Jump to content
FAS Goran
obelix

Srpski Fiat Punto / Zastava 10

Recommended Posts

Fiat Srbija ne priznaje dihtung glave u garantnom roku na Puntu klasik... :whistle: ...Kazu priznajemo uzrok ali ne i posledicu.....uzrok je bila selna na termostatu koja je curela a dihtung glave posledica. Ono placaju selnu i antifriz , a vlasnik 28000din za zamenu dihtunga glave.... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, otpadne tocak usled greske(uzrok) pu,pu,pu... :whistle: Pokarabasa se pola auta (sa pretpostavkom da nema povredjenih)pu,pu,pu :thumbup:

Ljudi lepo plate tocak , glavcinu i ev. vesanje a ostalo pada na trosak srecniku ?! :question:

Ne mogu da verujem ! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katastrofalni kvalitet vozila koja se u Kragujevcu prave. Ne možete verovati koliko ga loše prave naši momci... Imam POTPUNO NOVOG Punta 1.2 8v u najskupljoj verziji a nije mi radila klima kada sam ga uzeo. Leva prednja guma je imala ogroman defekt. Tapacirung gepeka je debljine i izdržljivosti kao krpa, nema snage da na uzbrdici povuče u drugoj. Ne forsiram ga, normalno vozim ali preeeeeviše je slab, kao četvrtom brzinom pokušavam uzbrdo, "nebo" montirano ukrivo, vidi se na srednjem retrovizoru kako ukrivo stoji... Ne znam da li to sve treba tako ili sam jednostavno baš toliki maler... :( Klima je popravljena, guma je zamenjena ali za ostalo ne znam šta ću... Stvarno ne znam... Ovako je lep autić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov auto, platio si, u garanciji je...uostalom, što si uopšte potpisao prijem takvog primerka? :whistle:

Sve reklamiraj (kad si već uopšte uzeo takav primerak) i sve moraju da srede.

Inače, Punto 1.2 8v i ne može da ide Bog zna šta...slab je...još kad uključiš klimu...to je prosto to. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U fazi sam odobravanja auto kredita i najviše mi odgovara za Punta Dinamic jer je kredit sa kamatom 4,05%. Međutim obišavši Deltin "forum-postavite pitanje serviserima" ja sam u strahu. Veliki je broj ozbiljnih zamerki na kvalitet Punta, a što je najgore-MOTORA. Jedan korisnik je naveo da mu Puto troši oko 1litar ulja na 7000km a serviseri mu rekoše da je to normalno. Pa moj jugo 2006. ne troši ulje a prešao je 70000 km. Taj korisnik navodi da mu Zastava 10 ciji je takodje vlasnik ne troši ni kap ulja(pa nemojte mi reći da je to stanje nenormalno, ha ha) i razočaran je odgovorom servisa. Jedan navodi da mu Punto Klasik-nov, troši 12 litara po gradskoj vožnji, pa Lada Niva troši manje.... I td, i td i td. Tako da sam primoran da zbog subvencija kupim Punta ali sam i spreman da "vrištim" za svaki moj euro kojim platim to vozilo. Razmišljao sam o Sanderu ili Hyndaiu 10 ali je jaka kamata i ta priča je rizična a i za koliko kasnije prodati taj auto ako te sa kamatom izađe 12.000 eura.... Jednostavno Fiat je u mojim očima uvek bio cenjen i veliki brend, a sada sam počeo da sumnjam da Srbija dobija kvalitet niže i voleo bih da to samo ostane sumnja a ne realnost...Pozdravljam vas sve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motori nemaju veze sa Kragujevcom. Naravno da nema nikakvih posebnih motora za srpsko tržište, jer je ono toliko malo da je beznačajno.

Takođe, voleo bih da vidim da su ljudi baš to pisali, pa ako ti nije teško uradi neki printscreen i postavi slike. :thumbup:

Motori u fazi razrađivanja (prvih par hiljada kilometara) troše mnogo više ulja i benzina nego što će kasnije trošiti. Kolika je dozvoljena potrošnja ulja piše u vlasničkom uputstvu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44461

Naravno da zavisi i od načina vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru... Ne bih imao vremena za slike, a vas bih zamolio da posetite Deltin sajt i da udjete u temu PITAJTE SERVIS. Tu možete naći vema puno pošte koja potvrđuje dosta nejasnoća... Ja Fiat volim. Kao dete sam prvi put vozio "TRISTAĆA" i voleo bih da ga kupim. Ne zato što mislim da je najbolji nego zato što volim liniju Fiata i taj brend... Nadam se samo u korektnost garancije i servisera....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema Deltin sajt (niti bilo koji drugi) više informacija o problemima na Fiat/Lancia automobilima od ovog foruma na kojem smo. :thumbup:

Pogledaj:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=18

U ovom trenutku tu ima 29.728 odgovora u približno 2.500 tema (pitanja).

Ako bi npr. u proseku ''trošio'' 5 sekundi da pročitaš jedan odgovor, trebalo bi ti preko 40 sati neprekidnog čitanja da sve pročitaš što ovde piše. :thumbup:

Oko prevelike potrošnje ulja i benzina, osnovna informacija je koliko je taj novi Punto prešao. Ako se motor još uvek razrađuje, da...onda će trošiti više ulja i benzina.

Manje od 60KS nije išlo u Punta, ali više još kako jeste...sve do malo više od 130 KS, pa je i sasvim realno neočekivati ubedljive performanse od najslabijeg motora koji je ikada išao u taj auto. :thumbup:

Takođe, pročitaj i ovu temu na kojoj smo sada, jer se u preko 150 odgovora pre tvog pisalo upravo o kvalitetu Punta Classic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motori u fazi razrađivanja (prvih par hiljada kilometara) troše mnogo više ulja i benzina nego što će kasnije trošiti. Kolika je dozvoljena potrošnja ulja piše u vlasničkom uputstvu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44461

Naravno da zavisi i od načina vožnje.

Hmmm, ajde sad pojasni kako to motor dok se razradjuje trosi vise ulja?

Za visu potrosnju goriva to razumem, motor treba da se vozi u svim obrtajima i da se ne zadrzava u strogo odredjenom opsegu obrtaja, ali ovo za potrosnju ulja je skroz nelogicno jer gde potrosi to ulje kad su stubline nove, karike, klipovi, ventili, sve novo a on trosi... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je novo...i puno zazora. :whistle:

Npr. zidovi cilindara nisu u potpunosti glatki, a ulje je tu da popuni te sitne neravnine.

Ali, tih mikronskih neravnina više nema nakon prvih par hiljada kilometara jer je klip za to vreme mnooooogo puta išao gore-dole, uglačao...i potrošnja ulja se smanjuje jer ono više ne mora svojim finim slojem da popunjava te neravnine pošto ih više i nema. :thumbup:

Potraži vlasničko uputstvo bilo kog proizvođača automobila i videćeš kod svih njih napomenu oko razrađivanja motora i povećane potrošnje ulja u tom periodu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo0264r.th.jpg

photo0265jc.th.jpg

U pitanju je Z10. Nisam uspeo da saznam da li je Italijanska ili sklapana ovde kod nas.

U svakom slucaju, auto je najverovatnije jos uvek u garanciji po pitanju karoserije, i nije mi jasno zasto covek vozi ovako...

Na prednjem braniku skoro da vise uopste nema farbe i krila mu izgledaju kako slika pokazuje.

Zadnja krila i zadnji branik su sasvim normalni.

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je farban naknadno, havarisan pa je radio kod nekog "profi" majstora :) Ne bi trebalo da popusti bas tako prednje krilo, deluje mi kao zamensko???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazori su istii na citavom autu, tako da sam skoro 100% ubedjen da nije havarisan. Boja, tekstura, sve je fabrika. Ne moze se primetiti razlika.

Znam za ove prednje branike da su se ljustili masovno, ali ovakva krila sam sad prvi put video. Zato i uslikao...

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja da kazem neku pametnu... :laughing: U firmi u kojoj sam zaposlen radim kao vozac sluzbenog auta i duzim Zastavu 10 2007. godiste italijanske proizvodnje. Zaduzio sam ga sa 40 000 na satu od prethodnog vozaca. Sledio sam instrukcije servisne knjizice i radio male servise na 15 000 km (potrefilo se da treba na 60,75 hiljada) ,a na 90 000 mu je uradjen i veliki servis. Izmedju toga nista vanredno nije dirano.

Onda sam resio da mu interval smanjim na 10 hiljada i naredni servis je uradjen na 100 000. U medjuvremenu mi se desavalo da se ispod suvozaceve patosnice skuplja voda,sto je u servisu otklonjeno (navodno se zacepila neka cevcica koja odvodi vodu iz klime). Prosle zime sam morao da mu promenim zadnji lonac. Mali servisi su radjeni na 110,120,130 i skoro je uradjen servis na 140 hiljada kilometara. U medjuvremenu sam zamenio zadnja 2 amortizera,a letos je uradjena dopuna klime i sada pred kraj leta je klima pocela da zvizdi i vidim da ce na prolece morati klima "pod noz", samo da nije onaj kompresor,cuo sam da je skup.

Akumulator Varta sa 40 Ah je iz prve ugradnje poceo u novembru da se odjavljuje pa sam i to zamenio (dugo je i potrajao)! Na 150 000 sam mu isplanirao drugi veliki servis... Inace,ima finu opremicu-el.podizace,2x air baga,klimu,centralnu,ABS,ali recimo ima crne branike! Na auto putu sam dohvatio 165 km/h,a potrosnja je 6 litara! Sta reci!? Auto je fenomenalan,svaki dan u njemu provodim 6-8 sati,odveo me je od Subotice do Vranja,od Knjazevca do Malog Zvornika,pa i do Tutina,bez kvara! Kada vidim super testove nekih zvucnih marki i sta se sve izmenja do 100 000 kilometara prosto sam ponosan na tu Zastavu 10 i na FIATA. Toliko ponosan da me je to navelo da prosle godine kupim Fiat Punta mk2 (sa 1.2 FIRE-om)...sada kod kuce i na poslu vozim FIAT-e...moj zivot se vrti oko FIAT-a! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe super,a sta ako firma kupi sluzbeni fiat 500L onda ces i ti morati da prodas punta i da kupis jednog neboplavog 500L :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xexe,vala bas! Mada ovi u firmi kako znaju da sam zaludjen za FIAT-a,ne bih se bunio ni za Lineu! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo,prekjuce sam ostavio Zastavu 10 (firminu) kod majstora...Presla je 148 000,na red je dosao drugi veliki servis. Pored toga sam majstoru sacinio spisak (poduzi) sta da odradi: mali+veliki servis,ulje u menjacu,zamena plocica,skripi prilikom hladnog stara u jednom momentu (majstor kaze da je anlaser zreo za remont),led mi zimus antenu slomio (i to da se resi),suvozacko sediste mi se izgleda negde slomilo (nagelo se na stranu),pukao mi suncobran vozacki (mlatara u prazno)...pa neka resi sta moze... auto je stvarno izuzetan,doduse i ja ga cuvam,pazim i mazim,jer sam vozac,a ne neki sluzbenik kog boli uvo... Idem u ponedeljak po njega i nadam se da cemo se jos dosta kilometara voziti sigurno,bezbedno i bez kvarova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna kako mogu da utvrdim da li je auto uvezen ili sklopljen kod nas? Nulti servis je 20.6.2007. radjen.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam u fazi kupovine z 10 od drugog vlasnik po redu. Covek mi malo pre pokazao servisnu od prvog dana i prvog vl. Sipano je hpx ulje maltene od starta kasnije je on sipao shell kod Gorana, kasnije seleniju 20k. Jel treba da se zabrinem zbog hpx? Zar ono ne ide kod krseva kad pocnu da trose ulje?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu da. SAmo ako je bas od starta sipano - mozda je bilo zbog...te...neke...ustede. Hpx zna da bude duplo jeftiniji od 20k i golda.
Ako je zbog ustede od 2000-2500 dinara jednom na 10k km...svaka cast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao bre Milutine, ovde pola foruma radi mali servis na 1.2 8v motorima i sličnim za 4000din sa sve rukama. Ušteda od 2500din na 10.000km je OGROMNA. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...