Bošim 0 Posted June 12, 2009 Mozda nije "cistokrvni" Italijan, ali svakako vodi poreklo iz "Fiat-a". Kupili smo ga 1982 i do danas ( a i ubuduce) jedini vlasnici (tj. ja). Sa fabrickim motorom presao je nesto vise od 350 000km, + sa ovim motorom oko 80 000km. Ovo je motor iz "Lancie" A 112 Abarth 70hp"Manje price, evo fotki: Sad malo "s guza": Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 12, 2009 Svaka cast na auticu, ali mu ove KM felne nikako ne stoje.Mora neki old skul, ili nesto uvuceno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 12, 2009 70 kasacha u fikusu, pa to mora da grize!svaka chast za trud, rad i ochuvanje, mada kao i vili imam primedbu na felne, sreca pa je to jedina zamerka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted June 12, 2009 Autić je predobar... kao da je sad sišao s trake Svaka čast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bošim 0 Posted June 13, 2009 He, momci, te felne su vec stvar ukusa. Ovaj auto je potpuno preradjen osim spoljnjeg izgleda, meni su se jedino ove dopale jer nisu previse otvorene niti napadne u odnosu na ostale felne koje su bile u ponudi. O polovnim nisam zeleo ni da razmisljam, a izbor 13" je uzasno los! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 13, 2009 Felne nisu uopste lose. Cak sam ih ja uzimao u razmatranje za sebe. Nego, jednostavno ne stoje na autu dizajniranom pre 40-50 godina.Nemoj pogresno da me shvatis, postujem razlicitost ukusa, ali postoje jednostavno neke stvari koje idu ili ne idu.Naravno, ako se tebi ovako svidja, ok, tvoj auto - tvoja stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted June 13, 2009 znam ovog fikusa, jedan od bolje sredjenih do detalja....to je ta sabacka skola pozdrav od ognjena i nemanje iz beograda Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted June 13, 2009 Najbolji Fica Dandin ce biti lepsi, al' nece imati taj motor.Puno pozdrava za Ivana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 13, 2009 svaka cast, jako volim da vidim da je neko ovoliko posvecen necemu sto voli, a za felne se moram sloziti sa ostalima, neke ozbilnje felne felne tipa smoorki ili tako nesto bi bile bolesno dobre Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted June 13, 2009 Izuzetan autić,svaka čast. :clap: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bošim 0 Posted June 13, 2009 Ok, uhvatili ste se za te felne, i uvek se pozivate na frazu "o uksima ne treba raspravljati", ali ovde se ne radi o "retro" fazonu, niti o oldtimeru, vec o auticu koji ima odredjen oblik, pa sam se potrudio da tom obliku prilagodim i izgled felni. Dakle, birao sam ono sto mu prilici na njegovu liniju ne posmatrajuci ga kao star automobil sa povelikim luftovima... Na posletku, fica ima modernu opremu (osim klime za sada) pa ne vidim razlog da se drzim detalja iz vremena kada je proizvodjen. Za one koji su negativno prokomentarisali: pokusajte da ga pogledate kao da do sada nikad niste videli ficu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted June 13, 2009 upravo tako. Napravljen je auto koji ima izgled fićka, a jede malu decu u svakom aspektu.Ovo nije čista restauracija gde je potrebno imati sve originalne delove i ništa drugo. Isto tako je narod mogao reći i da se radio ne uklapa, da je suviše moderan...Svaka čast za figuara, stvarno je extra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 13, 2009 ...baš tako, a i priča o felnama je iscrpljena, tako da nema se više šta o njima reći.Fića je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miloš 0 Posted June 14, 2009 Fica je zakon, al opet ATS classic beli bi mu legao samo tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 14, 2009 Pazi, ja nisam rekao "Skini te felne i stavi druge", vec sam samo iznosio svoje zapazanje i misljenje. Kada bi se svi slagali, svet bi bio jedno dosadno mesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted June 15, 2009 Odlican auto. Nego vidim da su Sabacke table, jesi li iz Sapca ili iz okoline? Cudno mi da nikad nisam video auto u gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 15, 2009 EVO KOMENTARA WIKIPEDIE NA DEO VOZILA KOJI KORISTI VAŠ FIĆA – M O T O RNajzanimljivija verzija je bila А112 Abarth, uvedena 1971. Bila je projektovana u Fiat grupi, iz prve sa motorom od 982ccm , sa dvostrukim izduvom, dvostrukim karburatorom, drukčijom bregastom osovinom. U 1975. zapremina je povećana na 1049 ccm, dok je snaga povećana u dve verzije: prvoj na 58 ks. i drugoj od 70 ks. ( 6600 o/min) pri ukupnoj težini vozila od samo 700 kg. Ovaj model je inače koristio petostepeni menjač. Ovim vozilom, Abarth je u serisku proizvodnju uveo jednu od najnervoznijih mašina toga vremena 10 kg /1 ks , obožavan od mladih entuzijasta željnih sportskih performansi i vrhunskog kvaliteta. Auto je učestvovao na mnogim reli takmičenjima širom Evrope, a poznato je da je ovaj tip mašine osvojio i nekoliko trofeja. Počevši od 1985 Autobianchi A112 postaje vlasništvo Lanče, sa kompletno zadržanim dizajnom, ali umesto firme Autobianchi A112, dobio je naziv Lancia A112. Prodavao se i u Švedskoj, shodno tadašnjim tesnim vezama SAAB-a i Lanče kao model Lancia SAAB 600! Produkcija prestala 1986! Moj komentar: OVAJ AUTOMOBIL SE PROIZVODIO U NEPROMENJENOM DIZAJNU 15 GODINA!u zdravlje da se navozate i dobro očuvate! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bošim 0 Posted June 15, 2009 Odlican auto. Nego vidim da su Sabacke table, jesi li iz Sapca ili iz okoline? Cudno mi da nikad nisam video auto u gradu. Da, iz Sapca sam, a ficu vozim svaki dan (pod uslovom da ne pada nesto "od gore") Servis pumpi u J. Veselinovica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flavio 0 Posted June 15, 2009 Pozdrav @Boshim !Od mene samo pohvale na racun Fikusa,stvarno je bombonica al ljuta !!Vidjao sam i pre slike po netu nego nisam bio u situaciji da komentarisem.Daklem,Xtra !!!A sad pitanja:-kako si resio 70ks na tockove? Verujem da si shkartirao prirubnice i hard gume ...-jel menjac/diff ostao default ili ??-vidim termo prekidac na gornjem kazancetu hladnjaka.Cemu sluzi,posto vidim da je ostala stara pumpa sa ventilatorom na kais ?-da li je radjeno nesto po pitanju grejanja kabine?Mislim na klimatizaciju,da tako kazem,ne na grejanje kabine od pozarnog zida (sto je bila jedna od boljki Fice) mada me i to zanima cime je reseno?-kakav je izduv,posto se nista ne vidi od zastite?-sta je uradjeno oko kocnica i prednjeg trapa,u grubim crtama?-jos jednom,do 00 Hvala unapred i sorry za smor ...p.s.@Damjanovic,SAAB 600 = Lancia Delta I . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 16, 2009 Prihvatam primedbu- moja greška, pogrešan prevod. Lancia A112 prodavala se u Švedskoj uporedo sa modelom SAAB 600 (što je u suštini LANCIA delta). termin "alongside" sam progutao... i time i rečenica izgubila smisao.Grazie Flavio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bošim 0 Posted June 16, 2009 @ Flavio, a sad odgovori:-izbacio sam davno prirubnice i ugradio homokineticke zglobove-Menjac je sa najbrzim prenosom (od Z850) za sada, posto sam nabavio menjac od Reno 5 MK1 sa 5 brzina -Termo prekidac sluzi za ukljuc. el. magnetne spojnice kada se motor zagreje (drugi se muce da ga ohlade, ja se mucim da zagrejem ) To je onaj crni deo u srcu ventilatora, inace je od Mercedesa 124.-Grejanje je vodeno sa radijatorom napred (od neke Mazde), ventilator od Passata, ostalo je rucni rad. Ficin sistem je zatvoren tako da vise ne ubacuje "mirise" i prasinu u kabinu. Takodje, auto je viseslojno izolovan od buke.-Izduv: grana je original Abarth od ovog motora, lonac sa 5 komora podeljen po duzini. Prva polovina uradjena nalik na izduv motorcikala (dve duple busene cevi - tanja u debljoj kroz 4 komore), a druga polovina po uzoru na Remus, samo sa tanjom cevi.-Kocnice su ostale za sada std, s tim sto su obloge (Delphi) sa poboljsanim trenjem pri vecim temperaturama. Diskovi nisu problem za ugradnju, ali to tek kad smislim servo pojacivac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 16, 2009 Samo rispekt, pratim tvoju temu i nadam se da ćeš dovesti mašineriju na neko fotkanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flavio 0 Posted June 16, 2009 Hvala na odgovorima !Jos jednom,svaka cast za ceo projekat :clap: !Ako nekad zalutam u Sabac,eto me u Bosch servisu,da detaljno zagledam makinu !!Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bošim 0 Posted June 17, 2009 Evo od jutros male novine na ficku:Nadam se da cu popodne montirati i napred bele migavce. To su stakla lampi koje sam porucio iz Argentine, samo sam ih "malo" prefarbao jer su bila bela... Quote Share this post Link to post Share on other sites