FAS Goran
Sign in to follow this  
dulegti

Sijalice dugog svetla

Treba mi mala pomoc..Da li neko mozda slucajno zna koje sijalice idu u farove za dugo svetlo na Alfi 156 2002 god? Za kratko je H7... Hvala unapred......Kolega ima taj auto,a devojka hoce da ga iznenadi i kupi mu xenone i sad neznamo koji set ide unutra...

Edited by dulegti

..pitaću danas Dragona, on ima Alfu 156. Jedino ako on ne vidi temu i odgovori pre nego što se ja sutra ( danas ) probudim... :thumbup:

On 7/4/2009 at 1:44 AM, dulegti said:

Treba mi mala pomoc..Da li neko mozda slucajno zna koje sijalice idu u farove za dugo svetlo na Alfi 156 2002 god? Za kratko je H7... Hvala unapred......Kolega ima taj auto,a devojka hoce da ga iznenadi i kupi mu xenone i sad neznamo koji set ide unutra...

I can help you with that. For the high beam headlights on the Alfa Romeo 156 2002 model, the bulb type commonly used is H1 light. It's important to note that bulb types can vary depending on the specific trim level and optional equipment installed in the vehicle. It's recommended to double-check the owner's manual or consult an authorized Alfa Romeo dealer to confirm the exact bulb type for the high beam headlights in that particular model year and trim level.