Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat/Lancia polovnjaci / uvoz iz inostranstva

Recommended Posts

pa kad ti sa insajderskim info - očekuješ stabilizaciju na tržištu za do kraja 09, za 6 meseci, naredne godine ???

i prosto nemogu da verujem konkretno: Punto 1.3 MTJ 2006 putnički za ispod 4300 ??? to nema ni u IT, švabiji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ gde su ti mjet-ovi za 4300 ?

-kad uzimate polovan auto sa placa,morate odmah raditi veliki servi koji zna da bude dosta skup, a kad uzimate od privatnih lica nije neophodno raditi tu vrstu servisa ako vlasnik poseduje ser.knjizicu ili racune servisa,

- sa placa ne mozete odvesti auto na servis ( mozete ali da platite shlepovanje, ako se slozi vlasnik placa)ili da dovedete servisera sa lap-om ( skupo, ja probao) pa da proveri comp ali o trapu ni rechi, sto je rizik.

- kako da znas kada je i da li je vlasnik radio veliki servis i da li je dirao km... slazem se da medju vlasnicima ima mnogo vise postenog sveta nego medju preprodavcima, ali ne raditi servis je kocka

-zavisi od placa, postoje placevi koji ti o njihovom trosku dovezu auto u servis, neke treba ubediti, neki nece

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaze lik valjda iz KG da ih tamo ima, u temi o kupovini brave 1.2 2001 ... jbm li ga ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
- kako da znas kada je i da li je vlasnik radio veliki servis i da li je dirao km... slazem se da medju vlasnicima ima mnogo vise postenog sveta nego medju preprodavcima, ali ne raditi servis je kocka

-zavisi od placa, postoje placevi koji ti o njihovom trosku dovezu auto u servis, neke treba ubediti, neki nece

...naravno da privatni prevoz nije garant ali provera zupcastog i klinastog ti u vecini slucajeva govori sve, ja sam naveo da je lakse proveriti kod privatnog automobila nego vozilo na placu a s`obzirom na to da sam uvek imao polovne automobile servis sam radio kada se domognem prvog ozbiljnog servisera... znachi odma`

A, sto se servisa koje placevi nude tice...ja sam to sreo u Beo-africi i nigde vise a, obisao sam dosta placeva sto ne znaci da tih usuga nema ali bih se ipak ja oslonio na majstora koga znam nego dobronamernog plac-servisera kome neide u prilog da mi zameni ili me opomene na dotrajalost pojedinih delova ili sklopova automobila...

veruj keru ne veruj plac serviseru!!!

pa kad ti sa insajderskim info - očekuješ stabilizaciju na tržištu za do kraja 09, za 6 meseci, naredne godine ???

i prosto nemogu da verujem konkretno: Punto 1.3 MTJ 2006 putnički za ispod 4300 ??? to nema ni u IT, švabiji...

Stabilizacija cena se ocekuje tek kada se rasprodaju automobili koji chuche na placevima nezavisno od valsnika (placadzija ili kamatar) cene diktiraju potrazioci a ne uvoznici , pa se ne retko desava da auto ode za manje para nego sto je placen u inostranstvu jer nema efektive a bolje da izgubis par automobila nego kucu ili zdravlje (nervirajuci se oko kamate :devil: )...

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

dakle bolje da taljigamo ove naše makine još koju godinu pa kad se rastabiri žito od kukolja, onda će svima biti bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidzo sve u svoje vreme, nekada sam imao 320 sestaka sa 126 konja ali i isto toliko meseci zivota manje, sada sam za krstarenje samo tako...

Ali nije bas samo za krstarenje, napravim jedan krug do Cacka pa Uzica pa preko Kadinjace do B.Baste pa opet preko Debelog Brda nazad, vise od 300 km, znaci brda je bilo dosta, slepera na Ibarskoj samo tako, bord mi je na kraju pokazao sa dve osobe u kolima 5,6 l/100 km, e sad bi ti sa tvojim JTD-om potrosio nesto manje, malo sigurnije obilazio ali ni ja sa mojim nisam presao 4.500 - 5000 o/min, imao sam uvek rezerve...

Ali prvo, dizel nije jeftin kao sto je nekad bio, drugo registracija, +11.000 dingi, veliki servis i sve ostalo x2 a da ne pricamo o Fiatovom trapu, JTD je tezi 130 kg od najmanjeg benzinca a mislim da su viljuske iste, kvacilo...

A brundanje a...

Ne kazem da je bolji 1.2 od 1.9 ali svaki ima svoje vrline i mane...

Share this post


Link to post
Share on other sites
- kako da znas kada je i da li je vlasnik radio veliki servis i da li je dirao km... slazem se da medju vlasnicima ima mnogo vise postenog sveta nego medju preprodavcima, ali ne raditi servis je kocka

-zavisi od placa, postoje placevi koji ti o njihovom trosku dovezu auto u servis, neke treba ubediti, neki nece

Znaćeš tako što to vlasnik pokaže račun servisa na kome lepo piše šta je kad rađeno. Ja sve čuvam 3god. unazad baš iz tog razloga.

Placevima ama baš nikako ne ide u prilog da serviviraju, ulože lovu u auto za nešto što ne može da se naplatiš. To je izbijanje love iz sopstvenog džepa. Oni će uložiti da sakriju eventualno nešto što ti ne trebada znaš, čukanje na primer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo baš zadnjih par dana nešto se ljudi navadili na moj Punto, pa mi stigla dva mejla za zamenu :

1. nudi mi NIVU 2005 bez plina sa 30kkm -prvi vlasnik jedino što je boja : lila ??? ključ za ključ ...

2. nudi mi Stila 1.6 16v 2003 met.siv 3v uz moju doplatu od 200-300 eur ...

3. lik na bubnju: Stilo 1.2 16v 2003 met.crni 3v isto traži doplatu oko 300 eur ...

ja ne prelazim mnogo kkm godišnje i nešto mi se najviše sviđa NIVA ( osećaj je carski -uzvišen ) ali boja ???

a za Stiliće ipak mi deluje da je bolje da se držim mog Puntića mada mi je plin sve privlačniji ...

jer nešto mi tu smrdi kad mi nude veći auto u zamenu uz samo tako malu doplatu ... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupujem kola za gospodju pa sam svasta video poslednjih nedelja. Npr. Corsa 1.3 CDTI, 2006, 30.000 do 130.000km, zuta, van, full, sa sedistima, bocnim zadnjim staklima, sitnim zatezanjem branika... 5200 eur. Moze i bes svega toga za 4700.

Fabia classic 1.2, 2006, 135.000, od pocetka servisirana u ovlascenom servisu u Srbiji.. 4800.

Cini mi se da vise nema pravila. Benzinaca ima sve manje iz uvoza. Uvoze se dizelasi i spustaju cenu. Dizel Van ima istu cenu ili malo visu sa sedistima od istog takvog benzinca i slicnog motora po kubikazi. Kod Stila je isto tako medjutim dobri primeci nisu mnogo pojeftinili.

Posto je manja cifra na raspolaganju od cene gore spomenutih automobila nesto sam ceprkao i naisao na sledeceg puntica:

punto1.th.jpgpunto2b.th.jpg

punto3z.th.jpg punto4.th.jpg

Punto 1.2, 2003, uvoz iz Nemacke pre 3 godine, svi servisi radjeni u ovlascenom servisu u Pancevu, vlasnica kaze da je bez ulaganja - treba proveriti, zadnja cena 3550 eur

U ponedeljak treba da se dogovorimo i da u utorak odemo do servisa i da proverimo. Ako sve bude ok sta mislite o ovome?

Druga ali ne poslednja opcija je Punto 1.3 Mjet, 2005, 116000km, klima, abs, 4400 eur sa cuvenog placa pored najlona iz Novog Sada:

punto5.th.jpg punto6.th.jpg

punto7.th.jpg punto8.th.jpg punto9.th.jpg

Vidi se ovo levo krilo. Racunam da to nije vise od 100-150 evra da se zameni? Ali mi nije jasan ovaj zazor na haubi sa prve fotografije? Jel to normalno?

Da, auto ce prelaziti minimalno 15.000 km godisnje od cega vecim delom auto-put i lokalni put, znaci manje grad. Klima nije presudna ali servo obavezan i da kazem abs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi rekao najbitnije do koliko para? Ako je vise auto put, po meni je bolji izbor 1.9JTD nego MJet. Mada ako ti 5v nije presudno 3v Mjet u nekoj Dynamic opremi i problem resen. Naravno ako nadjes da je ok. Klima obavezno. Kad ga budes prodavao prvo pitanje je da li auto ima klimu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne planiras da ubrzo prodajes auto, i da ce se dosta voziti, predlazem dizel, izdrzljiviji su. Kazes da je za gospodju, tako da pretpostavljam da nece biti neke preterano brze voznje, pa ce i potrosnja biti ok za sta god se odlucis (dizel/benzin)

E sad sto se tice haube i zazora na ovom belom punticu, i meni deluje malo cudan zazor (mada ga ima i na plavom puntu), ali mi se cini i da se hauba nekako cudno presijava? Kao da je sjajnija od ostatka kola (mada moze da bude da je zbog polozaja aparata i svetla, to vec ti znas)

Od dva gore pomenuta, meni ipak ovaj plavi "zvuci" malo bolje, i po izgledu (nije mi sumnjiv) i po odrzavanju (ako se moze proveriti)

U svakom slucaju ne zuri sa procenom, proveri sve sitnice i detalje, limariju, varove, oznake na staklima i sl...

E da i sto se klime tice, ne igraj se sa tim da uzmes auto bez klime, definitivno je potrebna stvar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako bi najvise voleli da sve zavrsimo do 3999 EUR :)

Svog sadasnjeg Stila vozim a TNG od samog pocetka tako da i benzin+TNG ne zvuci lose a sa ovom ocekivanom kilomtrazom se sekvencijalni sistem isplacuje za godinu dana.

Za klimu se slazem. A sad kad u Stilu imam manualnu ver razmisljam kako bi valjala automatska :)

Pogledacu ovog prvog posto to nece oduzeti mnogo vremena jer ce vlasnica biti u BG pa cu preneti utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je verovati pisanijima iz SAT-a, u kojima se u dva odvojena članka piše o ukidanju autootpada u dosadašnjim oblicima i pooštravanju normi na tehničkom pregledu, onda se vrlo lako može desiti da kolima mlađim od 2000 naglo skoči cena narednih meseci ako počnu striktno da primenjuju takve propise...

jer ako stvarno na tehničkim isključe iz saobraćaja trećinu vozila, a onaj ostatak koji ostane u saobraćaju neće imati gde da se održava, onda treba mi našim mlađim polovnjacima da lepo povećamo cene ili ih ni ne prodajemo ....

šta mislite oće li nadležni "stvarno" primeniti sve ove nove najavljene mere ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim zašto će normalni polovnjaci da poskupe ako sklone krševe sa ulica? Krajnje je vreme da njihovo mesto zauzmu moderniji budžet autići poput Punta, Clia i sličnih, malo novijeg datuma proizvodnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa zakon ponude i potražnje, ako sklone preko trećine kola, a novijih je ipak ograničen broj u odnosu na one iz prošlog milenijuma - logično je da noviji poskupe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a novijih je ipak ograničen broj u odnosu na one iz prošlog milenijuma - logično je da noviji poskupe...

Ukoliko je blokiran uvoz polovnjaka 2000. godište ili mlađih.

Ali, pošto znamo da nije i neće ni biti blokiran, tj. od euro 3 norme na ovamo sve može, onda će se uvoziti koliko god to tržište bude tražilo. I sada ih ima dosta po placevima jer je prodaja slabije išla zbog krize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, ali na neko kratko vreme će ipak se malo unormaliti cene, a ne kao sad da maltene isto košta Punto 97 ili 2005 ( razlika od 300-400 eur ??)

mada sveukupno je bolje da padaju cene kola, pogotovo ako se država otvori i ispoštuje najave da od 2010 carina bude 0% ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

našli ste auto i sad ga treba prbaciti na BG table, a on nije ni ocarinjen niti je plaćen pdv ??? :whistle::whistle:

kako doći do tačne i proverene ili bar približne cene koliko će vas ovo zadovoljstvo koštati .... :wallbash::wallbash::question:

U teoriji : znači da je auto potrebno odvesti do neke špediterske kuće.Zatim se vrši procena vrednosti vozila na osnovu carinskih kataloga za procenu. Za vreme trajanja carinskog postupka auto je na carinskom skladištu.

izbunario sam na sajtu registracija neke info, ali nema tačno već od do koliki je porez, ali nepiše jel to PDV ili onaj na prenos vlasništva ??? :question::whistle:

šta mislite koliko bi izašlo sve za ovog lepotana : po meni oko 1400 carina sa PDV + registracija 300 eur ?? STILO 1.9 MultiJET 2006

TsASvw9.jpg TsASFuJ.jpg

cena oko 5000 x 0.28 ( 10% carina + 18% pdv ) = 1400 eur mada može da ide i do 2000 ako vrednost više računaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas tako jednostavna racunica.... Ja sam se isto nadao da ce me oko uvoza auta izadji matematicki precizno carina na fakturu pa porez na to. Prvo, racuna se kataloska cena auta, ma koliko da sam platio auto. Drugo, kad sam auto predao spediteru mogao sam samo da nagadjam kako su dosli do cifre koju sam morao da im iskesiram (a koja je bila sigurno nekih 500 eur vise nego sto sam planirao). Izgleda da je carina 12,5%, posto nisam imao neki poseban papir da je auto proizveden u Evropskoj uniji (a ne znam ni kako bih dosao do tog papira - lik na placu u Nemackoj mi to nije ni spomenuo).

Najbolja varijanta ti je da nadjes speditera i da se unapred raspitas o ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znači pravac špediter , mada će i oni da kažu okvirnu cenu .... strašno !!!

@ boki -slažem se da je najbolje i najskuplje, ali nigde nema ovakav primerak, tog godišta sa tim motorom ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spediter ce reci kolika je cena sigurno, ali matematika "5000 x 0.28 ( 10% carina + 18% pdv ) = 1400 eur" nije bas tacna.

Prvo ide 5000+10%=5500 a onda 5500+18%=6490 sto je 5000x0.298. ;)

Drzavna matematika nije ona koju smo ucili u skoli... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, prvo se računa carina pa tek onda PDV na zbirnu cenu. Takođe, za takve stvari ne treba žaliti 2-3-4 hiljade rsd i dati nekome da to završi... treba za to vremena i živaca, a sitne su to pare da bi se cimao danima oko toga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...