Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ford Focus RS / ST

Recommended Posts

5de3c2704eef8_unnamed(15).jpg.627267a73ba138c42c1f227b8401506c.jpg PetrolPed video: 2019. Ford Focus ST

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus ST 2.3 Turbo sa 280KS na Autobanu

 

2.3 Turbo, pogon napred sa 280 konja i 420 Nm, zahvaljujući kojima do stotke stiže za 5.7 sekundi i brzinomer ide sve do 250 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession video: Test Ford Focus ST Diesel

 

Focus ST se nudi kao benzinac ili kao dizel...dizel koji ima duplo više Nm od benzinca i 10% više snage. Pogledajte i ostale razlike u videu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Ford Focus RS sa više od 400 KS planiran za 2021. godinu

 

178712-ford focus rs.jpg

 

Novi Focus ST sa 280 KS je brži nego ikad, ali ljubitelji sportskih kompaktnih modela iz Kelna traže više, magično Top Gun izdanje RS. Četvrti put! Već aktuelni Ford Focus RS pokretan izuzetnim 4-cilindarskim turbobenzincem 2.3 Ecoboost koji ''ispaljuje'' 350 KS, dakle čak 155 KS po litri zapremine, sa pogonom 4×4! Do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekunde i može do 265 km/h, uz to je ''kralj ležanja'', sportski kompakt sa najviše užitka.

 

Model četvrte generacije donosi novosti u koncepciji jer će biti hibrid, a istovremeno Top Gun 4×4 po potpuno novoj koncepciji. Turbobenzinac 2.3 Ecoboost će pokretati samo prednje točkove, a zadnje elektromotor snage 80 kW, priključen na zadnji diferencijal. Time se izbegava masivna, skupa koncepcija klasičnog pogona 4×4 sa centralnim diferencijalom odnosno centralnom viskoznom spojkom, a elektromotor će se uključivati kada je najvažnije. Prvo pri startu, kada će do izražaja dolaziti elektromotor koji svih 340 Nm obrtnog momenta daje od nula obrtaja. To će, uz poboljšanje prianjanja (gripa), ubrzanje do stotke skratiti na 4.3 sekunde, a elektromotor koji pokreće zadnje točkove biće dobrodošao u svim okolnostima kada je prianjanje granično ili kompromitovano, odnosno kada je potreban dodatni pogonski impuls. Nova koncepcija koja će osigurati više od 400 KS na sva četiri točka, ima oznaku: eTwinster-System. Time Ford Focus RS četvrte generacije postaje opasan konkurent kompaktnoj premium jurilici Mercedes AMG A 45 S. Očekuje se u martu 2021. na salonu u Ženevi...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Ford Focus ST

 

Sada je Ford sa ST verzijom gađao sledeću stvar - brz auto, ali ipak malo sporiji od RS-a za mnoooogo manje para od RS varijante.

Iznad je najbrže ''obične'' verzije Focusa sa imenom ''ST Line'', a ispod najbrže RS. Može da bude benzinac ili dizel i faktički na putu daje performanse Focusa RS iz 2015. godine, a u nekim segmentima je i brži:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mountune Ford Focus ST

 

mountune focus st 001.jpg

 

Britanski Mountune se sada pobrinuo i za pojačanje Ford Focusa ST sa 2.3 litarskim turbo benzincem. Mountune je za ovaj model pripremio novi m330 power kit (po ceni od 650 evra), pa automobil sada raspolaže sa 330KS i 515 Nm obrtnog momenta. Treba reći i da je ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) smanjeno na 5.2 sekunde. Takođe, Mountune za Focus ST nudi i druge elemente, od novih točkova pa do dekorativnih traka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ništa od novog Ford Focusa RS

 

178712-ford focus rs.jpg

 

Od ranije je poznato da bi Fordov rival Golfu R mogao da postoji samo u elektrifikovanoj formi kako bi se zadovoljili strogi evropski propisi o emisiji, ali to je lakše reći nego učiniti.

Magazin Caradisiac je navodeći izvore iz kompanije Ford naveo da ne postoje planovi za proizvodnju četvrte generacije Focusa RS jer je cilj zadovoljiti prosečnu emisiju flote za narednu godinu koja iznosi 95 g/CO2. To znači potrošnju goriva od 4.1 l/100 km benzina i 3.6 l/100 km dizela. Zbog strogih standarda je penzionisan model Ka+.

 

Iako su postojale glasine o Focusu RS sa električnim motorom na zadnjoj osovini i ukupnom snagom od 400 KS, u Fordu su očigledno odlučili da ne proizvedu ovaj model. Autocar je pre nekoliko meseci objavio da samo ''čištiji'' motor može da spasi RS, ali i to je uzalud jer bi bilo preskupo da se razvija takav motor, posebno zbog planova Forda da smanji troškove u Evropi. Ford je u junu prošle godine najavo novi poslovni plan koji uključuje smanjenje postrojenja u Evropi sa 24 na 18 do kraja 2020. godine te smanjenje radne snage za 20%. Takođe, deo plana je i penzionisanje modela koji se slabo prodaju uključujući C-Max i Grand C-Max uz već pomenuti Ka+. Novi Focus RS se jednostavno ne uklapa u plan rezanja troškova. Sa druge strane, Focus ST se prodaje u Evropi kao hatchback i karavan, a dostupni su benzinski i dizelski motori upareni sa manuelnim ili automatskim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus RS mk.3

 

2.3 Turbo sa 350 konja i 440 Nm, ali ovaj Focus RS na videu je naknadno dorađen (Milltek) pa sada ima 440 konja i 620 Nm obrtnog momenta.

Ubrzava do 100 km/h za 4.7 sekundi i ima elektronski limitator na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Ford Focus ST

 

Izgleda će ovo biti najjača verzija novog Focusa jer po svim najavama neće biti novog Focusa RS.

Međutim, ST je ojačao - ima 2.3 turbo-benzinac sa 276 KS koji svi idu na prednje točkove, menjač može biti ili manuelni sa 6 brzina, ili automatik sa 7 stepeni prenosa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Ford Focus ST

 

Motor iz prošlog RS-a sa malo manje konja i Nm:

 

 

 

carsalescom.jpg CarSales video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktuelni Ford Focus ST neće dobiti 4x4 pogon

 

Ford-Focus_ST nema 4x4.jpg

 

U Fordovom odeljenju za razvoj i produkciju sportskih modela su demantovali glasine po kojima će Focus ST dobiti i verziju sa integralnim pogonom. Ford je odustao od razvoja novog Focusa RS koji bi nastao na osnovi aktuelne četvrte generacije njihovog predstavnika u C segmentu, pa na vrhu ponude ostaje verzija ST čiji 2.3 četvorocilindarski turbo-benzinski motor razvija 280 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da od 0 do 100 km/h stigne za 5.7 sekundi i razvije 250 km/h.

 

Glasine da će evropska filijala odeljenja Ford Performance Focus ST uskoro ponuditi i u kombinaciji sa integralnim pogonom kakav je imao poslednji Focus RS demantovao je prvi čovek odeljenja Stefan Muenzinger koji je u najnovijoj izjavi za medije rekao da Focus ST (koji se može dobiti i u praktičnijoj karavanskoj verziji) ostaje samo u kombinaciji sa prednjim pogonom. Muenzinger je naglasio da su testiranja pokazala da upravljivost aktuelnog Focusa ST, kome pomažu adekvatne gume i ograničena blokada prednjeg diferencijala, na suvoj podlozi ne zaostaje za poslednjim Focusom RS, ali je bez otkrivanja detalja takođe pomenuo da će Focus ST u svom narednom izdanju verovatno biti opremljen hibridnom pogonskom opcijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus RS mk3 Milltek

 

2.3 Turbo sa 350 konja i 440 Nm fabrički, ali ovaj naknadno dorađen ima 440 KS i 620 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: 2020. Ford Focus ST

 

ST varijanta je sada tu i sa automatikom u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Ford Focus ST vs Hyundai i30 N

 

i30 N od svih ''hothatch''-eva verovatno daje najviše za novac koliko košta, pa je zbog toga i dosta omiljen...al' sad evo njegovog duela sa novim i odavno etabliranim Focusom ST koji ima motor od prošlog RS-a (novog Focusa RS neće biti), i samim tim nikada nije bio jači, ozbiljniji auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Ford Focusa ST Wagon

 

2.0 Turbo sa pogonom napred, ima 250 konja i 360 Nm....ali ovaj na testu je naknadno pojačan tako da ima 325KS/520Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus RS mk.3

 

Bio je ovaj Focus u par navrata, ali sada su ga provozali i na Autobanu - RS naknadno dorađen tako da ima 440 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus ST Mk3

 

2.0 Turbo sa pogonom na prednje točkove, fabričkih 250 konja i 360 Nm je kod ovog primerka podignuto na 325 konja i 520 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Ford Focus ST sv Hyundai i30 N

 

Focus ST ima nikad veći teret jer kad je Ford odustao od budućeg RS-a, na ST-u je da bude najjači Focus, i da se uspešno bori sa ostalim modelima u hothatch segmentu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Ford Focus ST vs Hyundai i30 N

 

Dva hothatch-a koji su za ljude koji ne žele automatike u njima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Ford Focus ST

 

To je što je, po svemu sudeći novi Focus neće imati RS verziju, tako da je ovo najjači fabrički koji će postojati. Zato mu je Ford ispod haube stavio 2.3 motor od prošlog RS-a...što nikako ne znači da ima istih 350 konja, već je ''uštrojen'' na 280...što je ipak više nego ijedan ST do sada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMS Ford Focus ST

 

207558-jms 02.jpg

 

Nemački JMS Fahrzeugteile vlasnicima Ford Focusa ST nudi novi tjuning paket koji međutim ne sadrži kit za pojačanje motora. U paketu su gloss black zadnji difuzor, Milltek sportski izduvni sistem, modifikovano KW oslanjanje, kao i set 19-inčnih točkova Barracuda Ultralight Series (sa Michelin gumama 235/35).

 

207559-jms 01.jpg

 

Pod haubom je standardni 2.3 EcoBoost benzinac sa 280KS i 420 Nm (ova verzija postiže 250 km/h i do 100 km/h ubrzava za manje od 6 sekundi) ili 2.0 EcoBlue dizelaš sa 190KS i 400 Nm (može do 220 km/h i do stotke stiže za 7.6 sekundi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ford Focus ST

 

280 konja/420 Nm i fabrički neće biti jačeg Focusa - sa 260 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blockov Ford Focus RS RX prodat za 200.000 dolara

 

ford fx 02.jpg

 

Malo je profesionalnih vozača koji su poput magneta privukli fanove širom sveta kao što je to učinio majstor za drift Ken Block, a njegova popularnost opravdava visoku cenu za Ford Focus RS RX koji mu je pripadao. Block je poznat po neverovatnim automobilima i vrhunskim veštinama drifta, a svoj Ford Focus RS RX je prodao za 200.000 dolara. Sav novac će donirati Team Rubiconu, humanitarnoj organizaciji koja pomaže ljudima pogođenim katastrofama. Automobil je prodat na aukciji Barret-Jackson.

 

Radi se o Focusu koji je viđen u videu Gymkhana Nine Raw Industrial Playground, a koji je na videoservisu YouTube imao više od 46 miliona pregleda. To je rallycross automobil koji je svoj ''život'' proveo pred milionima ljudi na različitim stazama. Pokreće ga 2.0 motor sa Garrett turbopunjačem koji isporučuje 600 KS. Automobil ima ojačanu šasiju i Rieger opruge.

 

ford rx 01.jpg

 

Snaga se prenosi preko petostepenog sekvencijalnog Sadev menjača, Sadev zadnjeg diferencijala i Sadev centralnog diferencijala. U unutrašnjosti je zaštitni kavez urađen prema FIA specifikacijama, kao i M-Sport multifunkcionalni upravlja

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels video: Test Ford Focus ST

 

Šta u Australiji smatraju da je dobro, a šta da baš i nije najbolje urađeno kod Focusa ST?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Ford Focus ST

 

280KS/420 Nm u ST-u je najjači Focus koji postoji jer nove RS verzije neće biti. Tu snagu mu daje 2.3 motor, pogon je samo na prednjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...