neshaoct 9591 Posted June 24, 2009 Kako i šta rade Brazilci sa njihovim domaćim Stilom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted June 24, 2009 nemamo mi pare za ovakav tuning Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted June 25, 2009 nema tu bas nekog prevelikog "tuninga" samo felge od 19" i negde neko spustanje/hidraulika ili eventualno drugaciji branik.steta sto ne uzese i nekog s troje vrata Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 25, 2009 Brazil ,Harlem,ili Marinkova Bara,ukusi su isti.Nema tu nista sto bi se belcima puno svidelo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 A ja mislio sirotinja zivi u Brazilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 25, 2009 nema tu bas nekog prevelikog "tuninga" samo felge od 19" i negde neko spustanje/hidraulika ili eventualno drugaciji branik.steta sto ne uzese i nekog s troje vrataU Brazilu se pravi samo verzija Stila sa 5 vrata. Inače, ima i drugih klipova...nisu ovih par klipova sve što se tamo radi...Npr. ima Stilo 1.2 16v Turbo. Kažu da su izmerili 156 KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 Ne mogu da verujem kakva je to fora da se tamo nepravi stilo sa 3 vrata a tako lude motore imaju a u Evropi toga fabricki nema, u cemu je fora tamo nekontam, kako li to cudo ide 1.2 turbo 156HP pa to je loodilo, kako da se dodje do tog motora, a jel se nekada takv motor ugradjivao u Bravo 1.2 16V, imas li takav podatak Neso ili bilo ko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 25, 2009 ...isto kao što se kod nas pravi Punto samo sa 5 vrata.Nije ovaj 1.2T fabrički, nego su ga ljudi konvertovali u Turbo verziju. Stavio sam taj klip kako bi se videlo da nije kod njih sve u većim felnama i spuštanju... Stilo se pravi u Brazilu počev od 2003. godine.Koriste GM motore 1.8 8v sa 103KS, i 1.8 16v sa 125KS.Za prodaju van Brazila ugrađuju nama poznati italijan 1.8 16v sa 133KS i dizele 1.9JTD 115KS za Argentinu i Urugvaj.Fiat Stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted June 25, 2009 E pa da su u Evropi pravili HGT-a turbaca gde bi mi bio kraj ... tako da sirotinja po Brazilu ima cime da se zabavlje pored Zizele, trandzi , favela i BOP-e Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 E pa dobro Neso ja sam mislio da su ugradjivali fabricki sa turbinom, znaci i u ovaj moj 1.2 16V bi mogla turbinica a s obzirom da je Bravo laksi od Stila ovo bi bila raketa sa 156HP Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted June 25, 2009 E pa dobro Neso ja sam mislio da su ugradjivali fabricki sa turbinom, znaci i u ovaj moj 1.2 16V bi mogla turbinica a s obzirom da je Bravo laksi od Stila ovo bi bila raketa sa 156HP Naravno da ima fabricku turbinu... ali 2.0 , i,naravno bez plina Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 Za 2.0 znam prica je bila za 1.2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 25, 2009 Ma Clatronic fen moz da kupis za 10 e al de da navatas kovaca za onaj kovani deo?A onda software. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 25, 2009 Ma Clatronic fen moz da kupis za 10 e al de da navatas kovaca za onaj kovani deo?A onda software.a grana klipovi klipnjace dihtung glave srafovi. . . . . .i tako do sutra ona marea sa 700hp je brutalna Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 Slazem se reaperu sa tobom ono je vrh.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted June 25, 2009 Vozio sam Mareu i iskreno da kažem kada sam čuo da Fiat treba da bude većinski vlasnik u Zastavi potajno sam se nadao da će Marea biti vozilo koje će se sklapati u Kragujevcu (svaka čast Puntu ali Marea je klasa). Na stotine hiljada ih je tamo čak sam se i čuo preko Skaypa sa likom iz Marea kluba u Brazilu. Nemojte misliti da je tamo sirotinja njihova ljubav prema Autima (prvenstveno Fiatu i Ferrariju) je ogromna. Nekoliko fabričkih modifikacija na karoseriji Maree je bilo u Brazilu od prestanka produkcije u Evropi, na motoru specijalna tuning kuća divizija Abartha u Brazilu. Ono što oni rade je suludo i u Evropi neviđeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 25, 2009 Hmmmm, zanimljivo mi je to za BR uopste nisam imao takvu sliku o njima i automobilima koje poseduju i koje vole, i sta rade sa tuningom i stylingom, majstori su svaka cast, samo me interesuje sto je to tamo tako a kod nas u Evropi ne.Jes ti to pricao sa tim likom zato sto hoces da se selis tamo ili Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 26, 2009 Brazilci kad ga urade,oni ga bas urade ,daleko je to od Marinkove bare ,sto neko rece,jeste da vozim dizela i da sam belac,ali bih se rado provozao u onoj marei od vise stotina konja,mislim da im je muzika i kultura,u Brazilu,uopste takva da kad nesto rade i uzivaju u necemu rade to do kraja-svim srcem,ko to ne vidi iz ovih clipova nek kupi sebi nisan micru i nek uziva ! Fiat i italijanski automobili su uopste takvi da izazivaju emocije kod ljudi stoga nije cudno da je Brazil pun Fiatovih klubova sa vrhunski odradjenim automobilima.ZoraneSM ako si i dalje u kontaktu sa drugarima iz Brazilla prenesi im moje pozdrave! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted June 26, 2009 Kada sam imao Mareu, preko neta sam video fabrički modifikovanu verziju sa hromiranim delovima umesto plasitke na gepeku i ma prednjoj masci. Hteo sam nekako do toga da dođem ali ispala je prevelika komplikacija i nisam mogao. Prilično su izmenili spljašnjost ali unutrašnjost je ostala slična mada ima i tu nekihz sitnih modifikacija. Ne održavam kontakte prodao sam Mareu a i eshom ili tako nešto ima previše posla u klubu. Inače Marea se tamo pravila siguran sam do 2007 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 29, 2009 U Brazilu je prošle godine promovisan restilizovani Fiat Strada (nova svetla, maska i branici, bogatija standardna oprema, modifikovani enterijer), odnosno pick-up verzija modela Palio, a sada je gama dopunjena i varijantom sa produženom kabinom, nazvana Strada CD (Cabine Dupla).Paletu pogonskih agregata čine 1.4 i 1.8 litarski motori sa snagom u rasponu od 85 do 114KS i sa pogonom na benzin ili bioetanol. Manji 1.4 litarski motor ima 85 KS (na benzin) i 86 KS (na bioetanol), dok 1.8 litarski razvija 112 KS (benzin), odnosno 114 KS (bioetanol). kompletna vest - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 4, 2012 Pesma o Marei Turbo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 4, 2012 (edited) Eeee, "hebiga-ha"...270!, mnogo bre, ali bez obzira, sjajni momci! Edited January 4, 2012 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 5, 2012 Moze to i brze,verujte. Sve u svemu,bruka sta ljudi rade.Mislim da imaju najjaci Fiat park na svetu,svaki drugi auto je tjuniran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 5, 2012 Samo u Brazilu pravila se (možda se još uvek pravi) fabrička Marea turbo 2.0, 185KS.http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=146289Veoma dobra osnova za tuning Quote Share this post Link to post Share on other sites