Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ja kazem da je do sada najskuplji. U jednom servisu su mi trazili u jednom 70e u drugom 90e i kod njega 100e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam BL daje popust clanovima foruma. Problem je nastao kad je novi radnik rekao da clanovi nemaju popist jer nije znao za tu mogucnost, zato je doslo do problema

A ko si ti, bilo bi lepo da se zna ko sada pise iza toga profila, gazda, ili opet neki nepoznati radnik, posto koliko znam prvo niste znali ko je to tacno pisao sa profila, a sada znate da je to novi radnik. Druga stvar je da kazete da dajete popuste, pa ko je onda jednom clanu uzivo kod vas u servisu rekao da vise nemate saradnju, opet novi radnik? znaci novi radnik, pogadja poslove, naplacuje, radi marketing a vi u firmi u stvari ne znate koje taj novi radnik. Zar ti koji pises ovo mislis da su ljudi ovde maloumni pa pises kad sta hoces? Evo sada napisi koliko vas pise iza ovog nika? Ja ti ne bi dosao da zatamnim ni za dzabe sada samo zato sto ste teski lazovi i prevaranti, a o kvalitetu usluge da ne pricam, kada se neko javi sa sjebanim grejacem, onda je to do Fiata, pa onda bato nemoj da radis Fiata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvalja +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam BL daje popust clanovima foruma. Problem je nastao kad je novi radnik rekao da clanovi nemaju popist jer nije znao za tu mogucnost, zato je doslo do problema

 

Kuvalja je sve napisao, a i ja sam pre toga. 

 

Od kad novi radnik naplaćuje rad? U kojoj to firmi? :D

Meni je logično da novi radnik u takvoj situaciji pita gazdu da li postoji tako nešto, a ne da se pravi pametan i govori ljudima da tako nešto ne postoji. Ako se tako nešto i dogodi onda gazda pozove Klub da se pronađe oštećeni vlasnik pa lepo vrati razliku u parama sa izvinjenjem i takvim objašnjenjem. ;) 

 

Što se tiče popusta, prvo si rekao da pozovemo gazdu da vidimo oko popusta (citirao sam taj post u prethodnoj poruci), a sada "koliko ti znaš" dajete popust. Hajde onako kako sam već napisao - kontaktirajte zvanično Klub sa izvinjenjem zbog nesporazuma i sa izraženom željom za ponovnom saradnjom. Sve van toga će biti brisano i kao što rekoh sankcionisano ;)

 

Može tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grebanje folije-garancja se odnosi na sitne ogrebotina, kao hologram na farbi, od kedera ili sundjera. Moj klinac je igrackom napravio 3-4 tacke 1mm precnika na foliji i to ti niko nece zameniti. Ali vazno je da je folija kvalitetna pa nece nastaviti da se cepa dalje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mracenje platio 80eur, sve sem prednje.

 

Iskreno citam koliko placate i to mi sve po 20-30eur vise nego sto je potrebno.

Mozda sam ja dobio povlascenu cenu jer sam tamo svake godine ali ne vise od 10eur, to i ne trazim, vec trazim dobre cene za sve koje uputim kod njega.

 

Vidim da postoji saradnja sa firmom koja se bavi zatamnjivanjem i nisam nikog reklamirao...

 

Drugar mi je skoro zvao Black Glass jer ga je buraz ubedio da nista sem Llumara ne valja. Jednu cenu su mu rekli preko telefona, a drugu kad je otisao tamo... Meni je to neprofesionalno. Da se to desava u mojoj firmi ja bih uradio po nizoj ceni jer je moja greska sto se nisam pravilno organizovao.

Njemu su rekli tipa " Ne znam sa kim ste razgovarali, sa nama niste, to je ta cena uvek bila "

 

Uzas blagi... Naravno okrenuo se i otisao. Ovo je samo pokazatelj majke Srbije, kad ima posla, kad je sezona nemoj da budes zahvalan nego budi bahat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je radio u Sve za vas auto sa 3M sun control audi a3 5vrata i bilo je 70-80€

u batajnici kod Jovana kod koga je pola grada radilo kola i koji to radi oko 15 godina je stilo sa 3v 70€ a sa 5v 80 sa lumar folijama, a nekada davno je radio sa global folijama.

Tako da uvek postoji izbor, znaci da postoje i jeftiniji bez popusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde Kuvalja pošto ćeš uskoro i zvanično postati moderator, dovedi Jovana među partnere Kluba :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu postati, a i ne poznajem decka licno, mogu broj da vam nabavim ili da vas odvedem do njegovog servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koj crnjak, resim da odem da uradim ATEST za plin (lik iz amssa mi dao priznanice da odem da uplatim) otisao uplatio,

vratio se oped kod njih i cekam red kad prilazi jedan od sljakera i kaze ti na atest ili reatest ??

Kazem Atest uuuuuuuu kaze s folijama nema sanse da dobijes atest, rekoh mu sto ? Kaze gospoda iz agencije za bezbednost saobracaja nece odobriti atest ako je radjena biklo kakva modifikacija na autobobilu, posto ovi iz AMSSA slikaju sve videce folije i nista od atesta???

 

Posto sam jako izgoreo, pozovem ja njih da proverim da ne bude da me lozi ovaj iz AMSSa, kad ono stvarno kaze batica iz ag za bez saobr, moras sve da skines cak i pozadi posto to nije frabricki nema homogenizaciju bla bla pa prica TESTIRALI SMO MI TE FOLIJE sa nekim kuglicama u boji bla bla bnek price, doslo mi da se samo zapalim sa sve njima :laughing: :laughing: :laughing:

 

Naravno poskidao sam sve folije (inace ne bih ni radio atest da sam znao i da nisam vec uplatio) prosao atest,  i sad cu neki dan opet istu pricu "Sam da radim" lumar 65 % :laughing:

 

Lepak koji ostane od folija lumar se skida lagano nitro razredjivadzem, drugim sredstvima je samo mucenje !

 

Nije za ovu temu al kad sam vec pisao o atestu plina, recimo da nisam imao zadnje pojaseve ne bih mogao da dobijem atest  !

 

I sve je to lepo smislila gospoda iz Ag za bezb saobracaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF - jel moze da se prodje atest kad tockovi nisu fabricki, kad je spusten auto, kad ima naknadno ugradjen siber, zatamnjene stopajke, itd? Za zadnja stakla po zakonu ne treba atest, tako da ne vidim sta je tu sporno. Bolje da traze pp aparat, mislim da je to bitnije od folija. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa crnim stopaljkama verovatno ne bi prosao, znaci sve sto je uocljivo da neij efabricki nema sanse da prodje !

 

I tockove su slikali kao i dimenzije guma, i sve se to navodi na papiru !

 

Ne mora atest za zadnja ali stakla moraju da imaju neku homogenizjacu ili kako se to vec zove, u prevodu moze samo ako su fabricka .

Share this post


Link to post
Share on other sites

po zakonu treba atest i za zadnja stakla zbog odredjenog stepena refleksije, e sad drugo je sto bi ti na ulici panduri nekako i progledali za zadnja stakla....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soferka nesme uopste da se dira, a za sve ostalo je potreban atest, a zadnja stakla sa zadnjom soferkom nemaju ogranicenje o procentu zatamnjenosti ali atest se mora odraditi kao sto kolega rece zbog stepena refleksije. A sada sto je svako kako mu odgovara protumacio zakon pa se prica prosirila da pozadi ne treba nista je cista glupost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soferka nesme uopste da se dira, a za sve ostalo je potreban atest, a zadnja stakla sa zadnjom soferkom nemaju ogranicenje o procentu zatamnjenosti ali atest se mora odraditi kao sto kolega rece zbog stepena refleksije. A sada sto je svako kako mu odgovara protumacio zakon pa se prica prosirila da pozadi ne treba nista je cista glupost.

Zasto bi za zadnja stakla bio potreban atest ako je dozvoljeno i 100 % zatamniti ?

 

Shodno Pravilniku o vozilima (čl. 71. i 72.), situacija je sledeća: 

  • VETROBRAN NE SME NAKNADNO DA “SE DIRA”, što znači kakav je kupljen automobil – takav je (to vam je – što vam je, nema naknadno, pazite kad kupujete).
  • bočna okna u ravni vozača - mogu biti naknadno zatamnjena - tako da ukupna vrednost prigušenja svetla ne prelazi 30%.
  • OSTALA STAKLA - SMEJU DA SE ZATAMNJUJU - bez ograničenja ukupne vrednosti prigušenja svetla, pri čemu na vozilu moraju biti ugrađena dva bočna retrovizora.
  • Gornja ograničenja se ne odnose se na vozila koja su proizvedena, odnosno prvi put registrovana - pre 1. aprila 1971. godine (član 72. stav 5. Pravilnika o vozilima), kao ni na voziladržavnih organa (član 72. stav 4. Pravilnika o vozilima).
  • VETROBRAN I SVA OSTALA STAKLA – na motornom vozilu, moraju biti - homologovani i ugrađeni u skladu sa odredbama jednoobraznih tehničkih uslova.
  • Vetrobrani moraju biti - slojeviti - laminirani, odnosno ne smeju biti od kaljenog stakla (sa oznakom u znaku homologacije "TOUGHENED" ili "TEMPERED") ni kada se naknadno zamenjuju (osim za vozila čija najveća brzina ne prelazi 40 km/h).
  •  

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zasto bi za zadnja stakla bio potreban atest ako je dozvoljeno i 100 % zatamniti ?

 

 

Gde si ti video da sam ja napisao da ne smeju biti zatamnjena, mozes i da ih ofarbas ako zelis, ali atest moras da uradis zbog REFLEKSIJE, kreni logikom, ako se za prednja atest radi zbog refleksije u prevodu da ne bude ogledalo koje ce smeta drugim ucesnicima u voznji, zasto bi zadnja onda bila izuzeta toga? Znaci pozadi mogu da presvucem ogledalo folijom i to nikom ne smeta? Aj sutra vec svrati do AMSS pa pitaj da li ti za zadnja ne treba atest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta, pandur je strucan i prosao je obuku da proceni golim okom da je zatamnjeno staklo i recimo da si vozio 90 gde je dozvoljeno 60, a ne vidi da li refleksija smeta njegovom oku ili ne ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, ja nisam rekao ni ko je strucan ni da li je, ni da treba raditi atest ni da ne treba, ni da li ce ti pisati kaznu ili nece, ni da li ces proci tehnicki ili ne, ni nista drugo nisam rekao nego da je tako po zakonu. evo zasto je sada saledelagano imao problem na atestu ako nije ovako kako sam ja rekao, zasto je morao da skida folije, znaci stvarno vas ne razumem, ovo sve postaje previse naporno za mene. Da li je moguce da se vatas za tu pricu da li je on strucan ili ne , koga zabole za to. 

Glupo je to sto svi iznose ovde pricu kao smeje da se zatamni, i onda neko ode i pukne 100 evra, i oni mu skinu tablice ili ne moze da prodje tehnicki, zato sto je to neko pa ovde rekao i zato sto tako vozi pola drzave, sve je to ok ali treba reci kako je, da taj neko zna da sve ostalo radi na neku odgovornost.

Evo idi te u AMSS i vidite sta je i kako, ili puistite mup-u mail, pa iznestie onda taj mail ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...