Manfred 2 Posted February 9, 2012 (edited) @irokanjipa zato sto je zadovoljavajuci Edited February 9, 2012 by Manfred Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 9, 2012 Kao što rekoh, jer sam sipao pre više od 10 dana gorivo, a možda i dve nedelje, ne znam tačno. Tada nije bilo ovo gorivo koje sada toče, što naravno nije opravdanje da ledi. Sa puntom nemam ovih problema, a sipao sam pre 3-4 dana... Sam kvalitet goriva, u smislu čistoće, procenta sumpora i ostali bitni parametri su ok sigurno! Ne verujem ni Peri ni Žiki, nego samo onome što vidim na papiru!Da sam znao da će da zaledi normalno da ga ne bih sipao tu ili bih dodao aditive, a sad jbg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted February 9, 2012 (edited) U ED nema parafina, a vode ne treba da ima ni u D2. :-) Ne mora da znači da je voda, možda samo razblažuju ED sa D2.ED po standardu ne bi smeo da ledi ni na -35. Ako ledi, ne bi trebalo da se zove ED. ;-) Edited February 9, 2012 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted February 9, 2012 (edited) @ manfred: jeste da, zadovoljavajuci @ banjo: Ajde ne filozofiraj molim te, sad su bas specijalno proizveli turu goriva za ovaj minus, kako da ne frisko @ maki: ima i za manje para da se uzme a tebe ako ne mrzi da se zezas svaki dan ti onda nastavi Edited February 9, 2012 by Irokanji Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted February 9, 2012 (edited) Ja sam danas imao isti problem opet! Upali na prvu jutros -22 ali radi par min i ugasi se i onda ide zujanje na kontakt iz rezervoara! Zaledilo sve isto kao i neki dan iako sam nasuo aditiv wurth bas da ne ledi! Poludio sam! Auto stoji vani stalno tako da sanse da sam odledi nije bilo i fino skinem sam pumpu izvadim,odnesem u kucu fen i polako dok nije odledilo! Veceras sam nasuo jos vise goriva,promjenio opet pumpu i nasuo 1.3l benzina u sve to! Ako treba da crkne motor nek crkne i bude sta hoce ali ako zaledi opet ja cu da ga zapalim! P.S usput wurth aditiv koji je ostao u bocici onoj,pola tacnije,je isto tako ZALEDIO,znaci kocka leda! Toliko o tome,glupost i bacanje para! Edited February 9, 2012 by stilo jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 9, 2012 (edited) @Irokanji: A dobro pošto filozofiram, ajde i da naučim nešto, pa pitam. Znači gorivo je isto i leti i zimi?@ MilanHGT: Ne bi smelo ni da bude parafina u ED, kao što i nidža reče. Edited February 9, 2012 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule_tejic 0 Posted February 9, 2012 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37737 eo vidite da su poceli da prave evrodizel u pancevu...jeste od skoro al pravi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 9, 2012 Reci tom šefu da laže ko ker! Baš sam na eku sipao zadnji put! Jaooo samo mi još treba da mi se s*ebe nešto sad na kolima...Jutros na -21 upalio bez aditiva. Nije bilo baš ko iz topa ali je bilo iz prve. Malo sreće sa gorivom.Današnji dan će verovatno biti zapamćen kako najhladniji ove godine (izuzev Sjenica). Za ove temperature naše gorivo očigledno nije spremno. Već za koji dan biće prijatnih -10, a to je druga priča i zato mante se kukanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 9, 2012 Evo par reci od mene...1. MOL ne petlja ama bas nista sa gorivom - licno znam da je gorivo ne izuzetnog nego najboljeg kvaliteta na domacem trzistu (isti EUD je i na OMV i EKU)2. Danas 09.02.2012. sa tim "petljavim" gorivom vozio sam bez problema na -27 na severu Vojvodine.3. Ni na jednoj MOL pumpi se nije zamrzao EUD, dok kod drugih koji se snadbevaju u drugim izvorima problemi su veliki (Rafineriji zamrzla cela utovarna grana)da pisem dalje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted February 9, 2012 (edited) Banjo1990 je mislio na ovo. NIS je danas počeo proizvodnju i isporuku benzinskim stanicama te kompanije dizela otpornog na veoma niske temperature, saopšteno je iz te naftne kompanije. Vest od pre 5 dana. Sto jasno kaze da se gorivo razlikuje leti i zimi. Edited February 9, 2012 by drvac Quote Share this post Link to post Share on other sites
djbarac 0 Posted February 9, 2012 Evo par reci od mene...1. MOL ne petlja ama bas nista sa gorivom - licno znam da je gorivo ne izuzetnog nego najboljeg kvaliteta na domacem trzistu (isti EUD je i na OMV i EKU)2. Danas 09.02.2012. sa tim "petljavim" gorivom vozio sam bez problema na -27 na severu Vojvodine.3. Ni na jednoj MOL pumpi se nije zamrzao EUD, dok kod drugih koji se snadbevaju u drugim izvorima problemi su veliki (Rafineriji zamrzla cela utovarna grana)da pisem dalje???I ja povlačim sve što sam, pre par meseci, neosnovano rekao za MOL. Stvarno auto pali bez problema, nema zamrzavanja. Na ovakvom minusu i ne može malo da troši, naročito kad mora da se vozi u nižem stepenu prenosa, zbog snega i leda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 9, 2012 (edited) Tako mi i treba kada sam posle 4 godine MOL-a resio da promenim pumpu.Kod mene u servisu je juce bas bio jedan sa MOL-a ajd ja da napisem nestoPitanje da li si siguran da je samo sipano na MOL-u?Evo pouzdane informacije:- Danas vozio na -27 na severu vojvodine. MOL-ov EUD.- LOZ ulje se uvozi kao EURO4 i na pumpama prodaje kao EUD.- Na MOL-u ima 0 reklamacija na kvalitet EUD. Edited February 9, 2012 by batana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 9, 2012 3. Ni na jednoj MOL pumpi se nije zamrzao EUD, dok kod drugih koji se snadbevaju u drugim izvorima problemi su veliki (Rafineriji zamrzla cela utovarna grana)Danas tri poziva od musterija kojima se JTD zaledio nakon tankovanja na MOL-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 9, 2012 100% samo sipali na MOL-u???Ne bih rekao, ko hoce moze i zvanicne papire da dobije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted February 9, 2012 Posle 4,5 sata provedenih u garazi auto je upalio kao mina...Znaci definitivno gorivo je problem,a i lampica airbaga se ugasila:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
rampl 0 Posted February 9, 2012 ...(Rafineriji zamrzla cela utovarna grana)Nije u redu da pises ono sto ne znas i u sta nisi upucen. Kakve ima veze utovarna grana sa Eurodizelom kao krajnim proizvodom na pumpama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 9, 2012 Nije u redu da pises ono sto ne znas i u sta nisi upucen. Kakve ima veze utovarna grana sa Eurodizelom kao krajnim proizvodom na pumpama. Vrlo dobro sam upucen, cak previse, nazalost....A sta mislis kako se utovara EUD? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted February 9, 2012 (edited) @Irokanji: A dobro pošto filozofiram, ajde i da naučim nešto, pa pitam. Znači gorivo je isto i leti i zimi?ajde ajde ne padaj u vatru naravno da nije isto leti i zimi, al je definitivno isto ono od decembra kao i ovo juce, odnosno, kad pocnu sa prodajom goriva sa aditivima za zimski period. NIS je posebna prica, tamo ne bi sipala ni da je za dz. Sad si i sam bogatiji za jedno iskustvo pa sam proceni gde ti valja sipati. Banjo1990 je mislio na ovo. NIS je danas počeo proizvodnju i isporuku benzinskim stanicama te kompanije dizela otpornog na veoma niske temperature, saopšteno je iz te naftne kompanije. Vest od pre 5 dana. Sto jasno kaze da se gorivo razlikuje leti i zimi.da, NIS je tek poceo, vecina drugih ga ima u prodaji godinama. Nismo morali da cekamo da to zakljucimo tek po pokretanju proizvodnje u cuvenom nam NISU. ili mozda jesmo? Edited February 9, 2012 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted February 9, 2012 (edited) citam vase postove i dodje mi da placem.uvek imate neki izbor. a moj izbor je nis ili lukoil.ne zna se ko je gori (malo je gori lukoil) po kvalitetu goriva.a plin samo na 1 nis pumpi sipam .sve ostalo djubre.a benzin cu jos malo poceti da sipam u kante pa da cekam talozenje pa na pumpicu da izvlacim.znaci,kakvo gorivo takvo i paljenje.pokrivam auto i napred i pozadi, razvlacim gume ispod ali jbg . jos pali a na auspuh sam stavio mrezicu za cedjenje ,dok grejem auto ,ima vode za solju caja, pa rekoh da se ne baci. Edited February 9, 2012 by igorjan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted February 9, 2012 A kad je nemam u blizini! Gde da idem u braće jerković, da bih sipao gorivo, sem ako mi nije usput... Da sam znao da će se ovo dogoditi nešto bih uradio svakako da to sprečim! Sad ne verujem da bi pomoglo ikakvo sipanje u rezervoar, jer su vodovi zaleđeni... Gledaću da ga uteram u neku garažu i da čekam i da se nadam da ništa nije odavrečilo...@dimitrije...kod mene sada u rezervoaru ima oko 40litara, od toga je pola NIS, a pola EKO...tako da nemoj biti previše siguran u bilo koga! I ja sam bio ubeđen da nema šanse da mi zaledi, ali jbg... E sad ovu situaciju pripisujem delom što sam zadnji put sipao gorivo pre 10-ak dana. Sada je verovatno na pumpama adekvatnije gorivo, jer ćale nije imao problema sa paljenjem, a sipao je sad pre koji dan...Samo za informaciju - kad je počeo minus imao samo možda 10 litara goriva, i to NIS-ovog, sve vreme minusa do prekjuče nisam imao više od 10 litara goriva (juče sam natočio 30), i nije mi zaledilo... e sad, možda ima veze sa tim što i svaki dan vozim, i što sam svaki dan išao da očistim sneg i auto i okolinu, i palio i vozikao - čisto reda radi... Ebem li ga... a možda i samo imam sreće. Aditive u ED nisam sipao, nije -35, ne bi trebalo da ledi, e sad - s druge strane, aditive koje sam video da su davali mojim kolegama koji voze Punto Evo, Bravo, ili Alfu 159 - vidim da je aditiv do -25 i piše da je za Diesel (što kod nas znači D2, a na zapadu nema D2, pa kod njih znači da je za to što mi zovemo EUD). I to su im da litek juče da sipaju, dakle 10tak dana po arktičkom minusu - nisu imali problema... nijedan od naših auta u floti (a imamo ih mnoooogo) nije imao problem da upali. Jedna VW šasija(kamionet, krafter) koji je ostao na nekom brdu kod Prokuplja - zaledio, pa je morao da se odšlepa do garaže gde je posle sat vremena na 15 stepeni - odledio i proradio. Firmina vozila sipaju isključivo OMV (sa njima imamo ugovor) i niko nije imao problem sa gorivom. Elem, sva vozila se redovno održavaju i to isključivo u ovlašćenim servisima, pošto su pod lizingom, i nekako mislim da i redovno održavanje ima puno veze sa tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted February 9, 2012 (edited) nis ed 9.2.2012 valjevo Edited February 9, 2012 by igorjan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 9, 2012 Ma prosto obozavam taj BMB i TNG Quote Share this post Link to post Share on other sites
rampl 0 Posted February 10, 2012 (edited) Vrlo dobro sam upucen, cak previse, nazalost....A sta mislis kako se utovara EUD?Tacno je da je zaledilo, ali sta i zbog cega i gde...Nisu svima rezervoari na automobilima u istom stanju i iste sadrzine, svasta se ljudima nakupilo unutra, pa otuda nekome ledi ed a nekom ne. Dodajte na to i pumpe. Edited February 10, 2012 by Ritmo Quote Share this post Link to post Share on other sites