Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

20 tajni o Ken Blockovim Gymkhana filmovima

 

hoonitruck 1.jpg

 

Hoonigan ekipa je odlučila da, pred premijeru Gymkhane 10, gledaocima oda dvadeset tajni u vezi ovog blokbaster serijala koji je digao auto zajednicu na noge. Ekipa, naravno uz ''poglavicu'' Hoonigana lično, Kena Blocka, otkrila je 20 tajni o Gymkhana filmovima, koje gledaoci nisu znali. Prva Gymkhana je na male ekrane došla 2006. godine, a otkrivanje tajni je podeljeno u dva priložena filma.

 

Prva tajna je ogromna: Hoonicorn Mustang je zapravo trebao da bude Ford Maverick. Ne, ne radi se o Nissan Terranu sa Fordovim znakom, već od kompaktnom automobilu koji se prodavao na američkom tržištu od 1970. do 1977. godine. Maverick je bio Blockov prvi izbor, jer je želeo automobil koji nema pogon na svim točkovima. Ipak, to se nije desilo, a Ken je morao da se zadovolji Mustangom. Ovo nas dovodi do druge tajne ovog serijala: Hoonicorn je trebao da bude u Gymkhani 6, ali su koncept i sav potreban rad pomerili njegovo debi za Gymkhanu 7.

 

Među ostale zanimljivosti spadju i: ekipa je želela da snimi verziju Gymkhane iz jednog pokušaja, ali je neimenovani proizvođač pneumatika dostavio pogrešne pneumatike za Gymkhanu 3; u Gymkhani 5, scena sa baržom nije planirana, a Travis Pastrana je zadobio povredu članka dok je Block pravio ''krofne'' oko motocilkiste u istom filmu. Jedna od većih tajni je i činjenica da Gymkhana 9 nije trebalo da se odigra u gradu Bafalo u Njujorku. Ekipa je razmatrala razne lokacije u Australiji, ali je australijska policija zabranila snimanje u poslednjem trenutku i obrazložila time da bi ovakva dela promovisala slične postupke vozača. Možda to i nije bio neki izgovor, ali se ekipa zaljubila u Bafalo nakon žurbe da pronađu novo mesto za snimanje. Pogledajte sve tajne, Uskršnja jaja, i nepoznate činjenice u priloženim filmovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gymkhana se vratila i bolja je nego ikada pre

 

Escort-RS-Hoonigan.jpg

 

Hoonigan ekipa je objavila deseti nastavak popularne video franšize koju karakteriše pet gradova, pet automobila, i sva akcija koju očekujemo od ove ekipe. U tipičnom Ken Block stilu, reli vozač seda iza upravljača Ford Escort Cosworth RS-a, svima poznatog Hoonicorn Mustanga, WRC Fieste i Focusa, i naravno, njegovog najnovijeg vozila, modela Hoonitruck F-150. Može se reći da nas deseti nastavak vodi na ''mini'' put oko sveta:

od zaleđenog grada Lulea u Švedskoj, preko posrnulog Detroita, Block nas vodi do toplog grada Guanajuato u Meksiku, nakon čega možemo pogledati ''znamenitosti'' Los Anđelesa i ruralnog grada Shamrock u Teksasu. Gymkhana 10 je imala velik zadatak, a to je da bude bolja od Gymkhane 5, za koju mnogi, uključujući i Hoonigan ekipu, tvrde da je postavila novi standard pre nekoliko godina. Za peti nastavak je po prvi put grad odobrio privremeno zatvaranje ulica kako bi Block i ekipa mogli da izvode svoje vratolomije. Grad San Francisko je čak zatvorio Bay Brigde.

 

Dakle, 5 vozila u 5 gradova čine Gymkhana 10 video:

  • Hoonicorn V2 - 1965. Ford Mustang 6.7 V8 TwinTurbo sa 1.400 KS i 1.695 Nm, a stradaće gume 295/30 R18
  • WRC Fiesta - 2018. Ford Fiesta 1.6 Turbo sa 380 KS i 450 Nm, gume 245/40 R18
  • The Cossie - 1991. Ford Escort RS Cosworth 2.0 Turbo sa 645 KS i 715 Nm, gume 225/40 R18, mada tu ima dosta vožnje i samo na felnama :D 
  • Focus RS RX - 2017. Ford Focus 2.0 Turbo sa 650 KS i 800 Nm, gume 245/40 R18
  • Hoonitruck - 1977. Ford F-150 3.5 V6 TwinTurbo sa 914 KS i 950 Nm, gume 315/35 R20

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block ponovo za volanom Ford Escort Coswortha

 

ken-block.jpg

 

Nakon što je u prevrtanju i požaru uništio svoj Ford Escort RS Cosworth Grupe A, Ken Block je odlučio da sebi ''poruči'' novi, kojem je ovih dana prvi put ''protegao noge''. Ako iole redovno pratite američkog reli vozača Ken Blocka i njegove Gymkhana vratolomije, onda verovatno znate i da je Ford Escort RS Cosworth Grupe A, nakon Kenove greške i izletanja sa reli deonice, završio u plamenu i potpuno izgoreo.

 

 

No, to nije sprečilo Amerikanca da se ponovo nađe za volanom Escort Coswortha. Ovih dana, napravio je prve kilometre u novom Escortu, a sudeći po video snimku, itekako je u tome uživao!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blockov Ford F-150 Raptor

 

ken block raptor.jpg

 

Američki reli vozač Ken Block, poznat po svojim Gymkhana poduhvatima, od nedavno u svom posedu ima i Ford F-150 Raptor, i to kakav!

Nakon Fieste, Focusa, Mustanga, pa i Escorta RS, Ken Blockova ljubav sa Fordovim modelima nastavlja se moćnim F-150 Raptor pikapom, koji je ''Hoonigan'' nedavno uvrstio u svoju ergelu. Kao što verovatno već pogađate, automobil je temeljno prerađen - ''pojačan i ojačan'' kako bi izdržao vrhunsko ''maltretiranja'' od strane Blocka, a kako to sve izgleda izbliza najbolje je da pogledate u priloženom video snimku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block i Ford Mustang Shelby GT500

 

Najjači Mustang koji se može registrovati za javni saobraćaj - 760 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block u Climbkhani Two žuri do Nebeskih vrata

 

198331-ken block climb.jpg

 

Ken Block se odavno proslavio svojim Gymkhana video klipovima, a nakon duže pauze donosi nastavak varijacije na temu videa gde svojim vozilima pokazuje neverovatnu kontrolu i brzinu. Ovaj put lokacija je mistična planina Tianmen u Kini.

 

Devetominutni video je snimljen na planini Tianmen, na delu poznatom kao Nebeska vrata. Tianmen se smatra jednom od najlepših planina na svetu, a do njenog vrha vodi jedan od najneverovatnijih puteva. Nedavno su Land Rover i Volkswagen tu postavljali rekorde, a iako vožnja Kena Blocka u novom nastavku Climbkhane nije obuhvatala rekorde, definitivno mu nije nedostajalo hraborsti za žestoku i uzbudljivu vožnju. Ovaj jedinstveni put u predivnom pejzažu ima čak 99 krivina, pri čemu većina ima strahovit pogled na ambis od kojeg štite tek mali betonski stubovi ili ponegde čelične ograde. Svaki opis je suvišan pa je najbolje da pogledate video i uživate u vožnji Blocka koji neverovatno precizno kontroliše Ford pick-up sa čak 914 KS, te usput nalazi i prostor za nekoliko trikova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto da vozi u WRC-u :D, Ken Block je napravio ''svoj'' reli šampionat, odnosno turu po svetu sa Ford Escort RS ''Cossie'', i evo kako je to izgledalo na jednoj od lokacija - visoko u švajcarskim Alpima, bez snega, sa maglom i kišom. Vožnja počinje na 08:20

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block testirao električni Extreme E ODYSSEY 21

 

550 konja i 1.000 Nm u 1.5 tona teškom autu koji ide full na struju, a Ken Block ga je isprobao na poslednjoj etapi ovogodišnjeg Dakara. Ne kao takmičar, već po toj istoj maršuti pre svih takmičara...nešto kao 0. Trebalo mu je vremena navići se da nema ručice menjača, nema ručice za ručnu već je ona na volanu, nema turbo rupe tj. čekanja da ''dođe'' boost već je obrtni moment instantno dostupan. Pogledajte kakvi su mu utisci i gde je njegovo vreme bilo u odnosu na prave učesnike relija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blok dobija novo vozilo

 

ken-block 2020 02.jpg

 

Kreator najnovijeg Betmobila, odlučio je da jednom od najboljih reli vozača kreira nov automobil.

Ken Blok stekao je internet slavu zahvaljujući svojim klipovima na kojima veoma brzo vozi svoja kola i osvaja različite tipove drumova i podloga. Za Kena kažu da je najbolji drifter na svetu,a on svoje sposobnosti driftovanja ne skriva. Ken je čuven po svojoj brzoj vožnji i preferira urbane puteve i gradke ulice, na kojima može da izvodi čarolije u svom automobilu. Ken Blok je dokazao da je neverovatan vozač i da je spreman da pokori svaku ulicu i drum.

 

ken-block 2020 01.jpg

 

U svojm drumskim pohodima, Ken koristi nekoliko različitih automobila, a sada je uspeo da u svoju kolekciju uvrsti još jedna fenomenalan model. Prema Bloku, ideja za model nastala je kao prirodno unapređenje Hoonicorn modela koji je predstavljen 2014. godine i zasnovan na Ford Mustangu iz 1965. godine.

 

Blok je potrašio pomoć Eša Torpa koji je radio na brojnim filmovima i zaslužan je za stvaranje novog Batmobila koji će biti prikazan u filmu The Batman, a koji bi trebalo da bude objavljen u oktobru 2021. godine. Ovaj automobil nesporno je agresivan jer ima masivan dovod vazduha i niz otvora iznad prednjih branika. Koncept takođe ima prednji spliter, produžene blatobrane i bočne izlazeće dvostruke izduvne sisteme. Ostali istaknuti elementi uključuju poklopce zadnjeg stakla, masivni difuzor i veliki spojler na gepeku. Automobil bi, verovatno, mogao da koristi isti pogonski sklop kao i Hoonicorn V2. To znači da će on najverovatnije ispod haube imati tvin-turbo 6.7 V8  motor koji će proizvoditi monstruoznih 1.400 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

13-godišnja ćerka Kena Blocka za volanom Gymkhana Ford Escorta sa 355KS

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block driftuje u Fordovom dizel monstrumu sa šest točkova

 

ken block drift 6x6 002.jpg

 

To se ne viđa svaki dan: najveći Fordov Pick-up ili ''truck'' F-450 Super Duty sa duplim točkovima na zadnjoj osovini težak 3.6 tona u driftu!

Inače, Super Duty ima 6.7 V8 turbo dizelaš i vučnu snagu i nosivost od 3.5 tone koju Amerikanci obožavaju, ali kada je reč o Kenu Blocku za volanom tada su mogući i ovakvi snimci. Veliki i težak kamionet dug 6.5 metara je ''na bok bacio'' čuveni drifter i to na Utah Motorsports Campusu u istoimenoj američkoj državi. Međutim, plan nije u početku bio takav, već da Ford F-450 vuče prikolicu na kojoj će jedan Blockov saradnik u Ford Escortu za Gymkhanu paliti gume.

 

ford ken block 6x6 01.jpg

 

Ali, nije bilo sreće, pri tom pokušaju je pukla poluosovina pa snaga motora nije mogla pokrenuti zadnju osovinu. I tada počinje show! Block je otpustio prikolicu i krenuo, a kako to izgleda pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 električnih motora, mnoooogo konja i jedna teška noga na gasu

 

Ford-Mustang_Mach-E_1400.jpg

 

Ford Mustang Mach-E je istovremeno automobil kakav očekujete i kakav neočekujete. Sa jedne strane je tu sve ono što mislimo da auto treba da ima: visoke performanse, jaka ubrzanja, mnogo konja, hidraulična ručna...ali je i auto koji ne troši već jede gume. Naravno, Ford ga je i napravio da bi se tako ponašao, pa ga je još dao Ken Bloku da to podigne do maksimuma. Ipak, ne čuje se kao auto. već tih njegovih 7 električnih motora ''cvile'' kao najgora muzika na nekom takmičenju amatera. Ken Block je priznao da mozak nije mogao da ''kalibriše'' za gas, al' ipak mu to nekako nije smetalo da zapali sve gume koje su mu monitrali na auto.

 

rsz_flcs_logo.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blok testirao prvo električno reli vozilo na svetu

 

ken block ev.jpg

 

Ken Blok stekao je internet slavu zahvaljujući svojim klipovima na kojima veoma brzo vozi svoja kola i osvaja različite tipove drumova i podloga. Za Kena kažu da je najbolji drifter na svetu,a on svoje sposobnosti driftovanja ne skriva. Ken je čuven po svojoj brzoj vožnji i preferira urbane puteve i gradke ulice, na kojima može da izvodi čarolije u svom automobilu. Ken Blok je dokazao da je neverovatan vozač i da je spreman da pokori svaku ulicu i drum. Iako njegovi automobili uključuju standardne benzinske agregate, ovoga puta je on odlučio da sedne iza volana prvog električnog vozila na svetu.

 

Iskusni trkački vozač trenutno se takmiči u ovoj specijalnoj električnoj Ford Fiesti u Projekt E seriji koja deluje kao kategorija podrške FIA Svetskog šampionata u Rallycrossu. Kao i kod ostalih automobila koji se takmiče u seriji, on ima pogon na sva četiri točka i pogonski sistem koji je razvio STARD. Taj pogonski sklop sastoji se od tri elektromotora koji kombinovano prave 613 konja i 1.002 Nm obrtnog momenta. Automobil koristi dvostepeni menjač i može do 240 km/h. Blok kaže da je auto fantastičan i da je jasno da će ovakvi automobili biti budućnost reli trkanja:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...