Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Novi Duster će možda izgubiti pogon na sve točkove

 

dacia duster 2021 01.jpg

 

Druga generacija Dustera je ušla u petu godinu proizvodnje, tako da proizvođač već intenzivno radi na nasledniku. Prema francuskim medijima, premijera treće generacije modela bi trebalo da se očekuje 2024. Međutim, pre nego što se to dogodi, rumunski SUV još uvek ima ''popravku''. Efekte restajlinga bi trebalo da vidimo krajem ove godine. Prema L'Argus-u, automobil će doći na tržište nakon letnjih praznika, ali trebao bi da ga vidimo ovog leta.

 

Ne mogu se očekivati spektakularne promene. Najverovatnije će svi metalni delovi karoserije zadržati svoj trenutni oblik, a promeniće se samo plastika.

Osveženi Duster će izgledati slično novom Sanderu-uglavnom zahvaljujući novim prednjim i zadnjim svetalima. Takođe je teško očekivati spektakularne promene ispod haube. Automatski menjač se može vratiti, uparen sa 1.3 TCe motorom. Sa druge strane, ne može se očekivati da će Duster trenutne generacije postati hibrid-platforma B0 na kojoj je napravljen, nije spremna za ugradnju francuskih E-tech pogona.

 

Tek sledeća Dacia Duster dobiće novu platformu

Ona koju ćemo videti 2024. godine biće napravljena na platformi CMF-B, onoj na kojoj su napravljeni novi Sandero i Logan, kao i Taliant. Izgled ovog automobila ostaje misterija, ali francuski Caradisiac već je pokazao prvu vizuelizaciju-pripremljenu uzimajući u obzir stilske detalje konceptnog automobila koji najavljuje model Bigster.

To znači dve vesti: dobra i loša. Dobra stvar je što će Duster moći da bude suptilnije dizajniran-uostalom, na CMF-B platformi je takođe dizajniran, između ostalih Renault Captur. Još gore-niti jedan od do sada predstavljenih modela na ovoj platformi nije opremljen pogonom na sva četiri točka. Čak i oni koje pokreću hibridni pogonski sklopovi iz porodice E-Tech. Oni koji su Duster odabrali prvenstveno zbog ovog pogona se neće utešiti. Najverovatnije ne treba očekivati da će se sledeći Duster prodavati sa dizel motorom. Verzije na LPG dolaze kao uteha. Naravno, sve su to samo nagađanja. Bićemo sigurni tek kad Dacia pokaže potpuno novi Duster u punom sjaju. Za sada čekamo restilizovani model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia proizvela 2.000.000-ti Duster u Mioveni fabrici u Rumuniji

 

dacia 2M.jpg

 

Jedna vest iz komšiluka, gde je Dacia fabrika Mioveni proizvela 2.000.000-ti primerak SUV modela Duster (više od 93% je sa Dacia značkom, a ostatak nosi Renault logo). Jubilarni primerak je Duster ECO-G 100 u Orange Atacama boji i namenjen je kupcu iz Rumunije. Ovde treba podsetiti da je Duster prve generacuje predstavljen u martu 2010. godine, dok je aktuelna druga generacija promovisana u septembru 2017. (uskoro se inače očekuje i restilizacija ovog modela). Duster se iz Miovenija izvozi u 44 zemlje, a proizvodi se oko 930 primeraka dnevno (više od 90% se izvozi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Dacia Duster restajling

 

Premijera će se održati 22. juna, a jedan od motora u ponudi biće i TCe 150 benzinac u paru sa EDC menjačem...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Dacia Duster facelift

 

dacia duster f.jpg

 

Aktuelna, druga generacija Dustera je predstavljena 2017. godine, pa je vreme da Dacia dotera ovaj popularni SUV. Uz vizuelne promene (izmenjena prednja maska, branici, prednja i zadnja svetla, LED dnevna svetla, doterana hauba, novi alu točkovi), obnovljeni Duster će dobiti i širu paletu boja, modenizovanu unutrašnjost (sa novim infotainment sistemom, uz kvalitetnije materijale), kao i bogatiju paletu verzija. Pažnju privlači najava da će se u gami naći benzinski motor TCe150 i u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, i dalje će se u ponudi nalaziti verzije sa 4x4 pogonom. Zvanična premijera će biti održana 22. juna, prodaja treba da startuje u septembru, a cene doteranog Dustera će biti nešto veće nego kod sadašnje verzije. Na kraju, ovako doterani Duster treba da izdrži na tržištu do pojave potpuno nove, treće generacije koja se očekuje tokom 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia ukupno prodala 200.000 Dustera u Nemačkoj u poslednjih 10 godina

 

dacia d 3.jpg

 

Nedavno je Dacia fabrika Mioveni u Rumuniji proizvela 2.000.000-ti primerak SUV modela Duster (više od 93% je sa Dacia značkom, ostatak nosi Renault logo), a sada je kompanija saopštila da je u Nemačkoj isporučila 200.000 Dustera. Ovde treba podsetiti da je Duster prve generacuje predstavljen u martu 2010. godine, dok je aktuelna druga generacija promovisana u septembru 2017. Duster se iz Miovenija izvozi u 44 zemlje, a proizvodi se oko 930 primeraka dnevno (više od 90% se izvozi).

 

Ipak, vreme je da Dacia dotera ovaj popularni SUV.

Uz vizuelne promene (izmenjena prednja maska, branici, prednja i zadnja svetla, LED dnevna svetla, doterana hauba, novi alu točkovi), obnovljeni Duster će dobiti i širu paletu boja, modenizovanu unutrašnjost (sa novim infotainment sistemom, uz kvalitetnije materijale), kao i bogatiju paletu verzija. Pažnju privlači najava da će se u gami naći benzinski motor TCe150 i u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, i dalje će se u ponudi nalaziti verzije sa 4x4 pogonom. Zvanična premijera Dustera II facelift će biti održana 22. juna, prodaja treba da startuje u septembru, a cene će biti nešto veće nego kod sadašnje verzije. Na kraju, ovako doterani Duster treba da izdrži na tržištu do pojave potpuno nove, treće generacije koja se očekuje tokom 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia priprema radikalno drugačiji Duster, evo kako bi mogao da izgleda

 

duster2022 2.jpg

 

Dacia je lansiranjem nove generacije familije Sandero/Logan napravila veliki iskorak kada je u pitanju modernizacija ovih modela, a ista sudbina namenjena je i Dusteru. Rumunski automobil imao je skromne početke pa je neko vreme bio etiketiran kao niskobudžetni terenac, ali je već druga generacija donela unapređenja i rast cene. U pripremi je naslednik, za koga se veruje da će dizajnom i kvalitetom unutrašnjosti zaseniti prethodnika. Francuski L'argus potrudio se da na osnovu dostupnih informacija ali i glasina pripremi vizuelizaciju Dustera 3.

 

duster2022 1.jpg

 

Novi Duster baziran je na izduženoj mehaničkoj platformi CMF-B koja je već korišćena u novom Sanderu. Zahvaljujući tome, poznato je da će novi Duster imati i plug-in hibridnu verziju. Sve ukazuje na to da u novoj generaciji nećemo videti dizel motore, dok će pogon na sva 4 točka biti dostupan kao opcija. Nova generacija donosi i promene u dizajnu, ali i novi logo brenda Dacia.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Dacia Duster zvanično

 

dacia duster 2022 07.jpg

 

Nedavno je Dacia fabrika Mioveni u Rumuniji proizvela 2.000.000-ti primerak SUV modela Duster, pri čemu je više od 93% sa Dacia značkom, a ostatak nosi Renault logo.

 

dacia duster 2022 06.jpg

 

Ovde treba podsetiti da je Duster prve generacuje predstavljen u martu 2010. godine, dok je aktuelna druga generacija promovisana u septembru 2017.

 

dacia duster 2022 05.jpg

 

Duster se iz Miovenija izvozi u 44 zemlje, a proizvodi se oko 930 primeraka dnevno (više od 90% se izvozi). Ipak, u Daciji (odnosno Renautu) su procenili da je sada pravo vreme da se ovaj popularni SUV modernizuje kako bi i dalje ostao konkurentan.

 

dacia duster 2022 04.jpg

 

Uz vizuelne promene (izmenjena prednja maska, branici, prednja i zadnja svetla, LED dnevna svetla, doterana hauba, drugačiji alu točkovi od 16 i 17 inča, novi zadnji spojler), obnovljeni Duster je dobio i širu paletu boja (uključujući Arizona Orange boju), modenizovanu unutrašnjost (sa novim infotainment sistemom sa 8.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, novim naslonima za glavu, kvalitetnijim materijalima, širim naslonom za ruke napred), kao i dva USB porta i Android Auto i Apple CarPlay kod skupljih varijanti.

 

dacia duster 2022 03.jpg

 

U gami se nalazi i benzinski motor TCe150 i u paru sa 6-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i prednjim pogonom. Takođe, i dalje će se u ponudi nalaziti verzije sa 4x4 pogonom (sada emituju skoro 6 g CO2 manje po km).

 

dacia duster 2022 02.jpg

 

TCe 150 benzinac je dostupan i sa 4x4 pogonom, uz 6-stepeni manuelni menjač. Ovaj manuelni menjač dolazi i u verzijama sa benzoinskim motorima TCe 90 i TCe 130. U paleti je i dCi 115 dizelaš, uz 6-stepeni manuelni menjač i sa pogonom na prednje ili sva četiri točka. Osim toga, kupci će moći da izaberu i Duster ECO-G 100 koji ima 50-litarski TNG rezervoar (na mestu rezervnog točka).

 

dacia duster 2022 01.jpg

 

Prodaja obnovljenog Dustera II startuje u septembru, a cene će biti nešto veće nego kod sadašnje verzije. Na kraju, ovako doterani Duster treba da izdrži na tržištu do pojave potpuno nove, treće generacije koja se očekuje tokom 2024. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G na testu Auto magazin portala

 

duster 09.jpg

 

Duster nudi vrhunski odnos uloženo-dobijeno, a kada tome dodamo i mogućnost da ga možete kupiti sa fabričkom modifikacijom za plin (TNG), sve postaje puno zanimlljivije.

 

duster 08.jpg

 

Na svom putu elektrifikacije, Dacia igra veoma zanimljivu igru. Dok su električni automobili još uvek nedostupni za prosečnog kupca ovih automobila u našoj zemlji, Dacia smanjuje emisije nudeći LPG verzije svojih automobila. Preskočila je, čini se veoma promišljeno, čak i hibridnu tehnologiju. Neke procene kažu, da automobili na gas imaju od 10% do 15% manju emisiju CO2 od benzinskih ili dizel verzija. Da je ova igra uspešna govori i činjenica da Dacia spada među evropske brendove sa najnižom emisijom štetnih materija.

 

duster 07.jpg

 

Naravno, u tom cilju ključan element su motori male zapremine kojima asistiraju veliki turbo punjači. Pokazali su se kao veoma pouzdani i štedljivi. Na testu smo imali upravo Duster opremljen takvim agregatom - 1.0 TCe, ali sa fabričkom modifikacijom za pogon na tečni naftni gas (TNG). Benzinski agregat razvija maksimalnu snagu od 100 konja i maksimalni obrtni moment od 160 Nm. Za razliku od snažnije verzije ovog motora (115KS), ovaj agregat nema sistem direktnog ubrizgavanja goriva u clindar. To je olakšalo ugradnju fabričkog plinskog sistema, kako sa stanovišta performansi, tako i sa stanovišta pouzdanosti sistema. Za razliku od motora sa direktnim ubrizgavanjem, sagorevanje plina u motoru sa indirektnim ubrizgavanjem goriva nema negativan uticaj na usisne ventile i ne stvara se ugljenik u sistemu recirkulacije izduvnih gasova.

 

duster 06.jpg

 

Motor 1.0 TCe na plin razvija čak i 10 Nm više od konvencionalnog motora, i to u nižem opsegu obrtaja, što olakšava njegovu vožnju u gradskim uslovima. Dok je kod klasičnog 1.0 TCe motora maksimalni obrtni moment od 160 Nm dostupan u rasponu obrtaja od 2.750 do 4.000 obrtaja, plinska verzija razvija 170 Nm pri 2.000 obrtaja. Instalacija za TNG je uticala na povećanje mase automobila od 30 kilograma (na ukupnih 1.380 kilograma), a za TNG instalacije korišćene su visokokvalitetne komponente italijanske firme Landi Renzo. 

 

duster 05.jpg

 

Motor startuje uvek na benzin, ali se pogon, nakon nekoliko sekundi, automatski prebacuje na TNG, naravno ukoliko TNG rezervoar nije prazan. Vozač ne oseća u vožnji bilo kakve promene. Samo LED diode pozicionirane levo od volana informišu vas o preostalom gasu. Trocilindarski motor je dobro izolovan, a njegova tri cilindra čuju se nešto izraženije samo prvi višim obrtajima. Menjač je manuelni sa pet stepeni prenosa. Možda bi automatizovani menjač sa dvostrukim kvačilom bilo bolje rešenje, ali bi i cena bila znatno viša. Zašto bi bio bolji? Pre svega zbog nešto nedoslednije reakcije motora na papučicu gasa u nižim stepenima prenosa, ali u višim brzinama se to i ne oseća. Pet stepeni prenosa je sasvim dovoljno za Dustera. Pri 130 km/h na autoputu, broj obrtaja iznosi 3.550, što je odličan rezultat. U vožnji na plin do stotke mu je potrebno 13.8 sekundi, dok na benzin istu disciplinu postiže za šest desetinski duže vreme. Maksimalna brzina iznosi 168 km/h na plin, dok je u benzinskom režimu za 4 km/h viša. 

 

duster 04.jpg

 

S obzirom da automobil može da se kreće i na plin, potrošnja je nešto što vas verovatno interesuje. Sa rezervoarom za plin zapremine 34 litra, Dacia Duster može da pređe 390 kilometara, što odgovara potrošnji od oko 8.7 litara na 100 pređenih kilometara. U benzinskom režimu, Duster beleži potrošnju od 6 do 8 litara, u zavisnosti od toga da li smo se kretali u gradu ili lokalnim magistralnim putevima. Brojke smo zaokružili jer iz nekog razloga putni kompjuter ne pokazuje prosečnu potrošnju.


U vožnji

Što se tiče voznih osobina, tu nema iznenađenja. Ako ste vozili drugu generaciju Dustera, njegova TNG verzija vas neće iznenaditi. Automobil ima optimalno podešeno oslanjanje, nežno prelazi preko neravnina, a samo prilikom prelaska preko većih neravnina čuju se tupi udarci u kabini. Automobil stoji na pneumaticima dimenzija 215/60 R17. Kroz krivine je precizan, posebno u opsegu potencijala malog 1.0 motora ćete teško dostići njegove limite.

 

duster 03.jpg

 

Dizajnu nećemo posvećivati puno pažnje, jer se TNG verzija vizuelno ne razlikuje od dobro poznate druge generacije, koju smo već navikli da često viđamo na srpskim putevima. Isto se odnosi i na enterijer. Automobil se lepo vozi, automobil je visok i ima klirens od 210 milimetara, isto kao standardna benzinska verzija. Ako nešto moramo zameriti, onda su to nešto jeftiniji materijali u enterijeru. Međutim, ako ih posmatramo u kontekstu cene, onda to ne može biti mana. Ergoonomija je vrhunska, položaj volan-menjač-sedište je optimalno podešeno za vozače i putnike različitih gabarita. Multimedijalni sistem je intuitivan, a može čak i preslikavati aplikacije sa pametnog telefona. Prtljažnik je zapremine 455 litara, što je apsolutno dovoljno za potrebe porodice. Ima pravilan oblik, lak pristup i dodatni prostor ispod poda, koji nije uračunat u gore pomenutu zapreminu. Preklapanjem zadnjih sedišta, zapremina raste na respektabilnih 1.478 litara. Ugradnja TNG instalacije nije imala apsolutno nikakav uticaj na praktičnost automobila. Još jedna prednost u odnosu na hibride, zar ne?

 

duster 02.jpg

 

Dacia Duster je jeftin, lep i štedljiv automobil. Za bazni Duster na plin, koji nosi oznaku Duster 1.0 TCe 100 Eco-G (Essential) treba izdvojiti 13.940 evra, dok za isto motorizovanu verziju ali sa Prestige paketom opreme, treba računati na viši cenu - 15.940 evra.

 

duster 01.jpg

 

Foto: Milomir Bošković

 

preuzeto sa - automagazin.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster restajling u Srbiji od 14.190 evra

 

dacia duster restajling01.jpg

 

Uvoznik marke Dacia za Srbiju je na svom sajtu objavio cenovnik i ostale detalje za obnovljenu verziju popularnog Dustera, koji kod nas sada startuje po ceni od 14.190 evra. Uz vizuelne promene (doterana prednja maska, prednja i zadnja svetla...), obnovljeni Duster je dobio i širu paletu boja (uključujući Arizona Orange boju), kao i modernizovanu unutrašnjost.

Cene kod nas kreću od 14.190 evra koliko košta Duster 1.0 TCe 100 ECO-G sa paketom opreme Essential.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster Extreme Limited Edition

 

217646-dacia duster 04.jpg

 

Dacia je pripremila novo specijalno izdanje nedavno obnovljenog SUV modela Duster. Evropskim kupcima će naime biti dostupan i Duster Extreme Limited Edition, čije tržišno lansiranje se očekuje uskoro.

 

217648-dacia duster 03.jpg

 

Za ovu ediciciju su predviđeni narandžasti detalji (na prednjem grilu, retrovizorima i vratima prtljažnika), crni alu točkovi od 17 inča, kao i izbor od šest boja za spoljašnjost (Glacier White, Pearl Black, Comet Grey, Iron Blue, Arizona Orange i Urban Grey).

 

217647-dacia duster 02.jpg

 

Narandžastih detalja ima i u unutrašnjosti (na ventilacionim otvorima, centralnoj konzoli i oplatama vrata), uz kontrastne šavove na sedištima.

 

217649-dacia duster 01.jpg

 

Duster Extreme Limited Edition se bazira na Dusteru Prestige, što znači da standardno ima i 8.0-inčni ekran i Media Nav infotainment (navigacija, WiFi, Apple CarPlay & Android Auto), automatski klima uređaj, tempomat, el. podizače prednjih i zadnjih stakala, dva USB porta... Takođe, uz 4x4 pogon idu i 1.5 dCi dizel motor sa 115KS ili 1.3 TCe benzinac sa 150KS (ovaj potonji u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim menjačem).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Dacia Duster 

 

Da bi ostao isti moraš se menjati - kao da je moto ovog SUV-a posle restajlinga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

21.290 evrića za FL verziju 2WD Dustera TCE 150 EDC ... ?

Meni je to puno za Dustera, a vidim da se ni Piroški nije baš raspametio i to ne samo cenom, već ni menjačem, a i još nekim detaljima.

Pa, za iste pare može da se kupi panoramski Renegade T4 AT u top opremi, koja je po više osnova prosto nezamisliva za Dačiju. Pri čemu je Renegade i neuporedivo komforniji na zadnjoj klupi ( ja pozadi mogu sa šeširom na glavi u Renegade, a u Duster samo pognute glave ).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Duster i sa hibridnim pogonom

 

dacia duster 2024.jpg

 

Dacia Duster treće generacije biće tehnološki srodna sa novim modelom Nissan Juke, a u ponudi će biti 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 TCe u blago-hibridnoj, plug-in hibridnoj i LPG verziji. Aktuelni Duster je jedan od najjeftinijih modela sa pogonom 4×4 i takav će biti i model treće generacije, koji se razvija na CMF-B platformi alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi. Planovi su veliki, jer će nova Dacia Duster, koja se na tržištu očekuje početkom 2024. biti osnova i za novi model Lada Niva.

 

Novi model će biti produžen sa 434 na 438 cm, proširen sa 180 na 184 cm, uz visinu smanjenu sa 169 na 167 cm. Atraktivnije dizajnirana sa iskorakom u kvalitetu i motorizaciji gde otpada dizelaš 1.5 dCi, a sve se bazira na hibridizaciji, Dacia Duster III, uz očekivanu povoljnu cenu, postaće jedan od najzanimljivijih i najisplativijih kompaktnih SUV-ova. Glavnina ponude biće unapređeni 3-cilindarski turbodizelaš 1.0 TCe, koji dobija 48V ''blago'' hibridnu ponudu, plug-in hibridnu i plinsku LPG-verziju. Na vrhu ponude biće 4-cilindarski 1.3 TCe, kojeg alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi pravi u saradnji sa koncernom Daimler.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Dacia Duster

 

prior d02.jpg

 

U portfelju nemačkog tjunera Prior Design se nalaze Ferrariji, sportski Audiji, a odnedavno i Dacia Duster. Putem društvenih mreža objavljena je najava - za samo 2.999 evra Dacia Duster može da promeni svoj izgled. Na svom sajtu Prior-Design detaljno opisuje delove za prodaju. Navedena cena je početna i uključuje takozvani Widebody Aero-Kit, odnosno agresivni prednji branik, spušteno oslanjanje, proširena krila… Za zadnji spojler biće potrebno osigurati još 299 evra. Tjuner ne dira motor, pa je promena samo estetske prirode.

 

prior d01.jpg

 

Treba napomenuti da je ovaj komplet prikladan za sve Daciije Duster proizvedene od 2013. nadalje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Dacia Duster automatik

 

Dacia Duster je jedan od najpristupačnijih SUV-ova na tržištu. Nedavno je osvežen, a jedna od novosti je i automatski menjač :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Dacia Duster

 

Nesumnjivo da je ovaj Duster restajling jedan od najjeftinijih porodičnih SUV-ova...ali obično nema mnogo sreće u automobilima kojima je najvažniji kvalitet da su jeftini, pa zato pogledajte šta to još ima Duster:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boga mi ga tester i nije baš nahvalio kako Englezi inače znaju da hvale Dačiju.

 

Jednu stvar ne razumem. Nova Honda HR-V sa dužinom od 434 cm nesporno pripada SUV B segmentu (svi je testeri tu i "trpaju", mada tu "trpaju" npr. i Yaris Cross-a sa dužinom od 418 cm). Upravo koliko i Honda HR-V, toliko je dug i Duster ( 434 cm). A tester ga uporno poredi samo sa SUV C segmentom (sa Atecom, Karoqom, 3008-icom ... ), pri čemu u SUV C segmentu ima i dosta vozila sa oko 460 cm ( RAV4, CRV ... ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Uporedna analiza Duster ili Sandero Stepway?

 

Svako zna kako braća mogu biti ljuti rivali - ali mora li biti tako? Možda je samo stvar u pametnom izboru. I Duster i Sandero Stepway su idealni atomobili ako se primene na pravi način. 
Pogledajte ovaj jedinstveni uporedni test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...