Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat/Lancia polovnjaci / uvoz iz inostranstva

Recommended Posts

Hm, moram da priznam da mi je Ibiza TDI sport od 130ks interesantan autic. Verujem da kida asfalt. Ja bi jos to cipovao... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma daj Zaki nemoj sad da mi menjaš tabor. naići će već neki dobar samo mora da se gleda. moraš da nadješ neki odnos cena-stanje još malo uložiš i imaš auto. ja sam dva gledao treći sam kupio. samo polako.

jel te karavani ne interesuju?ima neki na ime kod mene deluje spolja dosta dobro alu felne i ostale džidža bidže 2004 ali ne znam koja je cena mogu da pogledam br.tel.

ima i par benzinaca ali mi se ne svidjaju nesto spolja nisam ni gledao cene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da gledaš samo skuplje. Nekome se možda žuri pa je spustio cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazim 3v 1.6 16v ili 1.9 JTD...

Hvala na info, prva opcija mi je Stilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i veruj mi da ako auto ima tu i tamo koju ogrebotinu to može da bude bolje nego da je ceo farban i uglancan za prodaju.

znači nemoj takve u startu da odbacuješ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo vec 10 dana trazim Stila da kupim, cena do 5000e i nista normalno ne mogu da nadjem, dva auta sam terao od Mikija i oba imaju po dosta ulaganja, jedan oko 600e a drugi oko 1600e, nije problem da ulozim 600e u polovan auto ali mi je problem ako gledam aute od oko 5500e a priznacete da je to bas jaka cena za stilo 01,02,03 godiste i oni u ocajnom stanju, mogu samo da zamislim kakvi li su oni sto ima je cena od 4000-5000e tako da ako uskoro ne nadjem nesto u ok stanju za novac koliko mogu da dam moracu da napustim klub i potrazim neku Seat Ibicu da vidim da li njih ima u ok stanju :wallbash:

Ti od 4000 i nesto su kao i oni od 5000.Sve zavisi od primerka do primerka.Kako ko koga zavrne.I koliko se diler ugradjuje.Bas me zanima sta sta li je falilo tom stilu,da mora da se ulozi 1600 evra u njega.Pazi ti neces odma po kupovini uloziti u njega 500-600 evra.Uradis mu najosnovnije stvari,vreme prolazi,dolazi se do novca pa polako sredjujes jedno po jedno.Ali od pocetka imas sa strane odvojeno tih 500-600 evra za ne daj boze.Na njih zaboravis ....Tako kod mene funkcionise.

Polovnjak da ti bude "po meri",da nista ne diras na njemu,to naci neces.Uvek mora nesto da se sredi.Manje ili vise.Retki su oni koji prodaju ispravan polovnjak.Uvek nesto fali.Nesto se manisfestuje pre,nesto posle....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisla mu turbina, set kvacila sa zamajcem, dizne zapuzene, senzor sedista, prednje viljuske, zadnji most, 4 gume sve ovo je preko 2000e ako se naravno uzima novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to bio auto sa nekog placa ili registrovan?Pa jel taj "vlasnik" svestan stanja tog auta i sa tom "svešću" je pristao na pregled u servisu??? :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.........1 vlasnik,odrzavan u ovlascenom servisu.........

U kom li ga je servisu odrzavao???

Auto izgleda lepo na slikama i to je "ono"sto ce privuci potencijalne kupce.Nece ga svaki kupac voziti u servis.Neko ce ga uzeti i debelo platiti"trenutak zaslepljenja" navigacijom,felnama i krsem opreme....Nazalost ,realnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 110 kkm otišla turbina kavačilo i zamajac :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je odrzavao kod Lakija, ima servisnu.

Strava izgleda pogotovo uzivo ali teska krscina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, hvala...

Fiat Stilo 1.9JTD 116hp, 2002. god dinamik oprema, digitalna klima, el paket, kacketic... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na pomoci, Nesi za kontakte, Mikiju za preglede... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbup: drago mi je da si ipak nasao auto kakav si hteo. Cim budes u prilici, postavi neku sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

nešto me kopka u relativno čudnoj ponudi polovnih Grande Punta... pre par godina tržište je bilo preplavljeno (i dalje je) belim 3v puntićima vanovima starim oko 4 god...

evo sad je april 2010 i logično bi bilo da je sad isti slučaj ali sa grandeom jer se prodaje od 2006, međutim i dalje suvereno vladaju mk2b, vaša mišljenja :question:

jel to naši neuvoze ili ih jednostavno nema u tom broju ni preko, jer se 2b radio u van verziji do 2007 a možda i duže...:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 2b Van, tj. Punto Classic Van se i danas pravi. :thumbup:

http://www.fiatprofessional.it/it/Modelli/Punto_Classic_Van

http://www.fiatprofessional.it/it/Modelli/Punto_Classic_Van/Versioni/Punto_Classic_Van_Active_4

Nije samo Kragujevac mesto gde se pravi Punto mk.2b ;)

U januaru 2010. godine, Fiat Group je na domaćem (italijanskom) tržištu prodao 66.204 automobila. Najprodavaniji model Fiata je Punto ( Punto Classic, Grande Punto i Grande Punto Evo ) prodat u 20.496 komada. Sledeća je Panda sa 14.992 jedinica, na trećem mestu je Fiat 500 sa 7.358, dok je Lancia Ypsilon na četvrtom mestu u okviru grupacije sa 3.845 jedinica.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40215

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ludi žabari !!! ja bio ubeđen da se radi samo još kod nas i da će ovaj najavljeni domaći 5v VAN biti poslednji iz te serije ... ali ono što je dobro izgleda da netreba menjati

hvala za info :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Edited by phantom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Planiram da kupim Fiat Stilo, pregledao sam teme vezane za ovaj auto, ali imam neke nedoumice. Godišnje ne prelazim više od desetak hiljada km, uzeo bih benzinca (po savetima forumaša), mada sa novim autom kilometraža sigurno ide na gore. E sad, preovladava mišljenje da je motor 1.2

preslab za ovaj auto, da je čak i loš ("Izbjegavajte benzinski motor 1.2 16V sa 80 KS, koji se proizvodio do 2004. godine. Osjetljive je izvedbe

i nevelike trajnosti, a kad se jednom “razšteluje” teško ga je podesiti."-sa hrvatskog sajta). Ono što me zanima je koliko je ovo tačno, budući da sada vozim golfa II ('87god, 58KS), nemam potrebu da vozim preko 120km/h ili da jurcam po gradu pa bi novi auto sigurno bio za pet klasa iznad. Da li bi ipak bio bolji DIZEL od 80KS?

I još nešto: iz Pirota sam pa mogu u Bugarsku po kola. Da li ima neko više iskustva sa uvozom tj, dal' da vodim majstora ili tako nešto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema posebnih problema sa 1.2 16v...on je ugrađen u ko zna koliko miliona automobila Fiat grupacije... :thumbup:

Da je slabašan za auto veličine Stila...pa, verovatno jeste, bez obzira što se deo toga nadoknađuje menjačem sa 6 brzina (u odnosu na standardnih 5).

Pogledaj ove teme oko iskustava sa tim motorom u Stilu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42329

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40285

..i nastavi priču oko tog motora u Stilu u jednoj od tih tema (ionako će biti spojene). :thumbup:

A, oko uvoza iz Bugarske...ima jedan dečko koji je član Bugarskog Fiat Kluba, a i ovde je na Forumu...često je u Srbiji, poslaću mu PP da pogleda ovu temu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas sam malo vozikao dve godine staru opel korsu 1,2 sa ful opremom i mogu ti reci da je g****

enterijer je klimav i loseg kvaliteta, ne ide nikako, a sa ukljucenom klimom trza i davi se ako presaltam ispod 4.000 obrtaja. ogibljenje je manje tvrdo nego kod dacije ili skode ali skace kao jarac na neravninama i naginje se u krivinama previse.

ne smem ni da zamislim kakva je mrcina stilo sa 1200ccm :wallbash: jer je veci i tezi od korse.

da bi imao ubrzanje kao jugo 55 moraces da ga razvlacis do 5.000 obrtaja a to znaci da ce motor da ugine brlo brzo ako vec nije na samrti jer ga je i prethodni vlasnik tako vozio. uz bubanj potok ces morati trecom :crybaby: a ako krenes na more ima da sa cetvoro u kolima i punim gepekom ides drugom uzbrdo.

bolje kupi 1,6 pa ga vozi na pola gasa ako ti se ne zuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Planiram da kupim Fiat Stilo, pregledao sam teme vezane za ovaj auto, ali imam neke nedoumice. Godišnje ne prelazim više od desetak hiljada km, uzeo bih benzinca (po savetima forumaša), mada sa novim autom kilometraža sigurno ide na gore. E sad, preovladava mišljenje da je motor 1.2

preslab za ovaj auto, da je čak i loš ("Izbjegavajte benzinski motor 1.2 16V sa 80 KS, koji se proizvodio do 2004. godine. Osjetljive je izvedbe

i nevelike trajnosti, a kad se jednom “razšteluje” teško ga je podesiti."-sa hrvatskog sajta). Ono što me zanima je koliko je ovo tačno, budući da sada vozim golfa II ('87god, 58KS), nemam potrebu da vozim preko 120km/h ili da jurcam po gradu pa bi novi auto sigurno bio za pet klasa iznad. Da li bi ipak bio bolji DIZEL od 80KS?

I još nešto: iz Pirota sam pa mogu u Bugarsku po kola. Da li ima neko više iskustva sa uvozom tj, dal' da vodim majstora ili tako nešto?

Prijatelju pisi mi na licno,ja zivim i radim u Sofiji,a posto si iz Pirota mogu da dodjem do tebe da pogledas mog Stila 1.2,80 ks(na slici)i ujedno da ti kazem kakvo je stanje u BG za auto.Ja sam iz Dimitrovgrada i dolazim skoro svake nedelje pa mozemo da se ugovorimo.Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...