Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Zeleo sam 147 ili 156 u odlicnom stanju bez obzira na cenu a nisam naisao na nista sto je uopste vredno ikakvog pomena! Sada sam se "zarobio" sa Gp-om u savrsenom stanju kojeg najverovatnije necu skoooro prodavati. A kada to vreme dodje onda ce verovatno biti aktuelne neke druge Alfe a MiTo ce na nasim placevima biti uglavnom krsevi. Uostalom tko zna, Ako se Cene Alfe MiTo spuste na da kazemo na normalan nivo pri cemu mislim do 3 godine starosti i do 50 000Km za 9000e onda mozda opet sednem u staru ljubav iz Milana samo sa stedljivim dizelom pod haubom!

Pre 12-ak godina sam imao odlicnu 155 koju sam prodao samo zato jer nisam imao svoju privatnu naftnu busotinu! Sada nakon stedljivog Punta keca i sadasnjeg GP-a tesko da bih se mogao pomiriti sa tim da mi auto trosi 8-15 litara bez obzira koliko dobro isao.

Stvarno, nakon toliko godina nikako ne mogu shvatiti sta to ima u Alfama? Prva ljubav mi je bila 33 sa naravno boxericom pod haubom i kada su se pojavile 145 kasnije sa rednim motorima mislio sa to vise nikada nece biti Alfa! Malo sutra! Kada sam prvi put dao gas na 165-ici sa 3.0 motorom promenio sam misljenje!

Zaista cudan je taj Alfa virus.... Stvarno sta ljude privlaci ka tom nekada Talijanskom klepetavom slamperaju koje ide malo bolje nego ostali auti a trosi dvostruko vise i kvari se trostruko vise a i kosta toliko vise? Secam se kao klinac vojnih ili direktorskih Fiata 132 sa 2.0 ili cak 2.5 motorom, ma isli su kao rakete, ali uvek bih se radije okretao za bilo kakvim zahrdjalim Alfasudom! Tatin prijatelj dovezao iz Njemacke BMW 2002 turbo, "turbo"pisalo naopacke na spojleru! tek sam 10 godina kasnije shvatio zasto!!! ali ta turbo raketa mi nije nista posebno predstavljala naspram starih Juniorki bez obzira sto su znatno slabije....

Cudan taj Alfa virus! Zasto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo MiTo Live special edition

 

97095-alfa%20mito%201.jpg

 

Britanskim kupcima je ponuđeno novo, Live specijalno izdanje Alfinog modela MiTo koji je dostupan u ograničenoj seriji od 250 primeraka.

U najkraćem, MiTo Live special edition odlikuju crveni eksterijer, crni elementi (krov, retrovizori i ručice na vratima), zatamnjena zadnja stakla, alu točkovi od 17 inča, Bose audio system, 7-inčni displej osetljiv na dodir...

 

97096-alfa%20mito%2011.jpg

 

Pod haubom je TwinAir Turbo dvocilindrični benzinac sa 63 kW/85KS koji po fabričkim podacima troši 4.1 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 98 grma po km.

Cena za MiTo Live special edition na britanskom tržištu iznosi 16.590 funti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo MY 2014

 

98906-alfa%20mito%20111.jpg
 
Počev od nedelje 16. juna kreće nova  reklamna kampanja za novi MiTo Model Year 2014. Zvezda kampanje biće novi model za 2014. godinu. Sa obnovljenim tehnološkim imidžom, automobil će zadržati prepoznatljivost kompaktnog, sportskog vozila koje će moći da pridobije vozače koji cene posvećenost detaljima, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpuno bezbednog stila vožnje. 
Tokom vikenda, 22. i 23. juna, prodajni saloni Alfa Romea širom Italije biće otvoreni za poseban događaj posvećen verziji modela za 2014. godinu koji je predodređen da ostane vodeći u svojoj klasi: narudžbine za model Alfa Romeo MiTo porasle su 34 odsto tokom prvog tromesečja 2013. godine u odnosu na prethodno tromesečje. Kako bi još više učvrstili svoju poziciju, kompaktni, sportski Alfa Romeo obiluje izvrsnim stilskim i proizvodnim novinama, pored racionalnijeg opsega i obnovljene standardne opreme i sadržaja paketa sa najpopularnijom opcionom opremom i dodacima.
 
98905-alfa%20mito%2011.jpg
 
Linija za 2014. godinu danas obuhvata pet konfiguracija (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde), deset boja karoserije, uključujući novu antracit sivu. Kontrastne boje gornje površine i kućišta retrovizora su na raspolaganju za Superbike verziju.  Vrhunski nivo prilagodljivosti modela MiTo je dodatno naglašen sa deset različitih oblika alu-felni, uključujući nove 15-inčne Silver Style felne za konfiguraciju Impression.  Kupcima je na raspolaganju širok opseg verzija motora – od kojih su svi efikasni, pouzdani i ekološki. Potpuno novi 0.9 Turbo TwinAir motor sa 105 ks ostvaruje svoj debi na modelu MiTo radi kompletiranja linije, koja sada obuhvata dva turbo dizel motora (unapređeni E5+ 85 HP 1.3 JTDM i 120 HP 1.6 JTDM) i pet benzinskh motora: 1.4 sa 70ks, 1.4 sa 78 ks, 1.4 MultiAir Turbo sa 135ks (sa manuelnim ili Alfa TCT automatskim menjačem) i 1.4 MultiAir Turbo od 170ks.  Linija motora kompletirana je modelom 1.4 LPG Turbo sa 120ks, koji predstavlja odličnu koncentraciju snage i tehnologije, kombinujući vrhunske performanse, ekološka svojstva i niske troškove upotrebe. Novi vozači mogu izabrati model 1.4 sa 70ks, kao i 1.4 benzinske motore sa 78ks, ili dizel verziju 1.3 Jtdm sa 85ks.
 
Obnovljen stil u znaku inovacije i italijanskog dizajna
 
Linija za 2014. godinu uvodi veliki broj novih vrhunskih karakteristika kada je u pitanju izgled, poput rešetke hladnjaka, koja je sada redizajnirana i dopunjena  hromiranim okvirom. Ona preuzima dizajn modela Giulietta stvarajući osećaj porodične povezanosti između ovo dvoje, čineći da prednji deo automobila ima aerodinamičniji izgled. Druge osvežene karakteristike uključuju završno poliranje prednje svetlosne grupe na svim verzijama i novu antracit sivu boju karoserije.
 
98904-alfa%20mito%201.jpg
 
Naravno, Alfa Romeo MiTo MY 2014 će reafirmisati koncepte koji su doprineli uspehu prethodnih izdanja širom Evrope, sa nepogrešivim stilom i ličnošču, dinamičnim eksterijerom, te sa enterijerom sa potpuno novim materijalom na sedištima i sofisticiranim umecima komandne table.
Enterijeri su još sofisticiraniji, sada sa mogućnošću izbora između tri nove kombinacije tapacirunga: dve nove Evoluzione tkanine (crna/titanijum ili crna/crvena) za Distinctive i nova Heritage crna sa električno apliciranim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde.
Zanimljiv je i portfolio komandnih tabli: prisutna je specifična crna verzija za Progression (komandna tabla Street) uz dve izvedbe komandne table Evoluzione, obe zasenčene (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive. 
 
Debi novog 0.9 Turbo TwinAir motora sa 105 ks
 
Najvažnije inovacije modela MY 2014 uključuju novi 0.9 Turbo TwinAir motor od 105ks, sa izvanrednim temperamentom i niskom potrošnjom goriva. U spoju sa 6-stepenim manuelnim menjačem i sa DNA selektorom u Dynamic položaju, motor isporučuje 105 ks (72 kW) na 5500 obrt/min, te najviši obrtni momenat od 145 Nm na 2000 ob/min (vrednosti za Natural režim su 105ks pri 5750 ob/min, odnosno 120 Nm pri 1750 ob/min).
Pored toga, TwinAir sa 105ks predstavlja najbolji izraz ekološkog pristupa, što potvrđuje njegova emisija CO2, koja je među najnižima u klasi: 4,2 litre/100 km odnosno 99 g/km u odobrenom kombinovanom režimu. Ono što je izuzetno je to da su emisije gasova tako niske, da su već sada usklađene sa evropskim standardima postavljenim za 2020. godinu.  Drugim rečima, TwinAir Turbo sa 105ks je udoban,  štedljiv, ekološki i sve samo ne dosadan kada su pitanju performanse: postiže najveću brzinu 184 km/h i ubrzanje 0 do 100 km/h za svega 11,4 sekunde, a ima i izvrsnu specifičnu snagu od 120ks/lit, što ga čini jednim od najsportskijih motora. Linija novih TwinAir motora kombinuje koncept smanjivanja (smanjenje zapremine i težine) sa sofisticiranim tehnologijama, poput super-punjenja pomoću visoko-efikasnog turbo-punjača, integracije izduvne grane u glavi cilindra i potpuno novog MultiAir kontrolnog sistema usisnih ventila. Sa jedinstvenim profilom bregaste osovine, MultiAir sistem druge generacije dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora, podešavajući količinu izduvnih gasova koji se vraćaju u komoru za sagorevanje (unutrašnji EGR).
 
Uconnect sa ekranom osetljivim na dodir u boji od 5 inča i navigacionim sistemom
 
Multimedijalni uređaj, zasnovan na Uconnect-u, novoj generaciji koncepta info-zabavne platforme,  debituje na modelu MiTo MY 2014, potvrđujući status „ambasadora tehnologije“ koji je obeležio prve korake ovog automobila.
Dostupan sa ili bez integrisanog navigacionog sistema, koji je razvijen zajedno sa TomTom-om, uređaj koristi ekran osetljiv na dodir u boji od 5 inča za pristup glavnim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (midija plejer, iPod, iPhone, pametni telefon) kroz povezivanje preko USB i Aux-in priključaka. Sistem obuhvata i napredan Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima, ili čitanja primljenih SMS poruka pomoću tehnologije pretvaranja teksta u govor, inovativnog  Audio striming sistema koji reprodukuje muzičke fajlove i veb radio stranice direktno sa pametnog telefona u vezi preko Bluetooth-a, ili na UConnect uređaj.
 
Uzbudljivi novi paketi za dodatno prilagođavanje konfiguracija Distinctive i Superbike
 
Pet paketa u kojima su grupisani najpopularnija opciona oprema i dodaci dostupni su radi dodatnog prilagođavanja konfiguracija Distinctive i Superbike: tri Sport, Comfort i Lusso paketa su kreirani za MiTo MY 2014 Distinctive, dok su dva paketa - Superbike i Comfort – namenjeni  ekskluzivno za posebnu Superbike seriju.
Konkretno, paket Sport za konfiguraciju Distinctive obuhvata: trkačke spojlere, zadnji trkački branik sa auspuhom, trkačku instrument tablu, zatamnjena zadnja stakla i crvene kočione čeljusti (prednje i zadnje). Paket Comfort uključuje  prednji naslon za ruku sa odeljkom za odlaganje, utičnicu od 12V u prtljažniku, prednja sedišta sa podesivim lumbalnim delom  i električno preklopivim spoljnim retrovizorima. MiTo MY 2014 Distinctive može biti opremljen eksluzivnim Lusso paketom sa dvozonskim automatskim sistemom za upravljanje klimom, Frau kožnim sedištima, prednjim naslonom za ruku sa odeljkom za odlaganje, krovnim otvorom, visinski podesivim suvozačevim sedištem, prednjim sedištima sa lumbalnim podešavanjem sa mogućnošću zagrevanja i Visibility setom (elektrohromni retrovizor, senzori za kišu i uređaj za automatsko uključivanje svetala).
 
Dva paketa za konfiguraciju Superbike su na raspolaganju: Superbike komplet i Comfort paket. Konkretnije, ekskluzivni Superbike komplet uključuje bočne pragove i štitnik zadnjeg branika, trkačke pedale, posebne Superbike titanijumske sive navlake, crvene kočione čeljusti i Quadrifoglio Verde 17'' titanijumske alu-felne. Naposletku, paket Comfort donosi prednji naslon za ruku sa odeljkom za odlaganje, utičnicom od 12V u prtljažniku, lumbalno podesiva prednja sedišta, električno preklopive spoljne retrovizore, zadnje parking senzore i kontrolu vožnje.

 

auto.blog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo MiTo MY 2014 na salonu u Frankfurtu
 
19.jpg
  • Sportski kompaktni automobil koji je pridobio italijanske entuzijaste za stilom i one u potrazi za tehničkom izuzetnošću je obnovljen.
  • Nova hromirana rešetka, antracit siva boja i brunirana završna obrada svetala.
  • Novi 0.9 Turbo TwinAir motor od 105 KS: potrošnja i nivoi CO2 vodeći u klasi.
  • Novi Uconnect sistem sa ekranom osetljivim na dodir od 5 inča, takođe dostupan uz sistem za navigaciju.
  • Nova unutrašnjost: četiri kombinacije tapacirunga i tri potpuno nove kontrolne table daju još sofisticiraniji izgled.
Nedavno uveden na evropska tržišta, zvezda modne piste u Frankfurtu je novi MY 2014 sa kojim MiTo obnavlja svoju tehnološku crtu dok održava učvršćen imidž sportskog kompakta sposobnog da pridobije vozače koji zahtevaju pažnju posvećenu detaljima, italijanski stil i tehničku izuzetnost radi potpuno bezbednog stila vožnje. Postavku za 2014. godinu danas odlikuje pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde), deset boja karoserije, uključujući i novu antracit sivu. Dostupne su i kontrastne boje krova i retrovizora. Izvanredan nivo opreme modela MiTo se ponovo potvrđuje sa deset različitih šara aluminijumskih felni.
 
Asortiman motora je takođe proširen. Svi su efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu.
Dva turbodizel-motora - 1.3 JTDM od 85 KS (unapređen za E5+ standard) i 1.6 JTDM od 120 KS - i 5 benzinskih motora: potpuno novi 0.9 Turbo TwinAir od 105 KS pojavljuje se prvi put na MiTo modelu, 1.4 od 78 KS, 1.4 MultiAir turbo benzinski motor od 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT menjačem) i 1.4 MultiAir turbo benzinski motor od 170 KS. Novi vozači mogu da biraju između 1.4 benzinskih motora od 170 KS ili 1,3 JTDM dizel-verzije od 85 KS.
 
Obnovljen stil u znaku inovacije i italijanskog dizajna
Postavka za 2014. godinu uvodi neke važne nove odlike stila, počevši od nove redizajnirane rešetke upotpunjene hromiranim okvirom radi stvaranja familijarnog osećaja sa modelom Giulietta, čime prednji deo vozila izgleda aerodinamičnije. Druge nove odlike su antracit siva boja karoserije i brunirana završna obrada prednjih svetala koja karakteriše sve nivoe opreme. Unutrašnjost je još sofisticiranija, sada sa četiri nove kombinacije tapacirunga: dva nova Evoluzione materijala (crna/titanijumska ili crna/crvena) za Distinctive nivo, QV Sportiva paket sa novim sportskim sedištima i belim dodacima (dostupnim samo za Distinctive nivo) i novi Heritage crni (Heritage Black) materijal sa zavarenim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde. Inovacije se nalaze i na komandnoj tabli: Street sa specifičnom crnom verzijom za Impression, Progression i QV Sportiva paket; i Evoluzione - dva dizajna komandne table, oba u boji (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive.
 

20.jpg

 
Novi 0.9 Turbo TwinAir motor od 105 KS pojavljuje se prvi put
Najvažnije inovacije modela MY 2014 podrazumevaju novi 0.9 Turbo TwinAir motor od 105 KS sa izvanrednim sjajnim temperamentom i malom potrošnjom goriva. U kombinaciji sa šestobrzinskim ručnim menjačem i DNA selektorom u Dinamičnom režimu, ovaj motor daje 105 KS (72 kW) na 5 500 o/min i maksimalni obrtni momenat od 145 Nm na 2 000 o/min (procene su 105 KS@5750 o/min i 120Nm@1750 o/min). Uz to, TwinAir motor od 105 KS je najbolji izraz zaštite životne sredine, potvrđen svojim emisijama CO2 koje su među najnižim u klasi: 4,2 litra/100 km i 99 g/km u kombinovanom ciklusu za specifičan tip vozila, pojedinačno. Značajno je da su emisije toliko niske da su već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020. godinu. Drugim rečima, TwinAir Turbo motor od 105 KS je udoban, ekonomičan, štiti životnu sredinu i nikada nije dosadan kada su u pitanju performanse: prikazuje brzinu od 184 km/h i ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za 11.4 sekunde, uz izvanrednu specifičnu snagu od 120 KS po litri koja ga stavlja među sportskije motore. Novi motor porodice TwinAir kombinuje koncept smanjenja (smanjenja zapremine i težine) sa sofisticiranom tehnologijom, poput kompresorskog punjenja visokoefikasnim turbokompresorom, integracije izduvnog kolektora sa glavom cilindra i potpuno novim MultiAir sistemom kontrole usisnog ventila. Sa jedinstvenim profilom usisnebregaste osovine, druga generacija MultiAir motora dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora modulacijom količine recirkulisanih izduvnih gasova u komori za sagorevanje (interni EGR). 
 

21.jpg

 

UconnectTM sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5 inča i sistemom navigacije
Multimedijalni uređaj zasnovan na Uconnect sistemu, konceptu platforme za informacije i zabavu sledeće generacije, pojavljuje se po prvi put na modelu MiTo MY 2014 kako bi potvrdio duh ambasadora tehnologije koji karakteriše prve korake ovog vozila.
Dostupan sa ili bez integrisanog sistema za navigaciju stvorenog u saradnji sa kompanijom TomTom, uređaj odlikuje 5-inčni ekran u boji osetljiv na dodir za pristup mnogim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (medijaplejeru, ajpodu, ajfonu, smartfonu) koji se mogu povezati putem USB i Aux-in konektora. Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja primljenih SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice, direktno sa smartfona u strimingu na Uconnect uređaju. Odabirom verzije sa integrisanom navigacijom imate mogućnost da koristite dodatne nove karakteristike: pored ugrađene navigacije nastale u saradnji sa kompanijom TomTom® (sa prepoznavanjem glasa), sistem će biti opremljen GPS sistemom, sistemom IQ Routes® (koji izračunava najbolji put na osnovu prave prosečne brzine merene na putevima) i sistemom Infotraffic sa najnovijim informacijama u realnom vremenu.
 
22.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu
  • Novi Turbo TwinAir od 0,9 litara koji razvija 105 KS: potrošnja i nivoi CO2 vodeći u klasi 
  • Obnovljen stil u znaku inovacija i italijanskog dizajna 
  • Nova hromirana rešetka, antracit siva boja i brunirana završna obrada svetala
  • Nova unutrašnjost: četiri kombinacije tapacirunga i tri potpuno nove komandne table daju još sofisticiraniji izgled
  • Novi Uconnect sistem sa ekranom osetljivim na dodir od 5 inča, takođe dostupan uz sistem za navigaciju 
  • Standard: 7 vazdušnih jastuka, Alfa elektronski Q2, ESC sa sistemom Hill Holder i Alfa dinamičkim upravljanjem

mito2014.jpg

 

Novi Turbo TwinAir od 0.9 litara i 105 KS 

 
Motor je srce i istovremeno prava snaga svakog Alfa Romeo modela. Ni model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu nije izuzetak: uz sportsku liniju i jak karakter, ovaj novi automobil pruža širok dijapazon vrhunskih motora, opremljenih najnovijom tehnologijom  visokih performansi, koji uz to štite životnu sredinu. Da ne pominjemo činjenicu da se motori brenda Alfa Romeo odlikuju nepogrešivim Alfa Romeo zvukom koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila i u potpunosti je u skladu sa ograničenjima za određeni tip i ekološkim aspektima.
Jedna od najvažnijih inovacija modela MiTo MY 2014 podrazumeva novi Turbo TwinAir motor od 0,9 litara i 105 KS sa sjajnim temperamentom i malom potrošnjom goriva. U kombinaciji sa šestobrzinskim ručnim menjačem i DNA selektorom u Dinamičnom režimu, ovaj motor daje 105 KS (72 kW) na 5 500 o/min i maksimalni obrtni momenat od 145 Nm na 2 000 o/min (procene su 105 KS na 5 750 o/min i 120Nm na 1 750 o/min, pojedinačno, u Prirodnom režimu).
 
Uz to, TwinAir motor od 105 KS najbolji je izraz zaštite životne sredine, potvrđen svojom potrošnjom i emisijama CO2 koje su među najnižim u klasi: 4,2 litra/100 km i 99 g/km u kombinovanom ciklusu (koji poseduje sertifikat o usaglašenosti). Značajno je da su emisije toliko niske da su već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020. godinu. Drugim rečima, TwinAir Turbo motor od 105 KS je udoban, ekonomičan, štiti životnu sredinu i nikada nije dosadan kada su u pitanju performanse: prikazuje brzinu od 184 km/h i ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za samo 11,4 sekunde, uz izvanrednu specifičnu snagu od 120 KS po litru koja ga stavlja među sportski nastrojenije motore. 
 
Novi motor porodice TwinAir kombinuje koncept smanjenja (smanjenja zapremine i težine) sa sofisticiranim tehnologijama, poput kompresorskog punjenja visokoefikasnim turbopunjačem, integracije izduvnog kolektora sa glavom cilindra i potpuno novim MultiAir sistemom kontrole usisnog ventila. Sa jedinstvenim profilom usisne bregaste osovine, druga generacija MultiAir motora dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora modulacijom količine recirkulisanih izduvnih gasova u komori za sagorevanje (interni EGR).
Novi TwinAir motor od 0.9 litara koji razvija105 KS upotpunjuje paletu motora koja se sastoji od 2 turbodizel-motora – JTDM od 1.3 litra i 85 KS i JTDM od 1.6 litara i 120 KS (oba unapređena za E5+ standard) – i 5 benzinskih motora: MultiAir Turbo Petrol od 1.4 litra i 70 KS, od 1.4 litra i 78 KS i od 1.4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem) i MultiAir Turbo Petrol od 1.4 litra i 170 KS. Paleta motora uključuje i LPG Turbo od 1.4 litra i 120 KS, vrhunsku koncentraciju snage i tehnologije koja kombinuje vrhunske performanse, zaštitu životne sredine i niske operativne troškove. Novi vozači mogu da biraju između benzinskih motora od 1.4 litra i 70 KS i od 1.4 litra i 78 KS ili JTDM dizel-verzije od 1.3 litra i 85 KS.
 
Stil
 
Novi MiTo model za 2014. godinu obnavlja svoju tehnološku sliku zadržavajući učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila koji pridobija vozače koji zahtevaju obraćanje pažnje na detalje, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpune bezbednosti u vožnji. Postavka za 2014. godinu uvodi neke važne nove odlike stila, počevši od nove redizajnirane rešetke upotpunjene hromiranim okvirom radi stvaranja familijarnog osećaja sa modelom Giulietta, čime prednji deo vozila izgleda aerodinamičnije. Druge nove odlike su antracit siva boja karoserije i brunirana završna obrada prednjih svetala koja karakteriše sve nivoe opreme.
 
Enterijer je još sofisticiraniji, sada sa četiri nove kombinacije tapacirunga: dva nova Evoluzione materijala (crna/titanijumska ili crna/crvena) za Distinctive nivo, QV Sportiva paket sa novim sportskim sedištima i belim dodacima (dostupnim samo za Distinctive nivo) i novi Heritage crni (Heritage Black) materijal sa zavarenim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde. 
Inovacije se nalaze i na komandnoj tabli: Street sa specifičnom crnom verzijom za Impression, Progression i QV Sportiva paket; i Evoluzione – dva dizajna komandne table, oba u boji (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive. 
 
Informacije i zabava
 
Multimedijalni uređaj koji je proizvela kompanija Continetal, zasnovan na Uconnect sistemu, konceptu platforme za informacije i zabavu sledeće generacije, pojavljuje se po prvi put na modelu MiTo za 2014. godinu kako bi potvrdio duh ambasadora tehnologije koji karakteriše prve korake ovog vozila.  Dostupan sa ili bez integrisanog sistema za navigaciju stvorenog u saradnji sa kompanijom TomTom, uređaj odlikuje 5-inčni ekran u boji osetljiv na dodir za pristup mnogim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (medija plejeru, iPod, iPhone, smartfonu...) koji se mogu povezati putem USB porta i Aux-in konektora. Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja primljenih SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice, direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetootha na Uconnect uređaju. Odabirom verzije sa integrisanom navigacijom imate mogućnost da koristite dodatne nove karakteristike: pored ugrađene navigacije nastale u saradnji sa kompanijom TomTom® (saprepoznavanjem glasa), sistem će biti opremljen GPS sistemom, sistemom IQ Routes® (koji izračunava najbolji put na osnovu prave prosečne brzine merene na putevima) i sistemom Infotraffic sa najnovijim informacijama u realnom vremenu.
 
Bezbednost
 
Model Alfa Romeo MiTo dizajniran je da postigne maksimalni rezultat na testovima aktivne i pasivne bezbednosti. Ukratko, potpuna zaštita čini ga jednim od najbezbednijih automobila u oblasti automobilizma, što potvrđuje pet prestižnih zvezdica Euro NCAP. Novi model nudi, kao standard u čitavoj postavci, najsofisticiranije elektronske uređaje za maksimalnu dinamičku kontrolu vozila (od kočenja do vuče) primenjenu radi još većeg povećanja dinamičkih ograničenja koja ne smetaju vozaču, a obezbeđuju celokupnu bezbednost. 
Uz kočioni sistem koji obezbeđuje izvrsne nivoe performansi, model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu opremljen je ABS sistemom (sistemom protiv blokiranja kočnica), jednim od najsofisticiranijih sistema koji su trenutno dostupni, zajedno sa EBD-om (elektronskom distribucijom sile kočenja). Druge funkcije uključuju sisteme elektronske stabilnosti (ESC) i kontrole vuče (ASR), hidrauličnu pomoćnu kočnicu za sistem kočenja u hitnim slučajevima (HBA), sistem pokretanja automobila na uzbrdici (HILL HOLDER), sistem koji kontroliše kočenje motora kad se pusti pedala za gas (MSR) i sistem kontrole kočenja pri skretanju (CBC). Ova široka lepeza upotpunjena je ALFA Q2 – elektronskim sistemom koji reprodukuje aktivnost samoblokade diferencijala – i Alfa aktivnim upravljanjem, „aktivnim elektronskim upravljanjem” koje navodi vozača da popravi upravljanje na slabo prianjajućim površinama putem svetlosnog impulsa na volanu. 
Model Alfa Romeo MiTo MY 2014 jedan je od najbezbednijih automobila u celoj oblasti automobilizma. Novi model predstavlja remek-delo kad je u pitanju pasivna bezbednost. Ukratko, ukupna zaštita čiji su dokaz sedam vazdušnih jastuka kao deo standardne opreme (od kojih su dva Multistage), sigurnosni pojasevi koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima i graničnicima opterećenja, uređaj za zaštitu od trzajne povrede vrata ugrađen u leđni naslon na prednjim sedištima, 5 upozoravajućih svetala prikazanih na malom ekranu koji obaveštavaju vozača o tome da li su sigurnosni pojasevi svih putnika bezbedno vezani i zadnja LED svetla koja unapređuju vidljivost vozila. Da ne pominjemo doprinos zaštiti putnika koju čine karoserija, hauba, vrata i poprečni nosač komandne table uz sedišta i stub volana koji su dizajnirani uzimajući u obzir njihovo ponašanje u slučaju nesreće.
 
Postavka za 2014. godinu
 
Postavku za 2014. godinu koja se danas prodaje u Italiji odlikuje pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde) i deset boja karoserije, uključujući i novu antracit sivu. Kod Superbike verzije dostupni su i krov i retrovizori u kontrastnoj boji. Izvanredna nivo opreme modela MiTo ponovo se potvrđuje sa deset različitih šara aluminijumskih felni, uključujući i nove 15-inčne Silver Style felne za nivo opreme Impression. U zavisnosti od verzije, kupci mogu odabrati jedan od motora iz široke ponude – svi su efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 70 KS, od 1,4 litra i 78 KS i od 1,4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem), MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 170 KS, Turbo TwinAir od 0,9 litara i 105 KS, JTDM od 1,3 litra i 85 KS, JTDM od 1,6 litara i 120 KS i LPG Turbo od 1,4 litra i 120 KS.  Koji god nivo opreme i verziju motora da odaberete, model Alfa Romeo MiTo MY 2014 ima dovoljno bezbednosne opreme kao deo standardne opreme: 7 vazdušnih jastuka, sisteme ESC, Hill Holder, ABS, ASR, pomoćnu kočnicu, MSR, CBC, ALFA Q2 I Alfa dinamičko upravljanje. 
Četiri paketa koja obuhvataju najpopularniju opcionu opremu i dodatke dostupni su za dalju modifikaciju verzija Distinctive i Superbike; Sport, Comfort, Lusso i Superbike.
 
Mopar®
 
Za koncept ''Performansi, učinka, bezbednosti i agilnosti'' Mopar i Alfa Romeo stvorili su posebnu kolekciju za model MiTo za 2014. godinu, punu jedinstvenih i prepoznatljivih dodataka, kao što se može videti u posebnim sportskim setovima koji uključuju bočne trake, prednje i zadnje branike, zadnji spojler i auspuh. Za prilagođavanje svog automobila možete odabrati i jednu od tri različite vrste aluminijumskih felni – od 16, 17 ili 18 inča – i 3 vrste obrade retrovizora: satensku hromiranu, poliranu hromiranu ili titanijum sivu.
Dve vrste zaštitnih pragova (osvetljeni ili od nerđajućeg čelika sa logoom) takođe su dostupne zahtevnijim kupcima, kao i sportske pedale, somotski otirači i kožna ručica menjača i kesa ručice menjača. S druge strane, osećaj sigurnosti i bezbednost zagarantovani su širokom ponudom dečjih sedišta, sistema zaštite od krađe, šipki za prtljag, mreža za prtljag, vučnih kuka, senzora za parkiranje i zavrtnja za zaštitu od krađe felni. Najzad, kada je reč o „infotainment“ sistemu, kupac može kupiti Bluetooth hendsfri set, medija plejer adapter Blue&Me™ za iPod i iPhone i produžetak za namotavanje USB/ajpod kabla za Blue&Me™ verzije. Ovi dodaci vrhunskog kvaliteta savršeno odgovaraju tehničkim i stilskim odlikama novog automobila za potpuno, kompletno prilagođavanje. 
 
Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo MiTo na probi ''Kurira''

 

alfa%20mito%20kurir.jpg

 

Ponuda koja se ne odbija MiTo može lako da podmiti vozače sjajnim dizajnom i enterijerom. Tu je i promenljiva čvrstina vešanja, koja omogućava da ga vozite sportski ili mekano Priznajemo. MiTo nas je podmitio već na parkingu, u blizini aerodroma u Milanu. Spektakularan dizajn i vrhunski enterijer ponuda su koja se ne odbija.

 

Od Milana do Torina

Dovoljno je gledati ga i uživati. Dizajn je Alfa, ostalo su sitnice, rekao je svojevremeno najpoznatiji srpski automobilski dizajner Marko Luković. Jasno je i zašto. Taman kada automobili odu u ''svemirskom'' pravcu, Italijani se dohvate retro stila, ubace nekoliko dizajnerskih elemenata iz slavne prošlosti, pomešaju to s prefinjenom tehnologijom i naprave bezvremenski paket. MiTo je, podsetimo, dobio ime od početna dva slova Milana i Torina (MiTo). U restilizovanoj verziji za 2014. godinu izlivena je nova hromirana rešetka po ugledu na Giuliettu, pa prednji deo vozila izgleda aerodinamičnije. Druge nove odlike su antracit siva boja karoserije i brunirana završna obrada prednjih svetala. U potpuno opremljenoj kabini sedeli smo na sjajnim stilizovanim kožnim sedištima. Tu je kožni volan, hromirani detalji... Stilski nema veće zamerke, ali smeta jeftina plastika tapecirunga vrata, što kvari pozitivan utisak.

 

Podešavanje čvrstine

Novo-staro oružje Alfe je vešanje promenljive čvrstine, nazvano DNA (DNK). Naime, mogu se izabrati opcije ''dinamik'', ''natural'' i ''All Weather''. Italijani su za test-vožnju, kojoj je u Milanu prisustvovala ekipa Kurira, podesili prvu, sportsku varijantu. Upravljač je u ovom režimu krut i donosi efekat po kojem su alfe decenijama bile poznate, što je obezbedilo uživanje na putu. Pod volanom se oseća masivnost i sigurnost. Još više hvalimo stabilnost jer MiTo po zavijenim putevima ide kao po šinama i gotovo je nemoguće izbaciti ga iz putanje. Vozili smo 1.4 benzinac sa 135 KS. Hvalimo snagu, međutim, automatski menjač zna da bude neodlučan i spor ukoliko naglo dodate gas, kada mu treba sekunda da se organizuje... Cena od oko 14.000 evra čini se korektnom. Trendset se uvek plaćao zlatom, Alfa sada nudi novu opciju za uživanje.

 

Dobra navigacija

Multimedijalni uređaj koji je proizvela kompanija ''Kontinental'' zasnovan je na sistemu ''Jukonekt''. Dostupan sa navigacijom ili bez nje, koja je, inače, napravljena s kompanijom TomTom, uređaj odlikuje 5-inčni ekran u boji osetljiv na dodir za pristup mnogim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (medija plejeru, ajpodu, ajfonu, smartfonu...) koji se mogu povezati pomoću USB porta i Aux-in konektora.

 

Četiri dizajna kabine

Enterijer ima četiri nove kombinacije tapecirunga: dva nova materijala ''evolucione'' (crna/titanijumska ili crna/crvena), tu je ''distinktiv'' nivo, zatim ''QV sportiva'' paket sa novim sportskim sedištima i belim dodacima (dostupnim samo za nivo ''distinktiv''). Tu je i novi ''heritidž crni'' (Heritage Black) materijal sa zavarenim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde.

 

Novi 0.9 motor sa 105 KS

Motor je srce i istovremeno prava snaga svake Alfe. Jedna od najvažnijih inovacija modela MiTo za 2014. podrazumeva novi turbo Twin Air motor od 0.9 litara i 105 KS sa sjajnim temperamentom i malom potrošnjom goriva. Alfa deklariše potrošnju i emisiju CO2 koje su među najnižim u klasi: 4.2 litra/100 km i 99 g/km u kombinovanom ciklusu. Do 100 km/h ubrzava za 11.4 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 184 km/h.

 

Benzinci:

- 0.9 - 105 KS

- 1.4 - 78 KS

- 1.4 - 135 KS

- 1.4 - 170 KS

- LPG 1.4 turbo - 120 KS

 

Dizeli:

- 1.3 JTDM - 85 KS

- 1.6 JTDM - 120 KS

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde u Ženevi 2014

 

110039-alfa%20mito%201.jpg

 

Alfa Romeo će početkom marta na sajmu automobila u Ženevi predstaviti i unapređenu verziju MiTo u Quadrifoglio Verde varijantii.

MiTo Quadrifoglio Verde pokreće 1.4 litarski MultiAir turbo benzinac sa 170KS, a poput ostalih MiTo MY 2014 modela i ovaj je dobio modernizovani enterijer. Ubrzanje do 100 km/h traje 7.3 sekunde, može do 219 km/h, emituje 124 grama CO2 po km, a u proseku troši 5.4 l/100 km (ovo je fabrički podatak).

 

alfa%20mito%20101.jpg

 

MiTo Quadrifoglio Verde u paketu između ostalog ima sportski podešeno ogibljenje, nove alu točkove od 17 inča, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, atraktivniji eksterijer (uključujući i revidirani zadnji krovni spojler i opcionu mat Magnesio Gray boju) i crni kožni enterijer sa crvenim koncem. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vilner Alfa Romeo MiTo

 

110717-vilner%201111.jpg

 

Bugarski dizajn studio Vilner je sve aktivniji i njihovo ime postaje sve prepoznatljivije u svetu tjuninga, a tome naravno doprinose njihovi sve brojniji modifikovani automobili.

 

110715-vilner%20111.jpg

 

Poslednja kreacija iz Bugarske je ovaj Alfa Romeo MiTo u Pearl Red izdanju, sa kontrastom u brojnim crnim elementima (retrovizori, ručice na vratima, zadnji krovni spojler, okviri zadnjih svetala, zadnji difuzor...). 

 

110718-vilner%2011111.jpg

 

Takođe, tu su i mat sivi detalji (alu točkovi od 17 inča, kućišta prednjih svetala, izduvne cevi), kao i dorađeni enterijer po čemu je ova bugarska firma uostalom i najpoznatija (kožna sedišta prošivena crvenim koncem, alkantara, metalik detalji, sigurnosni pojasevi u boji sedišta, Vilner logo na prednjim naslonima za glavu plus set novih putnih torbi).

 

110714-vilner%201.jpg

 

110716-vilner%2011.jpg

 

Na kraju, i 1.4 Turbo benzinski motor je pojačan na 147 kW/200KS i 279 Nm obrtnog momenta.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

MiTo Quadrifoglio Verde: najdinamičniji izraz sportskog kompaktnog automobila

  • Agresivan izgled novog modela MiTo 'Quadrifoglio Verde' ogleda se u izvedbi zadnjeg spojlera i novim kućištima retrovizora sa bruniranom završnom obradom, rešetkama hladnjaka, ručkama na vratima, okvirima farova i 17-inčnim alu-felnama sa crvenim kočionim čeljustima.  
  • Novi TCT 1,4l MultiAir Turbo Petrol motor sa 170 KS i 230 Nm obrtnog momenta pri 2500 ob/min
  • Maksimalna brzina 219 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 7,3 sekunde
  • Emisija CO2  124 g/km i potrošnja goriva pri kombinovanom ciklusu od 5,4l/100 km
  • Ekskluzivna Matt Magnesio Grey siva boja karoserije (dostupna i za Distinctive verziju sa paketom QV Line)
  • Enterijer od crne kože sa kontrastnim šavovima na volanu, ručnoj kočnici i manžetni ručice menjača, belo-zeleni šav, instrumenti sa logom QV, Competizione instrument tabla sa ''carbon look'' završnom obradom i nove specijalne patosnice

Novi MiTo Quadrifoglio Verde je dinamična duša kompaktnih automobila. Osvojio je one evropske kupce koji su bili naklonjeni italijanskom stilu i tehničkoj izvrsnosti, koja ima za cilj zadovoljstvo tokom vožnje uz potpunu bezbednost.

 

MiToQV.jpg

 

Eksterijer
MiTo Quadrifoglio Verde je prepoznatljiv po sportskom izgledu sa zadnjim spojlerom, sportskim branicima sa ekstraktorom, kao i novim bruniranim kućištima retrovizora, rešetki hladnjaka, ručkama na vratima, okvirima prednjih i zadnjih farova i 17-inčnim alu-felnama sa vidljivim crvenim kočionim čeljustima. Matirana Magnesio Grey siva boja karoserije za MiTo Quadrifoglio Verde model naglašava agresivan dizajn ovog kompaktnog sportskog automobila, i skreće pažnju na 'Quadrifoglio Verde' logo koji se nalazi ispod pokazivača pravca.  

Enterijer
Crni enterijer sledi stil eksterijera, a u isto vreme donosi niz noviteta koji ističu sportski i dinamičan duh ovog modela. Ovo je naglašeno novim posebno oblikovanim kožnim upravljačem usklađene boje sa kontrastnim belim šavom, novim instrumentima sa QV logom, Competizione instrument tablom sa 'carbon look' završnom obradom i novim specijalnim patosnicama. Unutra, poluga ručne kočnice ( sa belim šavom) i sklop menjača  (sa belim i zelenim šavom) prekriveni su crnom kožom.

Motor i sistem prenosa
Motor je srce i u isto vreme prava snaga svakog Alfa Romeo modela. A novi MiTo Quadrifoglio Verde ne predstavlja izuzetak u tom pogledu. Kada su u pitanju sportski dizajn i snažan karakter, ovaj automobil donosi novi 1.4 MultiAir Turbo benzinski motor koji u kombinaciji sa 6-stepenim duplim suvim kvačilom sledeće generacije, ’Alfa TCT’, postiže maksimalnu snagu od 170 KS pri 5500 ob/min i maksimalan obrtni momenat od 230 Nm pri 2500 ob/min (povećava se na 250 Nm pri 2500 ob/min u Dynamic režimu).
Ono najbolje kod ove verzije motora jeste izvanredan odnos snage i težine, koji je oduvek bio jedan od glavnih faktora koji se kriju iza uspeha Alfa Romeo automobila na putu i na trkačkoj stazi. Želja da bude ispred svog vremena je utisnuta u DNK modela Alfa Romeo MiTo, i potvrđena novim motorom: nakon što je postao prvi automobil koji je ponudio revolucionarni MultiAir motor, ovo je sada prvi automobil u Italiji koju nudi Alfa TCT menjač sledeće generacije u kombinaciji sa sa 1,4l MultiAir Turbo motorom sa 135 KS (dobitnik nagrade Najbolji novi motor 2011. godine dodeljene od strane međunardnog stučnog žirija) i Start&Stop sistemom.
 Srce MultiAir motora je novi sistem za elektro-hidraulično upravljanje ventilima koji smanjuje potrošnju goriva kontrolišući kretanje vazduh direktno preko usisnih ventila (bez upotrebe ventila za dovod goriva) i smanjuje emisiju štetnih materija (preko sistema za kontrolu sagorevanja). Kako i priliči perjanici koncepta smanjivanja, MultiAir je raznovrsna tehnologija koja se lako primenjuje na sve benzinske motore. Jedan od primera je novi 0.9 TwinAir motor sa 105 KS koji je nedavno predstavljen u novom MiTo modelu za 2014.   

Performanse
Najsportskiji Alfa Romeo MiTo model nudi odlične performanse. Maksimalna brzina je 219 km/h, a ubrznje od 0 do 100 km/h se postiže za 7,3 sekundi sa smanjenom emisijom štetnih gasova i potrošnjom goriva. U kombinovanom ciklusu, ove vrednosti su 5,4 l/100 km i 124 g/km CO2 emisije. U odnosu na prethodni Quadrifoglio Verde, emisija CO2 (-11%) i potrošnja goriva (-10%) su poboljšani. A da ne spominjemo činjenicu da se Alfa Romeo motori ističu onim nepogrešivim zvukom Alfa Romea koji naglašava jedinstvenu prirodu ovog automobila, ali u isto vreme su u potpunosti u skladu  sa ograničenjima za dati tip vozila i u skladu sa ekološkim aspektima.

Standardna oprema i opcije
Ostajući veran reputaciji tehnološkog automobila, novi MiTo  Quadrifoglio Verde nudi samo najbolje od onoga što se trenutno može naći na polju multimedije i udobnosti u vozilu. Ovo se vidi iz obimne standardne opreme koja uključuje specijalnu instrument tablu sa belom grafikom i 'Quadrifoglio Verde' logom, usklađen sportski upravljač sa belim šavovima i radio komandama (8 prekidača), svetla za maglu, Brembo kočioni sistem i električno podesive retrovizore sa grejanjem, aluminijumsku zaštitnu ploču sa  Quadrifoglio Verde logom, prednja sedišta sa podešavanjem lumbalnog dela (sa visinski-podesivim sedištem suvozača).

 

Spojler i zadnji sportski branik, dupli hromirani auspuh, brunirane 17-inčne alu-felne, spoljašnji 'Quadrifoglio Verde' logo, manžetna ručice menjača sa duplim belim i zelenim šavom, poluga za ručnu kočnicu sa belim ukrštajućim šavom, brunirane ručice vrata te okviri prednjih i zadnjih grupa svetala predstavljaju standardan deo opreme.
Pored toga, novi MiTo ‘Quadrifoglio Verde’ nudi novi Uconnect sistem sa 5-inčnim kolor ekranom osetljivim na dodir kao deo standardne opreme, i dostupan je sa Tom Tom navigacionim sistemom. Sve što morate da uradite je da dodirnete ekran kako biste preuzeli i pustili vašu omiljenu pesmu, i protresli Vaš svet. Nije slušajnost da MiTo od 2008. godine igra glavnu ulogu u komunikacionoj kampanji Alfa Romea na koncertima, događajima, DJ nastupima, izložbama i sesijama na visokom nivou koje ovaj brend sponzoriše.

Konačno, enterijer može biti opremljen Sabelt sedištima sa obuhvatnim naslonom za leđa sa ugljeničnim vlaknima napravljenim pomoću inovativne RTM (Resin Transfer Moulding) tehnologije, koja kombinuje veliki mehanički otpor sa manjim dimenzijama i manjom težinom. Logo brenda Alfa Romeo ističe se na centralnoj Alcantara® tkanini. Sve je ukrašeno novim belim i zelenim šavovima koji naglašavaju umešnost izrade proizvoda i nalaze se na kožnoj presvlaci menjača i upravljača sa radio komandama.

Osnovna standardna oprema za MiTo Quadrifoglio Verde uključuje:

 

  • Novi Alfa TCT
  • Brembo kočioni sistem sa crvenim čeljustima
  • Antracit konfiguraciju
  • Brunirana rešetka hladnjaka, ručice, retrovizori, okviri prednjih i zadnjih svetala  
  • Sportski volan sa ravnim donjim delom i poluga ručne kočnice sa belim šavovima, manžetna ručice menjača sa belim i zelenim šavovima  
  • Brunirane 17-inčne alu-felne sa 5 otvora  
  • Sportski branik sa duplom izduvnom cevi
  • Specijalna instrument tabla sa ugrađenim QV logom
  • Instrument tabla sa krabonskim efektom
  • Svetla za maglu sa tamnim okvirima
  • Alfa Adaptive vešanje  
  • Prilagođena QV zaštitna ploča na pragu  
  • Sedišta od tkanine sa Alfa Romeo logom i belo-zelenim šavovima
  • Uconnect™ 5” Radio (ekran osetljiv na dodir, Bluetooth, čitač teksta, Audio Striming, glasovno upravljanje, Mp3, USB i Aux-In)
  • Komande prenosnog mehanizma na upravljaču
  • Posebne QV patosnice  
  • Kožna sedišta Frau® sa belim obrubom i zelenim šavom (opciono)
  • Sabelt® sedišta sa presvlakama od karbonskih vlakana (opciono)
  • Nova Matt Grey siva boja (opciono)

Novi QV Line paket
Inspirisan novom Quadrifoglio Verde verzijom, novi QV Line paket će uskoro debitovati u Distinctive setu opreme za sve motore sa izuzetkom motora 1.4 sa 70 KS.
QV Line MiTo će se prepoznavati po posebnom znaku spolja, sportskom zadnjem braniku i prefinjenoj bruniranoj rešetki hladnjaka, ručicama na vratima, alu-felnama od 17 inča i okvirima za prednja i zadnja svetla. QV Line paket će takođe uključivati i nov crni kožni upravljač sa kontrastnim belim šavovima i crnom kožnom presvlakom na ručnoj kočnici (sa belim šavom), ručici i manžetni menjača (sa belim i zelenim šavovima). Osim toga, kupac može da bira između 3 različite vrste sedišta sa belim i zelenim šavovima koja odražavaju unutrašnje raspoloženje bilo crnom tkaninom sa Alfa Romeo logom (standardna oprema) ili, finom Frau kožnom presvlakom ili Sabelt sportskim presvlakama od karbonskih vlakana.

Glavna svojstva paketa QV Line za MiTo su:

 

  • Sjajni Antracit efekat na rešetki, ručicama, retrovizorima, okvirima prednjih i zadnjih grupa svetala
  • Sportski volan sa ravnim donjim delom i belim šavom  
  • Brunirane 17-inčne alu-felne sa 5 zavrtanja
  • Zadnji sportski branik sa ekstraktorom
  • Manžetna ručice menjača sa belo-zelenim šavom
  • Karbonski izgled instrument table
  • Znak QV Line
  • Crni enterijer
  • Specijalno urađena QV zaštitna ploča na pragu  
  • Navlake za sedišta sa Alfa Romeo logom i belo-zelenim šavovima
  • Posebne QV patosnice   
  • Kočioni sistem sa crvenim čeljustima (opciono)
  • Kožna sedišta Frau® sa belim obrubom i zelenim šavovima (opciono)
  • Sabelt® sedišta sa presvlakama od karbonskih vlakana
  • Nova Matt Grey siva (opciono)


2014 Alfa Romeo MiTo linija  

 

Nova Quadrifoglio Verde verzija ukrašava MY 2014 Alfa Romeo MiTo liniju predstavljenu prošle godine i nastavlja da zadovoljava novu generaciju ljubitelja Alfa automobila, klijentele uglavnom sačinjene od mladih ljudi koji sanjaju o kupovini bezbednog sportskog automobila jedinstvenog stila i sadržaja visoke tehnologije po razumnoj ceni. Istovremeno, zbog usredsređenosti na potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova, kao i na dinamički kvalitet i kompaktnu veličinu, MiTo je postao atraktivan predlog i za stariju klijentelu u automobilskom svetu što, čini se, opravdava filozofiju ''smanjivanja''. Trenutno, Alfa Romeo MiTo 2014 nudi 4 seta opreme u Italiji: Impression, Progression, Distinctive i Quadrifoglio Verde i 10 boja karoserije, uključujući novu Antracit sivu, kao i ekskluzivnu mat Magnesio Grey sivu dostupnu za Quadrifoglio Verde modele. MiTo potvrđuje veliku sposobnost prilagođavanja time što nudi 8 različitih izvedbi felni, od kojih su 4 dostupne sa ekskluzivnom bruniranom ili dijamantskom završnom obradom.
U zavisnosti od verzije, kupci mogu da biraju iz širokog spektra efikasnih, pouzdanih i ekoloških motora: 1.4l sa 70 KS, 1.4 sa 78 KS, novi 0.9 Turbo TwinAir sa 105 KS, novi Turbo MultiAir benzinski motor sa 140 KS sa Alfa TCT”, kao i novi vrhunski 1.4 Turbo MultiAir benzinski motor sa Alfa TCT sa 170 KS. Ova ponuda je upotpunjena sa dva turbodizel motora (1.3 JTDM sa 85 KS i 1.6 JTDM sa 120 KS) i 1.4 Turbo motorom sa dvostrukim napajanjem (benzin/ TNG) od 120 KS, koji objedinjuje sportski duh i poštovanje životne sredine.
Koji god nivo opreme ili motor da se odabere, Alfa Romeo MiTo ima veliki izbor sigurnosne opreme u standardnoj verziji: 7 vazdušnih jastuka, ESC, Hill Holder (Sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo), ABS, ASR, podršku pri kočenju, MSR, CBC, Alfa K2 i Alfa Dinamičko upravljanje. Četiri paketa koji obuhvataju najpopularniju dodatnu opremu i dodatke su na raspolaganju radi dodatnog prilagođavanja Distinctive verzija: Sport, Comfort i Lusso.


Quadrifoglio Verde (detelina sa četiri lista): simbol italijanskih moto-trka od 1923.

  • Model RL Uga Sivočija bio je prvi koji je sa ovim amblemom vozio do pobede, osvojivši prvu od deset nagrada na trci Targa Florio, koliko ih Alfa Romeo ukupno ima
  • Od tada je Quadrifoglio Verde, detelina sa četiri lista, simbol trkačkih automobila marke Alfa Romeo, a kasnije je krasila i posebne serije
  • Danas  je ovaj simbol prenet na nove modele, Giulietta i MiTO ‘Quadrifoglio Verde’, koji su  proizvod strasti prema automobilizmu, a koja je doprinela da se ispišu neke od najboljih stranica u istoriji automobilizma

Ukratko, filozofija Alfa Romea izražena kroz Quadrifoglio Verde zasnovana je na stalnoj težnji ka izvrsnosti koja je primenjena na takmičenja, a zatim potpuno preneta i na vozila. Quadrifoglio Verde je postao simbol neraskidivo povezan sa Alfa Romeom iz 1923. godine kada je Ugo Sivoči bio prvi koji je odlučio da učestvuje na trci Targa Florio sa ovim simbolom na haubi svog RL-a, postigavši prvu od deset pobeda ovog brenda na ovom prestižnom takmičenju. Pobeda je dala pečat savršenom takmičenju: 432 kilometra trke Madonìe Circuit (četiri kruga od po 108 km) sa prosečnom brzinom od 59,040 km/h koja je u to vreme bila neverovatna, pre svega obzirom na uslove i težinu staze.
Uspeh Alfa Romea je bio toliko ubedljiv da su i ostali vozači iz Alfa Romeo tima – uključujući Enca Ferarija, Antonija Askarija i Đulija Ramponija – odlučili da prihvate srećnu detelinu Quadrifoglio Verde i za sve ostale trke. Od ovog trenutka „Quadrifoglio Verde“ je postala simbol trkačkih automobila marke Alfa Romeo a kasnije je korišćena i u posebnoj seriji modela kako bi se pokazao kontinuitet između Alfinih trkačkih i modela konstruisanih za takmičenja.

Quadrifoglio Verde znak bio je ono što se isticalo na tamno crvenom automobilu „P2“ Brilija Perija kada je osvojio prvi Svetski šampionat u trkama u Monci 1925, što je bila prva od pet svetskih titula Alfa Romea. Krajem dvadesetih godina, automobili koje je proizvodio Alfa Romeo razlikovali su se upravo po Quadrifoglio Verde od onih koje je pravio Scuderia Ferrari a koji su kao simbol imali konja koji se propinje. Godine 1950. i 1951. Đuzepe „Nino“ Farina i Huan Manuel Fanđo osvojili su prve dve titule Svetskog prvenstva Formule 1 sa vozilima Alfa Romeo 158 i 159, renomiranim „Alfetama“. Šezdesetih godina „Quadrifoglio Verde“ se koristio za 'ready-to-race' verziju modela „Giulia“, „TI Super“, a zatim  narednih nekoliko  decenija u kombinaciji sa Autodeltinim svetlo plavim trouglom na modelima od „GTA“ do „33“, u vremenskom periodu koji se proteže do Svetskog šampionata na kojem su se pojavile „33 TT 12“ i „33 SC 12“, 1975. i 1977. godine. Trkačka aktivnost se nastavlja i osamdesetih godina. Nakon povratka Formuli 1 1980. godine, uspesi u trkama trkačkih automobila su se ponavljali („GTV 6 2.5“) pa sve do velike pobede u  DTM trci ('Deutsche Tourenwagen Mesterschaft') sa „155 V6 Ti“ 1993. godine i duge serije pobeda modela „156 Superturismo“ (1998–2004).

Od standardnih Alfa Romea, nekoliko njih nose „Quadrifoglio Verde“ oznake. To su modeli visokih performansi proizvedeni između šezdesetih i osamdesetih. Neki nose simbol na karoseriji bez pojavljivanja u zvaničnom imenu („Giulia TI Super“, „Giulia Sprint GT Veloce“, „1750 GT Veloce“ – koja je zapravo zlatne boje – „Alfasud Sprint“). Drugi su nosili 'Quadrifoglio'u svojim zvaničnim nazivima od početka osamdesetih, kao što je „Alfasud TI Quadrifoglio Verde“, „Sprint Quadrifoglio Verde“, različite verzije modela „33 Quadrifoglio Verde“, „75 Quadrifoglio Verde“ (postoji i američka verzija), „Spider 2.0 'Quadrifoglio Verde“, „164 Quadrifoglio Verde“, i „145 Quadrifoglio Verde“.

2008. godine „Quadrifoglio Verde“ se prenosi na MiTO a 2010. i na model Giulietta, nove modele koji su zauzeli mesto u tradiciji najboljih automobila marke Alfa Romeo, oslanjajući se na nasleđe dinamičkog učinka, bez kompromisa kada je reč o efikasnosti, očuvanju životne sredine i pogodnosti za svakodnevnu upotrebu. Sa trkačkim duhom i bezbednosnom opremom, „Quadrifoglio Verde“ verzije modela MiTO i Giulietta bile su zvanični tzv „bezbednosni“ automobili u različitim sezonama Superbike Svetskog šampionata - SBK. Alfa Romeo je bio glavni sponzor Superbike-a  od 2007, noseći u sebi uvek iste vrednosti sportskog duha, tehnologije i bezbednosti na najvišim nivoima
Danas, novi modeli iz 2014. godine nose legendarni Quadrifoglio Verde, obnavljajući na taj način izvornu strast koja je zajednička milionima ljubitelja širom sveta, što zapravo i jeste tajna brenda koji je ispisao neke od najvažnijih stranica u automobilskoj industriji u toku više od jednog veka postojanja.


Mopar® potpisuje novu kolekciju Quadrifoglio Verde proizvoda

 

U saradnji  sa Alfa Romeom, Mopar®, je razvio kolekciju posvećenu novim vrhunskim performansama modela Giulietta i MiTO Quadrifoglio Verde. Ova ekskluzivna kolekcija predstavlja izraz i simbol životnog stila i poziv kupcima da dožive jedinstveno iskustvo trkačkog duha koji je u krvi Alfa Romea a čiji je vrhunac upravo legendarni Quadrifoglio Verde. Svi predmeti su visokog kvaliteta i napravljeni od materijala i u stilovima koji su tipični za nasleđe Alfa Romea. Višefunkcionalan šal sa izvezenim znakom Quadrifoglio Verde ili par manžeta u obliku leptira sa ovim znakom su neki od modnih izbora. Oni više sportski odevni predmeti podrazumevaju crnu majicu sa originalnim okovratnikom u trkačkom stilu, majice kratkih rukava sa otiskom Alfa Romeo trkačkih automobila, laganu crvenu jaknu sa izvezenim znakom Quadrifoglio Verde i bejzbol kapu.

Dva tehnološka proizvoda imaju tipičan Quadrifoglio Verde dizajn: punjač za mobilni telefon u slučajevima nužde sa znakom Alfa Romea i inovativna multifunkcionalna Shine narukvica koja preko aplikacije za mobilni telefon izračunava i beleži vaš dnevni unos kalorija direktno u vašem telefonu. I na kraju, kolekcija je kompletirana ekskluzivnim belim priveskom od kože sa utisnutim QV znakom, jedinstvenom emajliranom značkom od legure cinka sa znakom QV, prilagođenim blokčićem sa umecima za fotografiju i pocinkovanim priveskom za ključeve sa elegantnim QV znakom.

Quadrifoglio Verde kolekcija će biti dostupna od jula u salonima i preko interneta u prodavnici  Alfa Romea (u koju se može ući sa svih zvaničnih internet stranica Alfa Romea i sa www.mopar.eu portala). Posetioci internet prodavnica mogu pronaći i kupiti sve zvanične proizvode, od odeće do uređaja visoke tehnologije, uključujući i proizvode sa znakom Quadrifoglio Verde i mogu više saznati o istoriji ovog originalnog italijanskog brenda koji je za više od sto godina duge i izuzetne istorije uvek išao u korak sa vremenom pri tom nikada ne zaboravljajući svoje korene.
 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo by Marshall concept

 

115234-alfa%20mito%201.jpg

 
Alfa Romeo je preključe obeležio svoju 104-godišnjicu (osnovan 24. juna. 1910. godine), a ovom prilikom je predstavljen i specijalni MiTo by Marshall concept.
 

115235-alfa%20mito%2011.jpg

 
Ovaj unikatni primerak su napravili Alfa Romeo i Marshall Amplification, a između ostalog privlači pažnju crnim eksterijerom, zlatnim akcentima, Marshall oznakama, crvenim kočionim kleštima, hromiranom izduvnoim cevi, 18-inčnim alu točkovima, zlatnim akcentima u unutrašnjosti, specijalnim patosnicama, ručicom menjača u obliku mikrofona, aluminijumskim pedalama, 5-inčnim Uconnect infotainment sistemom, sound sistemom i sa dva 12 inčna zvučnika u prtljažniku.
 

115236-alfa%20mito%20111.jpg

 
Motor je 1.6 JTDM-2 koji raspolaže sa 88 kW/120KS i 320 Nm, dovoljno da ovaj MiTo od 0-100 km/h ubrza za 9.9 sekundi i postigne maksimalnih 198 km/h.
 

115237-alfa%20mito%201111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Alfa Romeo MiTo facelift

 

137007-alfa%20mito%2011.jpg

 
Nakon zvanične promocije nove Giulije i najave brojnih novih modela, Alfa Romeo priprema i restilizovane verzije aktulenih modela MiTo i Giulietta. To su nedavno potvrdile i špjunske slike maskiranih test primeraka, dok smo sada zahvaljujući grčkom Autoblogu u prilici da vidimo i nemaskirani MiTo facelift. Ovakav blago osveženi MiTo se može očekivati do kraja ove godine, pri čemu će najveće vizuelne izmene po svemu sudeći pretrpeti prednji deo (nešto širi prednji gril i sa više hroma, uz doterena svetla i branik). Pozadi je MiTo izgleda dobio zadnji branik sa mat crnim elementima, kao i hromiranu lajsnu na vratima prtljažnika, a manje promene verovatno možemo očekivati i u unutrašnjosti.
 

137006-alfa%20mito%201.jpg

 
Takođe, i MiTo facelift će dobiti redizajnirani logo marke, već promovisan nedavno sa Giulijom. Što se tiče potpuno novog MiTa, neke ranije nezvanične informacije iz nemačkih medija kažu da se MiTo II može očekivati najranije 2019. Ova entry-level Alfa bi mogla da koristi tehničku bazu Fiata 500 L / 500X, a jedan od motora u ponudi bi mogao da bude 1.4 litarski agregat.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Alfa Romeo MiTo po akcijskoj ceni

 

alfa%20m%2001.jpg

 

Novi Mito je osvežio svoj izgled predstavljanjem potpuno nove rešetke hladnjaka i snažne porodične sličnosti sa očaravajućim modelom Giulia. Predstavljamo vam restilizovani Alfa Romeo MiTo 1.4

 

- Snaga motora: 57 kW / 78 KS, EURO 6

- Obrtni momenat: 115 Nm

- Zapremina motora: 1368 ccm

- Menjač: Manuelni 5-brzina

- Max. brzina: 160 km/h

- Ubrzanje od 0-100 km/h: 14 sec

- Kapacitet rezervoara: 45 l

- Potrošnja goriva: kombinovana vožnja - 5.8/100 km., grad - 7.6/100 km van grada - 4.7 /100 km

- Emisija CO2: 134 g/km

 

Redovna cena Alfa Romeo MiTo 1.4 je 15.600 €

AKCIJSKA CENA 12.950 €

 

152163-alfa%20m%201.jpg

 

Novi Mito san vožnje Alfa Romea čini dostupnim svima, kroz zbir tehnologije i performansi, i sposoban je da svako putovanje pretvori u nezaboravan vozački doživljaj.

 

152165-alfa%20m%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Alfa Romeo MiTo bi mogao da bude crossover

 

alfa romeo mito

 

Mali hatchback kompanije Alfa Romeo koji je dobio ime po italijanskim gradovima Milanu i Torinu, simpatični MiTo, na tržištu je od 2008. godine, povremeno je osvežavan, ali nikada nije privukao baš veliku pažnju. Deset godina kasnije je još uvek "živ", a šef FCA grupacije Sergio Marchionne je nagovestio da će on prestati da postoji u trenutnoj konfiguraciji i da bi njegovo ime moglo da bude iskorišćeno za potpuno drugačiji model. Magazin Auto Express je u međuvremenu objavio da će MiTo postati crossover i tako omogućuiti Alfa Romeu da profitira zahvaljujući velikoj potražnji za takvim automobilima. Iz istog razloga će se krajem decenije pojaviti veliki SUV, koji će svoje mesto naći iznad modela Stelvio. Postate najveći kompanijin model, a imaće "blagi" hibridni pogon i 400KS. Marchionne je priznao da aktuelni MiTo nudi ograničenu praktičnost, dok je šef Alfe Reid Bigland izjavio da nije na istom nivou kao noviji modeli Giulia i Stelvio. Isto je rekao i za Giuliettu, koja će dobiti novu generaciju u istom stilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo MiTo dobija naslednika?

 

178271-alfa mito 1.jpg

 

Alfa Romeo MiTo se proizvodio od 2008. i 2018. godine i u tom periodu je proizvedeno oko 265.000 primeraka, a sada stižu nezvanične informacije da u Stellantis grupaciji planiraju njegovog naslednika. Pojedini mediji navode da bi kao osnova trebalo da se iskoristi platforma Peugeota 208, kao i da se pojavljivanje nove male Alfe može očekivati već tokom 2023. godine. Ostaje međutim pitanje da li će zadržati isto ime (MiTo za Milano i Torino). Poput Peugeota 208 i Opel Corse, i novi MiTo će se po tim vestima nuditi samo kao hatchback sa petora vrata, dok će se u paleti naći samo benzinski motori (sa 100KS, 130KS i 155KS). Kasnije u toku životnog veka bi trebalo da stigne i potpuno električna verzija. U svakom slučaju, to bi mogao da bude jedan od novih modela koji bi pomogao da Alfa Romeo postigne prodaju od 200.000 vozila godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi lepo, za mene je MiTo uvek bio bas prepoznatljiv gradski autic sa stilom. Pogotovo one malo nasviranije verzije, prave gradske zujalice.

PS: Samo se najezim svaki put kada vidim ove Alfine projekcije prodaje... Sve je to na velika usta, a srozaju se sa par puta nizom prodajom od planirane. Neka rade, cute, i malo po malo pokusavaju da povrate imidz i prodaju. Tehnikom se mrdnulo se sa mrtve tacke od Giulie/Stelvia, stizu novi SUV-ovi, Boze zdravlja mali MiTo, bilo bi lepo mozda i neka verzija Giuliette, pa cemo videti...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...