MilanLaki 0 Posted November 2, 2011 (edited) http://www.registracija-vozila.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=479&Itemid=122edit: sad gledam, moras da im posaljes sms da dobijes kod za proveru. Mislim da mozes samo da odes u AMSS i da proveris kod njih bez naplate.edit2: mislim da se iskesirati nekoga ko se bavi time. Mozda ustedite 100-200eur ako sami to odradite, ali uglavnom ne vredi tog cimanja tj. natezanja sa drzavom. Znaci platiti nekog ko vec ima "kombinacije" Edited November 2, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 2, 2011 Hvala Dovla!A nije mi jasno kako broj vrata utiče na ''visinu osnovice za carinjenje'' ? Pretpostavljam da onaj sa više vrata više košta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted November 2, 2011 Hvala laki....ne dam 120 dinara radije cu popiti 2 piva a kad budem u ruzveltovoj svraticu nije mi hitno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 2, 2011 @banjoPa verovatno imaju različite cene... npr Stilo sa 3v i sa 5v su u principu različiti automobili, pa verovatno imaju i različite cene Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted November 2, 2011 Ako ti trebaju informacije oko uvoza iz Italije, javni se na PP, keva mi je špediter, daću ti njene podatke, pa ti može sve reći što te zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 3, 2011 Hvala Razor, ima ćale preko firme nekog njihovog špeditera. Naravno ukoliko ipak zatreba kontaktiraću te! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 20, 2012 narode, je l neko uvozio skorije iz Svajcarske? zanima me procedura i da li je komplikovana. A nesto sam zapeo da odatle doteram jednog MK2. hvala svima unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 25, 2012 Ja sam u decembru dovezao tastu Golfa iz Svajcaske. Procedura je ista kao i za uvoz iz ostalih zemalja Eu, samo sto je carina mnooooogoooo skuplja za svajcarce posto nisu u Eu. Tipa mi smo za Golfa porez i carinu platili oko 1600 evra, a da sam istog takvog doterao iz npr Nemacke sve to bi bilo oko 800 evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djordjevukovic.ns 0 Posted March 22, 2012 (edited) Imam drugara u Sloveniji pa bih otisao kod njega da pazarim neko fiat vozilo.Interesuje me da li neko moze da mi objasni proceduru oko uvoza?Znaci kupim vozilo i sta dobijam od prodavca,sta radim na granici sa Hrvatskom,a sta kada dodjem na nasu granicu?Interesuje me u detalje kompletna papirologija,kome se sta placa,gde carinim itd...Hvala unapred Edited March 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 22, 2012 (edited) za pocetak nadji speditera oni ce ti do detalja objasniti sve sta treba da im spremis od papira da bi mogli da ti urade carinu,da bi auto doterao na tockovima u srbiju pšotrebno je da uzmes COL table,pazi ako su papirne hrvati oce da prave problem,ali opet kazem ti nadjes speditera oni ce ti reci sve,svi oni imaju fore i veze kao da se sto manje iscimas,,, Edited March 22, 2012 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted March 28, 2012 Imam drugara u Sloveniji pa bih otisao kod njega da pazarim neko fiat vozilo.Interesuje me da li neko moze da mi objasni proceduru oko uvoza?Znaci kupim vozilo i sta dobijam od prodavca,sta radim na granici sa Hrvatskom,a sta kada dodjem na nasu granicu?Interesuje me u detalje kompletna papirologija,kome se sta placa,gde carinim itd...Hvala unapredPrvo nadjes speditera u Novom Sadu koji ce ti cariniti (posto vidim da si iz Novog Sada ) on ce ti reci koju cenu da stavis na fakturu, jer on zna kako moze da prodje taj auto na carini (to je da te ispadne sto manje carina), kada odes u Sloveniju nadjes auto i od kupca dobije saobracajnu knjizicu, homologacioni papir (moze da bude velicine saobracajne ili a4 papira zavisi u kojem mestu si kupio auto) i naravno racun. Sa kupcem odes da ti se naprave col tablice da bi mogao da vozis auto do kuce. Ukoliko ti tvoj spediter kaze da moras da mu napravis Export papir i eur1 obrazac sa svim tim papirima ides na carinu da ti to zavrse. Kada imas u ruci : saobracajnuhomologacijucol tabliceracuni po potrebi Export papir i EUR1 onda mozes da krenes kuci.Moja preporuka je da ides kuci kroz madjarsku jer ces ustedeti tako sto se kroz evropsku uniju ne prave nikakvi propratni papiri(sto nije slucaj kroz hrvatsku-kostaju negde oko 50tak eura a i samo ces se smoriti na granici dok ti to ne odrade)Kada dodjes na Horgos ili na Kelebiju na madjarskoj strani overis export papir (ako ga imas- madjar ce ti traziti da ga fotokopiras da njemu ostane fotokopija a tebi ide original koji je on overio pecatom), ukoliko ga nemas prodjes madjarsku policiju i gas kod nasih na granicu. Na granici nadjes spediciju koja ce ti odraditi propratne papire do mesta gde carinis auto (tj. Novi Sad). Prijavljujes sve papire sto ti je tvoj spediter rekao da mu treba za carinjenje. Kada dobijes papire pravac kuci. Imas 3 dana da auo ostavis u magacinu i da predas papire tvom spediteru. kada ga spediter zavrsi , platis carinu, porez i mozes ici u SUP na registraciju vozila.Mozda je malo opsirno ali u praksi nije tako komplikovano Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grenmlin 0 Posted March 28, 2012 Svaka cast na objasnjenju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 28, 2012 Inace za Hrvatsku ne treba nikakav propratni papir, bar ga meni nisu trazili, a u decembru sam tastu doterao Golfa sa col tablicama. Na cro granici me niko nista nije pitao, samo pogledali pasos i vozi Misko.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
emojti 1 Posted March 28, 2012 (edited) U tom slucaju jos bolje, ja znam kada sam isao tuda (doduse to je bilo davno) da su trazili propratne papire. Onda treba gledati kuda je bolji i kraci put i gas kuci. Edited March 28, 2012 by Woodoo ne citiraj upis iznad Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 4, 2012 ^^^ Nesto sam se raspitivao okolo i za Punta 1.2 16v hlx 3v iz 2000god treba oko 850chf za carinu, porez i usluge spedicije na procenjenu vrednost od 2200chf. Sad, to na stranu, posto sam kupio auto, zanima me da li ima neki drugi nacin da uvezem auto osim sa tkzv ''zool '' tablicama, odnosno ovde ''les palques d'exportation'' koje kostaku od 200 do 300 chf, zavisi na koliko ih uzimas? Situacija je sledeca, pa ako neko zna neka pomogne, jer me uzasava pomisao da negde u toj birokratskoj zavrzlami ispadnem grbav. Auto je kupljen od lika koji nije vlasnik auta. Auto je odjavljen i ima ponistenu saobracajnu. E,sad, da li mogu npr, da doteram sa tablicama od nekog ortaka odavde? On prijavi auto na svoje table, plati osiguranje i posle napravimo kupoprodajni ugovor, overimo ga kod notara, i ja posle palim u Srbiju. Stignem na granicu, prijavim auto za carinjenje i kad oteram na carinu u svom mestu stanovanja, skinem table i vratim mu ih po nekom da on moze da odjavi auto i skine ga sa osiguranja. Da li ovo'' pije vodu'' ili ima nesto sto sam zaboravio? Hvala svima koji imaju iskustva(sveza naravno, jer se kod nas cesce menja zakon i sl nego carape-mislim na one koji donose zakon)Pitanje je uopsteno, nije nikom posebno postvljeno:- kako to da su onda na placevima samo kola sa oko 100000km na satu, prosecni maximum je 130000km?- kako to da samo uvoznici imaju "njuh" za dobar auto preko, a obicni smrtnici samo za one sa +300000 na satu?- zasto uvoznik-trgovac ne moze/ne sme da da pismenu garanciju na kilometrazu?- zasto se forsira prica "250000km voznje po nemackoj je NISTA za kola, gaze ona po pola miliona" [znam da gaze, ali koliko mene kosta to gazenje u medjuvremenu?]Potpisujem da ni jedan iole ozbiljan trgovac-uvoznik ne kupuje kola i ovde ih prodaje tako sto ih vidi na mobile.de i sl sajtovima.To se kupuje ili tako sto neko preko "juri i njusi sta ima" ili na onim aukcijama. Gledao sam na Banovom brdu, kad sam kupovao kola, kako ide ta aukcija. Cak je vlasnik te kuce nudio da sam kupac biduje, a da se oni za uslugu prevoza, spedicije i jos necega ugradjuju 500e na cenu na samoj aukciji. To je bilo posteno, ali se na takav auto moralo potrositi para i para [nemaju zadnju klupu, izgrebani, cuknuti, nesto od mehanike treba uraditi]. Jedino sto su bili povoljni. Uslovno receno povoljni.Ja licno znam momka, komsija mi je, koji je kupio pre 3-4 godine Golfa V 1.9tdi/2.0tdi sa pravih 120000km u Italiji, i kad ga je uvezao i platio sve dazbine drzavi izasao ga je nekih 500e povoljnije u odnosu na placeve. A nije imao vezu na carini, platio posteno, bez dizanja km.Licno ga dovezao. Otisao busom, vratio se Golfom.Njemu je, kako on sam kaze, jedina "veza" trebala u Italiji, i to da mu neki prijatelj nadje zeljeni auto. Listali se oglasi, obilazili placevi, potrajalo je, i naslo se.Mislim da samo sa nekim kontaktom preko moze da se kupi auto. I jezik, i poznavanje papirologije, i saveti, i provera. Na slepo, jos sam, nije pametno.E sada, gde je cija racunica, prosudite sami.- Vi/Mi kupujemo auto koji je "savrseno ocuvan", a bio je cuknut/havarisan [trgovca preko kosta 500-1000e manje, a mi to ovde pokrivano, dakle on prolazi bolje] - Vi/Mi kupujemo auto koji je imao +250/300000km, a pise 120000km [njega kosta 30e momak sa kompom koji skida kilometrazu, Vas/nas kosta par stotina eura vise]. - Vi/Mi kupujemo auto koji je ocarinjen najmanje moguce na racun "veza", tako sto je sav iscerupan [vade muziku, skidaju sve sto moze biti luksuz i stavka vise za harac drzave]. Verujem da ovo utice na crvcanje plastike. Meni su vecina tih trgovaca "procitana knjiga", obzirom da istu pricu vrte: "ja ga kupujem kao za sebe [nema veze sto je bio odvaljen od zivota]", "ja bi smeo sa njim na put oko sveta [a ti ces prvo na veliki servis, just in case]", "auto je prva liga, steta sto ga necu zadrzati za sebe" ... Cinjenica je da nam je trziste divlje.I da smo navikli da menjamo kola kao mobilne. Ako se na celu pricu doda i razmisljanje da se auto kupuje sa poslednjim parama u dzepu, sve postaje jasnije .. kakvi su kupci u Srbiji.Ali treba shvatiti da i jednu i drugi treba da budu zadovoljni kupovinom.Prodavci zbog zarade posto sigurno to ne rade volonterski, a kupci onoliko koliko treba da budu spram modela kola, godista, stanja i cene koju su platiliEvo, sad kad pogledam par sajtova, Punto 1.3 mjet ima za 4000e, iz uvoza, 2004. Na satu 100000km! Ja takvog NIKAD ne bih kupio, posto bi sigurno kod Mikija naucio sve o tim kolima! A kad "prosecnom kupcu koji kupuje sto bolje za sto manje" kazes da ima mogucnost da kupi istog takvog ovde, kupljenog u Srbiji, sa PRAVOM kilometrazom, on ce to glat odbti, jer je ubedjen da je "bolje 500e u dzepu", sa sve molitvom Gospodu "valjda me nece izneveriti, i skupo se kvariti". Ni ja nisam znao, pa sam naucio pricajuci i citajuci na forumu, sta nosi kilometraza.I sta se kvari, remontuje, redovno odrzava na odredjenoj. Zato, kad mi uvoznik-trgovac da PISMENU garanciju na legalnost i kilometrazu, onda moze i da stavi cenu kakvu smatra, a ne ovo "sve je ispod cene".Kod starog sajmista, gde se prodaje Dacia, bio je ranije, verujem da je i sada tamo, plac sa polovnim kolima.Auta su kupovana od lizing kuca, i ovde prodavana. Pre godinu dana kad sam kupovao kola, gledao sam tamo. Davali su tu pismenu garanciju, ne znam da li i dalje, ali nisam nasao nista zanimljivo [bio samo C3, Megan i bele Corse].Kao i u prethodnim postovima, ne mislim ni na koga licno, samo pisem o generalnom stanju/stavu. UPRAVO iz svih gore nabrojanih stvari koje se (ne)rade, ja sam sam dosao u Schvicu i trazio i trazio, i upecao puntica koji mi odgovara. Jeste da je malo cuknut i izgreban tu i tamo,i servo posrce, ali pravih 110 000km, veliki servis uradjen na 105 000km,HlX oprema, alu felne sa letnjim, i celicne felne sa zimskim gumama, uradjen tehnicki pre 3 meseca.kad saberem SVE troskove, apsolutno sve, sa sve 3-4 kafe do Srbije, popravkom serva i limarije izadje 2500eur na moje ime! I ako bude nesto lose sa autom,mada sumnjem jer ima pravih 110 000km, znacu da sam sam sebi zakuvao, a ne da me je za...ao neki ubedjivac sa auto groblja. Cast izuzecima i firmama koji posao oko polovnih auta shvataju ozbiljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 5, 2012 Ne znam kada si planirao da se vratis, ali moj savet ti je da sacekas kraj meseca i da izvadis zoll table, posto su tada najjeftinije, jer osiguranje placas samo za poslednja 3 dana, dok su na pocetku meseca preko 500chf (ova cena je bila za golga, za punta ne znam). Nemoj sebi komplikovati, izvadi zoll table i doteraj auto, jer koliko sam ja zimus razumeo, da je golf kog sam doterao ostao na tetkino ime, ona bi morala da dodje samnom do nase carine, da prijavi auto na carinjenje i skine table. Drugacije nije moglo, a i ja ne bih smeo da ga vozim kroz Srbiju jer njeno ovlascenje ovde ne bi vazilo. Druga mogucnost ako neces da vadis zoll ti je da stavis auto na neki slep i da ga doteras u Srbilend. Sve drugo sa raznoraznim prevodima ti je samo jos veca komplikacija. Takodje dobro se raspitaj da li mozes da carinis punta posto je 2000. godiste, i auto ce morati da ide na homologaciju sto ti jos dodatno povecava troskove za 100-300 evra (ne znam koliko je taksa koja se placa institut plus valjda lezarina). Ovo ti kazem iz razloga sto je moj Bravo 2001. godiste pa su trazili da se radi homologacija kada je auto uvezen. Po meni je mnogo bolje da probas da nadjes mladjeg punta, jer ce te sa svim dazbinama koliko platis ovog skoro isto ili jeftinije izaci mladji. Sto se tice guma nemas sta da brines, posto od svajcaraca u 99% slucajeva dobijas 2 seta guma od kojih je jedan na alu tockovima, a i skoro sva vozila su im u najvisim nivoima opreme.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 5, 2012 Hvala Dule na odgovoru. Ceo dan danas tumbam po glavi kako i sta i zakljucih da je najbolje i najsigurnije sa zool tablicama. Ne moram nista nikom da vracam, strepim i slicno.Sto se tice zool tablica, ovde , u kantonu Vaud su 190chf od 16.og u mesecu sa osiguranjem do kraja meseca.E, sad moze biti da ima nesto sto ja nisam dobro protumacio, ali obavesticu se kod njih samih koliko i sta. Moze biti da si ti iz nekog drugog kantona uzimao zool table. Proveravao sam cene u 2 susedna kantona Valais i Fribourg i neznatno se razlikuju. E, sad, pitanje, EURO3 zavrzlame. Auto je po EPERU proizveden oktobra 2000. god. i ima EURO3 motor. (isto pisem i na temu Lista euro 3 motora) Moracu da se cujem sa nekim dobrim spediterom da mi kaze sta i kako. Da trazim drugi auto...uffff...i ovaj sam tesko nasao, buduci da su mi dobri, a jeftini uvek izmicali zbog enormne populacije balkansko-severnoafrickih preprodavaca i mutivoda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 5, 2012 ...pre polaska sam kontaktirao jednog speditera u smederevu koji carini vozila kragujevcu. On mi rekao koju cenu da stavim u ugovor to je ujedno i bila najniza cena koju ce carinarnica da prihvati, ako je cena niza ot te racunaju po katalogu, on mi je predao za potvrdu o Euro 3 standardu i odneo je u kg, i njegovi spediteri u kg su predali auto i zavrsili papire i carinjenje u kg-u (te njegove usluge su bile 170evra verovatno sam i to sve mogao sam da odradim i prosao bih malo jeftinije ali bi bilo veliko cimanje)...Mozes da mi das broj od tog speditera u sd o kom si pisao? I ja treba da doteram jednog punta iz Schvice u SD, pa da se konsultujem sa njim. Samo ako si bio zadovoljan sa njegovom uslugom. Jos jedno pitanje, posto si uvezao punta iz 2000. god, jel si morao nesto dodatno da se cimas oko homologacije i sl? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 5, 2012 U Agenciju za bezbednost saobracaja mora da se dostavi zahtev za izdavanje potvrde, fotokopija strane saobracajne overena u sudu ili opstini, i dokaz o uplati od oko 6000 dinara. Za svaki 2001 ili stariji mora da se vadi homologacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 5, 2012 hvala na odgovoru! Evo i ja sam nadjoh na netu.(nadjoh kad me dobri covek uputio sta da trazim) My linkZnaci, jos 55 evrica na gomilu...idemo dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 6, 2012 Ja sam auto uvezao iz Bellinzone (Ticino kanton, Italijani). Razumem te u potpunosti, ali ako nemas neku vezu gore vec sam trazis, mrka kapa. Kada sam ja zimus doterao Golfa u ponudi sam imao Libru 2006. kojoj je crko motor jer nije zamnenjen zupcasti na vreme i cena u takvom stanju joj je bila 1200chf, a sa drugim motorom bi bila oko 1800-2000chf. Ovo ti cisto napominjem da vidis da ima mnogo jeftinih kola, neka su bez ulaganja, u neka ima da se ulozi, ali da bi se naslo moras da imas nekog gore koje u tom svetu. Bez obzira da li je Euro 3 tebe zbog godista ceka homologacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 6, 2012 U pravu si sto se tice ponude u Svajcarskoj. Treba samo izbegavati preprodavce. Garaze i servisi su druga stvar. Oni se boje da ti uvale nesto lose. Makar te obaveste o kvarovima i cena je skoro uvek realna, ako ne i ispod ocekivane. Za dobar primerak treba da si 24h/7 na netu i da pratis oglase i brzo reagujes. I, kao sto kazes, uvek treba imati nekog ko zna gde traziti, posto ima mesta ''za izbegavati'', sto zbog enormnih cena, sto zbog sumnjivih podavaca.A, ja svakako moram da podnesem zahtev za homologaciju.Dobri covek sa foruma me informisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 5, 2012 Za sve one koji treba da rade homologaciju:Fotokopija strane saobracajne dozvole se kod nas overava u sudu (barem je u SD tako) i mora pre overe da se uradi prevod kod sudskog tumaca sto dodatno kosta oko 20-30eur. taj trosak i cimanje se moze izbeci ako se kopija saobracajne dozvole overi kod nadleznog organa u zemlji gde se kupuje auto(notar, mup...) ili se moze overiti na nasoj granici kod carinika prilikom pravljenja ulaznih papira. ne znam da li naplacuju nesto. obavezno napraviti kopiju obe strane saobracajne dozvole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted May 5, 2012 Koliko te je na kraju izasla homologacija sa svim postojecim i nepostojecim taksama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 6, 2012 Troskovi homologacije550, 00 dinara taksa za overu saobracajne u sudu3000,00 dinara taksa drzavi, tj Rep adm taksa3050,00 din agenciji za bezb saob5 eur castio drugaricu da mi prevede saobracajnu i udari pecat sudskog tumaca jer bez toga ne' da overe u sudu!!!!150,00 din da se posalje preporuceno na adresu agenc za bezb saobI to mu je to! Quote Share this post Link to post Share on other sites