Branko 23 1 Posted February 2, 2012 (edited) Niste jedini,danas je u servis doslepano minimun 5 vozila sa istim problemom,od alfe 159 do dukata.Sipajte aditive. Edited February 2, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
barcode 1 Posted February 2, 2012 Tako mi i treba kada sam posle 4 godine MOL-a resio da promenim pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma integrale 0 Posted February 2, 2012 Mom drugaru zaledio iako je sipao NIS-ov aditiv.Plin je zakon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted February 2, 2012 Evo da se i ja upisem na listu i ja sam juce imao isti problem! Upali auto i krenem posle par metara samo se ugasi! Cula se isto tako pumpa ali nigdje goriva! Dosao majstro vadio pumpu,smrzlo u njoj da ne povjerujes! Jeste bilo -16 ali opet euro5 ne bi smio da ledi! I jos nakon svega odem lijepo da naspem i aditiv trazim i fini ciko mi na to kaze ma ne moze zalediti! E tad sam bas poludio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 2, 2012 pa ova nasa goriva ne valjaju nista.vi verujete u pumpadzije i ne sipate aditive!Kod nas je kvalitet euro2 a ne euro5! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted February 2, 2012 Meni je ovo 5. zima sa stildžanom i nikad mi se ništa slično nije desilo. Bili smo na raznim planinama u regionu, palio je kao mina na -20. Stajao je na Kopaoniku da nisam ključ u bravu ubacio nedelju dana, upalio iz prve ujutru kada smo kretali.Načelno, Eurodizel ne bi smeo da mrzne do -35. Stvarno skandalozno. Napišite gde ste sipali gorivo poslednja 3-4x, bar da znamo šta da izbegavamo. Nadam se da nećete imati nikakve posledice po vaše mašine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted February 2, 2012 (edited) Interesantno bas sam pitao sefa koji je bio taksista pitao komsiju prijatelja koji voze dizele i niko nije imao takvih problema sa ED. Ja sam sipao na Zmaju bio na Kopu sada za vikend nikakvih problema nije bilo. Stvarno treba napisati na kojim pumapa je sipano kada se javio problme zamrzavanja. I koliko je bilo goriva u sutemu i rezervoaru posto normaljno da ce lakse da smrzne 5l nego kada neko ima 20-30l. Edited February 2, 2012 by drvac Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 2, 2012 Ja sipam na EKO pumpi jer imam njihovu karticu. Vozao se i prenoćio na baš niskim temeraturama, http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52599Možda sam samo imao sreće.p.s. skoro svaki aditiv se meša na temperaturama koje su iznad 0C, tako da dodavanje aditiva u smrznut rezervoar nema neki efekat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted February 2, 2012 meni je zimi rezervoar uvek na pola, tj to mi je minimum. Do sada mi nije smrzlo nikad, daleko bilo. Sipam vecinom na molu, i u ac boban. Mislim da imaju isto gorivo, mada, sipam i na eko pumpi kad mi je blizu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
medobrundo 1 Posted February 2, 2012 @ banjo1990Nisam ni ja imao na -10, ali na -15 su problemi samo takvi, a na -20 jednostavno kao da nemaš auto jer nema teoretske šanse da se upali. Rezervoar je pun bio više oo 60 % na oba auta. Danas čujem da kolegi na novom Audiju A4 crkla pumpa za gorivo jer je zablokirao parafin koji se na niskoj temperaturi odvojio od goriva. Naravno, sipao je na NIS-u. Kod mene na poslu su svi imali probleme sa smrzavanjem goriva koji su sipali evrodizel na NIS-u i EKO-u.Čuo sam da NIS na nekim pumpama ima kvalitet evrodizela kakav on stvarno treba da bude. Valjda se proizvodi u Novom Sadu, ali su u pitanju male količine tako da nema dovoljno da se distribuira na svim pumpama. E sad, moj stav je da neću više da testiram da li ga prave u Pančevu ili Novom Sadu da bi bio siguran da je to to. Činjenica je da su me godinu dana krali, da od dva auta nisam imao nijedan jer nisam mogao ga ih upalim i da se skraćuje vek motora zbog lošeg goriva. Vratiću se na NIS kad budem čuo da ga neko stvarno sa razlogom hvali.Kako sam rešio problem? Sa bratom sa razvukao 150 m kabla sa II sprata zgrade iz stana do parkinga, uzeli industrijske fenove i grejali pumpu. Kad je auto upalio, sipao sam prethodno kupljen aditiv protiv smrzavanja i onda dopunio rezervoar na OMV-u jer njihov evrodizel već sadrži aditiv za -30. Jutros su oba auta na -20 upalila bez ikakvih problema. Iscimao sam se samo tako da upalimo oba auta. Još nešto... OMV ne uvozi evrodizel, nego ga nabavlja od NIS-a samo dodaje taj aditiv za -30 tako da ne očekujem ništa spektakularno od tog goriva, ali mi barem daje sigurnost da ću auto ujutru da upalim.Kad prođu ovi žestoki mrazevi sipaću na MOL-u. Jednom sam sasvim slučajno kod njih sipao onaj evrodizel 5 i mogu da kažem da sam bio potpuno razočaran kako auto ide, potrošnja je bila veća nekih 10-12 %. Imao sam utisak da je samo protračao kroz rezervoar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 2, 2012 Tako mi i treba kada sam posle 4 godine MOL-a resio da promenim pumpu.Kod mene u servisu je juce bas bio jedan sa MOL-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
barcode 1 Posted February 2, 2012 Sad mi je bolje Sutra cu da nadjem neki servis pa da ga slepam i da se nadam da nije krepala i pumpa ili sta vec. Od prirodnog otopljavanja nema nista jos nedelju dana sudeci po prognozi.Inace, skoro pun je rezervoar, a to mu dodje 50 l cenim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 2, 2012 Ja sipam na Mol pumpi uglavnom, a Omv mi je usput cesto, pa i tu sipam kad zatreba. Sinoc sam ostavio auto sa 20 litara goriva (zimi mi je to rezerva), jutros normalno upalio, bez problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
roskem 0 Posted February 3, 2012 Ali ja bih pre rekao da se gorivo zamrzne negde "na putu" do motora. Ne verujem da se bas u samom rezervoaru zaledi, sem ako ne ostavis jako malo goriva (ispod 5l). Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted February 3, 2012 (edited) U autu je bilo oko 20l goriva! A zaledilo je bas u pumpi u rezervoaru jer bio sam tu kad je covjek skidao i vadio,znam sta je bilo jer smo ga uspijeli odmah upaliti na parkingu nije slepan nigdje ni bilo sta drugo! Sto i kako jedina opcija je voda u gorivu! :wallbash: I da sipam na nestro pumpi! Edited February 3, 2012 by stilo jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 3, 2012 Ed lakši od vode. Voda se skuplja dole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan HGT 0 Posted February 3, 2012 U sluzbeni auto sipam na Lukoil pumpi posto od njih imam karticu i da kucnem u drvo upali svako jutro bez problema U pitanju je Citroen Berlingo 1.6 HDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
barcode 1 Posted February 3, 2012 Naravno danas nista od slepanja. Ostadoh bez auta 5 dana sve sa trudnom zenom 10 dana pred porodjaj, na stranu sto cenim da je i pumpa crkla. Treba sad da odem i nekom da proteram preko glave onaj karton -40, avio trte mrte euro 5 dizel.Disclaimer: ne podrzavam nasilje i onaj sto toci mi je najmanje kriv za sve, jedino resenje je kontrola i klepanje odgovornih po novcaniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted February 3, 2012 Pošto vozim na benzin ne bi trebalo da bude problema sa paljenjem,ali mi se desilo nešto neverovatno na OMV pumpi. Elem, uzimam pištolj da sipam i resetuje se cena na 18,xxx din umesto na 0 opet spustim i podignem ono 0. Sad da li je greska u aparatu ili zarada na onima koji ne paze ne znam,ali od tad prilično izbegavam omv i sipam nisov euro premium na kome mi kola prilično malo troše (dešava se da na otvorenom putu kada je toplo bez ventilacije i klime troši u proseko 4,6 kada je 90% vožnje 70km/h u petoj) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted February 4, 2012 ^^^ Uh, što se meni to ne dogodi. Nisi ništa trebao da resetuješ, nego da sipaš pun. Kada to završiš, pozoveš radnika sa pumpe da pogleda po kojoj ceni je aparat računao. Tu se kao iznenadiš i pričaš malo glasnije. Oni će pozvati šefa pumpe. Šef pumpe dolazi, ti već počinješ diskretno (ne dereš se baš da svi čuju) da psuješ majku lopovsku i pokazuješ šta je automat računao. Kažeš da nemaš nameru da platiš jer sumnjaš i da je uopšte prošlo toliko litara jer šanse nema da si sipao toliko koliko je pokazao jer si u rezeorvaru imao 45 litara (iako si stvarno imao mnooogo manje). ''Čim se šteluje cena na ovaj način, šteluje se i koliko litara prolazi lopovi jedni''...Tu kreneš sa pominjanjem inspekcije, kontrole, kako smatraš da treba da se zatvori točenje na svim aparatima jer ko zna koliko ljudi to nije ni primetilo (tu već pričaš toliko glasno da svi čuju), ali sreća njihova pa nemaš vremena jer žuriš tetki da odneseš lek... Neće te oni sprečiti da odeš jer:- stvarno mora da zatvori aparate.- stvarno dolazi i njihova interna kontrola i državna.- ta pumpa faktički neće raditi nekoliko dana, što je mnooooooogo veći gubitak nego to litara što si ti sipao kod sebe i nisi platio. - interna kontrola neće doći, pa samim tim neće imati ko da pokrene disciplinski postupak protiv šefa pumpe i ostalih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 4, 2012 Možda će neko da pomisli da sam sad ja neki prepotentan, ali ja od kako imam dozvolu, a to je nekih 7-8 godina i u proseku 2-3 puta nedeljno sipam, nisam se nikada uhvatio da sipam sam, nego lepo sačekam pumpadžiju da on uradi šta mu je posao... nekako mi je tako sigurnije, šta znam... Sećam se kao klinac, ćale staje na pumpu i lik koji radi se zapričao sa nekim unutra i kao priča on, vidi da ovaj čeka, ali se pravi lud i neće da izadje, a ćale čeka i nervira se i uzme sam i sipa i ostavi mu tačno para na onaj aparat i podupre sa 1L ulja da ne odleti, mahne ovom u fazonu "e bogami ćeš da izadješ" i ode, crko sam bio od smeha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted February 4, 2012 @neshaoct iskreno nisam se ni snašao i prvo što mi je palo na pamet je bilo da li da odem na neku občižnju pumpu,a ako se desi probaću tako,pa kakvo god da je gorivo bar da vozim za džabe Inače,ne znam da li je do kvaliteta goriva ili do količine koju sipaju,ali meni se dešava da mi potrošnja varira i do 2l/100km :S kada sipam na nisovim pumpama pređem oko 150-170km standardne rute sa 1000din goriva(novosadski autoput,uglavnom posle ponoći tako da lako može da se namesti da pogodiš sva zelena svetla i da ne izbaciš iz pete),a par puta mi se desilo da pređem po 100-110km sa navodno istom količinom goriva sa privatnih pumpi,tako da sigurno ima nešto na čemu bar malo zakidaju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STG 0 Posted February 5, 2012 Poznanik radi na jednoj OMV pumpi i rekao mi je da nikako ne treba da sipam obican bmb95, vec samo EVROPREMIUM95. Kaze da ima bas razlike u kvalitetu. Pokazivao mi je u flasi natocen evro i ovaj obican, nebo i zemlja ! Jos mi kaze da ima likova koji sipaju ono loz ulje umesto eurodizela koje je tek katastrofa i u kome plivaju krokodili ! I to u kakve automobile sipaju, ajd da su neki krsevi stariji nego noviji automobili. Ja licno i dalje sipam samo na MOL-u evro premium95 i zadovoljan sam ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 7, 2012 A na kom to OMV-u ima lozak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STG 0 Posted February 7, 2012 moja greska, nije Loz, nego D2, pogresio sam ! Quote Share this post Link to post Share on other sites