Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

hladnjaci su bili toliko prljavi da je moralo ovako

88356812.th.jpg

45046795.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kolko je pretrčao taj Stilo ??? (čini mi se...) i gde po nekim njivama ili dakaru ....???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horor. Moji nisu tako gadni. Da li postoji neko rešenje da se oduvaju kompresorom bez skidanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima da se kupe neka srestva koja nisu na bazi sone kiseline (skupa i američka)

namenjena su za isparivače i kondezatore kod rashladnih uredjaja izmenjvača mada mogu verovatno i za ovo

bukvalno skinu svpljavstvinu ali ne reaguju na zastitu metala

clean-n-safe non acid

coil cleaner

Edited by bolenbgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

iznutra nema potrebe za ispiranjem ako nisu mesani razliciti tipovi antifriza,a za spolja je axel idealan (obavezno na hladan motor) i crevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dosta si mislio vidis da idu vrucine,crevo u ruke :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nije stigao toliko zbog velikih brzina :scooter:

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je iko imao problema sa prljavim sistemom za rashlađivanje motora, naime stavim hladnjak sa auta koji je pomiješao ulje i vodu i sada mi sav sistem pun prljavo masnog permanta, čime to isprati ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ja kupio nešto slično tom (nije isti proizvođač) a opere sistem sasvim solidno. Izvučeš nešto tečnosti da možeš nasuti ovo sredstvo, ostaviš motor da radi 15 min sa upaljenim grijanjem i posle toga sve to ispustiš i naspes nov antifriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paliti grejanje je totalno pogrešna stvar. Rashladna tečnost cirkuliše non-stop kroz ceo sistem (nema slavina) bitno je samo da se dobije radna temperatura odnosno otvori termostat i tada da motor radi jedno vreme. Vreme potrebno da tečnost dopre u sve delove sistema i da počne sa delovanjem. Palenjem grejanja tj ventilatora samo se usporava ceo proces. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako!
Hladnjak/sistem hladjenja i pocinje da "radi" kad auto dostigne radnu temperaturu.

Zimi kad upalim grejanje to traje citavu vecnost :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, nije vezano za neki odredjen auto - da li je zimi bolje koristiti grejanje bez klime ili sa ukljucenom klimom? Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan, i da se ukljuci cim se udje u auto, a da se prebaci na obicno grejanje kad se zagreje motor. Sta vi mislite o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, nije vezano za neki odredjen auto - da li je zimi bolje koristiti grejanje bez klime ili sa ukljucenom klimom? Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan, i da se ukljuci cim se udje u auto, a da se prebaci na obicno grejanje kad se zagreje motor. Sta vi mislite o tome?

Preporucljivo je koristiti klimu i zimi, nece ti se auto brze zagrevati. Klima isusuje vazduh, svaki put kada pritisnes taster za vetrobransko staklo aktivirace se kompresor klime posto zimi zbog snega, kise i vlage garderoba pokupi dosta vlage. Da bi odmaglio u nekoliko sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paliti grejanje je totalno pogrešna stvar. Rashladna tečnost cirkuliše non-stop kroz ceo sistem (nema slavina) bitno je samo da se dobije radna temperatura odnosno otvori termostat i tada da motor radi jedno vreme. Vreme potrebno da tečnost dopre u sve delove sistema i da počne sa delovanjem. Palenjem grejanja tj ventilatora samo se usporava ceo proces. 

 

 Ako ti smatraš da znaš bolje od proizvođača tog sredstva neka ti bude, jesi li siguran za tu tvrdnju da rashladna tečnost cirkuliše non-stop pa i dok je grijanje ugašeno i podešeno na hladno ? Razmisli još jednom.

Edited by Wrangler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisli dva puta pre nego napišeš bilo šta. A ako nađeš na nekim novijim kolima slavinu pobedio si (ruska i kineska vozila ne računam). 

Ako hoćeš da te poštedim muka, sva novija kola imaju samo klapne u sistemu ventilacije kojima se reguliše da li će vazduh da ide kroz mali hladnjak ili ne. Kroz mali hladnjak rashladna tečnost cirkuliše non-stop, možeš da proveriš i po crevima koja vode ka kabini.

Ako ti smatraš da si i dalje u pravu onda slobodno pali grejanje i ventilator na max. 

Inače sve što je prethodno napisano više puta provereno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidiš da ima svrhe da se pali grijanje (bar na nekim autima), otkud proizvođač da zna imaš li ti tamo neku slavinu ili ne ?



Ti nemas para za sliku ali nemas ni predstavu koga izazivas ! :rambo::no:hrhr:

 

Mihajloviću nemoj da me plašiš !!!  :ouch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Moja pretpostavka je da klima moze brze da zagreje auto dok je motor jos hladan,

Nisam znao da klima u autu moze da greje? :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko nekada uspeo da opere i napravi bolju cirkulaciju antifriza u hladnjaku ili je bolje odmah staviti drugi?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...