obelix 1 Posted June 17, 2009 ortak video kako sam ja uspeo da transformišem Punta iz Van-a u putnički, pa on nabasao na ovu Astru i zapeo da je uzme: 2005 Astra G VAN -3v karavan 1.7 cdti - oglašena je na 4200 eur - verovatno bi je da lii ispod 4000 ... :whistle: Prešao: 64000 km Boja: Crvena, Oštećen: Ne, Snaga motora: 75kw (103ks)Oprema: Klima uredjaj; Električni podizači stakala; Priprema za radio; Servo; ABS; 2x airbag, CBe sad moje, mišljenje je da će propišati mlekce dok nađe zadnje staklo i limara da ga prvo iseče pa onda montira to staklo...ovih karavana sa 3v kod nas nisam video osim starih kadeta kockica...vaše mišljenje jel može negde ovo da se izvede i dal se isplati ...??? :welcome: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 17, 2009 (edited) Bez dva x po 1000 e. ne može da bude prepravka. Nije stvar samo u secenju bočnih limova i otvaranja 4 rupe, nego i dodatku profilisanog fasonskog dela za nošenje prozora kojeg je potrebno prvo ručno uzraditi (vrlo zametan postupak, jer je pored hladno savijanog lima potrebna i termička obrada za savijanje i praćenje osnovnih linija verzija sa dvoja vrata i sa po tri prozora sa strane. Znači nisu u pitanju dva prozora nego četiri, potpuno različita, mada su simetrična, ali nisu ista. Potom nabavka original stakala, koje svako po komadu nije ispod 100e., a onda malko gitovanja, pa farbanja.... Slede unutrašnji tapacirunzi, koji mogu biti sa otpada, a mogu se i ručno praviti... I to pomnožite sa 4 x po 30-50e .... Onda nabavka zadnjeg sedišta, rukohvata iznad prozora, tepiha ispred zadnjeg sedišta (ukrojenog da valja), a onda tepih za prtljažnik i pokrivač prtlježnika sa strane unutrašnjosti vozila. I kad sve to završite eto Opela - putničkog! Skupljeg za bar 2000!. Edited June 17, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted June 17, 2009 I još prednja sedišta koja moraju da imaju mogućnost preklapanja naslona zbog ulaska na zadnje sedište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted June 17, 2009 I opet dobijate nešto što ne postoji u fabričkoj varijanti... putnički karavan sa troje vrata Doda još malo para i kupi krštenu Astru G karavan... pale su im drastično cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 17, 2009 Potpuno besmislena akcija, pa jos i opel... van... nek mu je olmajti u pomoci ako ga ipak uzme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted June 17, 2009 A i ovo ako je prešlo 64k km... onda je moja Sierra stara 20 godina prešla 5k km Pre će biti da je u pitanju 640k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 18, 2009 Ok, to je uglavnom i moj stav da se ne isplati na karavanu sa 3v jer nikoga neće udediti da nije bio VAN (ako uošte uspe da ga prepravi u Putnički)...koliko mi je objasnio stakla su iz 1 komada - ne moraju 4x, ali samo je pitanje postoji li limar koji može da napravi ona udubljenja ili ispuste na koje se kači staklo ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 18, 2009 Ovom autu je bez svake sumnje suđeno da ostane van.Bolje mu je za pare koje tu potroši i planira da uloži, da kupi Stila 2004 karavan, po oglasima su oko 5000, a dobija u startu bolji auto koji ne mora da prepravlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 18, 2009 ... i mnooooooooogo udobnijeg od opela Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 18, 2009 Totalno besmislena akcija.Uz to,vidi se iz aviona da je auto presao boga oca i da nije odrzavan.Sve u svemu cista prevara na 4 tocka.Taj auto ne vredi vise od 2500.A i da ga dobije za te pare,posle bi proplakao dok ga dovede u neko bolje stanje.Ona WWW pozadi u stvari su oznaka da je to zamka za veverice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 18, 2009 Posle svega sto su ljudi pre mene rekli,sta sve treba da se uradi,ja bih jos dodao da covek samo ako je MAZOHISTA moze da udje u varijante prepravljanja ovog precenjenog automobila,krajnje sumljive kilometraze,a jos bih i dodao da ako je lazna kilometraza i ako ga cekaju neki radovi oko motora 1.7,japanski dizel u opelu nikada,ali nikada nije bio jeftin za odrzavanje,znam iz iskustva nekih poznanika koji su uzeli te 1.7 polovnjake u opelovoj varijanti i kasnije se gorko kajali videvsi cene poravki tog motora,koji inace ne prelazi puno,i netreba zaboraviti da Opel nema nijedan svoj dizel motor,1.7-japanac,1.9- Fiatov i 2.0 i 2.2-francuz Renoov,od cega mislim da je japanac najsumljivijeg kvaliteta,posto kao sto znamo nigde u japanu nemozete kupiti dizel-jer ih oni tamo jednostavno nevoze,zabranjeno je,prvenstveno zbog ekologije a i zbog buke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 18, 2009 evo baš me zvao pogledao vaša mišljenja i odustao od Astre, ali je izbunario neku mareu 1.9 jtd 2000 za 1800eur bez car i pdv ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 19, 2009 1.7 bi trebalo da je odličan motor, 2.0 naravno još bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 20, 2009 ...lepo si to rekao Nidzo,1.7 bi trebalo da je dobar motor i jeste on dobar, ali kad je nov i kad si mu prvi vlasnik. Kad predje vecu kilometrazu i jos ako odrzavanje nije bilo uredno, tesko si ga njegovom novom valsniku. Kao sto rekoh motor je japanski ( isuzu ili suzuki, neko od opelove brace iz GM-a ), a samim tim je i skuplji za odrzavanje. Sto se tice 2.0 dizela, stvari stoje ovako kod Opela : ljudi su kupovali nove Astre, Vectre i Omege sa njim, a on je gutao ulje kao lud iako je nov, pa ako ne obratis paznju hoce da rikne. Opelovo objasnjenje ja bilo da je to normalno u pocetku za nov motor dok ne dodje na sve na meru i ne razradi se, a to moze da traje i do 40 000 km. Navodno onda se potrosnja smanjuje u normalu-ko to doceka pricace. Napominjem da sam tu pricu procitao u testovima polovnjaka, cuo od majstora i od vlasnika automobila, kao i onu o 1.7 dti kao skupom za odrzavanje iz druge i trece ruke.A da vam sve bude jasnije povezite tu pricu sa Opelom koji je godinama u krizi, 90-ih su imali limariju i elektriku losiju od Yuga, setimo se samo svih onih trulih Astri i Vectri, Suza koje nemaju rubove i zadnje grede. Elektrika im je cesto bila problem, ali benzinski motori su im bili savrseni. Znam drugara koji je sa Vectrom benzincem 2.0 93. god, presao 700 000 km. motor bez greske, ali joj je limariju dva puta radio jer je bila jako losa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 20, 2009 2.0 turbodizel u nekom trenutku u skorijoj prošlosti bi trebalo da je zamanjen fiatovim common rail JTD. Sad ne bi trebalo da drugi 2.0 uopšte ugrađuju. Taj motor sigurno ne pije ulje i uopšte nije skup za održavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 20, 2009 Pa to ti kazem,kod opela ok dizeli su 13 MJ,u corsi,i 1.9JTD u astri,vectri,zaphiri,signumu itd,za 2.2 cdti,znam da je renoov,reno ga je stavljao jos u prvu lagunu sa oznakom 2.2DTI,ali ne znam kakav je sto se tice odrzavanja,ali za njegovu registarciju,bar kod nas treba ti jedno 45 000din Napominjem da se ovi moji saveti u vezi opelovih dizela odnose na polovnjake,a ne na kupovinu novih automobila jer onda je svejedno imas garanciju i bole te brige koji dizel je ispod haube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted June 20, 2009 Vozio sam astru 1.7 DI karavan bas dosta, svasta sam radio sa njom, vozio i brzo i sporo, izleteo sa puta dva puta sa njom, svasta sam cuo da ljudi pricaju o tim 1.7 motorima u opelu, ali ovaj je radio kao sat, a mislim da je u top 10 najgore odrzavanih auta u Srbiji. Sta je onaj auto sve izdrzavao, ja mislim da bi 90% drugih auta se raspalo do sada 10 puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted June 22, 2009 Ova astra da se ofarba u crno i ko stvorena za nekog grobara ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 22, 2009 Moze al za jednokratnu upotrebu.Nesto kao samotransportujuci mrtvacki sanduk.Odvezes gurnes u rupu i zakopas,ako je tasta unutra,dve muve jednim udarcem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 22, 2009 A ja mislio da sam se ogresio o ovaj auto ,ono jeste da ima komunalni izgled,a jos kad bi se ofarbala u crno,sto rece vlada ,ali onako da vuce na mat,da te prodje jeza kad je vidis ! Quote Share this post Link to post Share on other sites