Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat/Lancia polovnjaci / uvoz iz inostranstva

Recommended Posts

Bas sam jutros video ovaj auto u oglasima...lep Stilonja odmah mi je zapao za oko,150ks mjet :devil:

samo ako imas wremena da se zezas s carinjenjem :rolleyes: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitaj se Ti malo kod ljudi sto drze auto placeve. Na kraju ispada da kupujes auto od auto placa. Tako je moj burazer uradio, nasao neki auto plac u Pancevu, pitao ljude i izaslo ga isto ili mozda i jeftinije nego da se sam cimao...Oni vec naravno imaju vezice i razne sheme sto im je i posao. A on je samo sedeo i cekao telefonski poziv da ode po auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, proveriću sve što ste savetovali, ali ako katalog na net-u kaže da mu je cena od 8700- 9900 eur, pa na to još sve dažbine i ostale gluposti - to je preskupa igranka za mene ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carine idu dole Datum: 20. oktobar 2009. Napisano pod: Razno

eko-automobiliOd Nove godine carina na automobile iz Evropske unije manje kubikaže biće umanjena sa sadašnjih deset na 8,8 odsto. Za snažnije automobile carinska stopa biće smanjena na 7,5 odsto – potvrđeno je u ponedeljak za “Novosti” u Vladi Srbije.

Ovo umanjenje nastavak je liberalizacije trgovanja sa Evropskom unijom u okviru Prelaznog trgovinskog sporazuma. Srbija je Sporazum sa EU počela da primenjuje 1. februara ove godine, i tada su carine na automobile umanjene sa dvadeset na deset odsto.

Carinska stopa koja važi za uvoz iz zemalja van EU trenutno je 12,5 odsto. To je, prema Prelaznom trgovinskom sporazumom, i osnov za obračunavanje umanjenjenja stopa za kupovinu vozila iz EU.

Putnički automobili manje kubikaže nalaze se u grupi proizvoda čija će liberalizacija biti izvršena u narednih šest godina, počev od 2009. – kaže za “Novosti” izvor iz Vlade Srbije. – U narednoj godini carina na ova vozila biće smanjena za 70 odsto, u 2011. godini za 55 odsto, u 2012. godini za 40 odsto, a u 2013. godini za 20 odsto. Ovom dinamikom stopu od nula odsto na uvoz manjih automobila iz EU dostići ćemo 2014. godine.

Kada su u pitanju vozila veće kubikaže, liberalizacija će biti sprovedena u narednih pet godina.

- Dinamika sniženja za snažnije automobile je sledeća: od 2009. godine carina je umanjena na 80 odsto do tada važeće, 2010. godine na 60 odsto, 2011. godine na 40 odsto, 2012. godine na 20 odsto, da bi 2013. godine carinska stopa za vozila veće kubikaže bila nula – objašnjavaju u Vladi Srbije.

Inače, uvoz drumskih vozila u Srbiju je u odnosu na prethodne godine umanjen, ali su automobili, autobusi i kamioni i dalje vrlo visoko kotirana stavka srpskog uvoza. Procene su da ćemo, ukoliko se sadašnji trend nastavi, godinu završiti sa kupljenim drumskim vozilima u vrednosti od milijardu i po dolara.

Analize govore da je osnovni razlog za to starost postojećeg voznog parka u Srbiji. Prethodne godine vozila na našim putevima imala su, u proseku, 17 godina, a sada su dve godine mlađa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo posto na prolece planiram mog Punta da menjam za JTD-a Punta ili Stila zanima me kolika bi bila realna moja doplata, Stilo oko 2001 a tako i Punto naravno 3v :thumbup: ...

Evo ga moja Punto, 1.9D, bio van, nema klimu, ofarbani branici, tabla od JTD-a, sporting kacketic,xenone 5000k,komplet novih zimskih guma na metalnim felnama, Alu felne 15, 7j, dobre gume 195 50 15, pioneer cd, 4x pioneer muzika, centralna, alarm, odrzavan kod Mikija...

tlRTi.jpg

Iii?

Edited by zaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da bih za Punta 1.9JTD 2001. crna ili siva boja trebao doplatiti oko 1000e a za Stila 1.9JTD oko 2001. god moja doplata bila oko 2000e, jel mislite da je to realno?

Menjacu ga zato sto nema klimu najvise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte ostale modele u ponudi tog autoplaca pa će vam biti jasno o čemu se radi... raspad do raspada... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pogledajte ostale modele u ponudi tog autoplaca pa će vam biti jasno o čemu se radi... raspad do raspada... :wacko:

Opravka polomljenog i ugnutog branika sa varenjem, gitovanjem i farbanjem za moju Lybru koštala me je prošle godine 75e.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom Puntu je taj branik najmanje sumnjiv... pogledajte sedišta, kilometraža ne ide sa cenom nikako... mislim da ovaj Grande ima mnogo veći problem od tog branika ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi druže nisi daleko od istine - ali koliko keša toliko muzike ...

kako verovatno znaš auto sam uzeo baš tamo i ipak moram priznati da nije drešina - već u tom trenutku je bio dobra kupovina ... nemam razloga da ih branim ali ne prodaju baš samo raspade... (uostalom nemaju svi rođake koji rade sa kolima)

e što se konkretnog grandea tiče - lanac mu je pri kraju i zveči + šoferka (to je isti onaj od par postova ranije samo su ga ofrabali da bi ga lakše udali ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam par puta na tom placu prosle godine kad sam trazio auto. Njima automobili stizu na sleperima i po pravilu svi imaju uzasan enterijer ( ne ostecen nego extra prljav). Srede par automobila a ostale samo parkiraju obore cenu i cekaju da ih ljudi odvezu. Ima slucajeva da ostali placevi kupuju od njih, malo ih doteraju i dignu cenu prilicno. Sve one Pande sto se vozikaju po Srbiji su mislim sa tog placa. Sad prica je da su sva kola od lizing kuca...i ne mora da znaci da su u losem stanju. Kad sam gledao imali su samo Puntice 1.2 8V da nisu van-ovi i sa nekom pristojnom opremom, a ja sam trazio iskljucivo 1,3 MJ. Moram da kazem da su mi davali da dovedem majstora da pregleda auto ako se odlucim za neki (imaju bukvalno hangar na placu gde ima vise dizalica)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
e što se konkretnog grandea tiče - lanac mu je pri kraju i zveči + šoferka (to je isti onaj od par postova ranije samo su ga ofrabali da bi ga lakše udali ...)

Znaci da na onih 120.000 treba dodati jos bar 50.000 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

4500e za onog Grandea je isplativo (verovatno i manje), jedino sto nema klimu :(. Registracija, lanac i sredjivanje branika, ~ 500e. Da se vozi 3 godine i opet ce da se dobije bar 4k eur. Jedino ako nije bio odvaljen od života, prešao preko 200k km i sav iscepan unutra.

Mali off, otidjite na mobile.de , Opel Zafire dizel u Nemackoj 2002 nema ispod 160k km, u Srbiji je nema iznad 130k km. Mora da smo ih sve pokupovali ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ostali Fiatofili ne uvrede...ali meni nekako Corsa najvise lezi. Motor 1,3 je poznat i odlicno se pokazao (Fiatov), ali primetio sam da Punto ima cesce kvarove, jeftinije delove, dok sam na Corsi za 5 godina imao samo 2 kvara.

Opet, svi ti automobili koji su bili sluzbeni su pod znakom pitanja. Nije poenta samo u motoru, nego i u svim ostalim sklopovima koji se mogu pokvariti (lezajevi, diskovi, pumpe, kvacila...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodadoh svog Punta za bukvalno 20 min, PUNTO mk2a 1.9D ex van,2001. god... letnje gume sa felnama 15 7j, zimske nove 4 sa metalnim felnama 14, pioneer mp3, 2 elipse i

dve 17 estice u vratima, alarm, daljinska centralna xenon 5000k, nama klimu, boja bela, sporting kacketic, odrzavan kod Mikija... za 3000e.

Mislim da nije kriza vec ljudi precenjuju svoj auto, recimo sada trazim Stila a cena solidnih Stila od 5000e, a realna cena oko 4500e i onda mi kukaju kako ne mogu da prodaju mesecima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo vec 10 dana trazim Stila da kupim, cena do 5000e i nista normalno ne mogu da nadjem, dva auta sam terao od Mikija i oba imaju po dosta ulaganja, jedan oko 600e a drugi oko 1600e, nije problem da ulozim 600e u polovan auto ali mi je problem ako gledam aute od oko 5500e a priznacete da je to bas jaka cena za stilo 01,02,03 godiste i oni u ocajnom stanju, mogu samo da zamislim kakvi li su oni sto ima je cena od 4000-5000e tako da ako uskoro ne nadjem nesto u ok stanju za novac koliko mogu da dam moracu da napustim klub i potrazim neku Seat Ibicu da vidim da li njih ima u ok stanju :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš biti spreman na bar 500-600E za polovan auto. Ja sam maltene ispao budala što sam svog prodao bez i jedne mane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da rekao sam da je ok do 600e ulaganja ali onda mi treba auto od 4500e, gledao sam juce jednog za 4400 u Pancevu 2002. god a kao da je 1992. njemu bi trebalo bar 3000e da ga dovedem u zeljeno stanje. Mozda pogresno trazim, gledam skuplje u nadi da su u boljem stanju i da nemaju ulaganja ali to izgleda nije tacno, skuplji su "tek onako" bezveze skuplji :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je neko video negde dobar punto da se prodaje, neka javi. Godište 2002.+

Jedan moj kolega je u potrazi za takvim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...