Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat/Lancia polovnjaci / uvoz iz inostranstva

Recommended Posts

ja zvao "kolege" iz moskve -da se đoramo za taj Stilo ( uz moju manju doplatu) ali kažu da je otišao već !!!

a inače se nalaze kod okretnice 31 na Konjarniku ...

a stvarno je totalno neshvatljivo da su se izjednačile cene Punta i Stila- čak je negde i jeftiniji pogotovo karaVAN -i !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Našao sam ovog abarta što mi se svideo, ...

Ali boja - "zlatna metalik" !!!!! Sta sve necu cuti/procitati po tim oglasima! :unworthy:

A sto se kilometraze tice, stvarno su poceli da preteruju. Ranije su bar skidali na 80-90 hiljada, a sada im i to mnogo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pala je cena ovde kod nas jer su ih navukli kao sitnih svetaca i ne mogu da ih podaju, ali napolju je od pre mesec-dva ponovo pocela da skace cena polovnjaka.Odnosno da se vraca cena od pre godinu dana. Za stila JTD-a, 1.6 16v i 1.8 je cena tamo(Italija)je skocila za 700e u `nabavci`....Sto ce reci, nece jos dugo biti ovakve cene....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovaj stilo baš simpa (ako je suditi prema ovoj jednoj slici) šta ima veze što nema klimu, toliko godina smo živeli bez klima a sad odjednom nemož bez nje...

Uglavnom, evo danas se pojavio još jedan povoljan, mislim da sam isti video i ranije ali je sad cena izgleda niža: ko ima sredstava :) i zainteresovan je (ja nemam trenutno sredstava :) ) nek pogleda OVAJ LINK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta mislite, jel se isplati igrati se sa uzimanjem ovog putničkog Grande 1.3 MTJ 55kw 2006 130 kkm :question: 5300 eur !!!

61364843.jpg

14701215.jpg

49701517.jpg

illi ovog Seicenta 1.1 2005 50 kkm u PA ,( ne mogu da provalim jel mu ovo zeleno folija ?) valjda nije van 2700 eur :

87485590.jpg

29126686.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tog puntova sam i ja zapazio, extra lep prednji deo (globalno punto grande) ali ružna zadnjica :) Ono uokvireno su oštećenja... mislim da se ne isplati, nije baš jeftin a ima još i da se ulaže u njega, limarija + farbanje, pa nije baš malo... a na dosta mesta sam pročitao da je 1.3Mjet "slab" da vuće ovaj auto...

Mislim da se ne isplati... za sličnu sumu može da se nađe Stilo 1.6-1.8 mada zaista ne znam više šta je bolje, već sam izludeo od gledanja i priče, ja sam krenuo da tražim mk2b ili mk2a i kako je iznos rastao tako su mi predlagali stiloa, sad kad sam se zagrejao za njega, sad se pojavljuju priče "ali on ima lošu elektroniku, to kad počne da se kvari...nikad kraja" ... šteta što klasični modeli nemaju krov kao abarti ili šteta što abarti nemaju normalan motor sa normalnom zapreminom :-D

Nego da se ja vratim na temu, taj seićento, malo mi je čudno 2005 god, samo 50k km a samo 2.7ke... nešto mi je to malo kad pogledaš ostalu ponudu... (Predlozi: 1 - 2 ili 3 ili čak ovaj Stilo, bolje izgleda od tog puntova a ako bi spustio cenu za još nekih 200-300 eura imao bi za full veliki servis do cifre koju treba dati za grande??? )

Jao, vidi šta sam upravo pronašo: Ljepotca...

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

za grande potpisujem da cifra ide dole još 300-400 em im stoji par meseci em kriza, a i moj su spustili toliko od oglašene cene ...

što se Seicenta tiče unutra je plav - 99% da su folije, ali me i kod jednog i drugog buni koliko će izađe skidanje folija odnosno ogrebotina + dobro maš poliranje > 50 eur ...

a sumnjam da je 1.3 preslab za Grande je to je onaj jači od 55kw ...

da sam na tvom mestu i ja bi verovatno izludeo ( i ovako ludim ) ali ipak Stilo 3v je pravi auto, ostalo su prevozna sredstva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo poredjenja radi, slikao sam na jednom placu u Ljubljani ciji gazda saradjuje sa Verona motom iz Cacka.

41911046.th.jpg

95330426.th.jpg

GP je u perfektnom stanju. Sa placa je mogao da se istera za 5.000, posle odbijanja njihovog poreza i uz cenkanje bez neke namere da se kupi tj. bez vadjenja kesha radi psiholoskog efekta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepravda,

dal imaju veće plate ili su im kola jeftinija...

s tim što na taj GP mora još da se plati carina+porez+registracija+špediter ili da se vozi na proba slovenačkim tablama...

ali o5, nije feeeeeerrrr...

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem.Taj GP je olupana zlostavljana kanta.Po meni nije vredan kupovine.Pogotovu za te pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mislimo na ovaj u Sl za 6800, vec onaj u NS za oko 5000 , šta kao 2006 GP dizel ne vredi te pare ...???

da imam te pare žestoko bi razmislio dal njega ili 3 god starijeg Stila jtd ... mada ga ubi bela boja- jedino ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onaj Slovenac je preskup u startu.A ovaj Novosadista i da dobijes za 5000,treba ti jos 1000 za farbanje i jos bar 800 za servis i registraciju tako da ispada 6800.A to je mnogo za tu sortu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako tako gledaš onda si u pravu, ja sam predpostavio da farbanje može da se preskoči-samo dobro poliranje ...

isto važi i za motor moj je maltene isti samo filteri & ulje 80, i evo sutra vod pumpa 70 eur kod Mikija...+ reg 200 ...

ne brini se neću skoro imati keš, već samo pravim diskusiju bez veze ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba ti 1000 za farbanje i ne treba ti 800 za servis i registraciju.

Za 5000€ Grande punto, dizelas, nije uopste mnogo. Zavisi samo u kakvom je opstem stanju. Ove ogrebotine i ostecenja me ne brinu uopste, ima bitnijih stvari koje treba proveriti.

Btw, seicento je 120% bio van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi to je 3 godine star auto, o cemu vi pricate?To je idealna kupovina za predprodaju uz manje cenkanje.Kakvih 1000e evra za farbanje??????Koliko se vidi po slikama, tu treba da se ofarbaju/flekuju 3 dela, ako ne maximum 4 - prosecna cena je oko 70-80e po delu + kvalitetno poliranje 50-80e....Kakvih crnih 1000e....Samo je pitanje kakva je unutrasnjost.Ona je najskuplja za `restauraciju`...Kada se izvadi kes, ovih dana mozes dobiti dosta jeftinije auto. Nedavno sam prisustovao kupovini auta kada je skidana cena za 1500e!Sa 6k na 4.5k evra.Bilo je bezobrazno cenkanje ali gazda pristao i posle kada je brojao pare jos i zvizdukao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa onaj Slovenac je preskup u startu.

Zasto mislis da je slovenac preskup u startu? Taj auto bi kostao do 7.000 na nase table. U perfektnom je stanju sa pravom kilometrazom, 2007. godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se gleda ostatak ponude za grandeP, naročito kad se uporedi ponuda u slo i kod nas onad je ta cena ok ali je pitanje da li uopšte vredi dati toliki novac za grande punto... mislim, nije to sad neka makina, to je ipak mali autić za po gradu i poneku exkurziju na duži trip ... možda za istu lovu može da se nađe neki manje popularan ali veći i "bolji" auto...

EDIT: Ne citiraj post koji je neposredno iznad tvog!

Edited by chikavili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu za Bravo 1,2 da je nejak,sta onda reci za GP.Nije to neka makina.Moze se za te novce kupiti nesto eroticnije od njega.A izvinjavam se svima koji gledaju auto za preprodaju.Ja kupujem i opremam auto za sebe racunajuci da sutra necu imati pare da ga menjam.Smaraju me ideje da u moru polovnjaka preprodajem aute da bi doso do boljeg.Losa je to karma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da motor nije slab, ali to vec zavisi od osobe koja kupuje taj auto. Meni licno bi odgovarao i ne bi se uopste zalio. Ono sto bi ja dodao je da ovaj auto nema klimu (barem je tako u specifikaciji ponudjaca) i da je zanimljiv za preprodaju vec bi ga neki od placeva pazarili, malo nasminkali i dodali jos koju stotku. Ovo govorim jer kad sam kupovao auto (prosle godine) bio sam i par puta na ovom placu u NS i kola koja sam tu vidjao nalazio sam posle par dana na drugim placevima u NS, a razlika u ceni su bile od 400 do 700 eur.

Tako da ako Ti klima ne predstavlja problem i ako je ocuvan enterijer, odnosno da je samo problem ovo sto je obelezeno na slikama onda bi rekao da je ovo isplativo (narocito ako Ti spusti cenu jos malo :) ). Sve mane na limariji i ne moras odmah da odradis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sveze iskustvo...

Punto 1.2, 2001, 5V srebrni, klima, elektropaket, fabricki radio, alarm, gume skoro nove, registrovan pre dve nedelje trazio na mojauto i polovni automobili 4000 pa 3800 i na kraju prodat za 3700. Inace pre godinu dana placen 4650, izasao oko 5000 i to je tada cak bilo povoljno, bar 300 - 4000 ispod cene...

Krenem put Sabca, Rume, Indjije, Novog Sada...

Na jednom placu natrcim na auto za mene i moje godine, Lybra 1.9 JTD, 2001, teget limuzina, tek stigla, nesredjena, neoprana, 200 hiljada na satu a mozda i malo vise ispod sata, malo zakacena, nista strasno, dobar motor, los akumulator, losa klima... Poceli sa 4400 pa 4300 a mogla je mozda i za 4000 da se pazari...

Alfa 147, 1.6Ts, 2001, 5V, za nijansu ili dve bolje stanje sam mogao imati za 4500 a mozda i malo manje, mnogo konja, malo veca potrosnja i alu trap su me odgovorili od nje......

Dalje za Stila 2002, JTD, 3V, plavi metalik, bas dobar ponudim 4700, ne htedose ni stotku da spuste ispod 5000 a hteo sam da dam odmah 4800 pa cak i 4900, uzeo bih ga na kraju i za 5000 ali da prosetam jos malo i u Rumi konacno pazarim auto.

Uzmem Stila 1.2 16V, 3V, 167.000 km, srebrni, lep, dobre gume, unutra prljav ali ocuvan, novembar ili decembar 2002, ne znam tacno posto mi je auto jos na carini, tek je usao u zemlju, spolja prljav, nesredjen, ocesan svugde po malo ali nista strasno. Njegovo je da sredi limariju i farbanje, ako uradi kvalitetno i po dogovoru i posle dubinskog pranja mocice da stane uz rame sa onim gore plavim od 5000, a placen je 4400 eura. Prevagnulo je kod mene to sto je motor 1.2, mala registracija i mali troskovi i dosta niza cena, kazem imam godina lepih, vozio sam svojevremeno i sestake i dizele i turbodizele, sada mi je 80 Ks prava mera...

Toliko od mene... Pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecno, mislim da si dobro izabrao, ako kazes da ti je 80HP prava mera.... Pozdrav

Dobrodosao...

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo vise nema smisla - niko ali slovima niko nece ni da dođe da gleda punta, a kamoli da se cenka...

nije samo moj auto u pitanju - kolko vidim niko od 4-5 članova koji prodaju svoja kola nije prodao Puntisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ne ljute na mene svi koji su izabrali 1.2 Stila, imaju sigurno svoje razloge, ali ja koji auto stvarno uvek vozim lagano, nisam mogao da verujem koliko pomenuti benzinac slabo ide. Prosto da zaboraviš bilo kakvo preticanje ili vađenje u nekoj iznenadnoj situaciji, nego samo da lagano krstariš.

Sa druge strane, nešto nisam siguran da troši manje od JTD, sem da mu turiš sekvent, ali onda cela gimnastika postaje apsurdno skuplja od JTD.

Nisam oduševljen ni sa 1.4 6-speed. 1.2 je takođe bio 6-speed.

U celoj kombinaciji je najcrnji crnjak što ja vozim auto od 80KS, a ide drastično bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Neko pomenuo gore dokle ce da padaju cene, pa dotle dok ih budu diktirali placevi, naime o cemu se tu zaista radi...

-masa srbadije opijena vekovnom idejom o brzoj i velikoj zaradi bez mnogo znoja resila je da se bavi preprodajom automobila iz inostranstva

-napunili su placeve,obavezali se ugovorima sa stanim placevima da ce svakog meseca uzimati odredjeni broj automobila na konto cega su dobili veci popust

-poso je dobar a para laka , polakomili se bivsi zemljoradnici (od njivu napravise placevi) pa resise da uloze jos para alli kako je najavljena kriza , nema kredita ...sta im ostaje nego kamatari...e sad pocinje igranka

-stranci stiskaju, automobili se gomilaju, a narod ne kupujea , kamata ubi, i krecu masovna zatvaranja placeva i povlacenje kola ka maticnim uvoznicima....shabac, chahak, NS..itd

-kamatari dosli po svoje krece rasprodaja automobila( posto nemaju para , daju automobile u bescenje kamatarima koji sad otvaraju svoje placeve i vade svoju lovu ali opusteno jer su dobili dzabe automobile) kakva se ne pamti u srba, a da zaboravih da pomenem uvoz polovnjaka bez ogranicenja od maja do jula chini mi se.

-malo sam napravio veci uvod da bi dosao do esencije...masa placeva rasprodaje automobile po mnogo manjim cenama od realnih zbog gore navedenih razloga i sad se desava da su privatni oglasi po par hiljada evra skuplji ali moram reci s`pravom

-vecina privatnih automobila ima alarm i jos poneku meh.zastitu,

-kad uzimate polovan auto sa placa,morate odmah raditi veliki servi koji zna da bude dosta skup, a kad uzimate od privatnih lica nije neophodno raditi tu vrstu servisa ako vlasnik poseduje ser.knjizicu ili racune servisa,

- sa placa ne mozete odvesti auto na servis ( mozete ali da platite shlepovanje, ako se slozi vlasnik placa)ili da dovedete servisera sa lap-om ( skupo, ja probao) pa da proveri comp ali o trapu ni rechi, sto je rizik.

-vozilo sa placa morate registrovati odmah sto nije sluchja sa privatnim vozilima.

.., sve u svemu ja bih naravno rizikovao i kupio auto sa placa samo ako bi toliko pojevtinilo da bih bukvalno mogao da sredim ceo auto (karoseriju,motor, trap,elektroniku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...