Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Primerci koji su radjeni u Cassinu i krenuli sa prodajom sa godinu dana zakasnjenja tamo. Prodaja se neslavno zavrsila, sa svega par stotina komada, posle samo jedne godine. Jedini razlog sto su uzeli ime Ritmo (koje je nosio i 4 generacije stariji Fiatov Compact) je prost - neko od proizvodjaca u Australiji je vec od ranije imao rezervisano ime Bravo za svoj model (ne secam se tacno koji brand).

Sa istim imenom Bravo, daleko su brojniji i poznatiji "Brazilci". Tamo se model radio pune 2 godine kasnije nego Evropi. Doduse, u Brazilu je i kasnio, krenuo je otprilike i kada restyle za Evropu, tj. 2010-2016, u Betimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada ne znas sta ces vise, a posle nekoliko godina nemas novi model ni u najavi - malo izbrljas opremu i dodas sufiks Street :D.

Uz parole "urbani duh metropole", "city heartbeat" i ostala marketinska sr*nja - eto ga Bravo Street :) .

Mozda nekome bude interesantno da pogleda, mada istu pricu ponavljaju i sada sa Tipom. Nije ih bilo mnogo na ulici, jer su krenuli tek od jula 2013. Geneva MotorShow 2012 je u pitanju:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacimo ove promo snimke i klipove, gde preovladava bordo boja kao reklamna kada se model tek pojavio.

Pa evo cisto da ocenite i reklamnu boju za restyle:

 

621549-389597087774103-1121143024-o.thumb.jpg.9559318b142300e910762f49d7f79588.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas videli neku cudno metaliziranu zeleno-plavkastu stim da malo vuce vise na zelenkastu..skroz cudna boja, nisam je vidjao ranije ni na jednom bravu.

A ova metalik se i da videti, retko ali da

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes da vidis, kada nasi Indijanci valjaju uglavnom samo jeftine matorce sa pocetka produkcije :) . Pogledaj koliki je mali procenat novijih po oglasima, pa i to skoro prepolovi jer "podvaljuju" stare verzije pod restyle. I kad hoces da kupis, izbor je izuzetno mali. A i ne cudi me ta logika ponude - evo i ovde na forumu se ubismo da objasnimo neke stvari, pa se opet javljaju ljudi koji su zacrtali da mogu da nadju dobar Bravo po ceni ocuvanog Stila. Zato nam je i ponuda takva.

Inace ima ove boje prilicno po stranim oglasima, secam se jer sam se zanosio da uvezem preko nekoga krsten primerak, ako ovde ne uspem da nadjem to sto trazim. Mozda se i omasovi, mada cisto sumnjam da ce i blizu dostici popularnost npr. upravo Stila kao polovnjaka.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala kakvi su primerci Stila po ulicama i oglasima bolje i da ih nema. Krs do krsa.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo ima ravno 20godina, tako da, odlicni su. Jos uvek idu, rade i limarijski su zdravi, tj.bez korozije, dizel motori vecinom jos uvek nisu otvarani. Aj se seti ako mozes koji je takav bio 2010god a da je 1990god.proizvodnje otprilike? Mozda audi jaje ili a6 :D
Bravo nikad nije bio popularan kao model tako da ne ocekujem da ce ikad i biti, pogotovo je kasnije bio demode tako da mene ne cudi ni malo to sto ih nema. Moje licno misljenje je da mu je cena ok. Sto je nerealno da primerak sa nekoliko stotina hkm i sa pocetka proizvodnje kosta nekih ~3500e? Toliko kosta i npr. golf V

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je odraz vlasnika. Znam čoveka koji ima Stila kao "iz fabrike", a ubija 300.000. kilometar. Znam i čoveka koji je imao takvog Stila, da kad sam ga, na jedvite Jade, ubedio da ode kod Gorana, svi u servisu su bili jako pobožni i krstili su se levom i desnom...

Dizajn Bravoa je za mene neprevaziđen (govorim za auto za narod ne premium), juče slučajno spazih mog bivšeg Bravišu i steže me nešto oko srca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

3 hours ago, MS PK said:

Sto je nerealno da primerak sa nekoliko stotina hkm i sa pocetka proizvodnje kosta nekih ~3500e? Toliko kosta i npr. golf V

Ako mene pitas, pricam o optimistima koji se ovde javljaju i planiraju da im Bravo dizelas izadje ispod 3 soma, sa sve ulaganjima. Samo mogu da im pozelim srecu sa takvim parametrima potrage, ne znam ni zasto gubimo vreme na komentarisanje tih primeraka. Sto se mene tice, Golf V moze u isti kos sa Stilom, maltene je petica prestala da se pravi kada su krenuli Bravo i Delta. Bravo mi je generacijski, dizajnom eksterijera, enterijera, kvalitetom unutrasnjosti uporediv sa sesticom. Pricam o lepim, ocuvanim i nasviranim primercima, a ne dresevima u klot opremi koji su kod nas dominantni. E sad, sto je kod nas poimanje Vagena takvo kakvo jeste, mene ne tangira mnogo, auto sa vrlinama i manama kao i svaki drugi.

3 hours ago, Flex said:

Vala kakvi su primerci Stila po ulicama i oglasima bolje i da ih nema. Krs do krsa.

Kada se pomene Stilo, vrati me u situaciju kada sam krenuo da ga kupujem 2006. I uvek cu 3 Porte gledati razlicito od vecine, jer sam ga kupio srcem i kada je bio avion i dizajnom i elektronikom i motorizacijom... A ne kao kada se 7-8 godina kasnije ovde namnozio, kada je masa njih kupovala 5v i SW iskljucivo zbog JTD motora i od kada je uvezena gomila krseva. Toliko, da je nazalost zbog pristupacnosti, cuninga ali i izdrzljivosti motora jos malo postao predmet sprdnje kao Golf II. Sto kaze Mica, pa taj auto iduce godine puni 2 decenije. Pre neki dan vidim parkiran ruinirani 5v JTD, okacena cena od 800 EUR i tekst "Moze zamena za jeftiniji" :D . Naravno da drugacije gledam model, kada sam ga platio 10 puta skuplje ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da se nismo razumeli. I ja Stilo gledam kao super auto kada je odrzavan. Ali je zalosno sto je 90% po ulici krsina koje nisu ni za sta. Kotrlja se to ali je daleko od normalnog primerka.

Evo moj posle milion muka i svega je bolji od tih krseva ohoho, kao da nisu isti automobili.

Cak sve cesce vidjam sa odvratnim zvukom motora (bucno, lupa, krklja), ma zlo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je, što Ivan reče, što su svakojaki saznali da je "1.9 mrcina-neuništiv" i sad Stilo kupuju ljudi koji nisu entuzijasti, niti im je cilj udobnost i užitak u vožnji, već jeftin prevoz od A do B, bez ulaganja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan bravo dizel a da je u dobrom stanju za 3000e prosecan kupac ne moze jos uvek da nadje.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo o tome i pricam. I tamo na temi na kupovini kazem da ocekuju da nadju dobar MultiJet Bravo, po ceni ocuvanog Stila sa kraja produkcije, od vlasnika.

1 hour ago, Flex said:

Evo moj posle milion muka i svega je bolji od tih krseva ohoho, kao da nisu isti automobili.

Dodjes nekad na skup. Pa ako se potrefi, ostalo je doduse jos samo par Stila, ali za nekima od njih cu se pre okrenuti nego za poprilicno novijih modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I "zdrava" maglenka :D , je*o ih "Al":

11 hours ago, Ivan said:

a1fiatbravo_11.thumb.jpg.881e902f9b110ef3a5ea240845fd57b6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam par pitanja za one koji voze bravo i koji znaju sve o tom auto,a tu je Ivan bez premca ,jer posto musavu nemogu da isteram iz garaze,mislim sa musavom je sve u redu,al u dvoristu je haos,pa sam dobio od komsije njegov auto da vozim dok neisteram musu iz garaze.prvo farovi su ocaj,sta bi najbolje bilo da se uradi,dal da se postojeci farovi repariraju il bolje novi,ovaj jedan je nagoreo,vidi se crno na plastici.I menjac bas tesko ulazi u brzine pogotovu u rikverc,dal je to taj problematicni menjac,a bravo je 2009to 1.9 mjet 120 PS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silenci

Menjac nije "problematicni" Opelov C544 (M32), koji je u Bravu isao iskljucivo u benzince i to samo pre restyle (doduse, on ima najcesce ima probleme sa lezajevima visih brzina).

Na 1.9 8v je provereni FPT-ov C530.5. Kako opisujes taj primerak, pretpostavljam da ni menjacko ulje nije menjano, a pre ce biti da ima problem sa sajlama ili eventualno sinhronima.

 

Untitled.png.de46d4ac8711fb3010724a16888f4e06.thumb.png.57497e9aba0eae967ffe92acf1490822.png

 

Sto se farova tice, ako i okom vidis da su soljice nagorele, nema im spasa. Ako su estetski OK, pokusati sa reparacijom ili zamenom projektora u tim farovima. Ako su totalno urnisani, najbolje zameniti, mada treba imati u vidu da su i polovni farovi macka u dzaku i dobro ih proveriti. Novi zamenski su tu i tamo kvalitetom, a iz originala skupi kao otrov.

S druge strane, ako su projektori sacuvani (sto po tvom opisu ne bih rekao) - odlicno resenje, koje itekako vrsi posao, su 4300K ksenoni. Svakako ne kosta nista ni da pozajmis od nekoga za jedan far i probas, ali po tvom opisu deluje mrka kapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je pitanje... Reparirati iste full kod yuhice ili pazariti aftermarket DEPO (licno imam odlicno iskistvo sa punta mk2b - buljavi, meni su trajali posle zamene jedno 5 g dok nisam prodao auto i sijali su odlicno i nisu maglili, bez skrame) ali.. Kako ce se upasovati to je sad pitanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...