Ivan 17456 Posted July 13, 2021 (edited) @spaad Nisam video da si napisao (izvini ako je drugacije) - u pitanju je benzin ili dizel? Evo mog iskustva od pre mesec i po - dva, nisam imao ni blizu slicno, benzin je u pitanju. Posto i supruga i ja imamo korporativne kartice za onih cca 3.000 din za posao, sipam uglavnom na NIS i OMV. NIS miksujem 95 i G-Drive 100, na OMV iskljucivo MaxxMotion. Tamo negde u maju sipam po 20-30 l u cugu na obe pumpe, plus otprilike isto toliko na MOL (aditivirani 95) koji mi je bio usput jednom prilikom. Ubrzo, auto pocinje bukvalno da se mrcvari. Normalno vec od 1800 rpm vuce maltene kao dizel, dok se sada muci kao da je atmosferac. Na 4-5.000 rpm gde treba da puca od snage, takodje udavljen. Kad ga na istih tih 1800 rpm potegnes, normalno ima lep, dubok zvuk. Tog zvuka nigde. Ono sto sam jos primetio je (posto Sport ima digitalnu cukicu za pritisak turba na tabli) je da turbo momentalno odgovara na pritisak papucice gasa, ali da neuobicajeno brze nabija pritisak (pretpostavljam pokusavajuci da nadoknadi ono sto je do kvaliteta goriva). Tako da sam iskljucio da je nesto oko sistema turba. Jedino sto je bilo normalno je da je auto OK palio, normalno je radio u leru, nije bilo nekog stucanja, cudnih zvukova i sl. Toliko je to sa manjkom snage bilo iritirajuce, da sam jedno jutro pre posla skoknuo do naseg Gorana, da vidim da auto nema neki problem . Covek nakaci dijagnostiku, obrnu krug, pogledasmo parametre zajedno. Turbo na grafikonu savrseno prati zadati pritisak, nema gresaka, MA jedinica normalno fercera... Kaze Gorance "Prospi ovo, nema sta drugo da bude, pa probaj". Sto je jos gore, sve je sipano na velikim i prometnim pumpama. Da li sam negde pokupio neku furdu, da li je svuda bila neka generalno losa tura (posto kazu da sav benzin navodno stize sa istog mesta), ne znam... Kako se to malo ispraznilo i kada sam cepovao G-Drive 100, auto bukvalno prodisa i polete. Jos jedno cepovanje i opet je turbo-benzina uzivanje za voznju kao ranije. Samo da dodam da je i ocitavanje potrosnje bilo nenormalno. Board uobicajeno laze oko 0.4l, ovoga puta duplo . Board je pokazivao 6.4l, ja se frapirah kada na pumpi cep pokaza 7.2 l (stalo par litara vise nego sto sam ocekivao). Ovo jos nisam doziveo, dizela sam privatno imao bas dugo bez i jednog problema, takodje ni sa benzinom vec cetvrtu godinu, ista prica i sa sluzbenim... Sve do ovog slucaja. I evo iza toga sledeca tura na istim pumpama - sve normalno kao i ranije. Edited July 13, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted July 14, 2021 (edited) Benzin je u pitanju. E sad, ako lažem, lažem sam sebe. Nikog drugog. Imam još jedno iskustvo od pre 10-tak godina. Sipam na "Avali" (NIS) u ZR u Stila 1.6 do čepa. Uvek je tako sipano od kad je bio kupljen. Uvek je stajalo 48-50L. Ne gori rezerva. Čovek sipa 55L i ja ga zaustavljam i pitam gde to sipa? Od tad nisam sipao kod njih, do sad. Odnosno jesam 2018 oko 3 meseca u Tipa 100-tku. Opet odustao. Sad je po bordu potrošnja 9,3L(MOL) , a kod njih 13,1L. Nikako nemam nameru da ocrnim NIS, ali definitivno nešto nije u redu. @Mijailović P. Mala, kod nadvožnjaka na Bagljašu, a bogami i "Avala". Edited July 14, 2021 by spaad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted September 12, 2021 (edited) Gde ima dobra pumpa u zemunu ili nbgd da je dobar plin, ja sam sipao na LukOil katastrofa koliko je brzo potrosio 12 litara. Edited September 13, 2021 by neshaoct formatiranje / prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted September 12, 2021 3 minutes ago, Branislav said: katastrofa koliko je brzo potrosio 12 litara. Gari, nervozna ti noga na gasu 2 darkman14 and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted September 12, 2021 Nije tacno, dodavao sam gas uraslim noktom 2 dekirs and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 23, 2021 Da li smete da točite gorivo dok motor automobila radi? Dok su napolju niske ili jako visoke temperature, mnogi bi najradije ostali da sede u automobilu dok se toči gorivo, ali to možda nije najmudrija odluka. Točiti gorivo u automobil dok radi motor vozila se ne preporučuje. Iako nije previše verovatno da će doći do požara, moglo bi doći do paljenja gasnih para, ako one dođu u dodir sa statičkim elektricitetom. Ako se pare zapale, moglo bi doći do eksplozije. Na pitanje može li takva praksa da ošteti motor automobila odgovor je da to nije previše verovatno. Ali samo zato što ne oštećuje vozilo ne znači da neće uzrokovati nikakve probleme. Mogla bi da se upali lampica za proveru rada motora jer automobili su dizajnirani tako da reaguju i na najmanje propuštanje benzinske pare iz rezervoara, vodova i motora. Osim isključivanja motora vozila, postoje i druge bezbednosne mere koje možete preduzeti tokom točenja goriva. Nikada ne pušite, jasno je i zašto, te nikad ne telefonirajte mobilnim telefonom jer i takva praksa teoretski može da stvori statički elektricitet. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
DachoR 4 Posted June 2, 2022 (edited) Pozdrav, jel moze preporuka za pumpu i gorivo koje treba sipati? Konkretno me interesuje za Punto EVO 2010. 1.3 Multijet, 62kw/84KS Hvala. Edited June 2, 2022 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 2, 2022 @DachoR Gde god da sipaš skoro da je svejedno jer je oko 80% derivata na našim pumpama iz Pančeva. Ako hoćeš bolje možeš da sipaš onaj aditivirani (skuplji) dizel. Faktički sipaj bilo gde, osim na onim pumpama gde i po njihovom imenu znaš da imaju samo taj jedan objekat, možda dva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DachoR 4 Posted June 2, 2022 1 hour ago, neshaoct said: @DachoR Gde god da sipaš skoro da je svejedno jer je oko 80% derivata na našim pumpama iz Pančeva. Ako hoćeš bolje možeš da sipaš onaj aditivirani (skuplji) dizel. Faktički sipaj bilo gde, osim na onim pumpama gde i po njihovom imenu znaš da imaju samo taj jedan objekat, možda dva... Hvala na odgovoru.. Citam po komentarima, a vidim i po anketi, da dosta forumasa koristi/hvali MOL pumpe, tako da cu mozda probati da sipam taj EVO Dizel plus u moj EVO, pa da vidimo ima li neke razlike Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 2, 2022 @DachoR koji grad? Nije ni svaki mol isti. Ima dosta Mol partnera koje je tesko provaliti jer su spolja identicni kao bilo koja mol pumpa. Petrol je isto korektan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DachoR 4 Posted June 2, 2022 45 minutes ago, andreja.micovic said: @DachoR koji grad? Nije ni svaki mol isti. Ima dosta Mol partnera koje je tesko provaliti jer su spolja identicni kao bilo koja mol pumpa. Petrol je isto korektan. Vozdovac, Beograd Kapiram da je onaj u Brace Jerkovic kod lakat krivine autentican ili onaj na autoputu kod skretanja za Medak Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 3, 2022 @DachoR taj u jerkovicu je ok. Ja se uglavnom vrtim oko Mola i Petrola i nemam problema, sve ok. Cak sam i u Bosni odavno poceo da izbegavam Nis i sipam na petrolu 1 DachoR reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted April 12, 2023 Putujem za prvomajske praznike u Bosnu i Republiku Srpsku. Idem preko Visegrada ka Trebinju i kasnije od Trebinja ka Sarajevu. Na toj strani koliko videh NIS/Gazprom pumpi nema. Gde je sigurno sipati po pitanju kvaliteta goriva, na tom potezu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 936 Posted April 12, 2023 @MiloshBg licno sipam na Nestru u VG, nisam do sad imao nikakvih problema (sipan i benzin i nafta). Pumpa u Visegradu ti je odmah sa leve strane kad predjes most preko Drine. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted April 12, 2023 17 minutes ago, MiloshBg said: Putujem za prvomajske praznike u Bosnu i Republiku Srpsku. Idem preko Visegrada ka Trebinju i kasnije od Trebinja ka Sarajevu. Moj savet, kreni ili mnogo rano ili dan pre praznika uveče....da ne putuješ za Višegrad 6-7 sati kao ja pre jedno par godina zbog ludnice i gužvi. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted April 12, 2023 (edited) @ISV_01 25. aprila krecem, tako da mislim da ce lagano biti u tom smeru. E sad povratak iz Sarajeva 2. maja ce biti veseo. Tu nisam pametan kuda i sta kako. Imas li neki predlog? Da li ici na Zvornik ili Ljuboviju? Edited April 12, 2023 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted April 12, 2023 @MiloshBgImas u Foci NIS na magistrali na kraju Foce sa desne strane a ima i u Trebinju. Racunaj da je bar 30 feninga skuplje nego okolina BN i 20 feninga skuplje nego Sepak. Za povratak, krenes nazad pa gde je manja guzva predjes. Nikako ne bih isao na Kotroman (Mokra Gora) jer ce biti haos ka Cacku. Licno bih isao preko Romanije pa imas usput prelaza par do Sepka i na neki od njih. Radi i Bratunac prelaz, tu ne bih ocekivao guzvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted April 12, 2023 (edited) 3 hours ago, MiloshBg said: Idem preko Visegrada ka Trebinju i kasnije od Trebinja ka Sarajevu. Na toj strani koliko videh NIS/Gazprom pumpi nema. Gde je sigurno sipati po pitanju kvaliteta Sipao dizel ili benzin, nekako mi se najbolje pokazalo Petrol gorivo kod njih. Jeste malo skuplje nego NIS i ostali (aditivirana su i obicna), ali su mi automobili trunku manje trosili i pogotovo benzinac je primetno lepse zvucao i vukao. Ka Trebinju ih nema, koliko se secam. Ne znam kuda planiras odatle nazad ka Sarajevu, ali Petrol imas u Mostaru (tu obavezno sipam ako idem u Dalmaciju, za luftiranje po rivijeri), u Konjicu, par pumpi u Sarajevu (Stup, Vogosca,...). Dok u povratku za BG imas u Vlasenici, a ja obicno "nakrcam" pun rezervoar u Celopeku odmah pred granicu (izmedju Zvornika i Loznice, samo naravno sa njihove strane). Apropo povratka iz Sarajeva, posto put preko Romanije i Han Pijeska od ranije zbog posla znam "u rupu", a ne u krivinu - u zadnje vreme cesto idem preko Nisicke visoravni, Kladnja i Olova. Probijen je novi tunel i skracena deonica, na par mesta uradjene 3 trake na usponima, Kladanj-Vlasenica bas lepa deonica da se zgazi po krivinama, a bez pandura i neopterecen put (samo nemoj da se zeznes pa da te navigacija odvede preko Sekovica, znaci drzis Kladanj-Vlasenica-Zvornik). Mada ako retko ides, obe deonice su prelepe sa prirodom, konfiguracijom puta, promenama nadmorske visine, krivinama... (i preko Nisicke visoravni i preko Romanije). Bas za uzivanje u voznji. Sto se granice i praznika tice, ako odmaras vise dana - ili kreni ranije ujutru ili gledaj da izbegnes taj zadnji dan za povratak. Pogotovo u vremenu oko ili posle rucka : On 2/19/2023 at 3:15 PM, Ivan said: Ko se vraca sa zimovanja iz BiH (Jahorina, Bijelasnica, itd.), bezite od GP Sepak/Trbusnica (Loznica) u sirokom luku. Magistrala je u totalnom kolapsu u oba smera sa BiH strane, 2 km od mosta i prelaza. Live: Edited April 12, 2023 by Ivan 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites