredište stiže pre nego što je krenuo. Ili nikad!

 

Opel – Stipsa

Lekar, zanatlija ili samostalni komercijalni referent koji hoće da vozi nemački auto, ali po ceni korejskog. Mehaničar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da mu pasuje semering od keca, crevo za vazduh može iz veš mašine, a umesto boš pumpe ide motor iz frižidera, i za tu egzibiciju spreman je da majstora casti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola čaše kisele. Onesvesti se kada mu majstor za promenu paknova traži četiri hiljade. Dinara, naravno! Auto je uvek relativno čist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kući peške sa volanom u ruci šutirajući točak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje Opel, u kog se vremenom ugrađuju delovi iz prethodnog. Sumnjiva podvrsta: vozač opel tigre. Ne zna se šta zapravo želi: poršea ili fiću.

 

Fiat – Kockar

Sva je prilika da je punta dobio na nagradnoj igri. Nije mu toliko bitno kakav je automobil, koliko da dobije više nego što je uložio. Punto, stilo, brava i bravo mogu da budu bingo, ali i ne moraju, što se vidi po ovlašćenim servisima čiji vlasnici ne znaju šta će sa parama. Za vozača fijata nije toliko bitno stići od tačke A do tačke B, koliko da to bude rizično. Zapravo, vozač fijata se često neobjašnjivo pojavi u tački C, i uopšte nije uznemiren zbog toga. Mehaničari ga vole zato što mu stalno crkava on board kopmjuter, jer ga udara kao poker aparat, sistemom manja-veća. Podvrsta je vozač una ili pande. Hrani se konzervama i parkira između dva kontejnera.

Alfa Romeo – Kicoš

Nema uspeha kod žena, jer svu raspoloživu pažnju posvećuje svom lepom, nežnom i zahtevnom automobilu. Tu su kozmetika, tepanje, večernji izlasci, cveće i večna vernost. Zauzvrat, on sa osmehom vozi trista. Odmah po ustajanju baca pogled na parking, pa ima produžene jutarnje erekcije. Najčešće ja vlasnik kafane, voli tenis i mali fudbal. Ima uspeha u kladionici (za razliku od vozača fijata), pa mu nije žao da krilo plati dvesta evra, ali momentalno pozeleni pretvarajući se u ubilački gnevnog Halka kad vidi počinioca saobraćajnog nedela. Ubiće za polomljeni migavac, bez rasmišljanja. Podvrste nema. Nema ni leka.

 

Pežo – Baja

Ili jesi, ili nisi lav. U pežou jesi – nacrtano je na hladnjaku! Kao i na volanu, da bi se vozač s vremena na vreme prisetio kakav je baja do j**a. Samoljublja nikad previše. Zato je potreban besni dizajn, jak motor, elektronska kontrola stabilnosti za manijakalno uletanje u krivine, i skockani enterijer u kom ni itison nije bezveze. I svuda ti mali ljuti lavovi, sto super utiče na samopouzdanje, i vrši latentan pritisak na papučicu gasa. Naravno, cipelom od minimum trista evra, jer vlasnik pežoa nije dovoljon bogat da kupuje jeftine stvari. Menahičari ga vole, kako zbog toga, tako i zbog činjenice da u pežou ne pasuje ništa bez lavića. Sve orginal, sve novo. Voli brzinu, ali i izazove, jer svaki novi model ima neku novotariju poput titpronik menjača, kliznih vrata, ili bolesno kurčevite providne haube. Ovaj auto je nepodoban za seks, pa vlasnik uglavnom ima gajbu sa ogledalom na plafonu spavaće sobe. I statuu lava na natknasni pored vodenog kreveta!

 

Tojota i Mazda – Hibrid

Malo bi sportski, malo da ne troši, malo veliki porodični auto. Malo je reći malo podvojena ličnost. Ali to se odmah vidi po karoseriji: nazad kockasta kao volvo, napred folira da je ferari, ne preže čak ni od električnog zatvaranja farova. Vozač je službenik policije, niži debeovac, niži košarkaš, niži fudbaler, psiholog pred razvodom i slično. Prepodne jede burek ili mesni narezak, uveče škampe ili lososa. Obožava porodičnu harmoniju i decu, ali je za ljubavnicu spreman da umre. Voli pozorište, ali ne propušta nijedan Cecin koncert. Racionalno procenjuje kvalitet vozila,, ali je dovoljno lud i sklon eksprerimentu da kupi automobil sa vankelovim motorom, koji je japanska otkupljena ekskluziva. Izbegava brzu vožnju, ali nikad ne kasni. Moguća zamka: četvorotočkaš vlasniku tiho prenosi načela samurajskog kodeksa ponašanja Busido, pa se može desiti da u slučaju prekršaja izvrši tradicionalno samoubistvo.

 

Audi – Kocka

Čovek sa kockastim mislima, što najčesše kao posledicu ima kockastu glavu: jaku vilicu, tvrdu frizuru pod pravim uglom, koju ni kabriolet ne bi rasbarušio. Takođe, reč je o ljudima sa kockastim telom. I oni koji ga nemaju nose konfekcijska odela u kojima izgledaju kockasto. I kravatu, vrlo često. To je pravnik, političar ili šef. Kupuje auto po pravilu službe, da bude dovoljno velik, dovoljno jak, dovoljno skup, pod garancijom, isti kao komšijin. Ne lupa glavu oko cene delova i održavanja.

 

Voksvagen – Penzos

Prethodni vlasnik prešao je petsto hiljada, ja sam obrnuo cajger, a i moj unuk će, jer će ga dobiti čim plolži vozački ispit. Ništa ne mora da dira, sve je kao iz fabrike – tvrdi ponosni vlasnik foklsvagena. Međutim, kad hvali performanse svog vozila, postavlja se pitanje zbog čega nije kupio traktor. Tvrda suspenzija preventivno deluje na kamenje u bubregu i žuči, pa je vlasnik najčetće u iznenađujuće dobroj kondiciji. Poput svog automobila, najčešće doživljava duboku starost. Već u srednjim godinama potpisuje peticiju da se počinioci saobraćajnih prekršaja streljaju bez suđenja, jer je poenta: nikad ne uložiti nijedan dinar u automobil. Podvrsta: vozač bube. Pesnik koji se snalazi u domenu iracionalnog pošto ne postoji nijedan razuman razlog za vožnju ovom malog i izrazito bučnog oldtajmera.

 

Džipovi - Kauboj

Pahero (pajero) u prevodu znači paor, što svakako ima dodirnih račaka sa kaubojima (kravarima). Ipak ovde nije reč o tome: Šleperi, avioni, kamioni, ko preživi pričaće je filozofija koja karakteriše ovog najarcanog momka. Osim ako je riba, što se sve češće može videti, jer muževi lepotica imaju jednostavnu logiku. Ako već ne mogu da sačuvaju auto, da spasu bar ono što se spasiti može, tj ženu. Zato je ograde u dve tone čelika. U oba slučaja ne valja voziti ispred, niti iza džipa, jer je sklon nepredvidivim manevrima, kao što je polukružno okretanje preko duple pune na autoputu, ili parkiranje na raskrsnici. Bezbedna udaljenost od deset metara u ovom slučaju je dva kilometra. U stvari, kada normalan čivek ugleda vozača u džipu, najbolje je da mirno, bez panike ode kući. Podvrsta je vozač puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u šali ne treba pitati za koga radi.

 

Citroen – Mornar

Živi za ljuljuškanje na zelenim talasima LHM ulja. Plovi putevima bez kontakta sa asfaltom, upravo kao goveče iz vica koje nimalo ne brine kravlje ludilo zbog toga što je helikopter. Po zanimanju marketinški sturčnjak, kreativni direktor, ili najčešće slobodni strelac. Loše se oblači, ne drži obećanja zbog rasejanosti. Voli komfor. Ne štedi novac, uživa u nepredvidivim izdacima, što njegovu porodicu čini konstantno nezadovoljnom. Poštuje vozače pežoa 309 i 405 jer imaju isti motor kao i on. Kad ga ugleda, maheničar se baca na telefon, zove ženu i pita gde će na letovanje. Za njega to nije mornar, nego šaran koji je zajedno sa automobilom kupio i hiljade napotrebnih cevčica. Obožava da se parkira na visoke bankine, da bi se pravio važan što njegov auto ima četiri visine. Podvrsta su vozači Citroena XM, čiji je drumski libido kao kod bemveovaca i mečk**a, pa na kub.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Džipovi - Kauboj

...Podvrsta je vozač puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u šali ne treba pitati za koga radi.

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel tigra: vrsta vozaca - ZENA? :)

ostatak texta... true, true :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel tigra je iskljucivo zenski auto.Ako muskarac vozi ,to samo moze da ukaze na njegove strahove od reakcije okoline ako se obuce kao zensko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia - Gospodin i Avanturista

Voli čitanje, klasičnu muziku i podržava upotrebu marihuane u medicinske svrhe. Kupio je Lanciu jer nijedan auto nije bio dovoljno neobičan za njega. Svojoj supruzi se obraća sa "gospođo ženo", obavezno propušta pešake na prelazu da bi isti bolje videli i pogledali njegov automobil. Ako se slupa angažuje skulptore za izradu limarije pošto rezervna nema gde da se kupi. Za delove poput sijalice ili podizača angažuje privatne detektive i Google maps. Najviše mrzi kada mu majstor ugradi delove od Alfe Romeo i uporedi Lanciu sa istim. Ubeđeni su da i BOG vozi Lanciu zato što je omiljeno vozilo Vatikana. Podvrsta: vozač Delte HP ukrštenjak Mad Maxa i Žaka Kustoa.

moje viđenje nas Lančista :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Sve je odlicno, ali Alfa je najjaca...

Nema uspeha kod zena jer svu raspolozivu paznju posvecuje svom lepom,neznom i zahtevnom automobilu.
Podvrste nema, ni leka.

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAA, ala me ocrniste.. :unworthy::unworthy::unworthy:

Ma super je, ne dirajte temu! Ima celu noc da se smejem... :rofl::rofl::rofl: Koji je ludak ovo napisao :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast :clap: :clap: :clap: dodao bih samo za audi TT takodje zenski auto, odnosno auto koji zenke samo voze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fordov dodatak koji bi mnogi rado imali u automobilu

 

ford max.jpg

 

Ford je nakon dugotrajnog proučavanja navika svojih korisnika odlučio da ponudi jednu novost u automobilu. Za nas u Evropi taj dodatak i nije novost, imala ga je već prva generacija Twinga, pa i neki drugi automobili. Svejedno se uprkos dokazanoj koristi nije udomaćio i postao uobičajeni deo opreme svakog automobila. Slično je u Americi, i to uprkos činjenici da postoji potreba za ovakvim sistemom. U Fordu su uočili da često postoji potreba da tokom pauze na gradilištu vlasnici ovog Forda malo odremaju, a sada će to moći na udobniji način. Isto se pokazalo i u privatnom životu, pa je i sam šef proizvodne linije modela taj nedostatak osetio na svojoj koži i zato odlučio da se sedišta moraju modifikovati.

 

Zato su od sledeće godine odlučili da kupcima ponude Max Recline sedišta. Sistem donosi pet patenata, a omogućava gotovo horizontalno postavljanje naslona. Time se sedišta pretvaraju u putni krevet, a korisnik na raspolaganju ima i lumbalnu podršku, kao i podršku u predelu vrata. ''Korisnici F-150 su konstantno na putu ili na poslu, a mogućnost da mogu da odremaju na par minuta jeste prava blagodat za njihovu radnu efikasnost'', kaže Ben Kulhawik, inženjer odeljenja za projektovanje sedišta. Sistem radi tako da zadnji deo sedeće površine podiže za 9 cm kako bi se dobila ravna površina i podrška u lumbalnom delu. Naslon može da se uzdužno pomakne kako bi se optimalno postavila podrška za vrat. Naravno, elektromotorni pogon za nameštanje se podrazumeva.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...