Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Xenoni, Poziciona svetla, Angel Eyes

Recommended Posts

xenoni 70e

a farovi su nešto oko 170e sada

farovi su ok, imaju i maglenke, bolje svetle od fabričkih ali su i skloni magljenju

@martini

rebra i projektori ne idu zajedno

Share this post


Link to post
Share on other sites

imaš li neki tel.da te pozovem sutra pa da se dogovorimo pošto sam ja trenutno u bg-u i biću još nekih dan - dva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu.

Imam jedan problem, pre svega sa nadam da ce mi Vlada odgovoriti (ima covek najvise iskustva, i koliko vidim najvise zna) ali se necu ljutiti ni ako neko drugi mozda zna resenje.

Auto je Passat B5. Fabricki Hella farovi sa rebrastim stklima (plastikama) su nakon 10 godina vrednog rada lagano ispustili dusu. Poliranje je malo pomoglo, ali je problem sto je sjaj na socivu popucao, poceo da se ljusti, rdja i odpada. Pokusavao sam na oglasima da nadjem polovne dobre clear glass farove ali to je nemoguca misija. Originalni, novi, VW clear glass su bezobrazno skupi...

Clear glass sam trazio da bi mogao da ubacim xenone.

Na kraju sam najpovoljnije prosao tako sto mi je drug u Nemackoj kupio "In-pro farove", Angel-eyes, sa projektorima za oboreno svetlo.

Dugo svetlo je otvoreno socivo bez ikakvog sesirica. Sijalice za oboreno svetlo su H7 a za dugo H1 i ima jos po dve lampice H6W za poziciju tj za krugove.

Ideja mi je da ubacim Xenone za oboreno svetlo, LED ili Neon za poziciju a da kasnije vidim da li i dugo treba da Xenonizujem. Kad prikupim lovu, a do tad cu da vozim ovako.

Montirao ih na kola, regulaciju visine po stavio na nulti polozaj (iz tog polozaja moze i gore i dole) podesio na aparatu za podesavanje farova, sve naizgled radi kako treba, izgleda dobro i u gradu nema nikakvih problema. Na zidu u garazi se jasno ocrtava linija koju daju projektori i bio sam zadovoljan rezultatom.

Medjutim, prvi izlazak na otvoren put pokazuje dva problema:

1. Kad vozim sa oborenim svetlom, sa leve strane unapred, pod uglom od 45 stepeni na asfaltu, na nekoliko metara ispred kola ima jedna nepravilna neosvetljena senka - Kao da projektor ne radi kako treba. Doduse, posle nekoliko minuta sam se navikao pa mi to i nije vise tako puno smetalo. Ali drugi problem je veci:

2.Kada vozim sa oborenim svetlom i podesim na nulti polozaj na regulaciji iz kabine sve je ok. Medjutim ako ukljucim duga svetla ona tada "bacaju preblizu", "biju u asfalt" tek malo dalje od oborenih vetala umesto da bacaju u daljinu. Ako podignem farove na regulatoru visine, tako da duga bacaju gde treba, kada vratim na oborena - ona budu revisoko pa mi svi blicaju.

Dakle, nije problem u podesavanju kompletnog fara, vec u odnosu (uglu) izmedju oborenog i dugog svetla.

Pitanje je da li se to moze podesiti negde u faru? Nadam se da je moguce taj projektor malo "prestelovati". Da li to zahteva otvaranje fara? Inace dzaba se radujem nekim buducim ksenonima.

Hvala unapred na odgovorima!

Slika fara o kojima pricam...

4256_pa-l-140.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je Punto mk2b ili ti punto classic. Interesuje me sledece. Kada bi stavljao Xenone hteo bi projektor i ne neke prejake sijalice da bleste zatim fluo poziciju i na kraju da se po proceni majstora matiraju delovi farova da budu crni koliko bi me to sve ksotalo?

Hvala na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

danko farovi jesu lepi ali samo toliko

da bi se taj problem rešio moraju da se otvaraju i da se upucaju projektori nešto niže ispod dugih

ja to ne bi radio

previše posla koji ne može da se naplati :rtfm:

nadam se da me razumeš :thumbup:

piromaniak

250e

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf 5 h1 mini morimoto i led prstenovi

DSC02321.jpg

DSC02322.jpg

DSC02322.jpg

DSC02323.jpg

DSC02324.jpg

DSC02325.jpg

DSC02326.jpg

DSC02327.jpg

DSC02329.jpg

DSC02331.jpg

e38 h1 mini morimoto ccfl prstenovi

DSC02338.jpg

DSC02336.jpg

DSC02337.jpg

DSC02343.jpg

DSC02344.jpg

DSC02345.jpg

DSC02346.jpg

e46 coupe facelift

DSC02350.jpg

DSC02351.jpg

DSC02352.jpg

DSC02354.jpg

DSC02355.jpg

DSC02356.jpg

DSC02357.jpg

DSC02358.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's a comparison of some of the popular projectors in the market right now. I included both single and bi-xenon. In this post, I only compared lowbeam output. In the future, I will add more pics to include new projectors, after-market projector, custom shield, and other hybrids.

Car parked 35ft from wall in well lighted background. 3 shots taken for each projector, at 50ft, 35ft, and 10ft. I'm using Nikon D60 with ISO800, Speed 1/4" and Aperture 8.0 with a tripod. All projectors uses Philips 85122+ 35W D2S bulb and Matsushita Gen 3 35W ballast. Exceptions will be noted, as in the case of pnp projectors using non-oem bulbs.

At 50ft to Capture Entire Beam Spread

TSX - Oem Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

S2K - TSX-Replica Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

SC430 - Oem E30 Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

SC430-f/RX330-b Hybrid - Oem E30 Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

RX330 - Oem E30 Clear Lens and Custom Curve Shield:

image.jpg

LS430 - TSX-Replica Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

TL - Oem ZKW e46 Clear Lens and Oem Semi-Curve Shield:

image.jpg

E55 - ZKW-Replica Clear Lens and Oem Semi-Curve Shield:

image.jpg

Murano - STi-Replica Clear Lens and Oem Curve Shield:

image.jpg

FX - FX-Replica Clear Lens and Oem Double Curve Shield:

e10.jpg

IS250 - STi-Replica Clear Lens and Oem Curve Shield:

e11.jpg

ZKW e46 - Oem ZKW Clear Lens and Oem Straight Shield:

e12.jpg

LR3 - STi-Replica Clear Lens and Oem Semi-Curve Shield:

e13.jpg

Q45 - Oem Multi-Lenses and Oem Multi-Curve Shields:

e14.jpg

IS250/RX330 Hybrid - STi-R Clear Lens and Oem Curve Shield:

e15.jpg

PnP G1 - Clear Lens and Curve Shield:

e16.jpg

PnP G3 - Clear Lens and Curve Shield:

e17.jpg

Replica FX - FX-R Clear Lens and Curve Shield:

e18.jpg

PnP Mini H1 - FX-R Clear Lens and Curve Shield:

e19.jpg

A4 Single Valeo - Oem TSX Clear Lens and Oem Flat Shield

e20.jpg

A6 - Oem e30 Clear Lens and Oem Flat Shield

e21.jpg

X5 (e39) - Oem ZKW Clear Lens and Oem Flat Shield

e22.jpg

ja radim repliku FX i mini h1

ovo sto si ti okacio je g1

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet ja :whistle: priznaju li naši drugovi organi ove LED prstenove kao sa Golfa 5 - umesto DNEVNIH svetala :question: i naravno koliko bi to koštalo kod tebe uz farbanje u crno faova kod Punta mk2B :whistle::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neka slika punta mk2 restilizovanog sa prstenovima ali bez farbanja u crno, da vidim kolko to sljasti okolo jer mi se ne svidjaju crni farovi.

PS. Ako mogu slike na prvoj stranici da se ponovo uploaduju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farovi od stila? Slike? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve strane sam prelistao ali nisam nasao odgovor da li ovi prstenovi ispunjavaju uslove pravilnika za dnevna svetla, da li bi prosli atest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidljivost je mnogo bolja od običnih farova sa xenon kitom (o običnim halogenim neću pričati). Pored toga što je cutoff fenomenalan i naravno što apsolutno nikome ne smetaš meni lično najviše odgovra koliko je put osvetljen sa strana. Širina snopa daje fenomenalnu preglednost (možeš pored sebe videti zeku kako trči preko njive i pokušava da se trka sa tobom :)...)

Duga svetla su meni više nego zadovoljavajuća i iskreno rečeno ne znam kakva su bila ranije jer ih ne koristim sem kada blicam. Za svaki slučaj ostavljene su mi sijalice u dugim (samo su skinuti džekovi) mada mislim da bi mi konstantna stock duga svetla trebala samo kroz neki nepoznat put na kojem bih se našao noću i to bez dolazećeg saobraćaja. Kako je to vrlo malo verovatno (sem ako ne putujete noću na more u Tanzaniju) bixenon duga su dosta više nego dovoljna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primećujem da i desni projektor kalibrišeš da bude ravan sa levim. Na većini fabrički kupljenih automobila sa levim volanom desni far nema tu crtu ravno nego ide ukoso od ravni levog fara pa naviše kako se odaljavamo od sredine puta. Pretpostavljam da je ideja da osvetli saobraćajne znake, prepreke i, najbitnije, eventualne pešake na neosvetljenim delovima puta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nidzo nisi ti shvatio nešto najbolje

evo nekog materijala

cutoffj.jpg

nadam se da sam pomogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, na ovu srednju sliku mislim. Vidim da je na hondi podesheno kao na prvoj slici - zar nije bolje da bude kao na srednjoj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije. ovo dole je cutoff sa halogenih projektora

čak i novi halogeni projektori imaju cutoff kao gore na slici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slao sam na pp ali ne dobih odgovor, pa da probam ovde:

U vezi onog problema sa novim IN-PRO farovima a o kom sam pisao na forumu:" nije problem u podesavanju kompletnog fara, vec u odnosu (uglu) izmedju oborenog i dugog svetla."

Imam, ako sam razumeo dva resenja:

1. Da batalim tj. prodam te farove.

E sad pitanje je: koje farove (po razumnoj ceni mi) preporučuješ?

Još bolje - da li ti imaš u ponudi nešto - naravno, ide i ugradnja xenona....

Ako nemas nista u ponudi, sta mislis o ovim farovima:

vw_passatb5_reflvblack.jpg

2. Drugo resenje je da u moj far ugradis bixenon projektor umesto postojeceg ili na mesto sociva dugog svetla. I eventualno farbanje u crno ako mora.... Koliko bi to kostalo?

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...