gaggi 0 Posted June 10, 2009 Baš dobro izgledaju i sad se vidi razlika od onih za GP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 10, 2009 pa otvori se i kupi novog punta !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 22, 2009 Elem, epilog: Poznanik koji drži Fiat delove u PA kaže sledeće: Ratkapni za Punta Klasik neće biti sigurno još 2 nedelje jer ih fabrika čuva i ne daje u slobodnu prodaju jer ih još uvek naplaćuju kao dodatnu opremu. Takođe, čak i tada kad se pojave koštaće minimum 1500rsd po komadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 22, 2009 Iskreno, ja sam i ocekivao da im cena bude izmedju 1000 i 1500 dinara po komadu. Samo ako budu kvalitetne poput fabrickih fiatovih i cena je opravdana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2009 ...čak i tada kad se pojave koštaće minimum 1500rsd po komadu.Originalne su uvek bile oko 15 eura po komadu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted June 22, 2009 i sta ces na kraju da uradis? neces nista menjati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 22, 2009 Uzeću verovatno one standardne za 1000rsd, a u septembru kad budem išao u Minhen tražiću neke polovne, malo iskrivljene, kaže mi rođak da se mogu naći za 70-80eur svakakve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 27, 2009 Ove ratkapne,koje je Vili fotkao,se stavljaju na gume 13-ice ,italijani se odlicili za tu varijantu frlne i guma na puntu iz Kg-a zbog ustede ,tako da ce tesko ici na bravu.Ja se vozim u sluzbenoj zastavi 10,koja je kupljena pre dve godine dok su jos stizale iz Italije,gume naavno 14-ice,a auto je presao za 2 god 65 000 km,bez ikakvih problema,valjda ce takve biti i nase. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 27, 2009 Nije tacno.Ove ratkapne koje sam ja fotkao idu na 14-ticu i felna na fotki je 14".13" felne idu na ovu najjeftiniju verziju Punta iz Kg koji se prodaje bez ratkapni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 27, 2009 Imaju i 13' i 14'... Vrlo je zeznuto skinuti ih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 28, 2009 veoma je lako skinuti ih kad odvrnes 3 srafa sa tochka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 28, 2009 I kad znaš koja tri treba da odvrneš Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 28, 2009 Moj komšija ima 14-ice, proverio jutros Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted July 24, 2009 ovo sam video na vise puntica, ne znam da li ljudi znaju da su na sraf.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted July 24, 2009 Sta ti je moc navike mada... mozda su mislili, ako im otpadne tocak u toku voznje, da se ratkapna ne izgubi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 24, 2009 kod nas kao u radovanu 3 moracemo da nosimo brisace u dzepu,a da dodam ima ratkapni gde su srafovi u stvari laznjaci(lici mi da je i ovde tako,ali nisam 100% siguran) pa covek ko veli da se obezbedi a ko zna cenu original ratkapne vezace je i lancem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 24, 2009 Proverio sam ja Na Zuntu su ove koje se zvrću, a četvrti šraf takođe hvata, ali samo polovinu, tako da, da bi se skinula ratkapna moraju se skinuti tri šrafa, a četvrti popustiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 24, 2009 ove su grande ili nova brava pa ni sam ne obracam paznju kad skidam tocak koji je sistem na kom autu.ali neke ratkapne kostaju i preko 1400din/kom pa puta 4.vezivanje mozda i nije tako losa stvar u toj matematici Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted July 25, 2009 (edited) moj brat vozi z10 i kod njega je na sraf a to su one starije ratkapne isto je i kod ovih novih, na svim verzijama puntica od keca pa do ovog a cini mi se i grande su na sraf pa cak i kod mene na pandi, videcete negde na tockovima polomljenu ratkapnu ali srce je uvek tu drze ga srafovi....mislim da su u fiatu to namerno stavljali kod pezoa, vw i drugih nikad nisam video fabricku na sraf jer njima vise odgovara da spadaju ili se skidaju da bi se kupovale druge....ovo naslici je novi punto classic Edited July 25, 2009 by jevtic_ognjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted July 25, 2009 He ,nasi ljudi su stvarno carevi,vezuju vec shrafljene ratkapne,mada sto rece neko mozda je covek pomislio da su srafovi laznjaci,ali iz aviona se vidi da su metalni i pravi,sigurno je neki penzos,kome je moto u zivotu:sto je siurno-sigurno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted July 25, 2009 koliko ih naplaćuju nove gazde u Zastavi, ja bi ugradio alarm na te ratkpne, a nisam penzos i to nije samo njihov moto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted July 25, 2009 A sigurno je samo ono sto je vezano Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorralic 0 Posted July 25, 2009 Iz aviona se vidi da nisu pravi srafovi.Moj cale bi na svako to rebarce stavio po jednu vezicu .Mnogo su lepe,moracu da ih uzmem kada budem stavljao zimske gume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted July 29, 2009 (edited) Ove doticne ratkapne koje se vide na slici, NISU vezane sa sarafima. Igrom slucaja nedavno je u siri krug porodice dosao novi Punto,sa istim tockovima, i ti sarafi koje vidite su fake sarafi. Ispod su oni pravi. Ne vidim razlog da se vezuje vezicom jer i ta ispravna ratkapna poprilicno dobro drzi.... Edited July 29, 2009 by stef Quote Share this post Link to post Share on other sites