Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Ako ti zatreba jos nesto, imas tamo "Description" i "Functional Description" za ceo sistem. Ja sam ti ostavio semu ozicenja i polozaj komponenti na vozilu.

Posto sada imas i sifru, samo gruni pretragu po polju "Code" za K125 i izbacice ti sve sto ima za rain/dusk senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, provalio sam.. Odlican je program samo treba malo vremena da se snadjem.. 

Taman i za rikverc da vidim kuda idu zice pa da sredim i to

Share this post


Link to post
Share on other sites

I vise od odlicnog - bukvalno od A do S o autu, preko njega sam kupusao Stila pre 12 godina kada je ovde jos bio egzotika. Puno mi je pomoglo u detaljnom upoznavanju auta, sitnim popravkama, naknadnoj ugradnji zezancija tipa MF volana, navigacije, tempomata, naslona za ruku. Dok su mi u servisima govorili da je vecina toga nemoguce :lol: i hvala im na tome... Dosta stvari je slicno i za Bravca ali posto nisam imao potrebe za nekim cackanjem do sada, samo sam neke stvari informativno pretrcao. Iako je vec skoro punu godinu kod mene. Sto ne znaci da ne treba da se pomognemo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za gospodu sto imaju blue&me sa AUX-om.. :D

Sta vam prikaze na tabli i na radiju kada povezete aux? 

 

Ubagovao mi se sistem, samo stisnem src i on mi ukljuci aux - ne moram da ubacujem usb B)

(naknadno sam izvlacio aux pa da bi se pokrenuo blue&me mora da se ubaci usb sa necujnom pesmom) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz, posto sam odnedavno vlasnik Bravo modela, 1.6 mjet 120ks iz 2011-e godine, hteo bih da pitam, kako da se iskljuci opcija i da li je moguce da kada se da kontakt, odmah krece radio ili CD, zasto to, ne znam, mozda tako treba????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzi display (drugi red skroz desno) komandu na radiju duze (3-5 sec) i otvorice ti se drugi skriveni meni. Tu imas opciju Auto on (stavi na off) i problem resen. I mene je to nerviralo

 

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

Edited by Woodoo
ne treba citirati upis napisan neposrednog pre tvog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slucajno natrcah na clanak koji me je vratio 12 godina u rikverc. Secam se da sam ga citao odmah nakon sto sam imao priliku da identican model vidim uzivo u salonu u Italiji, kao i par meseci nakon sto sam kupio svog prvog Zabara - Stila. I Stildza mi je imao ove stare tablice, koje su takodje pocinjale sa "8" :) .

Mozda jos nekome bude interesantno da pogleda kako je sve to izgledalo sa ove distance, kada isti takav polovnjak kod nas kosta jedno 7 puta manje nego kada je bio nov. Na kraju posta nalazi se i tada aktuelni Deltin cenovnik za model - zanimljivo je pogledati i Fiatove cene kod nas, pred Svetsku ekonomsku krizu.

 

 

Fiat Bravo 1.9 Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Već posle prvog susreta sa novim Fiat Bravom, shvatili smo da konkurencija itekako ima čega da se plaši. Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Novi Bravo je model atraktivnog italijanskog dizajna pokretan bogatom paletom benzinskih i dizel agregata...

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Kao što smo već istakli model Stilo je kompaniju Fiat zamalo "koštao glave". Posle ovog neuspešnog projekta Fiat je izvukao jasnu pouku: bilo kakvo "koketiranje" sa nemačkim ili drugim ukusima ne dolazi u obzir. Fiatov automobil mora biti čistokrvni Italijan! Takav je novi Fiat Bravo. Automobil nam već na prvi pogled daje do znanja da je jasni predstavnik italijanske škole dizajna. Spreda novi Bravo donosi najviše "korporativnog dizajna", jer i pored klinastog oblika, zašiljenih svetala i male maske hladnjaka, jasno podseća na estetsko rešenje Grande Punta. Ipak, slobodno možemo reći da je "kloniranje" uspelo, jer je profil automobila naglašeno klinast sa visokim zadnjim delom. Gledajući bok automobila, primećujemo neprekidnu liniju koja obuhvata prozore i krovni B nosač, što povećava kompaktnost samog automobila. Dakle, novi Bravo iskoristio je uspešnu dizajnersku formulu Grande Punta, što u startu osigurava dobre izglede za tržišni uspeh. Ukupno gledano, spoljašnjost ovog automobila zaslužuje "čistu" desetku, posebno u kombinaciji sa atraktivnim aluminijumskim felnama, kakvim je bio opremljen automobil koji smo testirali.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Privlačan dizajn, prostrana unutrašnjost i solidan kvalitet iznenadili su i najveće optimiste. I enterijer nastavlja uspešnu estetiku spoljašnjosti. Blagi prelazi i mekane linije uspešno se uklapaju u smirenu, ali dovoljno dinamičnu estetiku karoserije. Vrata se zatvaraju precizno, sa uverljivim "BUP", što nije bila odlika Fiatovih automobila. U unutrašnjosti ništa ne nedostaje: ergonomija je na visini zadatka, a prostranost izvrsna, čak i za one koji svojim dimenzijama ne spadaju u "prosek" koji je reper za stručnjake. Fiatovim inženjerima uspelo je da osiguraju mnogo prostora za glavu i na zadnjoj klupi, iako je zbog aerodinamike i dizajna linija krova blago spuštena. To bi možda i moglo dati odgovor na pitanje zašto Fiatovi inženjeri nisu u novi Bravo instalirali zadnje nezavisno "Multilink" oslanjanje točkova, koje zahteva više prostora, već su se odlučili za jednostavnije (ali i jeftinije) polukruto vešanje točkova pozadi, poznatije kao "torzija". Ovakvim logiciranjem profitirao je i prtljažnik automobila, koji pruža zavidnih 400 litara zapremine, što je sasvim dovoljno za automobil C segmenta. I obruč volana preuzet je od Grande Punta, kao i izgled prekidača za pokretanje prozora. Kompletan kokpit testiranog automobila presvučen je atraktivnim, relativno mekanim, materijalom u Carbon look-u, koji će sigurno zagolicati srca ljubitelja takmičarskih bolida Fiata, koji i više nego uspešno "praše" reli stazama širom sveta. Glavni instrumenti, brzinomer i obrtomer smešteni su u "tunele", kakve smo do sada mogli videti samo u Alfi. Svoj idealan položaj za volanom pronaćićete veoma brzo, a moramo pohvaliti i odlična sedišta, koja obezbeđuju odlično držanje tela u krivinama. Središnji greben nudi držač za limenke, a unutar naslona za ruke krije se plitki i duboki deo skromne zapremine. Ipak, taj deo je hlađen klima uređajem, pa predstavlja idealno mesto za Vašu čokoladu ili limenku sa sokom.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Kada smo se smestili za volan novog Brava, pokrenuli smo Multijet agregat, koji se oglasio groktavim, malo grubljim glasom. Već posle prvog davanja gasa, osetili smo malu skoro neprimetnu "turbo rupu", a zatim je usledilo brutalno ubrzanje i snažan udarac u leđa. Common - Rail agregat 1.9 litra zapremine razvija 150 konjskih snaga pri 4.000 o/min, ali ono što je mnogo važnije jeste "medveđi" obrtni moment od neverovatnih 305 Nm dostupan već pri samo 2.000 o/min. Novi Bravo opremljen ovim agregatom doslovce "kopa asfalt". Do "stotke" sprinta za samo 9 sekundi, dok će se kazaljka brzinomera zaustaviti na 209 km/h, koje nismo ni pokušavali da dostignemo na testu, kako ne bismo dolazili u sukob sa zakonom, iako nas je ovaj automobil u svakom trenutku terao na tako nešto. Slobodno možemo reći da su preticanja za ovaj automboil čista rutina, naravno uz poštovanje saobraćajnih propisa. Kada svemu dodamo sjajan precizan i odmeren menjač sa 6 stepeni prenosa (iako 6 stepen treba koristiti samo prilikom vožnje na autoputu), utisak je i više nego pozitivan. Potrošnja agregata je još jedno prijatno iznenađenje novog Brava. Na otvorenom putu, kao što je vožnja "Ibarskom magistralom" potrošnja je iznosila oko 5 litara nafte na 100 pređenih kilometara, dok u gradskoj vožnji brutalni 16-ventilski agregat potroši preko 8 litara nafte, sa uključenim klima uređajem.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

 

Iako pozadi nije Multilink, već "torzija" ili polukruto vešanje, osećaj u vožnji i stabilnost novog Brava je vrlo dobra. Bravo je odlično izbalansiran automobil, koji je izuzetno prijatan za vožnju. Kada smo zauzeli položaj za volanom, prvo što smo isprobali bio je Dualdrive sistem, koji se aktivira pritiskom na prekidač i koji značajno pojačava rad servouređaja volana. Iako je Dualdrive namenjen olakšavanju parkiranja i u gradskoj vožnji, naš zaključak je da je servo i u "normal" načinu rada dovoljno jak i da ova funkcija ima opravdanje samo u slučaju nežnijeg dela populacije, koja je očigledno jako važna Fiatu. Novi Bravo je jako precizan automobil u vožnji. Čak i u graničnim područjima Bravo odlično "leži" na putu, čemu doprinosi odličan ESP sistem, koji već na pomisao o proklizavanju redukuje snagu i koči automobil. Solidnim voznim osobinama pomažu i odlične kočnice sa 4 diska, ali i odlični pneumatici Pirelli P Zero Rosso dimenzija 225/40 ZR18, koji su se izvrsno pokazali kako po suvom asfaltu, tako i u kišnim uslovima. Iako će mnogi pomisliti da je novi Bravo, opremljen pneumaticima pomenutih dimenzija pretvrd automobil, moramo istaći da to nije slučaj. To znači da automobil bezpogovorno ispunjava sve zadatke koje preko volana zadaje vozač, a na drugu stranu novi Bravo se odlično nosi sa neravninama i putnici koji sede pozadi neće biti u inferiornom položaju.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Fiat je, kada je novi Bravo u pitanju, bezbednost shvatio krajnje ozbiljno. Solidna i čvrsta karoserija, koja postaje obeležje italijanskih automobila, prepoznaje se i po masi od 1.360 kilograma. Sve u novom Bravu napravljeno je po merilima za pet zvezdica Euro NCAP crash testova. Međutim, pored pasivne bezbednosti, koja je na vrhunskom nivou, Fiat je ponudio i jedno interesantno rešenje iz oblasti aktivne sigurnosti, a to su aktivna bočna svetla. Naime, pri svakom okretanju volana, kada su svetla upaljena, i pri svakom aktiviranju pokazivača smera, novi Bravo aktivira levu ili desnu maglenku i osvetljava deo puta gde tek treba da prođete. ovo sjajno rešenje svoj zadatak ispunilo je kada smo u kasnim večernjim satima vozili po vijugavim putevima prema planinskoj lepotici Tari. Neprijatna "vožnja u mrak" prolaskom kroz serpentine ovoga puta je izostala, jer su bočna svetla odlično odradila svoje deo posla i osvetlila put upravo tamo gde je to potrebno.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

I, na kraju cena. Za testirani primerak Bravo 1.9 Multijet 16V u Sport paketu opreme, koji nudi digitalni dvozonski klima uređaj, Radio/CD, ESP, ASR, aluminijumske 18" felne, vazdušne jastuke i vazdušne zavese, VDC, elektro paket... potrebno je izdvojiti 23.541 Euro sa plaćenom carinom i PDV-om. Iako cena nije najjači adut novog Fiata, mora se priznati da Bravo nudi dosta za uložen novac. Međutim, ako uzmemo u obzir da u ponudi postoji i Fiat Bravo 1.4 16V ACTIVE (90 KS) koji košta 14.750 Eura, shvatićemo da će novi Fiatov Bravo biti jako gorka pilula koju će konkurenti morati da progutaju hteli to ili ne.

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

Tehnički detalji:

- Motor: 1.9 Multijet 16V 150 KS, Common-Rail Multijet, direktno ubrizgavanje sa turbo punjačem i intercoolerom

- Broj cilindara: 4 u liniji

- Prečnik x hod klipa: 82 x 90,4

- Zapremina: 1.910 cm3

- Kompresija: 17,5:1

- Maksimalna snaga: 150 KS pri 4.000 o/min

- Maksimalni Obrtni moment: 305 Nm pri 2.000 o/min

- Razvod: 2 OHC

- Pogon: napred, preko šestostepenog manuelnog menjač

 - Kočnice: napred - disk 281 x 26, nazad - disk 251 x 10

- Oslanjanje: napred - nezavisno McPherson sa oscilirajućim ramenima, teleskopskim amortizerima. Nazad - Torziona osovina sa amortizerima i oprugama

- Pneumatici: 225/40 ZR 18

- Rezervoar: 58 litara

- Ubrzanje 0-100 km/h: 9 s

- Max brzina: 209 km/h

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

- Dužina: 4.336 mm

- Širina: 1.792 mm

- Visina: 1.498 mm

- Međuosovinsko rastojanje: 2.600 mm

- Zapremina prtljažnika: 400 / 1175 litara

- Potrošnja na testu: grad: 8,4 l/100 km otvoreno: 5 l/100 km

- Cena: 23.541 Euro

 

 

Fiat Bravo 1.9  Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi

 

http://www.automagazin.rs/test/11/1679/fiat-bravo-19--multijet-16v-sport-izaziva-sve-u-klasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh, bas te 2007. kupih Stilo JTD 115. I njegovih 255 Njutna je bilo poprilicno i za to vreme "katapultiralo" :) u sediste. Pogotovo u poredjenju sa onim sta smo sve vozili u onom jadu, samo neku godinu pre toga.

@djomla

Ma tek cuvam tesko naoruzanje. Kec u rukavu mi je faktura auto-kuce iz Svice gde je kosacica kupljena, koju sam dobio uz svu pratecu dokumentaciju. Ako se za ovo cudi, na fakturu ce da trazi secer i vodu :lol: .

Salu na stranu, sa iducim Compactom se najverovatnije menja grupacija (Fauve group ili opet Francuz). Sto se FCA tice, nazalost samo mozemo da se secamo lepih vremena i bogate, moderne i atraktivne ponude modela. Kao sto je ovaj iznad bio u svoje vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili da menjas klasu, a ostanes u grupaciji : Giulia :D  

 

Salu na stranu, stvarno velika steta sto nedostaje pravi naslednik, ono sto je najslicnije je 500x i/ili Tipo.

 

500x je stvarno dobro uradjen automobil, materijali su top, ponuda motora, menjaca i opreme bas bogata, medjutim, to je taj pomodarski koncept, koji ipak ne preferiraju svi. Dok je Tipo ipak malo ispod, po svemu...

 

Videcemo sta ce biti od ovog spajanja sa Pezoom, mozda i nastane neki fin, dostojan naslednik, na platformi 308-ice... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam oldschool kategorija, volim klasicna vozila i du*e sto blize asfaltu. Ne povodim se za trenutno dominantnim hirovima, a Compact je najpriblizniji mojim svakodnevnim potrebama. I da moze da se parkira i relativno lako manevrise po gradu, porodicu poveze na neki duzi put ali nekada i za svoj cef izgazi po krivinama. Na sve to, treba da ima "ono" da ga jos jednom pogledas kada ga zakljucas :) . Za Giuliu ne treba trositi reci, "La meccanica delle emozioni".

Vrlo rado bih ostao u grupaciji jer je koliko-toliko poznajem i zadovoljan sam, u prici sam oko odrzavanja i delova vec skoro deceniju i po... Ali nema toga sto meni treba u klasi - Lancia ubiVena, Alfa sa modelom na zalasku koji sam vec gledao u prethodnoj turi i bez naslednika na vidiku, Fiat u nekoj svojoj klasi ispod... S druge strane, Vagen grupacija trenutno apsolutno dominira u klasi (cak 3 predstavnika u Top 10, 4 predstavnika u Top 13, mozda se i Scala uvali kao 5.). Licno mi je izbor Leon FR, a i Vagena nikad nisam licno posedovao. Francuzi takodje solidni, pik je Megane IV, ako ga bude bilo idealno GT-Line...

A sto ti kazes, mozda vaskrsne i neki Compact Zabar u ovoj saradnji sa PSA. Bilo bi lepo, taman da se posle duze vremena vratim na Peugeot, ovaj nastavim sa Fickom :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A neki napucan 308 II, sa panoramom, polukozom i ~150 ks motorom ti nije opcija? Ima ih, nisu skupi (relativno spram godista i opreme), meni su barem dosta dopadljivi na oko, a sto cujem od par vlasnika koje znam, dosta su i zadovoljni... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, to, pravo u centar :lol: . Salu na stranu, nemam nista protiv ekrancica - ali samo da nije TV dimenzija i tablet varijanta.

@horvat

Hvala za tip, gledao sam par bas tih nasviranih, ima stvarno lepih 308-ica. Ne bih imao nista protiv, mada ako vec doplacujem tih par soma, za moj ukus je previse klasican spolja (pogotovo bokovi), a i nisam nesto ljubitelj i-Cockpit resenja (mali volan, gledanje instrumenata preko volana, izbacivanje maltene svih fizickih dugmica). Jesu jeftiniji, ali i stariji - cena tih napucanih je recimo pandan par godina stare Giuliette (ako poredimo sa nasom grupacijom).

Od aktuelnih Francuza, Megane generalno dosta vise prija mom oku :) , pogotovo u nekoj tamnijoj boji - moderniji, dinamicnijih linija (malo su samo preterali sa DRL), a opet ima jos uvek tu neku crtu klasike koju volim u enterijeru. Generacijski je 3 godine mladji, sto je u danasnjoj auto industriji prilicno. Pa je samim tim i skuplji od 308, kao tek 2-3 godine star model po oglasima. Poceo sam turisticki da ga pratim, trenutno je neki lep Limited ili Intens 10+ soma. Trebalo bi brzo da splasne cena, taman dok se omasovi pa mozda iskrsne GT-Line. Interesantno, Leon III FR bas lepo drzi cenu i u prvim godistima ('13.).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Ivan said:

E, to, pravo u centar :lol: . Salu na stranu, nemam nista protiv ekrancica - ali samo da nije TV dimenzija i tablet varijanta.

 

 

 

Opa. Tako to pocinje. A zavrsava se znamo svi kako...

 

vrg_model_3_dashboard_head_on_view.0.thumb.jpg.934b721a16ce5322d087ce371fc5d563.jpg

 

^_^

 

Ps - odlican tekst Ivanski :) lepo za procitati. Meni je u glavi informacija da je 2.0 kretao sa cenom od 26.000 :mellow:

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zajebaji, imao sam 7'' TFT ekrancic i u Stilu, jos ga ja ugradio :lol: . Sve je to OK dok ne preraste u preterivanje i opsesiju konektivnoscu i stalnog okruzenja ekranima. Kao sto to vazi i za svakodnevicu i masu drugih elektronskih uredjaja oko nas. Pojam mog idealnog kokpita je i dalje DS 5, pricam koncepcijski. Ususkano, vozacki, instrumenti i komande svuda oko tebe, diskretan ekran u tabli...

Hvala apropo teksta, bar meni je bilo interesantno opet da procitam sa ove vremenske distance - pa reko' da okacim. A cena za Bravca je zavisila i od trzista ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...