Jump to content
FAS Goran
zaki

Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

Recommended Posts

Quote

  

On 8/17/2021 at 10:24 PM, moron said:

Kada su u pitanju PSA polovnjaci (pa i pominjani 1,6 HDI Euro 4), treba imati u vidu ogromnu razliku u dužini propisanih servisnih intervala u Srbiji i napolju. Za one kupljene u Srbiji je to uglavnom bilo 10.000 km ( kasnije sa Euro 5 produženo na 15 kkm ), dok je "napolju" to bilo i 25-30 kkm. Jedni i drugi motori ne mogu biti u istom stanju posle 10-ak godina uz takvu razliku servisnog intervala.

Što se tiče 1,6 THP, da, bio je problematican u samom početku, verzija od 150 ks, dok je ona kasnija od 156 bila bolja, a na kraju onu od 125 ks ( koja je bila kao Euro 5 i u 308 mk2 ) je bila skroz ok, kao i od 165 ks (onu od 180 da ne pominjem).

 

Što se tiče pomena AISIN EAT8, osim PSA, njega danas koriste i BMW vozila sa prednjim pogonom.

 

Ja sam našao poruku što je pisao @moron, a tiče se 1.6 benzinaca.

Sad pitanje da li su skupi i ozbiljni problemi kod oglašenog Pug-a sa 156 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs

Deki, ako si kopao vec... Nesto sam (navodno) cuo da su one jace i novije verzije THP od 200 KS bile pouzdanije? Imas li kakva saznanja po tom pitanju, trac ili ...?

Ne bih dobio nesto sa godistem, ali mi je za oko zapao ovaj zbog stanja i opreme, mislio sam da skocim bar da ga pogledam. Inace sam zbog ocajne ponude o'ladio sa aktivnim trazenjem odavno:

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18597907/citroen-ds5-sport-200hp

 

Untitled.thumb.png.bb399fd26e247235827b373efb4d1697.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno je reseno ali mislim tek od 2016, pricali su i za 163 verzije i za thp200 ali mislim da je sve to klimavo.. Nije to samo jedan problem nego vise njih. Potrosnja ulja je prvi problem, koja moze biti jako ekstremna, svecice i bobine koje random crkavaju, pumpa goriva koja je oko 500e, stvaranje karbona na ventilima, neravnomeran rad, trokiranje i na sve to cuveni lanac. Hocu da kazem, sa ovim motorom ne moze se imati neka sigurnost i biti bez kvarova duzi period, uvek ce nesto, neka sitnica da zajebava. Kuckao sam se sa Savinom on je napakovao ds3 sa novijim delovima koji navodno nemaju problema, stavio je kovano sve od gti verzije, ulupao tipa 2, 3 soma eura i njemu ne trosi ulje i radi perfektno, al mu je opet crkla svecica ili tipa bobina na motoru gde je sve novo.. 

Resenje je generalna, klipovi, karike i sve sto ide uz to, mala generalna tjst osvezavanje motora ovde ne pali :D

Poenta price izbegavati u sirokom luku, bilo koju verziju.. osim ako je neko kupuje thp za drugi auto, pa mu nije bitno da li ce biti stalno u voznom stanju a da pritom ima love za igranke sa servisima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci okreni-obrni, opet je HDi mamara :D , e jbg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I najveci problem od svega je sto nije retkost da se pokrive cilindri odnosno postanu ovalni. I taj problem je na tom bloku nepopravljiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, plus moze i klip da izgori, bas svašta nesto ima taj motor, da je jedna stvar tipa lanac je problem zamenis to i teras, ali ovde ima milion sto manjih sto vecih problema..Hdi definitivno najbolja opcija, ili Thp ako si sam svoj majstor :D

 

Obratite paznju na oglase automobila koji imaju thp, vecina je skoro registrovana pre par meseci ili najvise godinu dana.. :D

Najveci hit je oglas za DS3 ja mislim da je iz NS auto bio, tipa ulozio covek 2 hiljade eura u sredjivanje i kaze auto i dalje pali check engine :D Mislim da sam @horvat-u poslao pre par meseci :D

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ne padaju nesto, bar iz mog ugla. Vecinom su se vrteli tu do 10 soma (i to dizelasi). Gledao sam ispred Corone jedan bas lep, takodje beli 2014 2.0 TDI FR u Cacku na startnih 9500 EUR, benzinci su bili nesto jeftiniji.

Kako je krenula Corona, odavno vise i ne pratim aktivno. Bacim pogled ponekad i vidim samo da je izbor (kao i za druge modele) ocajan. Ranije je bilo po 40-50 Leona manuelaca, uvek po par FR-ova, dinamicno se menjala ponuda i cene... Sada daj Boze da ima po 10-15 Leona uopste (a i to sa tankom opremom i motorizacijom), cene zabetonirane mesecima, FR-ova maltene nikako. A daleko od toga da sam nezadovoljan da bih nesto forsirao sa ovakvom mrsavom ponudom (zato i bacim pogled na jos 2-3 modela koji su mi interesantni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa u tome je caka... A ja se jos cudim sto sam i dan danas odusevljen sa 405 Mi16:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam vama, ali meni izbi oci razlicit dezen zadnje klupe?

Ako su prednja sedista "original" - zar zadnja ne bi takodje trebala da budu ovakva?

 

b7c36e4d8c9c-1920x1080.thumb.jpg.ff38674022d5065bc338ccd309544205.jpg

 

A ne tackasta, kao na onim starijim Djulkama? Na zadnjoj slici takodje odskace zadnja strana naslona - razlicita od boje ostatka tapacira gepeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...