Jump to content
FAS Goran
zaki

Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

Recommended Posts

Slažem se, često vozim prethodnu  Mazdu 3 i lepo se vozi, ima dosta mesta, dok sam u ovoj zadnjoj sedeo i baš je previše tesno i ušuškano. Mnogo više mesta ima u Giulieti.

OMP, nije ono TI 147, fali previše stvari da bi bila TI 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ono sto sam prvo video brzinski nisam ni zagledao dalje, definitivno nije TI...felne recimo, koje prve upadaju u oci, i ne uzimam kao reper jer to svako moze da promeni iz ovog ili onog razloga pa njih nisam ni naveo

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam sa drugarem pre odlaska u NS ( radi gledanja mazde ) svratio do Rume da pogledamo ovaj 3008 sa donjeg oglasa. Došli smo sa mojim 500L ( vozio je drugar ).

Neverovatno je koliko sam paket opreme utiče na prvi doživljaj vozila. Ovaj se zove Style, ali, nekog jakog stila tu nema. I dosta toga je meni bilo otužno u enteriijeru tih kola ( drugar posle gledanja čak reče da bolje deluje štof u novom Sanderu nego u ovom 3008 ), a i spolja ( npr. na zadnjem braniku nema plastične hrom lajsne, koju ima Allure i branik onako sav crn baš nekako ružan, a ni dizajn felni od 17" mi se ni najmanje nije dopao ).

 

Najpre je vozio drugar (ja sedeo pozadi ), išli smo u smeru Iriga i pitam ja vlasnika koliko troši. Kaže: "Jako malo, 5,5 do 6" ).

Navalio moj drugar da i ja probam i kao objašnjava on prodavcu da sma ja veliki fan pežoa. Ja ga odbijam i odbijam ali, na kraju drug stade, izadje i kaže mi "vozi ti nazad".

Sednem ja, krenem, počnem najpre da vrtim po bordu, a na bordu prosek potrošnje 8,4 na preko 9.000 km uz prosek brzine 46 km/h. Pitam ja prodavca kako to kaže da mu troši samo 5,5 do 6, ako na bordu piše 8,4 na toliko mnogo km. Kaže on da i ne zna za to što piše ( i "da mu to nisu retestovali na redovnom servisu" ), a "da kola troše koliko on kaže da troše".

Resetovah mu bord ( upitao sam ga da li mogu ).

U startu primetih da kola nekako jadno idu. Nema tu živosti, a ipak je to HDI 130 sa 300 Nm.

Par puta sam ga stiskao na onom pravcu Irig - Ruma, vraćao iz šeste u četvrtu ili treći i lupao po gasu, ali, nema tu nikakvog udara i poskoka.  Nema one nervoze koja se kod dizela oseti kada mu samo malo dodaš gas na oko 2.000 rpm.

Baš me razočaralo.

Bar nije puno trošio, jer je na povratku do Rume u tom ritmu pokazao prosek oko 6,5. Ni blitu onog ranijeg zapisa od 8,4.

Tek, pozdravismo se sa čovekom i odosmo za NS...

 

A drugar mi posle u vožnji kaže da ne razume kako to moj 500L sa samo 105 ks ide življe od onog 3008 sa 130 ks.

Rekoh mu da ne razumem ni ja i da je moguće i da nešto sa njim nije u redu, da ga je čovek možda zagušio načinom vožnje ili ko zna ...

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20612883/peugeot-3008-15hdi

 

Screenshot (6).png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni svi novi pezoi u svim paketima uzasno izgledaju unutra, mada ni spolja nisu bog zna sta ali i moze da se probere nesto ali enterijeri katastrofa.

Mozda je pezo tezi i ima duzi prenos pa deluje da losije ide od 500l a mozda i samo deluje tako tj ne ostavlja utisak jer linearnije ubrzava a mozda i nije razradjen nego ga neko solirao pa mu treba sad malo gasiranja da proide :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

A drugar mi posle u vožnji kaže da ne razume kako to moj 500L sa samo 105 ks ide življe od onog 3008 sa 130 ks.

I ta tvoja verzija 1.6 105 ima 320 Njutna obrtnog, naspram 300 kod Pezoa, kod tebe je i malo veca zapremina.

500L je B klasa (B-MPV), a 3008 C klasa (C-SUV), tako da je za klasu veci i tezi.

Veci i tezi 17'' tockovi. Malo po malo i nakupi se za responzivnost na nizim obrtajima, ako nije u nekom problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Woodoo said:

Hoćeš da kažeš da je tvoj 500L čekaonica? :D

Kao što si nekada davno imao kod Toyote TERA - LUNA - SOL, pa je tada SOL bio znak bogatstva opreme ( a danas kod Tyoote skoro da ima značaj isposničkog paketa ), tako da je i kod pežoa "Style" značio nešto možda 2014. godine kod 308 mk2 ( kad si imao Access- Active-Style-Allure ). Tada ti je Style donosio maglenke, zadnje parking senzore, lajsne na ramu bočnih stakala ( i krovne šine kod karavana ).

Danas ti je Style u smislu bogatstva opreme "duplo golo", posebno kod 3008 mk2 u FL izdanju. Ma, njima je "duplo golo" danas i Allure.

A što se tiče štofa na sedištima kod Style, ono je kriminal na šta to liči kod 3008 mk2 FL. I to je najpre bio komentar mog prijatelja ( ja nisam ni na koji način želeo da manišem kola koja on gleda i da ga nosim na duši ). On je oko štofa povukao paralelu sa Dačijom, a ne ja.

500L, naravno, sa razlogom pripada nekoj davnoj prošlosti, ali, onakav štof kod 500L nije bio ni u POP STAR izdanju ( ma ni u baznoj POP izvedbi ).

 

 

1 hour ago, Ivan said:

I ta tvoja verzija 1.6 105 ima 320 Njutna obrtnog, naspram 300 kod Pezoa, kod tebe je i malo veca zapremina.

500L je B klasa (B-MPV), a 3008 C klasa (C-SUV), tako da je za klasu veci i tezi.

Veci i tezi 17'' tockovi. Malo po malo i nakupi se za responzivnost na nizim obrtajima, ako nije u nekom problemu.

Vidi, neko moje iskustvo je  kod dizela, da kada "za milimetar" dodaš ili otpustiš gas, to mora da se oseti, pa i da cimne čim si makar malo dodao gas, putnik to mora da oseti i ja kao putnik to osećam bez greške ( i baš zat stalno "pizdim" na mog sina kada me na auto putu vozi bez uključenog tempomata, jer kao putnik ne želim ni najmanje cimanje kada vozač čak i neželjeno pri krstarenju malo otpusti ili doda gas ).

U onom pežou ( sa manulenim menjačem ) je postoajala glatkoća ( odsustvo cimanja ) kao da je "vezan" za CVT. Onaj HDI 130 je jači od MJ 105 i ne može pri dodavanju gasa da pruža osećaj kao da je mrtav konj. A baš takav osećaj sam imao vozeći ga, menjajući naglo ritam i ubrzavajući. Nešto je tamo nedostajalo. Bez greške.

6 hours ago, moron said:

Sve su se oni dogovorili i onda je kupac insistirao da mu prodavac da saobraćajnu, da je očita u svom laptopu, a kada ju je očitao, ispostavilo se da ima upisana zabeležba zabrane otudjenja do 01.06.2024. godine ... Pa, čim to prodavac "reši" ( obriše), završiće.

Saa mi drugar javio, da mu je prodavac bio u MUP-u i "mora da se menja saobraćajna, njihova je greška, ali biće kao gotovo 7 do 10 dana" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bavim se posredovanjem ( a i nemam proviziju od ovog posta ), ali, drugar je gledao i ovu mazdu trojku iz 2021. i kaže da je odlična ( ima samo sitno oštećenje jedne lajsne na pr. desnim vratima ), a da mu ju je prodavac odmah ponudio za 19.000 ( tako da to verovtno može i za manje ).

Drugar neće da je kupi, jer mu se više dopada ona crvena iz 2019, ali, realno, ova bela iz 2021. je značajno jeftinija, Uz kola idu i zimske Lassa gume.

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20544149/mazda-3-skyactiv-g

 

 

Screenshot (7).png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna se! Vlasnik automobila je fotograf :D 

 

edit: P.S. nisam ja :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko ti imaš kg i visine, ali, prodavac one crvene mazde iz NS je možda oko 180 cm i dosta je vitka osoba, pa je na mestu vozača ipak malo "stisnut".

 

Ali, za dobru cenu ja bih se "stisao" :) 

 

d40b0420d69a96d25af332d5386c818b.jpg

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na mene, nije problem moja visina, nego klaustrofobija dece pozadi. Trenutno bas uzivaju u Scenicu i njegovim ogromnim prozorima.

Isto mislim i za, recimo, Toyotu CH-R

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, horvat said:

 

Droga krokodil :) 

 

Vrlo je diskutabilno kako je na navodnih 223.000km stigao da menja dizne, cisti DPF i da remontuje menjac.

 

Subjektivno mi deluje precenjeno za NFS cuning, nije gedora, ali neke stvari bas bodu oci. :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznam momka. Pedanterija level 10/10. Izgled subjektivan ofc, al stanje auta je sam vrh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kod bmw-a najvise felne bodu oci bas mi se ne svidjaju ič...pored toliko lepih fabrickih varijnanti kod bmw-a staviti ove na M optiku ili bar slicnu ne ide.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:

 

Droga krokodil :) 

 

Vrlo je diskutabilno kako je na navodnih 223.000km stigao da menja dizne, cisti DPF i da remontuje menjac.

 

Subjektivno mi deluje precenjeno za NFS cuning, nije gedora, ali neke stvari bas bodu oci. :( 

Zar dizne moraju crci i pokvariti se da bi ih neko tek tad sredio/zamenio?

Neki ljudi preventivno rade neke stvari. Ja sam recimo na mom fiatu na pravih 200k km skidao dizne i nosio na kontrolu... 

Na motorima sa direktnim ubrizgavanjem dizne su srce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...