Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ford Focus RS / ST

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Ford Focus ST

 

2.3 turbo i pogonom samo na prednjim točkovima, sa 280KS/420Nm na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Ford Focus ST
 

2.3 turbo-benzinac pravi 280KS/420Nm, auto na testu je sa automatikom koji ima 7 brzina (može da bude i sa manuelnim menjačem):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragongarageyoutubelogo.jpg DragonGarage: Ford Focus RS

 

Kako priče kruže, ovo je zadnji RS Focus koji ce izaći na put... Nadam se da to nije istina jer je auto jako dobro napravljen za onu priču koju popunjava u čitavoj Ford istoriji. Pogon na sva četiri točka i 350KS je strašna kombinacija u relativno malom i okretnom autu kao sto je Focus. Više o svemu pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mountune Ford Focus ST

 

mountune st 02.jpg

 

Sve strožiji propisi o emisiji gasova u Evropi prisilili su Ford da odustane od najsnažnije RS verzije četvrte generacije modela Focus, a tjuner Mountune je tu da bi ponudio alternativu. Ford još uvek prodaje Focus ST u različitim konfiguracijama, sa dizel i benzinskim motorima, manuelnim i automatskim menjačima, kao i u hatchback i karavanskoj verziji, a pored toga postoje tjuneri koji obezbeđuju više snage. Britanski tjuner Mountune je predstavio najnoviji paket poboljšanja za Focus ST koji je baziran na M350 paketu iz marta 2020. godine. Poboljšani paket nosi oznaku M365.

 

mountune st 01.jpg

 

Fordov 2.3 turbobenzinac sada razvija 360KS i 560 Nm. M365 je namenjen Focusu ST sa pomenutim 2.3 turbobenzincem i manuelnim menjačem, a zvuk motora je ''uzbudljiviji'' kada vozač odabere Sport ili Track mod vožnje. Track mod je rekalibrisan, a iz Mountunea kažu da je celi paket poboljšanja dostupan zahvaljujući remapiranju ECU jedinice koje se vrši preko tjunerove mTune SMARTflash aplikacije. Ono što je potrebno jesu smartphone i Bluetooth OBD ''interfejs'' da bi se izbeglo korišćenje laptopa. Povećanje snage košta oko 677 evra, što i nije mnogo jer se oslobađa dodatnih 84KS i 140 Nm obrtnog momenta u odnosu na standardni Focus ST sa ovim motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Focus ST Edition

 

217511-ford st 04.jpg

 

Ford je na evropskom tržištu ponudio novo specijalno izdanje sportskog Focusa ST, pri čemu fabrika ovaj Focus ST Edition opiuje kao najagilniji Focus ST do sada. To je pre svega zasluga modifikovanog podešavajućeg oslanjanja, koje je na stazi Nirburgring intenzivno testirao Ford Performance tim.

 

217512-ford st 03.jpg

 

U vesti se pominju i KW Automotive opruge, poboljšano upravljanje i specijalni ''Nurburgring'' mod vožnje za upotrebu na stazama.

 

217513-ford st 02.jpg

 

Osim toga, automobil je niži za 10 mm (opciono još 20 mm), a tu su i lagani alu-točkovi od 19 inča, gume Michelin Pilot Sport 4S, podebna boja Azura Blue i gloss black akcenti.

 

217514-ford st 01.jpg

 

Takođe, u ponudi su i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču. Ovde treba pomenuti adaptivni tempomat sa Stop & Go sistemom, prepoznavanje saobraćajnih znakova i zadržavanje vozila u kolovoznoj traci. Tu su i sistem za upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, sistem aktivne asistencije kod parkiranja, detekcija pešaka i biciklista, Apple CarPlay i Android Auto... Pod haubom je 2.3 četvorocilindrični turbo-benzinac sa 280KS i 420 Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem), dok ubrzanje do 100 km/h traje 5.7 sekundi. Ford Focus ST Edition je dostupan samo kao hatchack sa 5 vrata, a njegova cena u Velikoj Britaniji iznosi 35.785 funti (41.790 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Ford Focus ST Edition

 

Svi znaju za Ford Focus ST. To je, na kraju krajeva, jedan od omiljenih hothatch modela mnogima. Ali, da li znate za novi Focus ST Edition?

Taj auto je Fordov pokušaj da dodatno podigne nivo Focusa ST, zbog čega ovaj automobil dobija ručno podesivo ogibljenje (KW Automotive), nove lagane točkove od 19 inča, spušten je dodatno u odnosu na standardni ST, a dobio je i par suptilnih estetskih promena. Poenta je da Ford i ne mora mnogo da menja kada je Focus ST u pitanju, tako da su modifikacije na ''Edition'' varijanti male, ali ciljane:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Mountune Focus ST M365

 

Kada se Mountune dočepa Forda, možete se kladiti da će se desiti zanimljive stvari. Jorge Calado isprobava novi Mountune Focus ST M365:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Ford Focus ST 0-250 km/h

 

280KS/420Nm iz 2.3 turbo-benzinca uz pogon napred:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Ford Focus ST na Autobanu

 

280KS/420Nm, pogon napred, 5.7 do stotke i maksimum na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Focus ST Track Pack

 

ford st 02.jpg

 

Ford je evropskim kupcima sportskog Focusa ST ponudio novi paket fokusiran na stazu, uz najavu da donosi hardverska poboljšanja za bolje performanse za ''istinske entuzijaste vožnje''. Komplet je u potpunosti razvio Ford Performance tim i testiran je u Nemačkoj oko čuvene staze Nirburgring. Track Pack je dostupan samo za model sa ručnim menjačem i uključuje podesivi KW Automotive sistem oslanjanja. Cilj je da entuzijasti budu u mogućnosti da fino podese odziv oslanjanja u skladu sa stazom na kojoj će voziti.

 

ford st 01.jpg

 

U paketu su i 19-inčne aluminijumske felne sa 10% manjom težinom od standardnih točkova, gume Pirelli P Zero Corsa, poboljšani Brembo kočioni sistem, nove opruge (auto je niži za 10 mm), kao i par vizuelnih detalja koji ovu verziju razlikuju u odnosu na standardni Focus ST (uključuju zadnji spojler, difuzor i krila prednjeg branika u crnoj boji visokog sjaja u kojoj su i krov i poklopci bočnih retrovizora). Focus ST Track Pack pokreće 2.3 četvorocilindrični EcoBoost turbo motor sa 280 konjskih snaga, u paru sa 6-stepenim ručnim menjačem. Narudžbine u Evropi se već primaju, a prve isporuke kupcima su planirane za novembar ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Ford Focus RS mk.2

 

Njegov 2.5 turbo sa 5 cilindara sada daje 370 umesto fabričkih 305 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...