Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ford Focus RS / ST

Recommended Posts

Taman sam hteo da napisem da je ford brutalno savrsen. A onda je Megane uleteo u kadar. Ne moze bolje od toga. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje je Focus mnogo bolji kao auto...Focus je primarno napravljen da bude auto za svaki dan i da možeš da odeš na stazu... kao i svaki prethodni Fordov RS model...

Megane je faktički auto samo za stazu... i zato je bolji u krivinama i u startu...

Lako je iščupati sav onaj luksuz iz Focusa i olakšati ga 200kg... tj napraviti ga da bude na fazon Megana...

Šta bi se onda desilo... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih... Trap nikad ne moz da bude ko u Meganea, i ti to dobro znas Bobo! :) :) :)

Al dobro, ako je drag poenta... Mada ne kazem, Focus je stvarno perverzija, jos u ovoj boji... Brutalno.

p.s. Ovo je stari Megane, a novi Focus. Pricekaj malo "dezert" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Ford Focus RS opet sa prednjim pogonom

67806-ford%20focus%20rs%201.jpg

Prema navodima PistonHeadsa kome je intervju dao Len Urwin, šef evropskog Team RS-a, sledeća generacija Focusa RS bi trebalo da dobije novi prednji elektronski nadzirani diferencijal s blokadom koga će razviti GKN, dakle ista britanska firma koja je zaslužna za BMW-ov M aktivni diferencijal. Potreba za novim prednjim diferencijalom (opet će se gotovo sigurno raditi o modelu s pogonom na prednje točkove) leži u motoru. Naime, novi RS bi trebalo da pokreće 2,3 litarski 4-cilindrični turbo benzinski EcoBoost motor snage oko 251 kW/340KS, koji je trenutno u fazi razvoja. Manju šansu za ugradnju ima 2.0 litarska verzija snage oko 300KS.

67807-ford%20focus%20rs%2011.jpg

Na kraju dodajmo i da će se novitet verovatno prodavati isključivo u varijanti sa 5 vrata. Dolazak na tržište možemo očekivati kroz godinu-dve.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Ford Focus RS sa 360 KS

67807-ford%20focus%20rs%2011.jpg

Ford je navodno već započeo sa razvojem RS verzije nove generacije Focusa koju će pokretati novorazvijeni 2.3 litarski EcoBoost turbo benzinski motor snage oko 360KS. Stotinjak KS više u odnosu na ST verziju u prevodu znači da bi RS mogao do stotke za manje od pet sekundi.

Inače, motor će biti standardno uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem koji će snagu i moment usmeravati na prednje točkove. Kako bi mogao da se nosi sa tolikom snagom pomagaće mu elektronski nadzirani diferencijal sa blokadom, odnosno tzv. E-Diff. U opciji bi trebalo da se nalazi i menjač sa dvostrukim kvačilom, ali to još uvek nije sigurno. Cena novog Focusa RS će se kretati oko 35.000 eura, a dolazak na tržište se očekuje 2014. godine.

preuzeto sa - Auto Blog

------------------------------------

Au... :o 360KS napred...a, nekada se pričalo kako je 250 konja limit da pogon ostane na prednjim točkovima i da može efikasno da se koristi. Ok, tu je taj E-Diff, ali opet...videćemo kada ga provozaju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ford Focus RS sa oko 330 KS

 

110201-ford%20focus%20rs.jpg

 

Ford će obnovljeni Focus predstaviti za nekoliko dana na sajmu automobila u Ženevi, dok će se sportski Focus RS u prodaji naći tokom 2015. godine. Podsećanja radi, Focus facelift je prepoznatljiv po drugačijem prednjem delu, sa velikom maskom u Astom Martin stilu, a tu su i doterana svetla i branici. Takođe, izmene su i u unutrašnjosti, sa novim volanom, modifikovanom centralnom konzolom, 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir... 

U ponudi će biti i sportski Focus ST, sa atraktivnijim eksterijerom, modifikovanim ogibljenjem, upravljanjem i kočnicama, dok će pod njegovom haubom biti četvorocilindrični 2,0 litarski EcoBoost turbo sa 250 konja i 360 Nm obrtnog momenta.

Što se tiče budućeg Focusa RS, premijera se očekuje na ovogodišnjem sajmu u Parizu, a prodaja tokom 2015. godine. Kako bi mogao da izgleda ovaj automobil pokazuje i ovaj nezvanični render. Focus RS će po sadašnjim informacijama pokretati 2,3 litarski EcoBoost turbo agregat koji će raspolagati sa oko 330KS. Navodno će biti dostupan samo kao hatchback sa 5 vrata, a pored snažnog motora odlikovaće ga i prednji pogon, aerodinamički kit, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočnice, LSD diferencijal, sportski izduvni sistem, novi alu točkovi i sportska unutrašnjost.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju oni dobru istoriju sa 4X4, a mogu i od nekih Amera da je modifikuju i iskoriste. Malo mi je mnogo 330 KS na prednju osovinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ford Focus ST i sa dizel motorom

 

Ford%20Focus%20ST%20111111.jpg

 

Volkswagen je sa Golfom GTD napravio odličan posao, pa će taj uspešan model kopirati i u Fordu. Focus ST će tako po prvi put u ponudi imati i dizel motor, 2.0 TDCi sa 182 KS, jednim konjem više od Golfa GTD. Međutim, VW-ov kompakt je nešto brži, do stotke mu treba sedam i po sekundi, a Focusu ST osam sekundi (emisija CO2 će iznositi 114 g/km). U svakom slučaju, u Fordu očekuju da će sa dizel motorom na tržištu dobro proći, a prodaja počinje na leto.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Odloženo lansiranje novog Ford Focusa RS

 

110201-ford%20focus%20rs.jpg

 

Šef Forda za Evropu, Stephen Odell, otkrio je da novi Focus RS neće stići 2015. godine kako je do sada bilo najavljivano. U nedavnom intervjuu Oell je naime izjavio da  ''nema o čemu da se priča'' u vezi lansiranja RS-a, iako su svi očekivali da je premijera sve bliže. Izgleda da će američki proizvođač prvo oceniti uspeh novog Mustanga koji će se na evropskom kontinentu početi prodavati početkom sledeće godine.

Ford Focus bi trebalo da koristi Mustangov 2.3 litarski, 4-cilindrični EcoBoost motor koji razvija 305KS i 406 Nm, a koji će u moćnom hatchu razvijati oko 330KS. Dosadašnji izveštaji kažu da će model biti dostupan isključivo u 5-vratnoj verziji opremljenoj pogonom na prednje točkove. Odell je takođe najavio da će novi Mondeo stići na evropsko tržište krajem ove godine, gotovo tri godine nakon što je lansiran u SAD-u pod imenom Fusion. Ford će dodati i vrhunski Vignale paket opreme predviđen za sam vrh Mondeove ponude.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Ford Focus RS stiže 2016.

 

113188-ford%20focus%20rs.jpg

 

Ford je nedavno predstavio obnovljeni Focus (hatchback, karaavan i sedan), dok će se sportski Focus RS u prodaji naći tokom 2016. godine. Podsećanja radi, Focus facelift je prepoznatljiv po drugačijem prednjem delu, sa velikom maskom u Astom Martin stilu, a tu su i doterana svetla i branici. Takođe, izmene su i u unutrašnjosti, sa novim volanom, modifikovanom centralnom konzolom, 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir...  U ponudi će biti i sportski Focus ST, sa atraktivnijim eksterijerom, modifikovanim ogibljenjem, upravljanjem i kočnicama, dok će pod njegovom haubom biti četvorocilindrični 2,0 litarski EcoBoost turbo sa 250 konja i 360 Nm obrtnog momenta.

 

Što se tiče budućeg Focusa RS, premijera se očekuje tokom 2016. godine mada se ranije pominjala 2015. Kako bi mogao da izgleda ovaj automobil pokazuje i nezvanični render iz britanskog magazina Auto Express. Focus RS će po sadašnjim informacijama pokretati 2.3 litarski EcoBoost turbo agregat koji će raspolagati sa do 350KS. Navodno će biti dostupan samo kao hatchback sa 5 vrata, a pored snažnog motora odlikovaće ga i prednji pogon, aerodinamički kit, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočnice, LSD diferencijal, sportski izduvni sistem, novi alu točkovi i sportska unutrašnjost. Britanski mediji procenjuju da će novi Focus RS na tamošnjem tržištu koštati oko 27.000 funti (33.000 evra).

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ford Focus ST facelift

 

115176-ford%20focus%20st.jpg

 

Aktuelna generacija Focusa je svetsku premijeru imala u januaru 2010. godine na NAIAS Salonu automobila u Detroitu, a kako su se u međuvremenu pojavili brojni novi i obnovljeni modeli, Ford je u martu ove godine u Ženevi promovisao njegovu redizajniranu verziju. U Ženevi su prvo prikazani obnovljeni Focus hatchback i Focus Wagon, dok su u aprilu na sajmu u Njujorku predstavljeni redizajnirani Focus sedan i Focus Electric.

Podsećanja radi, poput novog Mondea i obnovljene Fieste, i Focus facelift je pre svega prepoznatljiv po drugačijem prednjem delu sa velikom maskom, u Astom Martin stilu, a tu su i doterana svetla i branici. Takođe, izmene su i u unutrašnjosti, sa novim volanom, modifikovanom centralnom konzolom i sedištima, 4.2- ili 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kamerom za vožnju unazad, unapređenim Sync sistemom... Ostaje da se predstavi još i sportski Focus ST, što će se desiti 27. juna na Festivalu brzine u Goodwoodu. Ford je za sada objavio teaser video o obnovljenom Focusu ST, ali premijera je blizu pa na ostale detalje nećemo morati još dugo da čekamo.

 


 

U svakom slučaju, Focus ST facelift će se odlikovati atraktivnijim eksterijerom, modifikovanim ogibljenjem, upravljanjem i kočnicama, dok će pod njegovom haubom najverovatnije i dalje biti četvorocilindrični 2.0 litarski EcoBoost turbo sa 250 konja i 360 Nm obrnog momenta. To je što se tiče benzinskog Focusa ST, ali Focus ST facelift bi po nekim ranijim najavama trebalo da bude dostupan i sa dizelašem, po uzoru na Volkswagen Golf GTD. Ako se obistine najave, Focus ST bi trebalo da dobije i 2.0 TDCi dizelaš sa 184 konja. Takođe, tokom 2015. godine se može očekivati i Focus RS sa 2,3 litarskim EcoBoost agregatom koji će raspolagati sa 330KS i 406 Nm.  

Inače, Ford je od 1998. godine (kada se pojavio Focus prve generacije) do sada prodao više od 12 miliona primerka ovog modela širom sveta, od toga 6.9 miliona u Evropi.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ford Focus ST facelift: prve zvanične slike i video

 

115340-Ford%20Focus%20ST%201.jpg

 

Aktuelna generacija Focusa je svetsku premijeru imala u januaru 2010. godine na NAIAS Salonu automobila u Detroitu, a kako su se u međuvremenu pojavili brojni novi i obnovljeni modeli, Ford je u martu u Ženevi promovisao njegovu redizajniranu verziju. U Ženevi su prvo prikazani obnovljeni Focus hatchback i Focus Wagon, dok su u aprilu na sajmu u Njujorku predstavljeni redizajnirani Focus sedan i Focus Electric.

 

115341-Ford%20Focus%20ST%2011.jpg

 

Podsećanja radi, poput novog Mondea i obnovljene Fieste, i Focus facelift je pre svega prepoznatljiv po drugačijem prednjem delu sa velikom maskom, u Astom Martin stilu, a tu su i doterana svetla i branici.Takođe, izmene su i u unutrašnjosti, sa novim volanom, modifikovanom centralnom konzolom i sedištima, 4.2- ili 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kamerom za vožnju unazad, unapređenim Sync sistemom...

 

115344-Ford%20Focus%20ST%2011111.jpg

 

Ostaje da se predstavi još i sportski Focus ST (u hatchback i karavan verzijama), što će se desiti na Festivalu brzine u Goodwoodu, ali je Ford i pre toga objavio ove prve zvanične slike i detalje.

 

115343-Ford%20Focus%20ST%201111.jpg

 

U svakom slučaju, Focus ST facelift se odlikuje atraktivnijim eksterijerom (aero body kit, crna saćasta maska, opcioni točkovi od 19 inča), sportskim enterijerom (Recaro sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, ST pedale), modifikovanim ogibljenjem, upravljanjem i kočnicama, kao i SYNC 2 in-car connectivity sistemom, dok su u ponudi motora sada dva agregata; jedan benzinac i jedan dizelaš. Benzinac je četvorocilindrični 2.0 litarski EcoBoost turbo sa 250KS i 360 Nm (dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trjamnju od 6.5 sekundi, najveća brzina 248 km/h), a dizelaš je 2.0 TDCi sa 185KS i 400 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 8.1 sekundu, najveća brzina 217 km/h).

 

115342-Ford%20Focus%20ST%20111.jpg

 

Obe verzije imaju šestostepeni manuelni menjač i Auto-Start-Stop sistem, a Ford navodi da benzinska verzija sada ima za 6% manju potrošnju goriva nego ranije.

 

Ford-Focus%20ST%2087.jpg

 

I u paleti boja ima novosti, a to su Stealth tamno siva i Deep Impact plava (pored već ranije poznatih Tangerine Scream, Frozen White, Panther Black i Race Red boja).

 

Ford-Focus%20ST%20877.jpg

 

Focus ST facelift će u Evropi moći da se naruči od jeseni, ali se njegova cena u press saopštenju ne navodi. Inače, Ford je od 1998. godine (kada se pojavio Focus prve generacije) do sada prodao više od 12 miliona primerka ovog modela širom sveta (140.000 Focusa ST), od toga 6.9 miliona u Evropi.

 


 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Snimljen Ford Focus RS

 

115477-ford%20focus%20rs.jpg

 

Nakon što je predstavio obnovljene verzije standardnog Focusa (hatchback, karavan i sedan) i nedavno i Focus ST facelift, Ford planira da kupcima ponudi i novi Focus RS. To potvrđuju i nove špijunske slike sa testova na stazi Nirburgring, dok se promocija očekuje u drugoj polovni 2015. godine. Focus RS će po sadašnjim informacijama pokretati 2,3 litarski četvorocilindrični EcoBoost agregat koji će raspolagati sa do 350KS. Navodno će biti dostupan samo kao hatchback sa 5 vrata, a pored snažnog motora odlikovaće ga i prednji pogon, aerodinamički kit, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočnice, LSD diferencijal, sportski izduvni sistem, novi alu točkovi i sportska unutrašnjost.

Britanski mediji procenjuju da će novi Focus RS na tamošnjem tržištu koštati oko 27.000 funti (33.700 evra).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

U Srbiji prodato svega dva komada. Crni i beli. Crni je koliko sam čuo nedavno odvaljen negde. 

 

Zaista začuđujuće da se tako malo prodalo s obzirom na to koliko ima Megane RS, GTI-ja i drugih modela konkurencije po gradu, pri čemu Focus zaista ne zaostaje za njima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš na aktuelni model?

 

Jbg, dosta ljudi još uvek smatra Ford za ciganski auto, pa ovi što bi ga možda i kupili neće da rizikuju prozivke  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da mislim na aktuelni model. 

 

Pa šta znam... valjda ljudi koji kupuju takve automobile gledaju na te stvari malo drugačije... objektivno običan Focus jeste malo cigaNJski :D ali ST je definitivno vrhunski izvajan :) Ceo auto je kvalitetan i to se jednostavno vidi čim ga pogledaš, sedneš, provozaš... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ceo auto je kvalitetan i to se jednostavno vidi čim ga pogledaš, sedneš, provozaš... 

 

Za ovo se potpuno slažem, ko ga provoza odmah shvati.

 

objektivno običan Focus jeste malo cigaNJski :D

:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače mali servis za ST je tek nešto malo skuplji nego za običan... fazon 2-3 hiljade rsd... 

 

Kod običnog Focusa mi se ne sviđa zadnji branik... nekako kao matorka sa prekratkim minjakom... ružno brate... doduše totti-ju možda i nije, ali objektivno... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja još uvek ne mogu da svarim ceo zadnji kraj novog Focusa... Ali mi je zato prošli restyling model (Mk 2.5) baš lep  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...