Jump to content
FAS Goran
zaki

Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

Recommended Posts

Ne ne, nikako gas, sa ovim motorom i malom kilometrazom koju prelazim sasvim mi je prihvatljiva potrosnja benzina. Odustao sam od insistiranja na ekonomicnosti, ipak sam zeljan uzitka u voznji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas lepo izgleda ovaj EVO.. Motorizacija odlicna za njega, mislim da ces se slatko vozati i uvek izmisljati neki razlog da sednes u njega i da ga provozas. Ovakav motor je kod @Ivan u Bravu i ide fenomenalno, mogu misliti u GP-u kako ide..

Sto se tice MA jedinice verovatno je zamenjena vec ali svakako treba proveriti reviziju kao sto je Ivan objasnio. Uostalom, Brana iz Vranica radi reparaciju za nekih ~200e, mislim da i nove mogu da se nadju za neke okej pare.

Potrosnja verujem da je okej skroz i kao sto kazes ne treba ti gas a i pitanje kako ga podnosi ovaj motor.

Drago mi je da smo te ubedili da bar gledas turbake za sada, a ako Bog da i da kupis jednog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mladj said:

Ovaj mi je daleko ali bih voleo, za "obuku" da ga  neko provuče kroz ePer, ja ne uspevam, ništa mi ne prikazuje.

Za ePer je potreban VIN vozila (broj sasije, 17 karaktera, pocinje sa ZFA... ). Drage volje bih ti izlistao specifikaciju, ali stvarno ne vidim taj podatak ni na fotkama u papirima, ni u tekstu oglasa. Jedino ako cica ne vidi dobro :) , vi dodajte. Ako stvarno ne postoji, pozovi prodavca neka ti posalje VIN da bi mogao da izlistas kompletnu opremu. Pa cemo proveriti i sve ostalo, tacan datum proizvodnje...

Ne secam se za Evo, ali u drugim modelima MA motor je kao tada nov isao takodje sa novim C635 menjacem (sestobrzinac), Prodavac navodi da je u pitanju 5 brzina, to je iscrtano i na rucici... Steta ako nema 6 brzina, to ga bas lepo rastereti i spusti obrtaje i potrosnju na magistrali i auto-putu. Pisao sam detaljno koje su tada potrosnje (npr. na 130 km/h se u tezem Bravu vrti na 2700 rpm).

3 hours ago, mladj said:

@Ivan

pročitao sam tvoje pisanje o MA jedinicama, pa s obzirom da je primerak 2011 godište,

ima šanse da ovaj nema prvu reviziju, ako sam dobro shvatio.

Tacno je da je svaka sledeca revizija sve bolja, prve iz 2010. i pocetkom 2011. su najproblematicnije. Posto je skupa stvar u pitanju, moj ti je savet da nista ne nagadjas ;) , nego da sve lepo proveris. Opet u ePer mozes da vidis sa kojom je revizijom izasao iz fabrike, podatak se nalazi na ovoj putanji (prvi red na fotki):

 

Untitled2.png.bac1ad56c5b22fec33372a34c8030b02.thumb.png.b707cd2e97fb2845e059eda8a94171ac.png

 

A da bi bio 100% siguran, sto je i najpametnije - skines poklopac motora i sa zadnje strane bloka na suvozackoj strani sklonis u stranu kabliranje MA jedinice. Pomeris crni jezicak i sa holograma ocitas serijski broj MA razvoda. A na osnovu njega ces znati koja je revizija u pitanju, evo ti fotke sa mog bloka za prvu pomoc:

 

281120196879.jpg.e6f64b1565113085213d39da798bd950.thumb.jpg.69ece86bd02a22ef724a09aa821762d9.jpg

 

Vec vise puta vidjam da automobili iz Svice stizu sa kasnijim revizijama i to je ogroman plus za kupovinu (tamo su vec zamenjene te starije). Imas sve detaljno objasnjeno ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/page/130/&tab=comments#comment-1526038

 

U tom auticu, ova motorizacija je prava raketa :) . Uz lepe performanse i umerenu potrosnju, budi spreman na "rizik" servisa jedinice koji nije mali. I dobro pretresi turbo, koji je osetljiviji na benzincima. Uostalom, sve to vazi i za bilo koji turbak, a ako dobro odaberes i uz malo srece (koja je potrebna pri svakoj kupovini) mozes vrlo racionalno da prodjes. Inace, bas lep autic i lepa oprema.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima broj sasije, eno ga na prvoj slici. Probaj ti da ga provuces kroz ePer molim te, moguce je da sam ja glup... Daj i link gde gledas. Evo broj sasije ZFA19900001786355

 

edit: pretece me neshtry.
Probacu da pitam u temi da neko od clanova pogleda

Edited by mladj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema baš puno podataka na prvoj strani... Screenshot_20200425_120856.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se, nisam video VIN, zato i napisah da dodate. A i ne zamerite starijem coveku :D .

Kaze ovako 1.4 MA Turbo, 135 verzija. Proizveden tacno 13. maja 2011. Menjac ipak jeste petobrzinac (steta, treba pogledati finalni prenosni odnos), u pitanju je FPT-ov C510. Vrlo lepa oprema, meni u oci upada "Specific brake callipers" ;) , znaci i malo bolja "kocanjka" (pozadi su u toj opciji naravno takodje diskovi). Airbag za kolena vozaca, Blue&Me, woofer, Stop&Start. Od sminke Specific headlights, Specific instrument panel sa vecim displejom, ima podrsku za TomTom PDA jedinicu, pragovi, kacket, fabricki srebrni poklopci retrovizora, tamna stakla...

Evo kompetnog spiska:

 

 Untitled1.thumb.png.758f091f5ddc90a162915054d897059e.png Untitled2.thumb.png.52c40f321175d3835e533b2c60dad8c1.png

 

28 minutes ago, mladj said:

Probaj ti da ga provuces kroz ePer molim te, moguce je da sam ja glup... Daj i link gde gledas.

Imas novije verzije ePer recimo na poljskom forumu, na Pekidiju...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Za taj VINScreenshot_20200425-122631.jpgScreenshot_20200425-122637.jpgScreenshot_20200425-122642.jpg

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Imenjak pretece :)

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je garant uvoz iz Svice? Oni masovno voze benzinske turbake, na sve to budu jos ovako lepo nasvirani opremom.

Odatle sam i ja upecao svog Sportaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, bane1321 said:

@Ivan

Khhm 

Screenshot_20200425-164122.thumb.png.66a3d85ff411f10cce7b99212e762af4.png

Stvarno stariš!:D

Ovo je iskljucivo do toga sto uglavnom ne citam hvalospeve i bajke preprodavaca. Iz iskustva mi je delovalo da mora da je iz Svice.

A da sam omatorio, jbg, to je svakako tacno :thumbup:. Vidis da me @totti razume :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je mali ali odlican ako ti se uklapa :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapravo uopšte nije mali.Skoro ko Renault Senik

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno preferiram totalnu drugi tip vozila, ali meni se ovaj autic iz nekog razloga uvek svidjao :) .

Originalan je i praktican, ali ipak koplje ispod Scenica. Koji je pravljen na klasi iznad, mislim da Qubo nema ni 4 m duzine, a medjuosovinsko mu je kao GP (ta platforma).

Video sam ih gomilu po Istanbulu i Turskoj, mislim da se u Bursi jedino i sklapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro da nisam ni znao da postoji, kada sam ga video, oči na federe
Senik malko viši, razmak točkova skoro isti, gepek kod Fiata veći, Fiat je kraći i bolje organizovan iznutra... Ali mali motor

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ću ja da izigravam @Ivan ali Quibo je za broj manji od Scenica II.

Međuosovinsko je za skoro 16cm kraće, a gepek za 130l, ali je viši za 11cm! Bar tako kažu na ovom sajtu:

Quibo:

Screenshot_20200426-214345.thumb.png.cb62fa9f67c5be7b6fab882d44809af2.png

VS.

Scenic II

Screenshot_20200426-214625.thumb.png.a73c7541185cd07a8f64607746080896.png Screenshot_20200426-214635.thumb.png.923b0bf267527665c03dc5fe37f9c8ce.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stojali jedan pored drugog, zato sam i pomenuo Senik, al ajd sad ako tako kažu...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, manji je za broj, ide u visinu pa ti se zato mozda cini ;) . Automobile koje sklapaju u Bursi idu uglavnom tu njihovu Small platformu, cim vidis 251 cm medjuosovinskog (ili varijaciju) odmah znas sta je ispod. Od Linee, ovog Quba, Fiorina, Dobla, sada i Tipo (na modifikaciji sa vecim WB).

Slicna prica je bila kao i kada se ovde pojavio 500L. Kukali vlasnici "ogroman", nepregledan i sl. :) . A u sustini auto samo visok, na modifikovanoj istoj toj Small platformi na kojoj je krenuo prvo Grande Punto. A apropo parkiranja i kukanja oko dimenzija - auto kraci i uzi od mog tadasnjeg 3v Stila :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moras da vidis na licu mesta :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mićo (a i ostali) na iscrpnom objašnjenju... Da je Stilo ili Bravo 20 bi vas bilo...
Moj drug Vojin, 20 godina, iz porodice više decencijskih alfista prodaje svoj prvi auto, pažen i mažen, pa ako nekome treba Punto mk2a JTD...
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16096206/fiat-punto-19-jtdScreenshot_20200505_113622_com.infostud.android.pa.jpgScreenshot_20200505_113636_com.infostud.android.pa.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...