Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kad vidim auto od tonu ipo sa motorom 1,2 i oznaku 4x4 (4wd), osetim pritisak u debelom crevu

I jos kada recenzent napise “pravi terenac”, odma moram da trcim...

 

Da me neko ne shvati pogresno, smatram da je duster odlican auto u svom cenovnom rangu, ali ne sa tim motorom i 4x4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster dobila novi 1.3 TCe turbo benzinac sa 150KS

 

dacia duster 23.jpg

 

Ponuda motora ovog pristupačnog SUV-a proširena je 1.3 litarskim agregatom koji je Renault konstruisao u saradnji sa Mercedesom. Dacia je na aktuelnom sajmu automobila u Parizu predstavila svoj proizvodni program i unapređenja na polju motorizacije i multimedijalnih sistema.

 

dacia duster 233.jpg

 

Najveća novina je 1.3 TCe turbo benzinac koji je već dostupan u pojedinim modelima brendova Renault, Nissan i Mercedes. Reč je o četvorocilindarskom motoru koji će u modelu Duster biti ponuđen u dve verzije - sa 130 ks (96 kW) i 240 Nm, i sa 150 ks (110 kW) i 250 Nm. Zahvaljujući novom motoru, Duster je postao najsnažniji produkcijski model u istoriji rumunske auto-marke. U početku će kupcima na raspolaganju biti samo verzija sa pogonom na prednje točkove, a od srednine 2019. stiže i opcija 4x4. Dacia je osvežila i multimediju, pa će do kraja 2018. godine svi modeli ovog proizvođača dobiti Media Nav Evolution sistem koji podrazumeva i integraciju smartfon uređeja pomoću Android Auto i Apple CarPlay funkcija, kao i podršku za Waze, Whatsapp i Spotify.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test: Dacia Duster TCe

 

dac012.jpg

 

Nakon 4×4 modela koji nam je bio na testu pre par meseci, sada imamo priliku da vidimo šta Daster nudi kada se ''oslobodi'' stega 4WD pogona, a posredno i vrlo kratkih menjačkih odnosa. Takođe, sada imamo priliku da vidimo kako se u novoj karoseriji ponaša TCe benzinac. Nova generacija Dastera je ostavila jako dobar utisak na nas prilikom inicijalnih vožnji, kao i prilikom testa - tu dileme nema. Međutim, u oba slučaja smo vozili najbolje opremljeni i motorizovani model koji je pored svih pogodnosti sa sobom nosio i vrlo ''jaku'' cenu za Dačiju, skoro 20.000€. Model o kome sada pišemo se se nalazi u sredini Daster ponude, što ga čini nešto lakšim izborom jer mu je cena malo više u skladu sa imidžom Dačije, jer testirani model sa nešto povoljnijom cenom za benzinski agregat i srednjim paketom opreme košta nešto manje do 15.000€.

 

Za ovu priliku Reno Srbija nam je ustupio Daster koji je na sebi imao i opremu sa spiska dodatne opreme u vidu ''bul bara'' i hromiranih pragova koji su već prirodno ''nabildovani'' Daster pretvorili u vozilo koje ostalim učesnicima u saobraćaju naprasno usađuje izuzetno lepe manire u vožnji, tako da iako taj ''bul bar'' nema neku posebnu upotrebnu vrednost, njegova psihološka vrednost je izuzetno velika i garantuje vam prvenstvo prolaza, čak i u situacijama kada vam saobraćajna signalizacija tako nešto ne obezbeđuje. Pored hromirane zaštite prednjeg dela vozila (doplata od oko 500€), tu je i paket LOOK koji donosi hromirane završetke izduvnog sistema, kućišta retrovizora u metalik boji, zaštitu pragova i krovne nosače u crnoj boji) koji košta nešto manje od 1000€.

 

dac011.jpg

 

Subjektivno, ovi elementi zaista doprinose da Daster izgleda još robusnije, što će nekim kupcima biti dovoljno da se opravda doplata za ove ''aksesorije''. Kad smo kod opreme, testirani model je stigao u srednjem, Comfort, paketu koji na baznu opremu dodaje električno podešavanje svih stakala (samo je vozačko automatsko), grejana prednja sedišta, vozačko sedište podesivo po visini, upravljač podesiv po širini i dubini, svetla za maglu i Radio MP3/Bluetooth radio uređaj - u praksi više nego dovoljno opreme za veliku većinu kupaca. 

 

dac010.jpg

 

Multimedijalni sistem nije standarna Renault ponuda - ''MediaNav'', već je u pitanju Kenwood sistem koji je pokazao da možda ne bi smo smeli da budemo toliko kritični prema vremešnom MediaNav softveru jer je ovaj još lošiji. Ne govorimo o tome da je grafički sistem inferioran, već je sistem sam po sebi veoma spor i prilično nelogičan. Jedina svetla tačka kod ovog sistema je što se nije blokirao niti odbijao povezivanje sa telefonom, a što smo prilično često imali prilike da vidimo kada je MediaNav u pitanju. Okvir ručice menjača ima metalni prsten koji daje vrlo kvalitetan osećaj na dodir, a ručica menjača i upravljača su opšivene kožom što daje podjednako dobar utisak, daleko bolji od onoga na šta su do sada bili naviknuti vozači Dačija vozila. 

 

dac009.jpg

 

Osnovna ergonomska postavka je identična onoj koji ima primetno skuplji i bolje opremljeni model u Prestige paketu opreme, što znači da su sedišta i dalje vrlo udobna kao i da su sve komande postavljene na logična i lako pristupačna mesta - pre svega ovde mislimo na podizače prozora i komande klima uređaja. 

 

dac008.jpg

 

Daster nudi dosta prostora, kako za putnike, a tako i po pitanju prtljažnog prostora. Daster, iako na B platformi, ima dimenzije koje su na donjem pragu C-SUV segmenta, tako da u praksi po ovim parametrima je vrlo sličan Nissan Qashqai ili Renault Kadjar modelima. Naravno, C-SUV modeli nude daleko više opreme i snažnije pogonske agregate, ali i koštaju primetno više.

 

dac007.jpg

 

Test vozilo je bilo opremljeno još jednim elementom sa spiska opcione opreme - EasyFlex zaštitom za prtljažni prostor, koja pored toga što štiti prtljažnik od prljanja prilikom transporta prljavog prtljaga, nude abrazivnu površinu koja smanjuje mogućnost klizanja kao i nudi mogućnost da se ''razmota'' preko praga i time omogući utovar/istovar bez prljanja ili oštećenja praga ili branika.

 

dacia_duster_tce01.jpgdacia_duster_tce03.jpgdacia_duster_tce04.jpgdacia_duster_tce05.jpg

dacia_duster_tce06.jpgdacia_duster_tce07.jpgdacia_duster_tce09.jpgdacia_duster_tce11.jpg

dacia_duster_tce20.jpgdacia_duster_tce22.jpgdacia_duster_tce24.jpgdacia_duster_tce26.jpgdacia_duster_tce27.jpg

dacia_duster_tce30.jpgdacia_duster_tce31.jpgdacia_duster_tce32.jpgdacia_duster_tce34.jpgdacia_duster_tce39.jpg

 

Za razliku od dizela, kojeg smo detaljno propitali, ovog puta smo u test vozilu imali 1.2 litarski turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 125KS i nudi 205Nm od 2300 obrtaja. U pitanju je već dobro poznati motor, koji je u Daster gamu uveden prilikom restilizacije prve generacije, ali je ovo prvi put da ga imamo u našoj test floti.

 

dac006.jpg

 

Dačija ovaj motor isporučuje u paketu sa šestobrzinskim menjačem, a moguće je poručiti ga bilo u kombinaciji sa 4WD pogonom ili sa prednjim pogonom, kakav smo mi imali na testu. Automatski menjač sa duplim kvačilom nije dostupan u kombinaciji sa ovim agregatom, tako da oni koji žele automatski menjač moraju da se opredele i za najskuplji pogonski agregat - dCi 110. Kataloške brojke performansi kažu da ovako motorizovani Daster do 100 ubrzava za 10.4 sekundi i da je maksimalna brzina 177km/h. Deklarisana potrošnja iznosi 6.2l u proseku, dok je gradska vožnja 7.3l. 

 

dac005.jpg

 

Mi smo ovaj pogonski agregat, u različitim varijantama, već imali prilike da isprobamo u Juke, Captur, Qashqai i Megan karoserijama, dok je najstarija njegova verzija vožena u Clio karoseriji još 2009. U pitanju je vrlo živahan agregat koji nudi daleko više snage nego što bi se pomislilo kada neko kaže ''hiljadudvesto kubika''. Turbo punjač, očekivano, omogućava obilje momenta na širokom opsegu obrtaja, tako da je vožnja vrlo lagana i relaksirana uz vrlo nisku potrošnju. 

 

dac004.jpg

 

Odsustvo 4WD pogona, uz smanjenje težine od oko 100kg, znači da su menjački odnosi uobičajeno dugački, a ne skraćeni kakva je situacija kada je 4×4 pogon prisutan. Ukratko, testirani Daster TCe ne traži intezivan rad menjačem, a tihi rad benzinskog agregata u kombinaciji sa poboljšanom akustičnom izolacijom nudi vrlo tihu i laganu vožnju uz izmerenu prosečnu potrošnju od samo 7.6l u gradskim uslovima, dok je vožnja autoputem pri 130km/h koštala samo 5.5l. 

 

dac003.jpg

 

Udobnost koje nudi ogibljenje je dodatno povećano u odnosu na prethodno testirani dCi 4WD model zahvaljujući tome što testirani model koristi 16'' točkove u još udobnijoj 205/65 dimenziji.  

Visok klirens, robusni i džipast izgled, kratki prepusti i međuosovinsko rastojanje, visoka pozicija za sedenje, odlična udobnost na neravnim drumovima, visok zid pneumatika otporan na susrete sa ivičnjacima i udarnim rupama, tih i snažan pogonski agregat koji je vrlo ekonomičan i nudi solidne performanse… Ako pažljivo pročitate spisak navedenih osobina zaključak je lak - u pitanju je idealni gradski automobil! 

 

dac002.jpg

 

Sve više vozača kao bitan razlog zašto bi kupili SUV vozilo navode subjektivni osećaj sigurnosti koji im ovakva vozila nude, a Daster pored svega toga nudi i dosta nižu cenu što redovnog, što vanrednog održavanja tako da spisak nekih objektivni zamerki može iči samo i jedino na konto info-zabavnog sistema što zaista i nije neka bitna zamerka. Jasno, cena od oko 15.000€ znači da kao opcije imate solidno opremljene hečbek modele, ali oni ne nude SUV ''šmek'' koji u današnje vreme kupcima mnogo više znači od raznih drugih faktora. Imidž Dačije se vremenom menja, a sa novom generacijom Dastera, on nije ni blizu tako loš kao što je nekada bio - sasvim opravdano. 

 

dac001.jpg

 

preuzeto sa - nacionalnaklasa.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i nova Dacia Duster pick-up

 

185322-dacia p 1.jpg

 

Kao što se i očekivalo, rumunska firma Romturingia je i novu generaciju Dacije Duster prepravila u pick-up vozilo, nakon što je to isto još pre nekoliko godina uradila i sa prvom generacijom ovog rumunskog SUV-a (tada je napravljeno 500 komada, i to za rumunsku naftnu kompaniju OMV Petrom). Romturingia je inače firma specijalizovana za prepravke Dacia modela u specijalna vozila kao što su ambulantna i sl.

 

185324-dacia p 111.jpg

 

Novi Duster pick-up ima dva sedišta, 1.5 dCi dizel motor sa 110KS i standardni 4x4 pogon.  

 

185323-dacia p 11.jpg

 

Vozilo na slikama je za sada prototip, ali Romturingia najavljuje da će već za nekoliko meseci početi da prima narudžbine i za serijski model. U međuvremenu, Renault i dalje u Južnoj Americi nudi pick-up varijantu Dustera prve generacije, pod nazivom Renault Duster Oroch.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fali, eu proizvodjaci koliko vidim su potpuno izbacili proizvodnju otvorenih pikapa, kao da svima treba navara i sl...

Nema auta kao sto je bila stara dacia pickup drop side, sa nosovoscu od 1200kg i stedljivim motorom.

 

Samo ova na sl, je kratka, treba jos duzi tovarni prostor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster o kome se malo zna

 

dacia_duster 1.jpg

 

Dacia Duster je postao globalno uspešan SUV koji je u proteklih osam godina privukao milione kupaca širom sveta. Malo je međutim poznato da aktuelni Duster nije prvi SUV Dacije, čak ni prvi model rumunske kompanije sa ovim imenom.

Naime, terenac po imenu Dacia Duster je prodavan na britanskom tržištu od 1985. do 1993. godine. ''Originalni'' Duster međutim nije ništa drugo nego preimenovani ARO 10, koji je značku najvećeg rumunskog automobilskog proizvođača dobio iz nekoliko razloga. Osnovni cilj promene identiteta je bilo poboljšanje imidža: Originalni ARO je napravljen na platformi robusnog sovetskog terenca GAZ, dok je u Velikoj Britaniji od 1982. godine Dacia prodavala model Denem, jednu od brojnih rumunskih varijacija na Renault 12.

 

dacia_duster 11.jpg

 

Takođe, ARO 10 je dobio Renaultove motore, licencno napravljene u Daciji - najpre 1.3 litarski benzinac, a izvozne verzije i agregat zapremine 1397 kubika (65KS). ARO 10 je predstavljen 1980. godine i bio je jedno od prvih vozila za slobodno vreme, ''rumunski Jeep Wrangler'' sa pogonom na zadnje ili sva četiri točka. Tokom zlatnih '80-ih, na zapadnoevropskim tržištima su prodavane i verzije sa VW i Pegaso dizelskim motorima. Tokom osam godina nastupa u Velikoj Britaniji, Duster je bio dostupan u nekoliko karoserijskih verzija (hatchback, roadster, van, pickup). Nakon što je poslednja Dacia Duster isporučena britanskim kupcima u septembru 1993. godine, mini SUV dužine 3.7 metara je nastavio život na manje zahtevnim tržištima do 2006. godine, naravno sa značkom ARO.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi utisci: Dacia Duster Prestige 1.6 Sce

 

18nkblog_duster_sce_2-1024x683.jpg

 

Novi model, a stari poznanik...po treći put novi Duster u rukama naše test ekipe, ovaj put kombinacija kao stvorena za domaće tržište, bazni motor i Prestige paket opreme, dobitna kombinacija ili kompromis? Za relativno kratki vremenski period mi smo imali prilike da se upoznamo sa novim Dusterom prilično detaljno, pored 4×4 pogona sa dizel motorom, na testu nam je bila i TCe verzija, a sada bazni atmosferski benzinac sa prestige paketom opreme, na prvi pogled možda i dobitna kombinacija za prosečnog domaćeg kupca sa ''terenskim'' ambicijama.

 

Pred sam kraj proizvodnog veka prethodne generacije smo imali prilike da se podsetimo prve generacije modela koji je Dačiju uveo u svet offroad vozila, ili tačnije rečeno blagih terenskih vozila. Tako da smo odlično stvorili podlogu za nadolazeći model sa kojim smo se upoznali na promociji na Staroj planini. Ono što je za novi model zaista primetno je činjenica da Dačija sigurnim koracima poboljšava apsolutno svaki segment vozila. Vozne karakteristike, kvalitet materijala, udobnost, bezbednost…svaki segment je pretrpeo unapređenja i to se zaista vidi. Ono što se prvo vidi je dizajn koji je sada vrlo primamljiv i to dosta širem spektru kupaca nego što je to bio slučaj sa prvim modelom. Vrlo interesantni detalji na karoseriji, škrge, offroad elementi, zaista lepo dizajnirane svetlosne grupe su samo neki detalji koji se nameću.

Kombinacija baznog 1.6-litarskog atmosferskog motora i ovakvog vozila možda deluje čudno i pomalo ne baš dobro sračunato u smislu potrošnje i performansi, ali istina je da je ova kombinacija možda i idealan izbor za nekoga ko ne prelazi previše kilometara i nema preterano česte izlaske na auto put, jer smo mislili da će se potrošnja i buka povećati sa porastom brzine. Naravno i ovaj segment je drastično popravljen u odnosu na prvi Duster, pa je ovog puta vožnja brzinama od 130 Km/h relativno komforna, barem sa stanovišta buke. Potrošnja od 7.5l pri pomenutoj brzini je ipak stavka koja prikazuje da je ovaj agregat za putne brzine koje se razvijaju na magistralama i u gradu. Potrošnja na 90 Km/h je ispod 5.5l na 100 km, dok je potrošnja na 120 Km/h oko 6.7 l, a agregat se na ovom tempu vrti na nešto viših 3000 obrtaja, ali i pored toga je izolacija odradila dobar posao. 

 

18nkblog_duster_sce_1-1024x683.jpg

 

Još jedna stavka gde je napravljen veliki korak napred je ergonomija i udobnost, odnosno konstrukcija sedišta. Sedišta su sada mnogo bolja, pogotovu ako se osvrnemo na leđnu potporu. Cena je nešto što je bila prednost Dustera…čuj bila, i dalje je. Duster startuje sa 12.390 EUR čime se dobija motor koji je bio u test vozilu i bazna oprema, što može biti dobar izbor ako vam nije prioritet sva nova oprema koja se može dobiti sa Dusterom. Test model je imao Prestige opremu, sa kojom smo se upoznali i ranije, a tu je bilo i nekih detalja koji krase zaista neke skupe modele.

 

18nkblog_duster_sce_3-1024x683.jpg

 

Pre svega mislimo na kamere sa svih strana vozila, detekciju mrtvog ugla i sl. Testirani model je okićen cenom od 14.290 evra, čime se dobija apsolutno sve od opreme, iskreno možda i nešto što vozačima koji biraju Dačiju i ne treba, ali eto…stavka više za hvalisanje u društvu, zar ne...pogotovu ako do vas sedi vozač koji je dao 3-4 hiljada više za ekvivalentno opremljeno vozilo B segmenta.

 

preuzeto sa - nacionalnaklasa.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBQs2mxRvDqLMWKzojlNZKpwwwTNolo1fOG AutoservisEmisija video: Dacia Duster test 24 sata na stazi Navak

 

Automobilski novinari iz Srbije i regiona (njih desetak), vozali su Duster 1.5 dCi sa 110 konja, pogonom na svim točkovima i klasičnim zimskim gumama, po asfaltu i van njega (u okviru pogona Navak). I, tako 24 sata:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBo9MA7IFQALAqywqZ04DpcbwbL3YhQ7jDH PolovniAutomobili video: Test Dacia Duster Prestige 1.6

 

Testirali smo novu Daciu Duster i proveravali napredak u odnosu na prethodnu generaciju ovog modela. Da li je benzinski motor dovoljan i kako izgledaju rezultati prodaje, saznajte u našem najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster pick-up spreman za serijsku proizvodnju

 

185322-dacia p 1.jpg

 

Rumunski mediji pišu da je sve spremno za početak serijske proizvodnje pick-up verzije Dacia Dustera. ''Kamiončić'' bi na tržište trebalo da dovede firma Romturingia, rumunsko-nemačka privatna karoserijska radionica, čiji pogon se nalazi nedaleko od grada Brašova. Romturingia zapošljava 145 radnika koji bi od marta trebalo da počnu da ručno sastavljaju Dacia Duster pick-up.

 

185324-dacia p 111.jpg

 

Prema rečima Steliana Iona, šefa firme, u završenom kamiončiću se krije 60 procenata originalnog Dustera, dok preostalih 40 posto dotera Romturingia. Iz fabrike Dacia, udaljene 40-ak kilometara, Romturingia dobija polugotov automobil, bez zadnjih vrata i zadnje klupe. Zatim odseku deo tela iza B-stuba i tako nastaje tovarni prostor dužine 1,70 metara, širine 99-127 cm, nosivosti 450-500 kilograma. Plastičnu kadu formira Romturingia, kao i zadnje bočne ploče i vrata prtljažnika od fiberglasa (stakloplastike).

 

185323-dacia p 11.jpg

 

Prototip, koji je izazvao veliku pažnju gde god se pojavio, pokreće Renaultov 1.5 litarski turbo-dizelaš koji snagu od 110 konja prenosi na sva četiri točka. Nagađa se da bi serijska verzija trebalo da košta oko 17 hiljada evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster 1.5 Blue dCi 115 4×4 Prestige na testu Auto magazina

 

dus010.jpg

 

Dacia Dister druge generacije dobio je neuporedivo više opreme i to prilično luksuzne, a sve to po praktično nepromenjenim cenama - idealno za naše tržište. Neko od predstavnika proizvođača automobila skoro je izrazio čuđenje da do sada ni jedna kompanija nije stala na crtu Dačiji, koja je i dalje jedini brend sa niskobudžetnim SUV modelom na tržištu, ne računajući Ladu Nivu. Francuzi su uspeli ne samo da održe taj status, već i da drastično poboljšaju imidž marke i automobila.

 

dus009.jpg

 

Ovo što su napravili je zaista rezultat vredan pažnje. Konstrukcija i arhitektura karoserije su potpuno nov, tako da ispunjava stroge bezbednosne standarde. Duster sada ima šest vazdušnih jastuka, kontrolu mrtvog ugla, ali i automatska svetla, automatsku klimu, beskontaktno otključavanje i startovanje motora.

 

dus008.jpg

 

Pri svemu tome, cena je ostala praktično neizmenjena, jer najskuplji Duster sa 4×4 pogonom košta koliko i najjeftiniji Nissan Qashqai sa prednjim pogonom. Za one kojima nije bitan 4×4 sistem, treba reći da i bazna verzija Duster-a od 12.390 evra ima mnogo toga da ponudi.

 

dus007.jpg

 

Pre svega, tu su svi vazdušni jastuci, ima manuelni klima-uređaj, elektro-podizače prednjih prozora, pomoć pri kretanju na uzbrdici, LED dnevna svetla i putni računar. Zašto bi neko kupio ovakav auto? Pre svega, Duster je sjajna alternativa klasičnim hečbek modelima C segmenta jer nudi, u najmanju ruku, jednako prostranu kabinu, veći prtljažnik i odstojanje od tla koje iznosi 210 milimetara. To nije mala stvar, kada se uzme u obzir koliko je bolja preglednost puta sa povišene vozačke pozicije.

 

dus006.jpg

 

Još jedna prednost je i to što je sve manje automobila ove veličine sa atmosferskim motorom, pa svi oni koji bi želeli da ugrabe jednu od poslednjih prilika da voze 1,6 benzinca sa 115 KS koji je minimalno zahtevan u pogledu održavanja sada imaju priliku da nabave auto po svojoj želji. Naravno, za one koji vole moderniju tehnologiju na raspolaganju je novi snažni i uglađeni 1.33 turbo-benzinac sa 130 i 150 konjskih snaga.

 

dus005.jpg

 

Ipak, mi smo odabrali nešto treće. Želeli smo da vidimo kako Duster izgleda sa najboljom opremom, 4×4 pogonom i najsnažnijim 1.5 dizelašem od 115 konja. Atraktivna narandžasta metalik boja učinila je da auto bude u centru pažnje, da ga ljudi primete čak iako se naročito ne razumeju u automobile.

 

dus004.jpg

 

Naravno, za okretanje za Duster-om nije zaslužna samo boja, već i potpuno novi dizajn. Iskorišćene su sve prednosti prethodnika, kao što su mišićavi bokovi, ali uz mnogo poteza koji ga definitivno čine jednim od najlepših SUV modela na tržištu. Vetrobransko staklo je sada horizontalnije i pomereno unapred za stotinak milimetara, a auto generalno izgleda mnogo elegantnije zbog brojnih dizajnerskih detalja i trikova.

 

dus003.jpg

 

Prvu veliku novinu odmah isprobavamo; beskontaktno otključavanje i startovanje motora je nešto drugačije nego kod Renault modela. Za početak, nema senzora na kvakama koje registruju vozačevu šaku, već se auto otključava približavanjem ključ-kartice.

 

dus002.jpg

 

Ona je ista kao i kod Renault-a, osim što nema niklovanih detalja i na njoj je, naravno, Dacia znak. Dakle, prilazimo automobilu, on se otključava i motor startujemo standardno na dugme. Auto se zaključava kao i Renault-i, udaljavanjem vozača sa ključ-karticom.

 

dus001.jpg

 

Unutrašnjost je manje-više jednakih dimenzija kao i na prošlom Duster-u. Po veličini je zaista prava alternativa hečbek modelima niže srednje klase, odnosno C segmenta. Ima dovoljno mesta i napred i pozadi i veliki prtljažnik. Sedi se prilično uspravno, mada je moguća zavaljenija pozicija vozača zbog jedne velike novine - podešavanja volana po dubini, a ne samo po visini.

 

nastavak testa na - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

honestjohn.jpg HonestJohn video: Test 2019. Dacia Duster

 

Jeste jeftin u početnoj verziji, ali vam retko pokažu kakav je Duster za malo preko 10k evra:

 

Screenshot_11.jpg

 

Nema ni podizače prozora, tj. ima ''kurblu''....a, kamoli nešto više od opreme.

Kad pogledate nekoliko paketa iznad, dolazite do verzije Dustera koja ustvari ima one uobičajene stvari za ovaj segment automobila (alu felne, branike u boji auta, parking kamera i sl.), ali eto vas tada između 15k i 20k evra cene:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta4×4 Dacia Duster

 

192112-delta 44.jpg

 

Nemački tjuner Delta4×4 je pre nekoliko dana privukao pažnju sa modifikovanom verzijom Volkswagenovog pick-up modela Amarok, ali u njihovoj ponudi se nalazi i paket za daleko pristupačniju Daciju Duster.

 

192113-delta 444.jpg

 

Delta4x4 za rumunski SUV nudi više zanimljivih dodataka, između ostalog lift kit od 30 mm, aluminijumsku zaštitu donjeg dela, BF Goodrich gume za sve terene, prednji bull bar od nerđajućeg čelika, vitlo, dodatna LED svetla, krovni prtljažnik, kao i široki izbor aluminijumskih točkova.

 

192111-delta 4.jpg

 

Što se cena tiče, kao primer se navode krovni prtljažnik (798 evra), bull bar (296 evra), lift kit (450 evra), LED svetla (od 300 do 949 evra). Sve navedene cene su za Nemačku i sa uključenim tamošnjim porezom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster u trećoj generaciji neće nuditi dizel motor?

 

Dacia-Duster 33.jpg

 

Renault razvija treću generaciju Dacie Duster, koji po svemu sudeći neće imati dizel motor, bar na evropskom tržištu. Kako prenose ruski mediji gde se Duster prodaje kao Renaultov model, sve oštrije ekološke norme uslovile su izostanak dizel agregata za Evropu u novoj generaciji ovog pristupačnog SUV-a. Međutim, Duster bi mogao da dobije hibridnu verziju sa 48-voltnim starter-generatorom, s obzirom da bi električna tehnologija trebalo da postane pristupačnija u narednim godinama, pa neće uticati na nižu cenu automobila u odnosu na konkurenciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...