Jump to content
FAS Goran
boki

Karting

Recommended Posts

Ja vozio juce u trci za letnju sezonu, falili im ljudi, na prvoj trci mi se otkacilo dupe u S krivini kad smo se gurali nas 3 branik uz branik, i nije bila mogucnosti da se vrati auto, izleteo u gume i ODVALIO ga muski hahahahahaha Leteo mu tocak 4 metra u visinu a nasli smo ga 7 metara dalje :D :D :D

btw, u toj trci sam bio prvi dok nisam izleteo, al bar ce kanta od kartinga br. 2 da sedi u garazi malo, i ako budete vozili izbegavajte tu 2, dupe se otkacinje u svakoj krivini.

A u drugoj utrci sam fakat isprasio turove deckima! Prvo mesto, vodjstvo u celoj trci, ali sve vreme drugoplasirani na metar od mene, treceplasirani na 1 iza njega i tako, prava momacka trka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karting Ada Huja

064-110-4599

Pa, evo ga Boki!

Aj kad cemo definitivno, sreda ili cetvrtak?

Aaaaaa, tek sad videh ovo za uvaljivanje :) Hahahahaha

E ima da uzmem tu dvojku i da te oderem, jaooooo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pa momci, ako je cetvrtak, mozda sam i ja u igri. Samo u poslepodnevnim casovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde daj spisak do srede ko ide pa da se zove za cetvrtak

1.boki

2. Semi (broj 2 hahahahaha)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahhahaahahahah :D :D :D

Nije ta dvojka losa u principu, samo sto je neki ozbiljan problem, ili sa trapom pozadi, ili jos verovatnije - s gumama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako volite ekstremna ubrzanja - ovo je prvi izbor

 

daymak.jpg

 

Ime mu je Daymak C5 Blast, a do stotke stiže brže od Chirona, Tesle i Rimca.

Iako kod go-kart vozila ubrzanje nije bitno koliko upravljivost, kanadska kompanija Daymak je odlučila da predstavi električni karting koji nudi rekordno ubrzanje. Verovali ili ne, njihov bolid će uhvatiti 96 km/h za 1.5 sekundi.

 

 

Posebno zanimljiv je pogon. Za kretanje prema napred karting koristi četiri EDF (electric ducted fan) motora i 10 kW snažan elektromotor koji pokreće zadnje točkove. Jedino otvoreno pitanje je ono vezano uz upravljivost koja bi kod ovakvog koncepta pogona mogla da bude problematična. Električnu energiju obezbeđuje set Litijum-jonskih baterija kapaciteta 2.4 kWh.

 

 

Poznata je i cena. Daymak C5 Blast sa EDF-ovima košta čak 59.995 USD, dok klasična verzija bez EDF pogona košta samo 9.999 USD. Ali u tom slučaju zaboravite na rekordno ubrzanje. U tom slučaju do 96 km/h stiže za 3.9 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...