Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

I mene jako privlaci, za iste pare ima i Astra H (sa istim tim motorom) koja je mozda "zreliji" auto - proizvodnja pocela 2004., pa kad kupis 2006-7. vec imas auto koji je prelezao decije bolesti, ima i ovih Ceed-ova oduzetih sa lizinga, ali me Bravo bas privlaci... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao za vikend dva Brava (2007., 1.9JDTm/120KS) u Sapcu, na dva razlicita placa, jedan 130kkm, a drugi 95kkm...Ono sto mi bilo jako cudno sto su oba tesko (bilo je +40) upalila u odnosu kako mi je Stilo palio (kao da su im akumulatori prazni ili nedovoljne snage), drugo oba su se u trenutku paljenja zatresla i cuo se kao tup udar...Pitao sam sta je to - odgovor je bio da su i oni to primetili, da su sumnjali na nosace motora, vozili auto u servis, ali tamo tvrde da je sve ok i da se isto tako cuje na MJTD Stilo-ima koje imaju na placu (iskreno, ja sumnjam na neki nosac motora)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako nesto. Danas pogledao jos 3 u NSu, kilometraza od 90-110kkm (radi se o provereno pravoj kilometrazi) - posle prvog tezeg paljenja, posle su palili "kao mina". Medjutim, svima su creva oko turbine bila masna - mislim da je nerealno ocekivati da budu suva, ipak ima isparenja. Na Stilu je bilo tako od kad sam ga kupio pa je bez problema kod mene presao 50kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je jedan Bravo, 2007. 126kkm (servisna), 6 brzina, 1.9JTD/120KS prodat za 8300E. Za ove koje sam ja gledao rekli su mi da je poslednja cena 8800, iskreno, meni je to bilo mnogo za auto na kome treba da se radi veliki servis + zamena svih diskova i plocica (to je ono sto sam ja video, a sta bi se jos naslo, ko zna). Automobili su dosli prilicno zapusteni, puni prasine, mrlja na sedistima, motori su prilicno prljavi iako postoji suspleh (ovakve ih kupe lokalni sitni preprodavci, malo operu i uvale nama :)). Ono sto me jos razocaralo je kvalitet "koze" na volanu i menjacu - na jednom od 3 Brava se koza iskidala i potpuno odvojila od gumene podloge. Takodje, na rucicama menjaca ista ta koza se naborala. Sam volan jako cudno lezi u ruci i zajedno sa dugmacima komandi za radio bas i ne ostavlja utisak kvaliteta - za razliku od instrument table, koja je stvarno odlicna. Jos jedna zanimljiva stvar - radi ustede izbacili su amortizere koji podizu i drze haubu. Sve u svemu, puno mi se vise svidja spolja nego iznutra (a, pomalo sam se i ohladio od kupovine Brava).

Share this post


Link to post
Share on other sites

...radi ustede izbacili su amortizere koji podizu i drze haubu.

Ovo je takvo sitničaranje od strane Fiata, da je to katastrofa...Ispade da su u Stila uložili milijarde eura više jer eto...ima takve podizače haube, pa sada za novi Bravo to kao nisu mogli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To da je pametna stvar ne bi ga izbacili... ti amorti se često kvare, a ljudi su stoka i neće da ih menjaju tako da eto... em jeftinije, em dugotrajnije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ucarili su cirka 50-60e na amortizerima haube, stvarno neverovatno kod novog brava i crome !!!!!!!!! na stilu bre gospodski malo podignes haubu ostalo odrade amortizeri , kod crome i novog brava moras da malo bildujes da bi podigao haubu kao kod yuga stvarno sramota jeste sitnica al nervira ! Novi Bravo stvarno extra izgleda narocito mi se svidjaju oni sa crvenim delovima sedista i crvenim koncem prosivena koza na volanu i menjacu ! sa srecom i da ti dugo traje !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam kupovao auto bila je dilema Bravo 1.9 2008. ili Libra 1.9 2002. Cena je bila slična (+/- 850 e), prevagnulo je u korist Libre zbog neodoljivih okruglih farova i tzv. retro look-a a naročito zbog očuvanosti i posebno osećaja otmenosti i prefinjenosti koju na žalost kod Fiat-a ne mogu da prepoznam.

Bez obzira na sve izneto, Bravo je ipak odlična kupovina ako je to ono što želite od auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo Sporting

fiat%20bravo%2011%20sporting.jpg

Fiat je na brazilskom tržištu predstavio i Sporting verziju modela Bravo. Ovde se radi pre svega o vizuelnim promenama i bogatijoj opremi, kako bi se privukli mlađi kupci. Za to bi trebalo da se brinu 17-inčni alu točkovi, dekorativni elementi na prednjim vratima i prtljažniku, crveni okvir prednje maske, sedišta i kožni volan prošiveni crvenim koncem i stakleni panoramski krov.

fiat%20bravo%201111%20sporting.jpg

fiat%20bravo%201.jpg

Za pogon se brine 1.8 16v benzinac sa 132KS i 185 Nm obrtnog momenta (u paru sa manuelnim ili automatskim menjačem), a na raspolaganju su četiri boje: Indianapolis žuta, Banchisa bela, Vulcano crna i Modena crvena.

fiat%20bravo%20111%20sporting.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo Extreme

fiat%20bravo%202.jpg

Kako bi privukao pažnju posetilaca, Fiat je na Salonu automobila u So Paulu izložio i atraktivni Bravo Extreme, za koji je zaslužan tamošnji Fiat Design Center LATAM. Ovo je samo dizajnerska vežba, a ističe se pre svega agresivnijim izgledom i pojačanim 1.4 16v T-Jet motorom.

fiat%20bravo%2021.jpg

Ukratko, Bravo Extreme karakterišu mat eksterijer, LED svetla, aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), veliki saćasti prednji gril sa natpisom FIAT, sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 5 mm od standardnog modela), novi alu točkovi, doterana unutrašnjost sa četiri individualna sedišta (sa kožom i alkantarom), kao i 1.4 16v T-Jet motor sa 253KS i 325 Nm obrtnog momenta.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo mi je fabricki dizajnerski zavrsen auto i tu nema mnogo mesta za manevrisanje. Neke lepe 17'' (ili vece) i to je to, ni Sport verzija se po eksterijeru ne izdvaja od nekog Emotion-a ili cak i nizeg Dynamic-a.

Zato sam se i iznenadio kada sam video ovu verziju. Zadnji kraj mi se bas svidja, sa ovim difuzorom, duplim izduvom i krovnim spojlerom. Mada su mi ove mrezice visak pored difuzora, malo deluje prenatrpano.

Ali zato mi je prednji branik za nasu temu "Gedora styling" :thumbdown: . Jedino mi je interesantan ovaj veliki retro natpis na grilu, ali ga ne bih zeleo da je auto moj.

Felne mi deluju kao neka kopija Citroenovih DS varijanti (mada se ne vide lepo iz ovog ugla). Sve u svemu, interesantan pokusaj.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.6 MJT na 100 000 km

Samo za ove što su kupili ovaj krš od auta. :harhar: :harhar: :harhar:

Celu litru ulja za 100 000 km pa to ovi ostali automobili potroše za prvo jutarnje verglanje. Koliko sa može pročitati mali Multijet se nije obrukao.

image.jpgimage.jpg

image.jpgimage.jpg

Dooooobar i lep auto.

Ime, doklen si stigao sa skupljanjem para.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) , ja sam ti asocijacija na Novi Bravo ;) ? Ma "samo" da prelomim da se odvojim od mog ljubimca...

Ali kud ga ludi 'talijan nije pravio i u 3v varijanti? Secas li se koja je revolucija bio 3v Stilo kada se pojavio, prvi put ga videh na moru 2003. i rekao sam odmah da cu ga imati. Da ne bude za sada kiselo grozdje - ali fali mi malo ta sportska crta u eksterijeru, recimo kao nova Astra kupe, ovako nesto:

3445090424ed2ab461c5b9504636826_orig.jpg

Sport verzija Brava to malo nadoknadjuje, sve ostalo je extra. I da vidimo u eksploataciji ovaj novi Multijet 2.0 od 165KS? Mada i ovaj 1.6 Multijet "malisa" ima sasvim lepe karakteristike, za nase uslove puna kapa... Lepo se pokazao na ovim testovima na 100 000km, kao i svojevremeno veci 1.9 Multijet.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da ti kažem da je bruka kako ta Astra izgleda. I izgleda kao dva broja veći auto -subjektivno. Koliko vidim jedino Opel, Volvo i Merc A klase da mogu da kažem da dizajnom me oduševljavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa tobom za Astru kupe :unworthy: (auto 100% po mom ukusu iako u principu ne volim Nemce). Ali moram spisku da dodam i Citroen DS5 i novu Kiu ProCee'd :thumbsup: koji su me odusevili svojim celokupnim dizajnom.

Nego posto po tvom avataru vidim da radis te Black&Decker prepravke ;) a ljubitelj sam 'talijana, de mi sklepaj jedan Bravo kupe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cabrio prepravke. Skoro sam kupio novi kamen pa ako si zainteresovan svrati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, s obzirom da ga voze novinari, bez čuvanja i štednje svi ti rezultati mogu da budu i još bolji. I švabski Bild ga extra ocenio, ali po prodaji nešto je debelo zakazalo. Po mom ličnom mišljenju zapostavljen ali extra lep i dobar auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode,

Posle par godina vožnje Stila 3v, 2002, rešio sam da ga zamenim za nešto mlađe, pa sam ozbiljno razmišljao o Bravo 1,6 mjt (120hp)

Može li neko ko ga je vozio i ima iskustva da mi kaže nešto iz prve ruke, kakva mu je realna potrošnja, kakve probleme ima,

na šta da obratim pažnju prilikom kupovine i tako to, znate već.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...