Dule 021 660 Posted September 13, 2010 Pazite sad ovo 2258 pregleda i pet poziva! Eto dokle smo dosli,ja dajem auto za cenu za koju ne moze da se uveze a ovi sto me zovu pitaju koja je zadnja cena jer mora da da za registraciju 500 eura!Ispada da se 1,9 jtd trajno registruje i da vise ne mora kad ovoliko kukaju za registraciju ovog 2,4 koji je realno i bolji i jaci i brzi i trosi isto i malu nijansu je skuplji za veliki servis i td.A razlika u registraciji je 250 eura al to je na godisnjem nivou.Voleo bih da je neko uzme i da je čipuje pa da dere mnoge mercove i Bmw-e koji takodje prelaze 2,0 litrazu ali su skuplji jedno 3 puta a ne pruzaju nista vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted September 13, 2010 Od maja do septembra, sa 6000 na 4800 e.1200e je bas velika razlika za nekoliko meseci.Ili je pocetna cena bila prevelika, ili je razlog skupa registracija i to sto narod nema para.A auto zaista super izgleda, + je za porodicu i putovanja odlican! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 13, 2010 (edited) Air Bag nije 100% ispucan jer auto nije lupan a i nije sijao nego je kontakt greska koja se nedavno desila.Treba izbrisati gresku i vise nece sijati.Nisam ni znao da svetli dok nisam procitao Makijev post.Poenta ovako niske cene je sto ujak odlazi iz Srbije da zivi u Americi i 13.juna ce da mase iz aviona a onda meni ostavlja Libru da je prodajem a ako ja Seat Leon 2001 prodajem za 4700 onda je ova Libra stvarno povoljna.Što ne obrisa grešku? Kako si je tek tad video? Jesi uopšte seo za volan?Znači ujak ide da živi u Ameriku, pa mu hitno treba 5 ljada a ne 6?Moj put je takav da nikog necu da lazem i da ono sto ja znam o nekom automobilu,to cu i da kazem.Naravno uvek moze da se pojavi nesto sto niko od nas nije primetio ali obicno su to neke sitnice.Koliko znaš o ovom automobilu se vidi iz prvog citata...Ne pričam ti ovo da bih te pljuvao, nego nabacao si tako neke stvari, a predstavljaš se i inače kao preprodavac automobila a ja takvima ne verujem ni reč, a većina nas je takvih!Ja zbog mog punta više ne pričam sa dobrim ortakom koji me je odveo da ga kupim, navodno je auto bio njemu doteran ali pošto će se i njegova majka voziti njime, nije htela sportinga.Navodno je prešao 83000, ispalo je 183. Nije udaran ni farban, e pa jeste oba. U odličnom stanju...hm...kablovi oblepljeni izolirkom?A to mi je bio drug par godina. Preprodavac njegov rođak. Preprodavac se kunuo u dete svoje koje ima 6 meseci. Preprodavac ima automehaničarsku radnju, tako da nemojmo sa pričama "pa možda nije ni on znao". Šta nije znao? Da je svom rođaku dovezao auto sa izolirkom na kablovima? Pa šta je gledao kad ga je kupovao? Naravno, auto nikad nije ni bio namenjen tom mom "drugu", to sam saznao kasnije.Opet podvlačim, ne kažem da lažeš, ne pljujem tebe lično nego celu priču preprodaje kola, onda još drastično spustiš cenu i verovao ili ne tek tako odbiješ ljude.Peace. Edited September 13, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 13, 2010 @DuleEvo ja pričam svima čak i ja razmišljam da je uzmem Svi ti ljudi (a i ja s njima) gledaju kako da se skrpe i da sakupe dovoljno para. Ja lično treba od oktobra da počnem da radim nešto za šta treba uložiti dosta para, ali to nije važno... hoću da kažem svako ima neke svoje razloge. Ljudi sa kojima pričam uglavno traže male litraže i male snage, što manje registracije pa čak i manje automobile. Ne bi uzimali čak ni 1,9JTD da imaš. Iako ih ja uputim i objasnim da to nije tako kako oni misle da jeste opet činjenica jeste da šta god uzmeš da radiš na tom 2,4JTDu deo je skuplji bar 10-20% u proseku u odnosu na 1,9JTD, a na 1,2 ili 1,3 još više. Sve se slažem da je 2,4 ipak 2,4 i da daje mnogo više od tih 1,2 i 1,3 i da shodno tome košta, a da opet ne košta ništa u odnosu na konkurenciju... prosto dve stvari su na snazi: - ljudi nemaju para! Pa evo ja prodajem moje OZ felne sa VRH gumama, i dajem ih u bescenje kao i ti tvoju Lybru pa opet ljudi samo pitaju koja je cena i zahvale se... - to što se ovde na forumu dobar broj ljudi loži da ima što više konja to u praksi nije tako... evo znam dve osobe koje gledaju da kupe nove Oktavije navodno sa 1,4 motorima kad ih pitam kako mislite da ubrzate sa tim motorima njima nije važna brzina uopšte... čak štaviše, kažu da im lagana vožnja više prija. A ovakvih primera je zaista mnogo... ja kad kažem za moju Bravu da je 1,9 ljudi misle da vozim aždaju i uz komentare tipa ''UFFF'' se oduševljavaju autu Najiskrenije bih je već sutra kupio za sebe, ali eto za ono što me očekuje za mesec dana svaki evro će biti važan... @OktopodMožeš li da mi objasniš poentu tvog posta? Čovek lepo piše šta misli i želi, a tebe niko ne juri da kupiš. Svako ko kupuje auto ima oči i mozga da povede majstora da pregleda auto. Iskreno, meni je nepojmljivo da od tri elementarne stvari (kilometraža, havarisanost i farbanje) tebe zavale za sve tri... pa možeš da mi budeš drug koliko hoćeš i da imaš trudnu ženu, ja ću prvo da pogledam i dobro proverim to što kupujem pre nego što uzmem pa makar to bila i pegla. I sad iznosiš svoju neku frustraciju i nezadovoljstvo na čoveka koji nije imao ni 2min kontakta sa tobom ni ti sa njim. Nije u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 13, 2010 Pričam o preprodavcima a on je upravo preprodavac, to sam kaže u nekim temama.Mene je zalomilo jer:- pre svega bio sam glup za kupovinu kola, prvi moj lično auto itd...nisam ni sad prepametan, ali neke stvari znam kako bih proverio- kilometražu nisam znao kako da proverim u dalekom Šabcu sem da vidim šta piše na tabli. Posle sam iza suvozačevog sedišta našao servisnu knjigu iz Švabije i provalio.- da li je udaran i farban sam verovao, jer to nisam umeo sam da procenim, a niko od majstora i slično nije lud da ide u Šabac.Eto verovao sam nekom sa kime sam čak na more išao i čiji otac me smatra za trećeg sina zbog nekih stvari koje sam mu uradio. Jednostavno, od njega nisam očekivao tako nešto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezziks 0 Posted September 13, 2010 ^^^ Sve jedno ne trebas da trujes ovu temu jer ova konkretno nema veze sa tvojim iskustvom i mislim da nebi trebao da stavljas sve ljude u isti kos. Ja sam licno takodje bio jako zainteresovan za ovaj primerak, ali slicno kao i Vlada skupljam novce trenutno za nesto drugo sto sam i javio Duletu na P.M Sto se tice registracije ona je tacno duplo veca nego za 1,9 motor. Ljudi su objasnili prednosti 2,4 motora i ne treba se ponavljati.Stoji da im cena pada dosta i da cak i ova cena od 4800 nije bingo (ako gledate polovne automobile na nasim sajtovima)Ima dosta Lybri za slicne i manje pare samo je pitanje u kakvom su stanju i kolika ulaganja zahtevaju posle kupovine.Uzdravlje i srecna prodaja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted September 13, 2010 Ono sto ja opet moram da dodam je da je ovaj auto extra i da nije nimalo los nego meni u dvoristu smeta a ja zaista nemam interes jer samo hocu da pomognem ujaku koji je jos u maju otisao za Ameriku. Tamo je kupio Chryslera od 3500 kubika.Znaci to sto neki ne veruju prodavcima ja podrzavam ali taj neko treba da dodje da vidi auto pa da potvrdi svoju teoriju.Ja sam uvezao tu Libru i posto je ujak vozio dve godine nisam imao dodirnih tacaka sa njom ali evo je sad kod mene.Sto se tice lampice za air bag i kod moje karavanke je sijao dok je zena nije usisala i pomerila sediste i sama se ugasila.To je kontakt greska u suvozackom sedistu i moze sama od sebe da nestane ili da se obrise preko dijagnostike.Razlog spustanja cene je zbog toga da se auto proda a ne da stoji.Medjutim ima bolida koji me zovu i hoce da spuste cenu za servis,registraciju,nove gume i ne znam sta jos.Imam utisak da kad bih stavio 3000 da bi me opet zvali i pitali koja je zadnja cena.Pa ja moju Libru 1,9 JTD karavan 2003 u osnovnoj opremi prodajem za 4700 tako da je ovo povoljna cena s obzirom da je opremljenija i mladja od moje.Uostalom,pogledajte koliko su na mobile.de pa cete videti da je Libra samo kod nas obescenjena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 13, 2010 E ti likovi što krenu sa računicama tipa loše su ti gume, to je 100 eur, ogreban ti je branik, farbanje je 60 eur...burazeru, gledaj auto kompletno, ne kupuješ nov pa da se sija ko pseće...nego budi realan kupac pa reci vredi li u tom stanju tih para ili ne.A cenkanje kao vid razgovora pri kupovini u principu podržavam, mnogi stave veću cenu računajući da će je odmah spustiti za malkice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22917 Posted September 13, 2010 Pričam o preprodavcima a on je upravo preprodavac, to sam kaže u nekim temama.Ko je kupio auto od coveka moze da komenatrise Duletovu preprodaju. Uzdrzi se od ovakvih komentara na tudjim jer ne verujem da bi voleo da tebe neko proziva ovako na tvojim oglasima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 13, 2010 Ja sam kupio Stila od Duleta (preprodavca) i bio je najbolji od svih koji su tada bili u ponudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted September 13, 2010 Ja sam skoro cistio i usisavao svoju Lybru ,i posto sam malo energicnije ispomerao sedista,upalila mi se lampica air-bag-a na tabli Bas kao sto Dule kaze .otisao kod Mikija,na examineru,ponistena greska,ostaje da se taj dzek isprska sa kontakt sprejem i problem resen.Ovo sam napisao i na drugoj temi koja je konkretno vezana za ovaj problem,koji se javljao na vise Lybri,pa reko cisto da napisem i ovde,da potencijalni kupci ovog odlicnog Lanciinog modela znaju da nista nije savrseno-ali resenja postoje i obicno su jednostavana i laka,ako imate gde i koga da vam to resi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shonebg82 0 Posted November 1, 2010 Da li je neko uvozio iz Madjarske? Gledao sam neke njihove sajtove ima Puntica 2001-2002 za 1500-2000 eur.Kapiram da je isti neki fazon kao i sa Nemackom,Slovenijom ... Inace gledam da uzmem punta pa mi je i to palo na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NesaDeBeli 0 Posted January 7, 2011 Dobru sreću i dug vek svakom italijanskom autu želim i naravno svim članovima kluba. Pročitao sam skoro sve napisano u vezi sa savetima o kupovini automobila. Došao sam u veliku nedoumicu da li uopšte da kupujem Punta 1.2 sa 8v kao što sam prvobitno i želeo.Kada bih mogao biti siguran da ima poštenih trgovaca ne bih se toliko plašio. Na scenu je stupio novi zakon koji nas kupce donekle štiti, ali kako doći do toga da te zakon štiti.Koliko sam ja provalio sistem trgovac koji uveze auto, recimo iz Italije, prodaje ga nama na naše ime i faktički nama auto nije prodao auto-plac, već smo ga "kao" mi sami uvezli i tako gubimo pravo da auto u slučaju neispravnosti vratimo auto-placu. Rešenje bi trebalo biti bar koliko sam načuo, a ne znam sigurno, da trgovac prvo registruje auto na ime firme pa tek onda da ga nam proda kao pravno lice.Molio bih nekoga da to proveri. Recimo da to pitanje može rešiti.Šta dalje?Kako verovati u prikazanu kilometražu? Pojedinci, kao što ste i sami pisali ovde prepravljaju Puntiće od van-vozila u putničke.Tu je velika verovatnoća da vam se uvali kršina. KILOMETRAŽA???O moj Bože.Da li uopšte postoji bilo kakav način da se sa sigurnošću proveri kilometraža? Ne koliko ja znam. Kažu mi da povedem majstora koji će na licu mesta da pogleda, ali kako bez kanala i kačenja na putni komp može bilo koji majstor da utvrdi bar približno realno stanje?Da li uopšte postoji trgovac koji će pristati da eventualno bude odgovoran pred zakonom i nama kao kupcima ako nam proda kršinu?Trenutno me zanimaju samo Puntići i da mi neko kaže koja je realna cena Punta 2001 - 2002 sa nekih pravih 150000 km i da li je kupovina auta sa 5 vrata bolja solucija jer auto tada nije bio van. Doduše možda je bio taksi što mu možda dođe još i gore.Dule 021, ti ne moraš da odgovaraš, ti si mi svoje rekao.Pozdrav svima i svaku vam sreću od Boga želim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 7, 2011 1. Nijedan ne može da se sakrije da je bio Van, jer se to vidi po broju šasije preko kojeg ćeš proveriti.2. Polovni automobil se kupuje u viđenom stanju. Na tebi, meni i svakom drugom kupcu je da što više i što bolje vidi. 3. Ne treba da te odbija kilometraža, nego proveri sve što možeš i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NesaDeBeli 0 Posted January 7, 2011 Ipak zar zakon nije sada predvideo da kupac ima pravo žalbe i povraćaja novca ukoliko je auto neispravan, odnosno ako ga je prodavac doveo u zabludu da je auto ispravan, a u stvari je neisravan?Nemam ja ništa protiv da odmah posle kupovine odradim i veliki servis, ali imam protiv ako mi uvala motor pred izdisanjem ili da moram popravljati još X stvari i da mi to odnese joh 500 + evra.Pozdrav svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 7, 2011 Pa i važeći zakon daje određenu garanciju, ali je fazon u tome što ti sa njima potpisuješ ugovor o kupoprodaji gde između ostalog piše nešto ovako: ''Kupac preuzima vozilo i viđenom stanju''I time se prodavac pere jer u suštini sve što prodavac može da garantuje ti moraš da vidiš. Za motor naravno niko ne može da ti garantuje pa samim tim ni zakon ne tereti prodavca za tako nešto. Međutim, neki prodavci daju garanciju na neku kilometražu pa eto prilike da se tako nešto iskoristi. A inače, koji god auto da kupiš, obavezno pripremi bar 500€ za veliki servis, gume, brojne sitnice itd... to će te snaći sa svakim autom u koliko god dobrom stanju bio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 7, 2011 ...ako ga je prodavac doveo u zabludu da je auto ispravan, a u stvari je neisravan?Da bi postojala zabluda, neophodno je da je prodavac znao da motor nije ok, ali ti je tu informaciju prećutao.Međutim, kako ćeš ti, ili bilo ko da dokažeš da je on znao da motor nije ok? Pazi...svi bi mi voleli da kupimo posle 4 godine polovnjak za 6.000 eura koji je kao nov koštao 16.000 eura i da nam još garantuju da će sve biti ok, ali...nije to moguće. Ne mislim konkretno na tvoj primer je je Punto znatno jeftiniji i kao nov i kao polovnjak, već uopšteno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NesaDeBeli 0 Posted January 8, 2011 A inače, koji god auto da kupiš, obavezno pripremi bar 500€ za veliki servis, gume, brojne sitnice itd... to će te snaći sa svakim autom u koliko god dobrom stanju bio 500 E za veliki servis Puntića 1.2 8 ventila???Počinjem da razmišljam o drugoj varijanti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22917 Posted January 8, 2011 Veliki servis ne kosta 500 evra. Dovla je mislio na zlatno pravilo prilikom kupovine bilo kog polovnjaka a to je da se ostavi nesto novca sa strane za veliki servis, gume, eventualno neke sitnice koje ces otkriti neposredno posle kupovine. To moze da kosta i 200 evra max. Ako kupis auto iz uvoza, ili od domaceg kupca a da ne znas sa sigurnoscu kada je radio servis sigurno je to prvo sto ces da uradis posle kupovine.I kod druge varijante te to isto ceka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NesaDeBeli 0 Posted January 8, 2011 (edited) Ja ću lepo da poludim i da vozim mog stojadina dokle god u njemu bude i jedne konjske snage.Što više gledam sve manje znam.Ne citiraj upis iznad Edited January 8, 2011 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22917 Posted January 8, 2011 Ako ti se svidja stojadin i zadovoljava tvoje potrebe mozda i ne treba da ga menjas. I to je na neki nacin Fiat, od pre 40 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 8, 2011 Koliko mi se cini hoces da kupis auto iz 2001, sto mu dodje 10 godina, da odradis veliki servis i da vozis bez daljih ulaganja narednih x godina.To ce malo teze da ide.Polovan auto da je u idealnom stanju ne bi bio polovan vec nov, i ne bi se prodavao verovatno Isto tako je razmisljao jedan moj drugar, prodao svoju Fiest-u i skupio pare da kupi drugi, mladji auto.I sta se dalje desava...Obilazio placeve, gledao aute, vodio majstore i nijedan nije naravno nasao u idealnom stanju, kao sto je trazio.Jednom mana enterijer, drugi bio van, treci...cetvrti...peti...I tako je vec dve godine djak pesak...Na tebi je da proveris auto koji ti se svidi sto vise i bolje.Uzmes onaj koji ti je u prihvatljivom stanju i lagano sredis ono sto fali. Ne vidim da drugacije moze da se kupi polovan auto?Ako budes razmisljao da ce da ti rikne motor i da otpadnu tockovi cim ga registrujes na sebe i predjes 5 km, onda nikad neces promeniti auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
NesaDeBeli 0 Posted January 8, 2011 ^^^ Ma znam, ima logike u tvojoj priči samo sam besan na to koliko lažu pojedini trgovci.Ajd da pitam ovo mada bi trebalo da je tako.Koji paket opreme u Puntu je najsiromašniji?Ovo pitam jer mi ne treba ni klima ni ABS, ni ESP samo dobra mašina,Vodim se logikom da ono čega nema u autu ne može da se pokvari, a samim tim će biti donekle jeftiniji za održavanje.Veliki pozdrav za sve koji su mi odgovarali do sada.PS - Nek mi neko akže ako grešim kada kažem da auto sa 5 vrata nikako nije mogao da bude van? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted January 8, 2011 Kako verovati u prikazanu kilometražu? Pojedinci, kao što ste i sami pisali ovde prepravljaju Puntiće od van-vozila u putničke.Tu je velika verovatnoća da vam se uvali kršina. KILOMETRAŽA???O moj Bože.Veruj mi, viđao sam van-ova u tako dobrom stanju sa malo km, da ne bi verovao. Pogotovo ko ima opciju da otkupi auto posle lizinga neće gledati da ga razvaljuje. Puntića Van-ova imaš sa 3 i 5 vrata. A ova kola baba do pijace, baba kupovala po malo pa išla često. Zato su toliko prešla... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 8, 2011 Upravo tako! Ne mora da znaci da ako je bio van da je to lose vozilo.Ono sto je najvaznije je da lepo otvoris oci i gledas sta kupujes tj. gledas delove enterijera ,sasije i sklopis sliku da liispunjava tvoje normative ocuvanosti.Matematikom tipa-hocu NOV auto ali da ga platim kao polovan -neces nigde stici jer polovan auto je polovan i mozes samo da das vise para za dobar primerak ili da se stisnes na nekom losem pa sta ti Bog da!Razlika u ceni moze da bude i preko 500 eura za bolji primerak ali i to ne mora da bude pravilo.Morao sam da se javim bez obzira sto si rekao da ti moje misljenje ne treba jer sam se vec-izjasnio! Negde na nekom forumu se lik izjasnio kako hoce auto sa 5 vrata i da ga sve sa registracijom izadje oko 2200! Mislim da je taj totalno skrenuo iz svih tokova i da misli da kola preko rastu na livadi! Quote Share this post Link to post Share on other sites