Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Slažem se, merimo negde u aprilu, kada se oporavim.

Inače, nažalost, danas se većina loži na krosovere i suv, pa tako imamo te rugobe maltene za svačiji džep. 

Nažalost, VW je ugasio Shiroko i Bubu, kao ne isplati se da ih prave. Mislim da će i Golf 8 biti samo sa 4 vrata :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se lepo namestio u bravu. Jedino biiip je desna noga koja ne moze pravo da stoji, osim toga sve je odlicno. Sediste bih verovatno mogao da pomerim za 2 zuba da iza mene moze sesti odrasla osoba. Naslon za ruku mi je taman, ne znam sto kukaju ljudi... Leva ruka tacno na vratima stoji i mogu volan da drzim.. Napred ima mesta koliko hoces, pozadi nije sjajno, ali ako vozac odradi malu korekciju sedista ili ako ne lezi kao ja moze sesti odrasla osoba. Malo je tesno mozda pozadi al sta je tu je.

Sto se tice spoljasnjeg izgleda porediti skode i golfove starijeg leona sa dizajnom brava je smesno. Ovaj auto je izvan svog vremena. Nije zato sto ga posedujem al odskace od sve te konfekcije. Isto npr mislim za ovog novijeg leona kao sto Igor ima, posebno u fr opremi.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je FR, nema sta, odskace od okruzenja. Jedva cekam da vidim novi Leon MK4, najavljen je takodje za 2019. Folcika VIII je ocekivano "deja vu", a sto Mare rece i ja mislim da vise ni on ne ide u 3v verziji. 

Apropo ergonomije, rekoh vec da sam sa uzivanjem odvozao Sporta prosle godine do mora i nazad, da nisam osetio put. Kad sam se namestio (i ne mrdam :)), meni krakatom su sedista korektna, lepo drze po krivinama, sve je pod rukom i gde treba da bude. Ima par sitnica koje bih drugacije resio, kapiram da nekome ne lezi, naravno da ima boljih - ali bas porediti ergonomiju sa Ibizom, Polom, Fabiom i slicnim auticima iz klase ispod... Tast mi posle Golfa ima napucanog Pola, vozio X puta, a da vidite tek kakva je klupica poslednja Fabia. Smesno mi je cak da su u istoj recenici, a kada pricamo o segmentu vise, ovu moju kantu bih vec rado utopio za novi FR :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutinac je, ako se ne varam, menjao obicna sedista za Sport.

Za dusu si ga ujeo :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam oba sedsita "u rukama"...video sam ih i od dole i opipao :D

 

Seo na jedna, ustao i seo na druga posle 3 sekunde. Razlika je dupe i glava. Jednostavno sport su cvrsca, utegnutija, potpora je taman gde i kako treba. Nemam jednu zamerku i ne znam kakvu IKO moze zamerku da im nadje. Nije sto ih sada imam, i nije sto su iz brava ali jedna od boljih sedista na kojima sam smestao dupe...
nisam fanatik - kazem jos jednom emotion sedista realno i nisu nesto...ali sport, druga prica
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23. 01. 2019. at 3:22 PM, Ivan said:

Kupei su se vremenom sve manje prodavali, sto polako dovodi do ovoga sto i sam pominjes - da ih polako proizvodjaci u sve vecoj meri gase. Ali ovde pricamo o periodu od pre 10-12 godina, gde nije bas da tada nisu imali udela. Drugo, cisto sumnjam da je menadzment Fiata toliko daleko gledao u buducnost neizbacivanjem kupea, cak sam ubedjen da je to bio splet okolnosti. A modeli u ponudi bar tada nisu bili samo puke cifre prodaje - siroka paleta (hatch, sedan, karavan, kabrio,...) dovodi do atraktivnosti i raznovrsnosti nekog modela, slicno kao i siroka ponuda motora. Svakako bi malo kupaca bilo za neki motor od 200+KS, ali eto Fiat je u Bravu imao max od samo 165 KS, za razliku od nekih drugih. Na neki nacin to pokazuje moc i raznovrsnost nekog brenda, svakako je to danas prilicno drugacije gde se sve vise gleda zarada po modelu u segmentu, a kupci poprilicno nebitne stvari.

Ja niti pokusavam, niti sam bilo gde opovrgao tvoje misljenje koje postujem, kao i misljenje svakoga ovde ;) . Niti mislim da svaki auto moze svakome da lezi, hvala Bogu vozio sam i maltene sve sto pominjes, da mi pase kupio bih tako nesto.

Moje pitanje bez ikakve ironije je da izmerimo i uporedimo prostor u kabini u istoj klasi, posto nas je prilicno diskutovalo i misljenja su od-do, cak do toga da su neki poredili sa GP. Nista vise ;) .

 

 

Što se tiče široke ponude motora. Mislim da će ih biti sve manje i manje kod svih proizvođača sa dolaskom WLTP mjerenja i RDE potvrde. Homologacija je odvojena za svaku veličinu felgi, itd. Nema više samo laboratorijskih testiranja. Tako da je izvjesno očekivati nešto manju paletu motora nego do sada. Primjer neki novi VAG modeli. Jedan dizel u ponudi i to je to, 1.6 sa 115 KS dok benzinaca ima 3 il 4.

 

Što se tiče 3 vrata. Daleko je to od Coupea koliko god se neki trudili, a oni koji su se trudili su imali još manju prodaju. :lol:

Ja i nisam primjetio da su ti modeli bili prvi izbor. Čisto primjer Golf V. Većina takvih što sam ih ja vidio su bili ili 1.9 TDI ili GTI, a ovi između nisam nikada nijedan vidio. Naravno kod 1.9 TDi je verzija sa 3 vrata znala biti i 1500 eura jeftinija kod kupnje novog pa je potez tih kupaca jasan.

23 hours ago, Ivan said:

Dobar je FR, nema sta, odskace od okruzenja. Jedva cekam da vidim novi Leon MK4, najavljen je takodje za 2019. Folcika VIII je ocekivano "deja vu", a sto Mare rece i ja mislim da vise ni on ne ide u 3v verziji. 

Apropo ergonomije, rekoh vec da sam sa uzivanjem odvozao Sporta prosle godine do mora i nazad, da nisam osetio put. Kad sam se namestio (i ne mrdam :)), meni krakatom su sedista korektna, lepo drze po krivinama, sve je pod rukom i gde treba da bude. Ima par sitnica koje bih drugacije resio, kapiram da nekome ne lezi, naravno da ima boljih - ali bas porediti ergonomiju sa Ibizom, Polom, Fabiom i slicnim auticima iz klase ispod... Tast mi posle Golfa ima napucanog Pola, vozio X puta, a da vidite tek kakva je klupica poslednja Fabia. Smesno mi je cak da su u istoj recenici, a kada pricamo o segmentu vise, ovu moju kantu bih vec rado utopio za novi FR :lol: .

Ma kakav Leon, novi Megane GT je odličan ali i skup.

 

Što se tiče VAG-a. Neki će se uvrijediti ali mislim da oni male automobile, a tu je i B segment, ne znaju ili nisu znali napraviti. Sada kada je B segment širok i skoro dug kao C to bi se moglo promijeniti. Ja nisam doživio manje udobna auta od VAG predstavnika B segmenta, užas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Leon FR vec moze za 20ak hiljada mozda i manje da se nadje. mislim da je neko skoro pisao na forumu da ga je platio 18k.. Ne verujem da je Megan GT blizu te cene.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, N.N. said:

.... 

Što se tiče VAG-a. Neki će se uvrijediti ali mislim da oni male automobile, a tu je i B segment, ne znaju ili nisu znali napraviti. Sada kada je B segment širok i skoro dug kao C to bi se moglo promijeniti. Ja nisam doživio manje udobna auta od VAG predstavnika B segmenta, užas.

B segment ne znaju da naprave? Jel to misliš na Polo na primer? Za Punta je AVION, kao i za Renault Clio na primer. 

Znam da se kod vas Citroen i ostali francuski otpad tradicionalno dobro kotiraju, ali reći da su udobni zaista je smešno. 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, marko.jovanovic said:

B segment ne znaju da naprave? Jel to misliš na Polo na primer? Za Punta je AVION, kao i za Renault Clio na primer. 

Čovek je rekao da ''ne znaju, ili nisu znali napraviti''. Konstatuje da sada, kad se B približava veličinom nekadašnjem C segmentu (koji VW-u još kako jeste jaka strana), i VW Polo ima bolje rezultate. To je tako, isto kao što je u A segmentu VW još lošiji. Uvek se znalo da A i B nisu najjači adut VW-u, što ih verovatno i ne boli mnogo jer se na najmanjim autima najmanje i zarađuje.  Stvar se danas promenila ne samo zbog toga što je VW napravio Polo boljim autom nego pre, nego se i tržište promenilo.

 

Statistike prodaje potvrđuju to. Prodaja koju je imao Grande, VW Polo nikada nije uhvatio, kao ni prodaju koju je imao i ima Renault Clio. Na vrhu tog B segmenta su bili Renault Clio, Grande Punto, Corsa, Fiesta, Peugeot 206/207...pa tek onda dođe Polo. To je onaj deo ''ne znaju napraviti''. Kad pogledaš danas, vidiš da se situacija promenila, tj. na vrhu je opet Clio, ali je sada Polo nešto ispred Fieste i Corse, a Grande je nestao. To ti je deo ''nisu znali napraviti'', ali sada im bolje ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, neshaoct said:

Statistike prodaje potvrđuju to. Prodaja koju je imao Grande, VW Polo nikada nije uhvatio, kao ni prodaju koju je imao i ima Renault Clio. Na vrhu tog B segmenta su bili Renault Clio, Grande Punto, Corsa, Fiesta, Peugeot 206/207...pa tek onda dođe Polo. To je onaj deo ''ne znaju napraviti''. Kad pogledaš danas, vidiš da se situacija promenila, tj. na vrhu je opet Clio, ali je sada Polo nešto ispred Fieste i Corse, a Grande je nestao. To ti je deo ''nisu znali napraviti'', ali sada im bolje ide.

 

Polo je napredovao sa prodajom zbog više razloga. Jedan je i napuštanje segmenta od strane Talijana. Drugi je sve veće orijentiranje flotnoj prodaji gdje je VAG tradicionalno jak.

Još se ne vidi utjecaj novog Pola na prodaju.

 

Ali da su izrazito neudobno to stoji. Uostalom B segment je jedini segment gdje VAG ne reklamira da je nova generacija olakšana, dapače novi Polo je otprilike 100kg teži od staroga.

Dosta su radili na krutosti karoserije. To pomaže za udobnost.

 

A VAG i flotna prodaja... I A4 je tu najjači, a kada dođe privatna osoba nitko ga neće. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, N.N. said:

A VAG i flotna prodaja... I A4 je tu najjači, a kada dođe privatna osoba nitko ga neće. :lol:

Pa dobro, nemačke firme jake, najveća su evropska ekonomija i normalno je da se kod popunjavanja svojih voznih parkova nemačke firme prvo odluče za nemačke automobile.

 

E sad, da neki model u tom segmentu može samo od flotne prodaje da živi...nešto ne znam. Naročito ne znam da li je baš prodaja Audija A4 toliko okrenuta (zavisna) ka firmama...pre će biti da je izbor tim firmama veliki, tj. C klasa, Serija 3, Audi A4...teško da baš A4 pokupi tu sve, pa da faktički može da živi od toga jer ga eto fizička lica slabo kupuju. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam jesam li stavio. Prodaja po motorima i po karoserijskim izvedbama. U pravilu više benzinaca i više limuzina je znak da prodaja ide ka privatnim kupcima. 

 

E tko je tu od C klase, Serije 3 i A4 najjači, a tko najslabiji. Odgovor je jednostavan. Bar tako mislim.

 

Inače A4 odavno nije imalo lošiju godinmu u Europi. Oko 110 000 komada, nešto preko 50 000 u Njemačkoj. Ubio ih WLTP i u zadnja 4 mjeseca se radi toga prodaja jako smanjila. 

Iako je ovaj A4 općenito podbacio u usporedbi sa očekivanjima iz VAG-a. Posljedično su odlučili uložiti 500 milijuna eura u facelift. Između ostalog ide skroz novi interijer po uzoru na A6-A8 i na novi Q3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje znanje o autima nije veliko i nije za kafanu , ali imam neko mišljenje o autima koje nadam se mogu slobodno izneti.

Pominjete i pretvrdog vw, fiata koji takođe kaska za citroenom i mojim favoritom fordom u udobnosti u svakom segmentu.

Ko je vozio zna .

Fokus naspram golfa...ili bilo kojeg fiata je lađa. A o mondeu ni ne nema šta, fiat takvo vozilo nema, lađa.

Sedišta, dostupnost komandi, opšta ergonomija za klasu veća a cena slična.

Izvinite za off, ali ford je auto sve ostalo su loše kopije u low segmentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li Bravo neki sitan prolaz izmedju motora i kabine? Hocu neke zice da provucem.. 

@Ivan kako se u E-learnu nalazi senzor za automatsko paljenje svetala? Ne mogu da ga nadjem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Stilu je gumiran prolaz u motorni prostor kod A stuba, pretpostavljam da je i na Bravu isto?

 

20140405-153051.thumb.jpg.fb7dab2bf88a41a2d115e727837f0c6f.jpg

 

Senzor za svetlo/kisu je ujedno kod retrovizora.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

e da, na to sam mislio, ali mislim da ga nisam video kada sam pre skidao stub.. 

znam ja gde se nalazi :D nego me zanima sema, hocu da napravim "leaving home" i to da se aktivira samo nocu :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/03/2019 at 3:59 PM, Danilo1 said:

@Ivan kako se u E-learnu nalazi senzor za automatsko paljenje svetala? Ne mogu da ga nadjem..

K125 (rain and dusk sensor). I kad otopli da doneses 'ladno pivo kod Intera.

 

Untitled1.thumb.jpg.a126b11260c73e4cead7c5aba62b5ba4.jpg Untitled2.thumb.jpg.a526c3cc580e7c259bee3386dbb2c1a0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...