Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Joj koliko je ružna kontrolna tabla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuuuu, Exclusive oprema :thumbsup:

Ma jeste sve to, ali u tih 157.000km ne znam koga ce ubediti. Da je na satu 257000 pa i  covek da poveruje. Inace vozio sam takav auto par puta u francuskoj i nesto nisam impresioniran, nema neka silovita ubrzanja ali ide, Jedini plus po meni je dosta mesta unutra. Ali digitalnu tablu ne bi uzeo u zivotu. Ja mu toplu preporucujem Mareu ili stila kad je vec resio da se glibi kod banke, ali on zaleteo za picasa jer nema zamajac.  100 ljudi , 100 cudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je da nema silovita ubrzanja (to mu nije ni namena), ali taj motor je veoma dugotrajan i izdržljiv.

A druk lager za njega košta 800 din :D Sasvim korektan i povoljan za održavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo zboris Totti. Vozi sam skodu fabiu, 3 god. sluzbeni auto, koja je bila zustrija i startnija..Kupljen je nov  2008 god 1.4 tdi 3 cilindra i imala je ubrzanja za respekt, potvrdili mi presretaci na auto putu kod Paracina,  sreca bio jos stari zakon, pa se provukoh sa tadasnjih 3000 din. A da je dugotrajan Citroen  , jeste. Ova u Parizu je imala 430.000km na satu bez otvaranja, doduse trap joj je bio los. Al je zato prevezla tone rigipsa i lepkova po Parizu i okolini. Samo da nije ove digitalne table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz drustvo.

Evo da iznesem neke moje utiske o auto placu ,, Trend car ,, iz  Smederevske palanke.

 

Juce smo par drugarica i ja otisli kao ispomoc jednom nasem drugaru u razgledanju auta i eventualne kupovine istog.

Necu da spominjem marku automobila jer nije iz nase familije. :smoke:

 

U dvoristu ima oko nekih 20-tak auta, sareno, vw, opel, fiat, citroen.

 Mladic ima mozda nekih 40-tak god, ljubazan, pricljiv, reklo bi se ok.

Sva vozila  koliko sam mogao da bacim oko su ok, na prvi pogled. Meni licno bio je interesantan Stilo iz 2005 limuzina 1.8 benzin, unutrasnjost mu je u dobrom stanju, imao je za mene ,samo, 2 mane, nije JTD i karavan verzija. Bila je Jedna marea koja mi je privukla paznju. evo i slikica 

 

cxcb10613.jpg

 

Cini mi se gledajuci uzivo ovo njeno desno krilo, moguce da je farbano,cak sta vise sam ubedjen u to, ostalo ok.

Unutra osim razdrndanog naslona za ruke, koji klimara levo, desno nemam sta da dodam opsti utisak ok za te pare. Nisam je palio i vozio okolo. 

 

Sad ono glavno.

Cim udjete u dvoriste videcete mali servis za limariju u koma dva lika rade, ispravljaju, cukaraju  i farbaju.Iza dvorista nalazi se brdo pobacanih hauba, krovova, i svakojakih blatobrana.

Doduse lik je i priznao da je auto koji je bio mom drugu interesantan malo farban , ponudio je i slike kakav je bio kad je dosao.

Inace sva vozila se dovoze iz Italije . Lik dopusta svaku probu ispravnosti vozila. 

 

Ovom prilikom ne zelim ni da kudim,ni da hvalim ovaj plac. 

Ovo su moja neka zapazanja. Pozz :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam se odlucio za Bravo malo sam sunjao po placevima i zavrsim na kraju na Balkan-u.Imaju 10-ak Brava,od 1.6 105ks do 1.9 150 ks.Svi generalno lepo izgledaju,minimalne ogrebotine i sl. ali dolazi veseli deo.Nisam neki poznavalac mehanike ali sam obracao paznju na ono sto su clanovi pisali o njima na ovom forumu.Vecini je kvacilo tesko,recimo od malo tezeg pa do poprilicno krutog.Kocnice su generalno ok ali na 1 ili 2 ozbiljno ima lufta.Na kraju sam probao jedan 2.0 mjt koji je po meni bio najbolji,kvacilo super,ulazi lepo u brzine ali se ispod haube cuje da nesto sisti.Kao da kaci neki kais.Sve u svemu moja potraga se nastavlja jer ovim nista nimalo zadovoljan iz razloga sto auto ne mozes da probas vec samo da ga slepom odvezes do servisa na proveru i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD/MJT generalno imaju tvrdo kvacilo (osobito kada pregaze 100+ hiljada) i sa takvim kvacilom mogu da predju jos km i km (ovo mogu da ti potvrde vozaci Stila). Sa druge strane, jedna od primedbi na Bravo posle onog cuvenog testa od 100000km je da su sajle kvacila krute (ali nije receno da je to kvar) i da je to razlog tvrdjeg kvacila.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam vec negde da je neko spomenuo AK Kompresor da je kupovao tamo 500L, pa me zanima, posto vidim da imaju u ponudi neku Pandu, kakvi su, jesu li korektni kao prodavci? I zna li neko nesto o tim Pandama, posto ih ima vise, koliko vidim. I cena im je zanimljiva, povoljna, a malo godina imaju... 

 

cxcb10904.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas4435827/fiat_panda_12_base/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imao neko iskustva sa auto placom "Potenza" na savskom nasipu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam se odlucio za Bravo malo sam sunjao po placevima i zavrsim na kraju na Balkan-u.Imaju 10-ak Brava,od 1.6 105ks do 1.9 150 ks.

 

Negde sam pročitao informaciju da su ti 1.6 multijet motori rezervisani uglavnom za flotne kupovinu i kupovinu auta za firme u Italiji, zato ih i ima toliko.

 

Neka me neko ispravi ako grešim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari.

 

Imam jedno pitanje za sve vas.....Planiram da pazarin neki auto pa me zanima da li neko nesto zna i imali iskustva sa auto placem RS AUTO d.o.o.

 

Oni su Zemunu preko puta saobracajne skole u banatskoj.?

 

Hvala !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da pohvalim auto plac bg cars na vozdovcu. Ljudi maksimalno korektni. Sva kola korektna, tjst cene u skladu sa stanjem vozila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas korektni, skoro su coveku uvalili megana statijeg dve godine nego na papiru. Ne bi ni izvalio da se neki delovi kataloski ne uklapaju pa posle provere ispade . . .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koji je auto plac ,ali mi sinoc drugar pokazivao neka kola,a isao je i licno da gleda,u pitanju su neki golfovi stari po mozda dve-tri godine. Kola su kao nova,maksimalno ocuvana,nekaju pecke po sebi,a kilometraza preko sto hiljada km... Sta li mi da kazemo za nasa kola koja kupimo sa sto hiljada a stara po 10 god? Da li je moguce da su svi auto placevi i prodavci tj,vlasnici prevaranti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi prevaranti, samo po neki stim sto za prevaranta smatram onog koji mulja sa papirima, laze godinu proizvodnje i to. Kilometraze, farbanja, turbine i sl.ne racunam pod prevaru. Ta ti je cena pa gldaj, niko ti ne brani.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sva ta muljacina sa njima se radi pre nego sto uvezu kod nas,a nesto i ovde... To su uglavnom kola tamo sa licitacija i kupuju se djuture i onda se pakuju gore i ponesto ovde... Hehehehehe pa nisu ni Zabari mutavi,da oni su "posteni" zaboravih... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...