Vukasin 0 Posted August 21, 2009 Ozbiljno stoje ove zozovace na jugu Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted August 23, 2009 dobar je jugisa. samo, fali ti jos jedna bregasta da bude prava stvarnego te kocione celjusti od alfe, jel odgovara kacenje na jugovu glavcinu ili se nesto mora budziti? jesu li alfine celjusti jednoklipne ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted August 23, 2009 (edited) Da, jednoklipne celjusti, girling ili ATE.Kacenje odgovara na jugov rukavac, raspon rupa mislim da je 100mm (ili bese 80 ili 120...), postoje ventilirajuci od 240mm (uno turbo), 257mm (dedra 1.8, tipo 1.8 16v, alfa 155 1.8TS itd itd) i 284mm (Alfa 155 2.0 TS) sa istim rasponom rupa za kacenje na glavcinu.A za dohc, malo veci je to posao u jugu, ovo je onako jednostavno, jeftino, a dosta fukncionalno... Edited August 23, 2009 by Danilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted August 24, 2009 Zaboravih...Te kocnice koje ja imam (257x20mm diskovi), one postoje dva tipa, "plitke" i "duboke", razlika je u offsetu diska. Kada se stavljaju na juga, kod plitkih moraju da se stave po 7mm podloske iskod celjusti (Kao kod mene), a kod dubokih mora ispod diska distanc od mislim 4mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
interceptor 18 Posted September 1, 2009 yugic je extra,svaka ti cast na trudu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted October 14, 2009 Nov volan, rodjendanski poklon:Evo i unutra kako izgleda, mora da se spusti jos malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted April 22, 2010 Dugo nisam apdejtovao temu, nesto sam malo petljao oko kola, pa da Vam pokazem. Od spolja, najpre:Old skul ATS Classic felne i nove Toyo gume 165/65/13 gume, i auto podignut za oko 2cm. Bolje lezi, bolje ide i generalno se lepse vozi (i brze). Ovih dana petljam jos nesto sa trapom. Stavio sam veci i ozbiljniji karburator i bregastu sa vecim otvaranjem. Sada nesto eksperimentisem sa paljenjem i svecicama, posto ga trenutno nesto koci na odredjenim obrtajima . Nemam slike, jer u principu i nema nista zanimljivo da se vidi. U unutrasnjosti sam izmenjao svasta. Crna tabla, tapacirunzi vrata, tepih, lajsne, instrument tabla drugacija, pojasevi od Una, itd... Sedista su od Delte HPE. Mozda ubacim i zadnje, ako se smorim. Verovatno sam nesto zaboravio, ali to je u principu to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
*mishko* 1 Posted April 22, 2010 Yugisha je do 00! Ekstra izgleda, sigurno ide k'o zmaj! Svaka cast! Samo tako nastavi. :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 22, 2010 kaFez unutra, pa dalje.Sve do sad je kulturno, svaka cast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted April 22, 2010 Hvala. kaFez unutra, pa dalje.Trenutno mi se ne uklapa u koncepciju vozila (everyday car), ali nije da ne razmisljam i o tome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zivko 0 Posted May 3, 2010 Svidja mi se jugo, ja bih tu jedino lpg stavio, da mogu da se vozim za dzabe, nemoj rolbar da stavljas, sta ce ti to, neces na trke..Kolika ti je potrosnja? ne znam da li je bilo pitanje, izvinjavam se, slike sam pregledao sve ali nisam bas sve procitao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted May 3, 2010 Hvala. Jugo trosi podosta sa novim karburatorom, oko 15l po gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 3, 2010 Jugo trosi podosta sa novim karburatorom, oko 15l po gradu. Nema brale, ako hoćeš da seva - to mora da jede! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted June 3, 2010 cajgeri od lajke su mu extra legli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 3, 2010 Da, ta lada je imala vrlo moće cajgere....I volim brate kad vozilo ima merač pritiska ulja i voltmetar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted October 23, 2010 jos da stavim spremljen air-box. Hvala prijateljima! Pripasovao sam izduvnu granu, menjao sam jos par sitnica, nesto oko struje, hladnjak od Golfa 2 (veci i moderniji princip), i jos par gluposti. Stavio sam rebrasto crevo na usis...Karburatori stavljeni probe radi, curilo gorivo na oba na nekim membranama, membrane kupljene i zamenjene, karbovi komplet ocisceni i predihtovani i cekaju lepse vreme da se ponovo namontiraju, ali po svemu sudeci, tek na prolece. koska pozadi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 23, 2010 baaaki sine... Iskusno.Kakvi su utisci sa promenjenom izduvnom?Zasto je usisna tako dugacka?Kako se ponasa ova homemade koska napred? Razlike sa/bez? Zadnja?Kafez! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted October 23, 2010 sa novom izduvnom malo bolje povlaci iz niskih obrtaja, mislim da se oseti dobitak na obrtnom momentu.nemam pojma zasto je usisna tako dugacka, takav je proracun tog sto je pravio (ja nisam majke mi )prednju kosku sam stavio i pre nego sto sam polozio voznju, tako da ne znam da ti kazem kako je sa/bez, i prednja nije home-made, kupovna je, pravi ih neki cica vec godinama, ima vise tipova. kad uhvatimo vremena napravicemo i prednji ozbiljniju, mozda sa spanerom. zadnju smo uradili sa usicama koje su sa co2 zavarene za koseve, a onda se ova debela cevcuga srafi sa 4 srafa na njih. Nisam osetio neke narocite razlike pre i posle koske, iskren da budem, mozda malo manje skripi nebo kad se spustam sa trotoara... Kavez i jos mnogo sta ce biti kada kupim neku dasku i stavim plin da je vozam po gradu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kypck 0 Posted October 23, 2010 Lep jugic...bas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted March 15, 2011 mnogo, mnogo, MNOGO dobre felneiste te:zajeban et, bez ikakvih distanca taaaaako dobro leze na jugu da je to nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 15, 2011 ET je 19, ali cu svakako morati da stavljam distancere napred zbog velikih celjusti, ali svakako mnogo manje nego do sada sa ATS jer ima mnogo vise lufta unutra od njih. Te na slici su 6j, moje su 5.5j. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted March 16, 2011 mislim da su na stefovom jugu napred kocnice od una turbo, a prilicno sam siguran da nema nikakve distance. Ali opet, ko sto velis - druga sirina, kao i da je druga felna. Quote Share this post Link to post Share on other sites