Jump to content
FAS Goran
Bošim

Abarth Z850>Lancia A112

Recommended Posts

Mozda nije "cistokrvni" Italijan, ali svakako vodi poreklo iz "Fiat-a". Kupili smo ga 1982 i do danas ( a i ubuduce) jedini vlasnici (tj. ja). Sa fabrickim motorom presao je nesto vise od 350 000km, + sa ovim motorom oko 80 000km. Ovo je motor iz "Lancie" A 112 Abarth 70hp"

Manje price, evo fotki:

th_85861_F3_122_209lo.jpg th_08958_DSC_0010_122_423lo.JPG th_08924_DSC_0006_122_1148lo.JPG

Sad malo "s guza":


th_40331_15032009327_122_527lo.jpg  th_40333_bosim_01_122_225lo.jpg  th_40334_Instr_n_122_164lo.jpg  th_40341_a2_122_824lo.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na auticu, ali mu ove KM felne nikako ne stoje.

Mora neki old skul, ili nesto uvuceno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 kasacha u fikusu, pa to mora da grize!

svaka chast za trud, rad i ochuvanje, mada kao i vili imam primedbu na felne, sreca pa je to jedina zamerka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, momci, te felne su vec stvar ukusa. Ovaj auto je potpuno preradjen osim spoljnjeg izgleda, meni su se jedino ove dopale jer nisu previse otvorene niti napadne u odnosu na ostale felne koje su bile u ponudi. O polovnim nisam zeleo ni da razmisljam, a izbor 13" je uzasno los!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne nisu uopste lose. Cak sam ih ja uzimao u razmatranje za sebe. Nego, jednostavno ne stoje na autu dizajniranom pre 40-50 godina.

Nemoj pogresno da me shvatis, postujem razlicitost ukusa, ali postoje jednostavno neke stvari koje idu ili ne idu.

Naravno, ako se tebi ovako svidja, ok, tvoj auto - tvoja stvar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast, jako volim da vidim da je neko ovoliko posvecen necemu sto voli, a za felne se moram sloziti sa ostalima, neke ozbilnje felne felne tipa smoorki ili tako nesto bi bile bolesno dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetan autić,svaka čast. :clap: :clap: :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, uhvatili ste se za te felne, i uvek se pozivate na frazu "o uksima ne treba raspravljati", ali ovde se ne radi o "retro" fazonu, niti o oldtimeru, vec o auticu koji ima odredjen oblik, pa sam se potrudio da tom obliku prilagodim i izgled felni. Dakle, birao sam ono sto mu prilici na njegovu liniju ne posmatrajuci ga kao star automobil sa povelikim luftovima... Na posletku, fica ima modernu opremu (osim klime za sada) pa ne vidim razlog da se drzim detalja iz vremena kada je proizvodjen. Za one koji su negativno prokomentarisali: pokusajte da ga pogledate kao da do sada nikad niste videli ficu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako. Napravljen je auto koji ima izgled fićka, a jede malu decu u svakom aspektu.

Ovo nije čista restauracija gde je potrebno imati sve originalne delove i ništa drugo. Isto tako je narod mogao reći i da se radio ne uklapa, da je suviše moderan...

Svaka čast za figuara, stvarno je extra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...baš tako, a i priča o felnama je iscrpljena, tako da nema se više šta o njima reći.

Fića je... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, ja nisam rekao "Skini te felne i stavi druge", vec sam samo iznosio svoje zapazanje i misljenje. Kada bi se svi slagali, svet bi bio jedno dosadno mesto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican auto. Nego vidim da su Sabacke table, jesi li iz Sapca ili iz okoline? Cudno mi da nikad nisam video auto u gradu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO KOMENTARA WIKIPEDIE NA DEO VOZILA KOJI KORISTI VAŠ FIĆA – M O T O R

Najzanimljivija verzija je bila А112 Abarth, uvedena 1971. Bila je projektovana u Fiat grupi, iz prve sa motorom od 982ccm , sa dvostrukim izduvom, dvostrukim karburatorom, drukčijom bregastom osovinom. U 1975. zapremina je povećana na 1049 ccm, dok je snaga povećana u dve verzije: prvoj na 58 ks. i drugoj od 70 ks. ( 6600 o/min) pri ukupnoj težini vozila od samo 700 kg. Ovaj model je inače koristio petostepeni menjač. Ovim vozilom, Abarth je u serisku proizvodnju uveo jednu od najnervoznijih mašina toga vremena 10 kg /1 ks , obožavan od mladih entuzijasta željnih sportskih performansi i vrhunskog kvaliteta. Auto je učestvovao na mnogim reli takmičenjima širom Evrope, a poznato je da je ovaj tip mašine osvojio i nekoliko trofeja.

Počevši od 1985 Autobianchi A112 postaje vlasništvo Lanče, sa kompletno zadržanim dizajnom, ali umesto firme Autobianchi A112, dobio je naziv Lancia A112. Prodavao se i u Švedskoj, shodno tadašnjim tesnim vezama SAAB-a i Lanče kao model Lancia SAAB 600! Produkcija prestala 1986!

Moj komentar: OVAJ AUTOMOBIL SE PROIZVODIO U NEPROMENJENOM DIZAJNU 15 GODINA!

u zdravlje da se navozate i dobro očuvate!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odlican auto. Nego vidim da su Sabacke table, jesi li iz Sapca ili iz okoline? Cudno mi da nikad nisam video auto u gradu. :)

Da, iz Sapca sam, a ficu vozim svaki dan (pod uslovom da ne pada nesto "od gore") Servis pumpi u J. Veselinovica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav @Boshim !

Od mene samo pohvale na racun Fikusa,stvarno je bombonica al ljuta :thumbsup: !!

Vidjao sam i pre slike po netu nego nisam bio u situaciji da komentarisem.

Daklem,Xtra :thumbup::welcome: !!!

A sad pitanja:

-kako si resio 70ks na tockove? Verujem da si shkartirao prirubnice i hard gume ...

-jel menjac/diff ostao default ili ??

-vidim termo prekidac na gornjem kazancetu hladnjaka.Cemu sluzi,posto vidim da je ostala stara pumpa sa ventilatorom na kais ?

-da li je radjeno nesto po pitanju grejanja kabine?Mislim na klimatizaciju,da tako kazem,ne na grejanje kabine od pozarnog zida (sto je bila jedna od boljki Fice) mada me i to zanima cime je reseno?

-kakav je izduv,posto se nista ne vidi od zastite?

-sta je uradjeno oko kocnica i prednjeg trapa,u grubim crtama?

-jos jednom,do 00 :unworthy:

Hvala unapred :thumbup: i sorry za smor :whistle: ...

p.s.

@Damjanovic,SAAB 600 = Lancia Delta I ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prihvatam primedbu- moja greška, pogrešan prevod. Lancia A112 prodavala se u Švedskoj uporedo sa modelom SAAB 600 (što je u suštini LANCIA delta). termin "alongside" sam progutao... i time i rečenica izgubila smisao.

Grazie Flavio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Flavio, a sad odgovori:

-izbacio sam davno prirubnice i ugradio homokineticke zglobove

-Menjac je sa najbrzim prenosom (od Z850) za sada, posto sam nabavio menjac od Reno 5 MK1 sa 5 brzina

-Termo prekidac sluzi za ukljuc. el. magnetne spojnice kada se motor zagreje (drugi se muce da ga ohlade, ja se mucim da zagrejem ;) ) To je onaj crni deo u srcu ventilatora, inace je od Mercedesa 124.

-Grejanje je vodeno sa radijatorom napred (od neke Mazde), ventilator od Passata, ostalo je rucni rad. Ficin sistem je zatvoren tako da vise ne ubacuje "mirise" i prasinu u kabinu. Takodje, auto je viseslojno izolovan od buke.

-Izduv: grana je original Abarth od ovog motora, lonac sa 5 komora podeljen po duzini. Prva polovina uradjena nalik na izduv motorcikala (dve duple busene cevi - tanja u debljoj kroz 4 komore), a druga polovina po uzoru na Remus, samo sa tanjom cevi.

-Kocnice su ostale za sada std, s tim sto su obloge (Delphi) sa poboljsanim trenjem pri vecim temperaturama. Diskovi nisu problem za ugradnju, ali to tek kad smislim servo pojacivac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo rispekt, pratim tvoju temu i nadam se da ćeš dovesti mašineriju na neko fotkanje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima :thumbup: !

Jos jednom,svaka cast za ceo projekat :smoke::clap: :clap: :clap: !

Ako nekad zalutam u Sabac,eto me u Bosch servisu,da detaljno zagledam makinu :yes:lol: !!

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo od jutros male novine na ficku:

Nadam se da cu popodne montirati i napred bele migavce. To su stakla lampi koje sam porucio iz Argentine, samo sam ih "malo" prefarbao jer su bila bela...

th_26655_STA41857_122_539lo.JPG th_26657_STA41858_122_216lo.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...