Jump to content
FAS Goran
obelix

Srpski Fiat Punto / Zastava 10

Recommended Posts

evo da na jednom mestu objedinimo mišljenja, utiske, iskustva sa ovom domaćom mašinom : :welcome::thumbsup::unworthy:

danas baš gledah Sat i dobili su na supertest od 6 meseci Punta u klot opremi, ali sa 1.3 multijet motorom od 51kw / 70ks

a ja sam bio ubeđen da se više neproizvode verzije od 51kw već samo jače verzije sa varijabilnom turbinom od 55 kw i više >

šta su italijani isporučili kragujevcu - neke motore iz naftalina ili se još proizvode ??? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja Alvirka razumeo, svi MJet ce da imaju klimu. Nisu cenu rekli, a mislim da ispod 10k € neće da bude. Onaj juče je imao crne branike, bez podizača, verovatno zbog cene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i535208_fiatpuntoclassic4.jpg

Generalni direktor Grupe Zastava vozila Zoran Radojević izjavio je danas da će do kraja juna početi proizvodnja Punto klasika sa dizel motorom i ocenio da je motor 1.3 Multijet jedan od najboljih evropskih motora koji će se ugrađivati u taj automobil.

"Velika je stvar što ćemo sada imati i dizel varijantu Punta klasik, rekao je Radojević i naveo da se "rade određene konstrukcije u Fabrici automobila u Kragujevcu, kako bi se montažna traka prilagodila za unošenje tog motora".

Srpsko-italijanska kompanija "Fiat automobili Srbija" saopštila je da će se Punto klasik sa dizel motorom proizvoditi u dve verzije - Dinamic A/C i Emotion sa ABS-om i imaće motor 1.3 Multijet od 1.248 kubika i snage 51 Kw/70 KS.

kompletna vest - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a ja sam bio ubeđen da se više neproizvode verzije od 51kw već samo jače verzije sa varijabilnom turbinom od 55 kw i više >šta su italijani isporučili kragujevcu - neke motore iz naftalina ili se još proizvode ??? :question:

1.3 M-Jet motori imaju 51 KW, ili 55 KW. Nije taj motor od 55KW onaj sa turbinom promenljive geometrije. Ta verzija 1.3 M-Jet motora ima 90 KS odnosno 66 KW :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nešto na tom autu nije iz naftalina onda je to motor. Isti taj se prodaje u grande puntu (i u fići, doblu, linei, pandi, lanči y), sa istom turbinom 75ks i sa "mrdljivom" 90. Ostatak auta se u evropi više ne proizvodi.

Mene iznerviraše opruge kod desetke benzinca na prednjim točkovima, izgleda kao propeti jarac kojeg je udarila struja i giba se totalno bezveze - valjda je "omekšan" za istočnoevropske puteve.

10.500 eur= 1.3mjtd sa manuelnom klimom i ponešto opreme

Edited by space2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma idi begaj, da imam 11kEUR uzeo bih auto, a ne Punta... stvarno su ljudi ludi... eeeeejjjjj 11kEUR za Punta mk2 :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A koliko je grande punto sa full opremom mislim da se vise isplati ta varijanta ako je razlika mala.

Grande mjtd 1.3 sa klimom i dosta opreme je oko 13.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih pre uzeo Grande nego ovo g... sto se sklapa kod nas i nije neka razlika a dobijes bar duplo bolji i lepsi auto, ali Mare novo je novo, nezaboravi, dobijes dva polovnjaka a ovde jedan ali novi, ja bih pre uzeo nov auto nego polovan pogotovu ovde u SRB

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT Grande Punto, 3 vrata

1.3 JTD 90 KS DINAMIC

bez PDV-a : 11.525 €

sa PDV-om :13.600 €

Model sa 5 vrata je skuplji za 350 eura, tako da mu je cena sa PDV-om 13.950 €

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg, valjda ste upravu, ali ja nigde ne nađoh nijedan novi fiat (500, pandu, Grande) da se nudi uopšte sa 1.3 mjet od 51kw

55 kw> da , ali ispod 55 ....

neso> jel ti to "vređaš" Mjet motor sa starom oznakom ili su ovi u delti lenji ili je to zvanična papazjanija od oznaka u Fiat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ludi italijani, naprave extra tehnologiju i onda je krste starim imenom.... :whistle: :whistle:

više ni Grande nije grande već samo Punto .... :thumbsup::thumbup::cool:

a ko zna možda su se odlučili da preuzmu VW logiku - TDI je i pumpa brizgaljka i commonrail 1,2,3 generacije-no comment

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDI je postao brend, to ljudi prepoznaju i u tome je sav štos. Većinu apsolutno ne zanima šta je komon reil. Zašto praviti konfuziju među kupcima*?

*prosečni potrošački tupson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kao da je bitno jel' JTD, TDI, CDI ili šta već... onaj koga zanima će pogledati i biće mu jasno, a 99% onih koji nemaju pojma neće ni pitati ni gledati...

Iskreno, nisam znao da ima 1,6JTD... prvi put vidim... za taj bih i razmislio, ali 1,3JTD i dalje ne bih uzimao... ne kažem da je loš već da ne ispunjava sve moje zahteve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali Mare novo je novo, nezaboravi, dobijes dva polovnjaka a ovde jedan ali novi, ja bih pre uzeo nov auto nego polovan pogotovu ovde u SRB

ne znam za ostale...al lichno, pre bih vozio full stila (7k + popravke 1,5k) i da mi ostane 4,5k nego da uzmem ovog novog punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro Mare ne mislimo svi isto, ti bi to ja bih nesto drugo, naravno ne dizel ali 1.4 Bravo 150HP na to sam mislio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je samo čudno razmišljanje svetskog proizvođača kakav je Fiat - da si dopušta ovakvu papazjaniju od oznaka ....

jer nezaboravite čim se promeni oznaka motora -ta nova mora da se izreklamira - brendira itd ...

činjenica jeste da se u ozbiljnim firmama mnogo razmišlja kako nazvati novi tip motora ili ostaviti stari ako je dostigao određeni nivo prepoznatljivosti...

kad vam neko kaže TDI - znate da je VW, CDTI- Opel, Crdi -Hjundai/Kia, DCI- Reno/Citroen, TDCI-Ford, CDI- Mercedes...

valjda će od sada pa nadalje ostati da su Fiat dizeli- JTD, a benzinci T-jet i tačka !!! :cheers::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu nikakve papazjanije, nista se nije menjalo, samo je dodata oznaka Multijet, posto to jesu JTD motori sa multipoint ubrizgavanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo nesto novo u vezi ovog naseg zunta:

Kragujevac -- "Punto klasik" koji građani kupuju za 5.990 evra po sistemu zamene "staro za novo" nema veći deo opreme koja je ugrađivana u "zastavu 10", piše Politika.

Osnovna verzija modela „punto klasik“ se nudi bez ratkapni, antene, zvučnika i priključka za radio, a instrument tabla je bez indikatora broja obrtaja i uređaja za indikaciju voznih parametara (takozvanog bord kompjutera), nema ni klime, električnih podizača stakla, centralnog zaključavanja brave, kao ni servo volana. .

Ne shvatamo iz kojih ste izvora dobili informaciju da su „FIAT automobili Srbija“ ikada izjavili da je „punto klasik“ isto vozilo kao „zastava 10“ ili druge verzije istih vozila koja se prodaju na stranim tržištima. To iz prostog razloga što se radi o srpskom nacionalnom vozilu „punto klasik“, koje time time dobija širi značaj", rekao je je Zakarija.

znaci na kraju ovo mu dodje kao neki restilizovani yugo. ispalise onoliki narod, samo se setite kad je bilo onih rezervacija i listi kolko su pricali da ce model biti restilizovana verzija zastave 10 i da ce imate nove ratkapne, lepsu prednju masku i slicne stvari.

nadam se da su gume i brisaci uracunati u cenu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To o cemu oni pricaju je najjeftiniji model u ponudi, koji se dobija za 5.990€ uz 1000€ popusta, a ti mozes da uzmes i skuplju varijantu ako hoces.

Kolega je uzeo varijantu sa klimom, zvucnicima, pripremom za muziku, ratkapnama, antenom, full instrument tablom, centralnom, servom, fensi prednjom maskom... i platio je 7.600€ (sa 1000€ popusta za recikliranog "keca")

Jednostavno su dali ljudima mogucnost da odaberu opremu po cifri koju su spremni da plate. Ne vidim sta je tu problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a znam to, razumem da postoji i ta klot klot klot verzija za one koji nece da daju vise za kola, ali opet, mogli su malo makar da daju vise, bar te ratkapne i prikljucak za radio ako ne i antenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

verujem da je problem u brendu- odnosno osnovna Z 10 bila je opremljenija od basic Fiata Punto classic

isto tako i u ostalim paketima opreme, problem je jer su ljudi mislili da će dobiti Fiat umesto Z10 po istoj ceni !!! :whistle:

a to tako neide - primetan je broj Z10 na ulici bez znaka jer verovatno vlasnici traže Fiat oznake da bi ih kasnije skuplje prodali - a možda je i čist vandalizam u pitanju .... :welcome: :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...