Jump to content
FAS Goran
chiki

Fiat Stilo 1.6 16v - hladnjak vode

Recommended Posts

Doslo vreme da se menja hladnjak vode na Stilu.

Kazu da imaju dva tipa. Kod jednog su otvori za creva postavljeni dijagonalno a kod drugog uspravno.

Moj je ovaj prvi a evo je i slika:

36542072.gif

Nasao sam odgovarajuci model proizvodjaca AVA iz Italije za 6500 dinara (KIT komerc).

Sta kazete na to?

Koliko sam upoznat, tecnost za hladnenje se u potpunosti menja. Da li se jos nesto radi? U Beoafrici za ruke+antifriz traze 3500 dinara max.

Sta mislite o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam vise na tu marku haldnjaka? Cena je ok. Svi ostali modeli su preko 10.000 dinara. Mislim da su i ruke ok nego da li ste radili nesto u Beoafrici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam jos neshto korisno... Postoje ukupno tri razlicita modela haldnjaka za Stila. Jedan ima paralelno kacenje creva i on ide u JTD i benzinca 1.6 . Kad vas pitaju jel imate klimu oni odmah ponude ovaj. On kosta oko 12000 dinara. Druga dva modela imaju dijagonalno kacenje i razlikuju se po tome da gore desno (gledano na sliku gore, tj iz automobila) imaju ili zatvarac ili cevcicu za povezivanje sa ekspanzionim sudom. Hladnjaci su potpuno istih dimenzija i svih ostalih karakteristika.

Prvi (sa zatvracem) kosta 10500 dinara a drugi 6500 dinara.

Pozdrav!

Chiki

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto Chiki rece,hladnjak za stila 1.6 je 12.500 din u ap sportu.Prvo sto me pitase je "jel ima klimu".

Onda sam svratio do lokalnog majstora koji mi rece da je on menjao pre par dana na nekom stilu i da je hladnjak bio oko 8500.din(narucuje od neke veleprodaje iz Bg).Mozda je to taj sa dijagonalno postavljenim crevima.Trebalo bi po nedelji da ga zamenim,dok stigne...U svakom slucaju,dijagonalno ili paralelno,sa cevcicom ili sa zatvaracem, ima da me oderu. :crybaby: :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li iko zna kako se skida hladnjak vode ... curi mi rashladna tecnost sa njega. ne sa creva vec sa one plastike sa strane... i bas trosi rashladnu tecnost... ako neko zna molim vas da objasnite i ako moze neka skica nesto.. stvarno bi mi znacilo.. danas otvarao i kao mozda bi on lako dole ali ne mogu skinuti ona creva velika kao da imaju sa dve strane neki prekidac od lima ali ne mogu pritisnuti i skinuti.. ima li neka fora? :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme je za zamenu hladnjaka vode na mom Stilu 1.6.

Pronašao sam nov za 6.390 din na sajtu AHT (auto hladnjak trade) Zemun. Proizvođač NRF Holandija, garancija 1 godina.

Da li neko ima iskustva i da li predlažete da kupim baš taj?

Inače raspitivao sam se , polovan mi nude za 40 eur što je približno kao nov !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, 

Zamenio sam pre 15 dana hladnjak rashladne tečnosti i stavio nov. Dešava se da sam od tada 3 puta dolivao tečnost i destilovanu vodu jer sam primetio da nivo tečnostiu posudi pada. Dolio sam oko 0.75 litra. 

Ne curi nigde

Da li je možda kada je menjan hladnjak sipano nedovoljno tečnosti pa sada popunjava sistem

Ili je možda ostao vazduh u sistemu pa dok se ne ozrači neće se stabilizovati

Pre zamene mi je trošio vodu jer je bio bušan stari hladnjak i to je trošio  manje nego sad od kad je stavljen nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao je da ga ozrači prilikom stavljanja na jedan mali šraf koji se nalazi na strani gde je posuda za brisače na samom hladnjaku. Plastican je šraf i rukom se odvija . Isto ima još jedno mesto za ozračivanje na spoju creva za mali hladnjak kabine, pristupačno je to mesto. 

0,75 mislim da i nije mnogo ali opet dolivanje treba da bude manje i manje vremenom nakon zamene tj kada popuni sve u bloku glavi hladnjaku i crevima. 

Kada sam ja zamenio moj hladnjak trošio je ali kod mene je bila pumpa za vodu razlog. Nemaš druge nego da pratiš i ako se vremenom smanjuje to znaci da polako popunjava sve. Teorijski u sistem za hladjenje ne bi trebalo da se doliva apsolutno ništa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja pumpa je podmuklo pustala tecnost. Kapljalo je na neku plastiku ispod pumpe tako da je auto bio suv kada se ujutru pomeri. Video sam da je mokra nakon voznje kada sam je osvetlio telefonom. Nadam se da nije to jer je to još 7-8.000 na već zamenjen hladnjak....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoc ako iko zna kako se skida hladnjak ? Odozgo ili odozdo? Sta skidati pre redom ako neko zna. Zeleo bih sam da ga zamenim. Jer curi kao iz cesme kad otvori termostat. Pa bih ga odma menjao . Da ne cekam majstora. Menjao sam na drugim vozilima. Pa ne znam da li je na fiatu isto.  U pitanju je Stilo 1.6 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako sam skinuo pre neki dan. Lako se skida stim sto su mi te zabice muku zadale. Ali se lako skida i namesta . Hvala na odgovoru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...