mikisxy 6 Posted June 26, 2009 hladnjaci su bili toliko prljavi da je moralo ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 26, 2009 pa kolko je pretrčao taj Stilo ??? (čini mi se...) i gde po nekim njivama ili dakaru ....??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 620 Posted June 26, 2009 Horor. Moji nisu tako gadni. Da li postoji neko rešenje da se oduvaju kompresorom bez skidanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolenbgd 1 Posted July 19, 2009 (edited) ima da se kupe neka srestva koja nisu na bazi sone kiseline (skupa i američka) namenjena su za isparivače i kondezatore kod rashladnih uredjaja izmenjvača mada mogu verovatno i za ovobukvalno skinu svpljavstvinu ali ne reaguju na zastitu metalaclean-n-safe non acidcoil cleaner Edited July 19, 2009 by bolenbgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 19, 2009 iznutra nema potrebe za ispiranjem ako nisu mesani razliciti tipovi antifriza,a za spolja je axel idealan (obavezno na hladan motor) i crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolenbgd 1 Posted July 20, 2009 ma mislio sam spolja samo da i to samo na hladan hladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 20, 2009 pa dosta si mislio vidis da idu vrucine,crevo u ruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted July 20, 2009 Miki moj bese nije bio ovoliko prljav, jel da Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 20, 2009 (edited) pa nije stigao toliko zbog velikih brzina Edited July 20, 2009 by mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 9, 2013 Da li je iko imao problema sa prljavim sistemom za rashlađivanje motora, naime stavim hladnjak sa auta koji je pomiješao ulje i vodu i sada mi sav sistem pun prljavo masnog permanta, čime to isprati ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 9, 2013 Malo traženja http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32941 Uradi samo po uputstvu i trebao bi da ti očisti ceo sistem i od kamenca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 12, 2013 Jel se ovo sipa u hladnjak tj. mesa sa antifrizom/parafluom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 12, 2013 Da, ja kupio nešto slično tom (nije isti proizvođač) a opere sistem sasvim solidno. Izvučeš nešto tečnosti da možeš nasuti ovo sredstvo, ostaviš motor da radi 15 min sa upaljenim grijanjem i posle toga sve to ispustiš i naspes nov antifriz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 12, 2013 Paliti grejanje je totalno pogrešna stvar. Rashladna tečnost cirkuliše non-stop kroz ceo sistem (nema slavina) bitno je samo da se dobije radna temperatura odnosno otvori termostat i tada da motor radi jedno vreme. Vreme potrebno da tečnost dopre u sve delove sistema i da počne sa delovanjem. Palenjem grejanja tj ventilatora samo se usporava ceo proces. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 13, 2013 Bas tako!Hladnjak/sistem hladjenja i pocinje da "radi" kad auto dostigne radnu temperaturu.Zimi kad upalim grejanje to traje citavu vecnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 13, 2013 Jedno pitanje, nije vezano za neki odredjen auto - da li je zimi bolje koristiti grejanje bez klime ili sa ukljucenom klimom? Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan, i da se ukljuci cim se udje u auto, a da se prebaci na obicno grejanje kad se zagreje motor. Sta vi mislite o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted July 13, 2013 Tako da ako vidite da ce auto da vam.prokuva obavezno ventilator na 4 i na grejanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22921 Posted July 13, 2013 Jedno pitanje, nije vezano za neki odredjen auto - da li je zimi bolje koristiti grejanje bez klime ili sa ukljucenom klimom? Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan, i da se ukljuci cim se udje u auto, a da se prebaci na obicno grejanje kad se zagreje motor. Sta vi mislite o tome?Preporucljivo je koristiti klimu i zimi, nece ti se auto brze zagrevati. Klima isusuje vazduh, svaki put kada pritisnes taster za vetrobransko staklo aktivirace se kompresor klime posto zimi zbog snega, kise i vlage garderoba pokupi dosta vlage. Da bi odmaglio u nekoliko sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 13, 2013 (edited) Paliti grejanje je totalno pogrešna stvar. Rashladna tečnost cirkuliše non-stop kroz ceo sistem (nema slavina) bitno je samo da se dobije radna temperatura odnosno otvori termostat i tada da motor radi jedno vreme. Vreme potrebno da tečnost dopre u sve delove sistema i da počne sa delovanjem. Palenjem grejanja tj ventilatora samo se usporava ceo proces. Ako ti smatraš da znaš bolje od proizvođača tog sredstva neka ti bude, jesi li siguran za tu tvrdnju da rashladna tečnost cirkuliše non-stop pa i dok je grijanje ugašeno i podešeno na hladno ? Razmisli još jednom. Edited July 13, 2013 by Wrangler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 13, 2013 Ti nemas para za sliku ali nemas ni predstavu koga izazivas ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 13, 2013 Razmisli dva puta pre nego napišeš bilo šta. A ako nađeš na nekim novijim kolima slavinu pobedio si (ruska i kineska vozila ne računam). Ako hoćeš da te poštedim muka, sva novija kola imaju samo klapne u sistemu ventilacije kojima se reguliše da li će vazduh da ide kroz mali hladnjak ili ne. Kroz mali hladnjak rashladna tečnost cirkuliše non-stop, možeš da proveriš i po crevima koja vode ka kabini.Ako ti smatraš da si i dalje u pravu onda slobodno pali grejanje i ventilator na max. Inače sve što je prethodno napisano više puta provereno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 14, 2013 Pa vidiš da ima svrhe da se pali grijanje (bar na nekim autima), otkud proizvođač da zna imaš li ti tamo neku slavinu ili ne ?Ti nemas para za sliku ali nemas ni predstavu koga izazivas ! Mihajloviću nemoj da me plašiš !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 14, 2013 Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan,Nisam znao da klima u autu moze da greje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 15, 2013 Ne može da grije, ali pomaže da se auto prije zagrije i samim tim prije pođe grijati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted July 22, 2021 Jel neko nekada uspeo da opere i napravi bolju cirkulaciju antifriza u hladnjaku ili je bolje odmah staviti drugi? Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites