Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

20 tajni o Ken Blockovim Gymkhana filmovima

 

hoonitruck 1.jpg

 

Hoonigan ekipa je odlučila da, pred premijeru Gymkhane 10, gledaocima oda dvadeset tajni u vezi ovog blokbaster serijala koji je digao auto zajednicu na noge. Ekipa, naravno uz ''poglavicu'' Hoonigana lično, Kena Blocka, otkrila je 20 tajni o Gymkhana filmovima, koje gledaoci nisu znali. Prva Gymkhana je na male ekrane došla 2006. godine, a otkrivanje tajni je podeljeno u dva priložena filma.

 

Prva tajna je ogromna: Hoonicorn Mustang je zapravo trebao da bude Ford Maverick. Ne, ne radi se o Nissan Terranu sa Fordovim znakom, već od kompaktnom automobilu koji se prodavao na američkom tržištu od 1970. do 1977. godine. Maverick je bio Blockov prvi izbor, jer je želeo automobil koji nema pogon na svim točkovima. Ipak, to se nije desilo, a Ken je morao da se zadovolji Mustangom. Ovo nas dovodi do druge tajne ovog serijala: Hoonicorn je trebao da bude u Gymkhani 6, ali su koncept i sav potreban rad pomerili njegovo debi za Gymkhanu 7.

 

Među ostale zanimljivosti spadju i: ekipa je želela da snimi verziju Gymkhane iz jednog pokušaja, ali je neimenovani proizvođač pneumatika dostavio pogrešne pneumatike za Gymkhanu 3; u Gymkhani 5, scena sa baržom nije planirana, a Travis Pastrana je zadobio povredu članka dok je Block pravio ''krofne'' oko motocilkiste u istom filmu. Jedna od većih tajni je i činjenica da Gymkhana 9 nije trebalo da se odigra u gradu Bafalo u Njujorku. Ekipa je razmatrala razne lokacije u Australiji, ali je australijska policija zabranila snimanje u poslednjem trenutku i obrazložila time da bi ovakva dela promovisala slične postupke vozača. Možda to i nije bio neki izgovor, ali se ekipa zaljubila u Bafalo nakon žurbe da pronađu novo mesto za snimanje. Pogledajte sve tajne, Uskršnja jaja, i nepoznate činjenice u priloženim filmovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gymkhana se vratila i bolja je nego ikada pre

 

Escort-RS-Hoonigan.jpg

 

Hoonigan ekipa je objavila deseti nastavak popularne video franšize koju karakteriše pet gradova, pet automobila, i sva akcija koju očekujemo od ove ekipe. U tipičnom Ken Block stilu, reli vozač seda iza upravljača Ford Escort Cosworth RS-a, svima poznatog Hoonicorn Mustanga, WRC Fieste i Focusa, i naravno, njegovog najnovijeg vozila, modela Hoonitruck F-150. Može se reći da nas deseti nastavak vodi na ''mini'' put oko sveta:

od zaleđenog grada Lulea u Švedskoj, preko posrnulog Detroita, Block nas vodi do toplog grada Guanajuato u Meksiku, nakon čega možemo pogledati ''znamenitosti'' Los Anđelesa i ruralnog grada Shamrock u Teksasu. Gymkhana 10 je imala velik zadatak, a to je da bude bolja od Gymkhane 5, za koju mnogi, uključujući i Hoonigan ekipu, tvrde da je postavila novi standard pre nekoliko godina. Za peti nastavak je po prvi put grad odobrio privremeno zatvaranje ulica kako bi Block i ekipa mogli da izvode svoje vratolomije. Grad San Francisko je čak zatvorio Bay Brigde.

 

Dakle, 5 vozila u 5 gradova čine Gymkhana 10 video:

  • Hoonicorn V2 - 1965. Ford Mustang 6.7 V8 TwinTurbo sa 1.400 KS i 1.695 Nm, a stradaće gume 295/30 R18
  • WRC Fiesta - 2018. Ford Fiesta 1.6 Turbo sa 380 KS i 450 Nm, gume 245/40 R18
  • The Cossie - 1991. Ford Escort RS Cosworth 2.0 Turbo sa 645 KS i 715 Nm, gume 225/40 R18, mada tu ima dosta vožnje i samo na felnama :D 
  • Focus RS RX - 2017. Ford Focus 2.0 Turbo sa 650 KS i 800 Nm, gume 245/40 R18
  • Hoonitruck - 1977. Ford F-150 3.5 V6 TwinTurbo sa 914 KS i 950 Nm, gume 315/35 R20

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block ponovo za volanom Ford Escort Coswortha

 

ken-block.jpg

 

Nakon što je u prevrtanju i požaru uništio svoj Ford Escort RS Cosworth Grupe A, Ken Block je odlučio da sebi ''poruči'' novi, kojem je ovih dana prvi put ''protegao noge''. Ako iole redovno pratite američkog reli vozača Ken Blocka i njegove Gymkhana vratolomije, onda verovatno znate i da je Ford Escort RS Cosworth Grupe A, nakon Kenove greške i izletanja sa reli deonice, završio u plamenu i potpuno izgoreo.

 

 

No, to nije sprečilo Amerikanca da se ponovo nađe za volanom Escort Coswortha. Ovih dana, napravio je prve kilometre u novom Escortu, a sudeći po video snimku, itekako je u tome uživao!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blockov Ford F-150 Raptor

 

ken block raptor.jpg

 

Američki reli vozač Ken Block, poznat po svojim Gymkhana poduhvatima, od nedavno u svom posedu ima i Ford F-150 Raptor, i to kakav!

Nakon Fieste, Focusa, Mustanga, pa i Escorta RS, Ken Blockova ljubav sa Fordovim modelima nastavlja se moćnim F-150 Raptor pikapom, koji je ''Hoonigan'' nedavno uvrstio u svoju ergelu. Kao što verovatno već pogađate, automobil je temeljno prerađen - ''pojačan i ojačan'' kako bi izdržao vrhunsko ''maltretiranja'' od strane Blocka, a kako to sve izgleda izbliza najbolje je da pogledate u priloženom video snimku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block i Ford Mustang Shelby GT500

 

Najjači Mustang koji se može registrovati za javni saobraćaj - 760 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block u Climbkhani Two žuri do Nebeskih vrata

 

198331-ken block climb.jpg

 

Ken Block se odavno proslavio svojim Gymkhana video klipovima, a nakon duže pauze donosi nastavak varijacije na temu videa gde svojim vozilima pokazuje neverovatnu kontrolu i brzinu. Ovaj put lokacija je mistična planina Tianmen u Kini.

 

Devetominutni video je snimljen na planini Tianmen, na delu poznatom kao Nebeska vrata. Tianmen se smatra jednom od najlepših planina na svetu, a do njenog vrha vodi jedan od najneverovatnijih puteva. Nedavno su Land Rover i Volkswagen tu postavljali rekorde, a iako vožnja Kena Blocka u novom nastavku Climbkhane nije obuhvatala rekorde, definitivno mu nije nedostajalo hraborsti za žestoku i uzbudljivu vožnju. Ovaj jedinstveni put u predivnom pejzažu ima čak 99 krivina, pri čemu većina ima strahovit pogled na ambis od kojeg štite tek mali betonski stubovi ili ponegde čelične ograde. Svaki opis je suvišan pa je najbolje da pogledate video i uživate u vožnji Blocka koji neverovatno precizno kontroliše Ford pick-up sa čak 914 KS, te usput nalazi i prostor za nekoliko trikova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto da vozi u WRC-u :D, Ken Block je napravio ''svoj'' reli šampionat, odnosno turu po svetu sa Ford Escort RS ''Cossie'', i evo kako je to izgledalo na jednoj od lokacija - visoko u švajcarskim Alpima, bez snega, sa maglom i kišom. Vožnja počinje na 08:20

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block testirao električni Extreme E ODYSSEY 21

 

550 konja i 1.000 Nm u 1.5 tona teškom autu koji ide full na struju, a Ken Block ga je isprobao na poslednjoj etapi ovogodišnjeg Dakara. Ne kao takmičar, već po toj istoj maršuti pre svih takmičara...nešto kao 0. Trebalo mu je vremena navići se da nema ručice menjača, nema ručice za ručnu već je ona na volanu, nema turbo rupe tj. čekanja da ''dođe'' boost već je obrtni moment instantno dostupan. Pogledajte kakvi su mu utisci i gde je njegovo vreme bilo u odnosu na prave učesnike relija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blok dobija novo vozilo

 

ken-block 2020 02.jpg

 

Kreator najnovijeg Betmobila, odlučio je da jednom od najboljih reli vozača kreira nov automobil.

Ken Blok stekao je internet slavu zahvaljujući svojim klipovima na kojima veoma brzo vozi svoja kola i osvaja različite tipove drumova i podloga. Za Kena kažu da je najbolji drifter na svetu,a on svoje sposobnosti driftovanja ne skriva. Ken je čuven po svojoj brzoj vožnji i preferira urbane puteve i gradke ulice, na kojima može da izvodi čarolije u svom automobilu. Ken Blok je dokazao da je neverovatan vozač i da je spreman da pokori svaku ulicu i drum.

 

ken-block 2020 01.jpg

 

U svojm drumskim pohodima, Ken koristi nekoliko različitih automobila, a sada je uspeo da u svoju kolekciju uvrsti još jedna fenomenalan model. Prema Bloku, ideja za model nastala je kao prirodno unapređenje Hoonicorn modela koji je predstavljen 2014. godine i zasnovan na Ford Mustangu iz 1965. godine.

 

Blok je potrašio pomoć Eša Torpa koji je radio na brojnim filmovima i zaslužan je za stvaranje novog Batmobila koji će biti prikazan u filmu The Batman, a koji bi trebalo da bude objavljen u oktobru 2021. godine. Ovaj automobil nesporno je agresivan jer ima masivan dovod vazduha i niz otvora iznad prednjih branika. Koncept takođe ima prednji spliter, produžene blatobrane i bočne izlazeće dvostruke izduvne sisteme. Ostali istaknuti elementi uključuju poklopce zadnjeg stakla, masivni difuzor i veliki spojler na gepeku. Automobil bi, verovatno, mogao da koristi isti pogonski sklop kao i Hoonicorn V2. To znači da će on najverovatnije ispod haube imati tvin-turbo 6.7 V8  motor koji će proizvoditi monstruoznih 1.400 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block driftuje u Fordovom dizel monstrumu sa šest točkova

 

ken block drift 6x6 002.jpg

 

To se ne viđa svaki dan: najveći Fordov Pick-up ili ''truck'' F-450 Super Duty sa duplim točkovima na zadnjoj osovini težak 3.6 tona u driftu!

Inače, Super Duty ima 6.7 V8 turbo dizelaš i vučnu snagu i nosivost od 3.5 tone koju Amerikanci obožavaju, ali kada je reč o Kenu Blocku za volanom tada su mogući i ovakvi snimci. Veliki i težak kamionet dug 6.5 metara je ''na bok bacio'' čuveni drifter i to na Utah Motorsports Campusu u istoimenoj američkoj državi. Međutim, plan nije u početku bio takav, već da Ford F-450 vuče prikolicu na kojoj će jedan Blockov saradnik u Ford Escortu za Gymkhanu paliti gume.

 

ford ken block 6x6 01.jpg

 

Ali, nije bilo sreće, pri tom pokušaju je pukla poluosovina pa snaga motora nije mogla pokrenuti zadnju osovinu. I tada počinje show! Block je otpustio prikolicu i krenuo, a kako to izgleda pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 električnih motora, mnoooogo konja i jedna teška noga na gasu

 

Ford-Mustang_Mach-E_1400.jpg

 

Ford Mustang Mach-E je istovremeno automobil kakav očekujete i kakav neočekujete. Sa jedne strane je tu sve ono što mislimo da auto treba da ima: visoke performanse, jaka ubrzanja, mnogo konja, hidraulična ručna...ali je i auto koji ne troši već jede gume. Naravno, Ford ga je i napravio da bi se tako ponašao, pa ga je još dao Ken Bloku da to podigne do maksimuma. Ipak, ne čuje se kao auto. već tih njegovih 7 električnih motora ''cvile'' kao najgora muzika na nekom takmičenju amatera. Ken Block je priznao da mozak nije mogao da ''kalibriše'' za gas, al' ipak mu to nekako nije smetalo da zapali sve gume koje su mu monitrali na auto.

 

rsz_flcs_logo.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Blok testirao prvo električno reli vozilo na svetu

 

ken block ev.jpg

 

Ken Blok stekao je internet slavu zahvaljujući svojim klipovima na kojima veoma brzo vozi svoja kola i osvaja različite tipove drumova i podloga. Za Kena kažu da je najbolji drifter na svetu,a on svoje sposobnosti driftovanja ne skriva. Ken je čuven po svojoj brzoj vožnji i preferira urbane puteve i gradke ulice, na kojima može da izvodi čarolije u svom automobilu. Ken Blok je dokazao da je neverovatan vozač i da je spreman da pokori svaku ulicu i drum. Iako njegovi automobili uključuju standardne benzinske agregate, ovoga puta je on odlučio da sedne iza volana prvog električnog vozila na svetu.

 

Iskusni trkački vozač trenutno se takmiči u ovoj specijalnoj električnoj Ford Fiesti u Projekt E seriji koja deluje kao kategorija podrške FIA Svetskog šampionata u Rallycrossu. Kao i kod ostalih automobila koji se takmiče u seriji, on ima pogon na sva četiri točka i pogonski sistem koji je razvio STARD. Taj pogonski sklop sastoji se od tri elektromotora koji kombinovano prave 613 konja i 1.002 Nm obrtnog momenta. Automobil koristi dvostepeni menjač i može do 240 km/h. Blok kaže da je auto fantastičan i da je jasno da će ovakvi automobili biti budućnost reli trkanja:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gymkhana se vratila! Pogledajte vratolomije Travisa Pastrane u WRX-u STI od 874 KS

 

gymkhana 2020.jpg

 

Subaru i Hoonigan su se udružili u Gymkhani 2020. U glavnoj ulozi su Travis Pastrana i WRX STI od 874 KS, a video je snimljen u Anapolisu u saveznoj državi Merilend (SAD). Sadrži obilje akcijskih vratolomija, jer kako drugačije nazvati preskakanje glisera pri 240 km/h, drift, vožnju uz avion, slalom po dokovima... U videu prepunom akcije se pojavljuje i novi Subaru BRZ, a Pastrana je rekao: ''Snimanje mog prvog Gymkhana spota je bilo neverovatno iskustvo! Oduševljen sam što sam napokon dobio priliku da to učinim, posebno u svom rodnom gradu, i da oživim ideje koje sam imao godinama.'' Što se tiče automobila, reč je o jedinstvenom projektu Subaru Motorsportsa USA i specijaliste iz Vermont SportsCar radionice. Uz korišćenje puno ugljeničnih vlakana i potpuno ogoljenu unutrašnjost, WRX STI od 874 KS je težak 1190 kg ili 363 kg manje od fabričke verzije što obezbeđuje odnos od 1.3 kg/KS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo i Blockov Hoonicorn

 

Ne, nije pitanje da će Hoonicorn biti brži :D već samo da se vidi kolika je razlika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block je završio sa ''ludorijama'' u Fordu

 

210269-Ken-Block.jpg

 

U veštine ovog, sada već 53-godišnjeg Amerikanca svi smo vrlo dobro upućeni, njegove sulude vožnje uvek iznova osvoje fanove. Ako je verovati napisima, poznati vozač Ken Block je dobio slobodne ruke od strane Forda. U stvari, došlo je do sporazumnog razlaza budući da ugovor nije produžen.

 

Nije tačno poznato zašto je došlo do prekida saradnje, ali sigurno je ovde važnu ulogu odigrala i pandemija, koja je mnoge naterala na smanjenje budžeta, a marketinška odeljenja su to najviša osetila. Pre ove saradnje Block je proveo pet godina kod Japanaca, vozeći Subaru, a već se šuška da bi Toyota želela da ga vidi u svojim redovima i u reli verziji Yarisa. Block je poslednjih 10 godina bio član Forda, te je u svojim kampanjama uspeo da vozi široki spektar njihovih modela, u ekstremnom obliku napravljenim samo za njega i njegove ludorije. Ken je često bio osporavan, ali je daleko više imao fanova i zagovornika kada su njegovi drift poduhvati u pitanju. U profesionalnom motorsportu je ostvario 19 pobeda i još 17 penjanja na podijum, a takođe je osvojio i dve medalje na X-Games šampionatu.

Takođe, postao je prvi Amerikanac koji je osvajao bodove u WRC-u.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju kolekcija automobila Kena Blocka

 

212675-block 02.jpg

 

Početkom ove godine Ken Block i njegov Hoonigan Racing su najavili da su ''sugymkhana guru'' i Ford krenuli različitim putevima. Partnerstvo je okončano nakon jedne decenije, a nakon njega su ostale sjajne mašine koje su sada dostupne na tržištu. Tri automobila iz Ken Block Collection traže novog vlasnika nakon što su stekli ogromnu popularnost na YouTube-u gde su sakupili 200 miliona pregleda od 2010. godine. Među njima su GYM3, RX43 i ekstremno modifikovani Ford RS200 iz 1986. godine.

Ford Fiesta ST GYM 3 je sve započela, a radi se o hatchbacku sa širokim body kitom i snažnim Olsbergs motorom koji razvija 600 KS. Pojavila se u Blockovom Gymkhana3 filmu koji je sakupio više od 66 miliona pregleda na YT-u.

 

212676-block 01.jpg

 

Ford Fiesta ST RX43 smo videli u Gymkhani 6, 8 i Terrakhana filmovima i predstavlja još jedno Blockovo ''oružje'' za uništavanje guma. Automobil je posetio spektakulane lokacije, od Jute do Dubaija. Takođe, Block je u ovom automobilu ostvario svoju prvu Global Rallycross pobedu, a RX43 je koristio i za trku protiv šampiona Formule 1 Lewisa Hamiltona.

Ford RS200 iz 1986. godine je poznat i kao Blockov ''Dream Car'' odnosno automobil iz snova. Radi se o jednom od 200 primeraka homologacijske verzije reli automobila proizvedenih za trke u legendarnoj Group B eri Svetskog reli šampionata (WRC). Ekstremno modifikovani motor sa turbopunjačem razvija više od 700 KS, a promenjena je i unutrašnjost, oslanjanje i još mnogo toga. Posao je obavio Hoonigan Racing.

Automobile će na aukciji prodati kompanija LBI Limited.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block za volanom Škoda Fabia R5

 

skoda block skoda03.jpg

 

Škoda Fabia Relly2 napravila je ''veliku pometnju'' u automobilskom sportu u Americi. Ken Block je na reli takmičenju 100 Acre Wood bio jedan od najpopularnijih ličnosti američkog sporta. Vozaču nije trebalo dugo da se navikne na novi automobil. Iako ga je nekoliko grešaka usporilo, zbog šljunka na stazi je završio na drugom mestu. Ken Block je poznat po takmičenjima u skejtbordu, snoubordu, moto kros biciklističkim takmičenjima i reli krosu. Njegova popularnost postala još veća nakon adrenaline vožnje u Gymkhana drift seriji. Redovan je učesnik reli trka u Americi i Evropi. Poslednji put su ga obožavaoci videli u Evropi 2019. godine.

 

skoda block skoda02.jpg

 

Za ovogodišnji reli u blizini američkog grada Salema odlučio se za Škoda Fabia R5+, Fabia Relly2 automobil sa dodatnim modifikacijama za kategoriju Open 4WD. Najočiglednija razlika u odnosu na evropsku klasu Relly2 je dominantno zadnje krilo. Američka pravila dozvoljavaju i upotrebu usisa većeg prečnika koji potiskuje izlaznu snagu automobila za preko 300 konja.

 

skoda block skoda01.jpg

 

Ken Block se zaista radovao trkama u modelu Fabia R5+.

''Ovaj auto je zver. Zapanjen sam'', napisao je 53-godišnjak na svom FB profilu pre početka. Takođe je napomenuo da je Fabia Rally2 globalno najuspešniji i najprodavaniji automobil u svojoj klasi. Tokom takmičenja Ken Block je pobedio u tri od četrnaest segmenata. Padovi koje su uzrokovale dve greške uticali su da za manje od 30 sekundi bude u zaostatku iza pobednika Travisa Pastrana. Nakon trke Block je bio pun pohvala za Fabiu R5. ''Pre trke sam prešao stotinak kilometara u ovom Fabia modelu. To nije mnogo kada pokušavate da pobedite na reli takmičenju u novom automobilu. Bilo mi je svakako zabavno. Ovaj mali auto je brži nego što sam očekivao. Fabia ima zaista puno potencijala, ostavila je veliki utisak na mene i radujem se onome što tek sledi'', rekao je ovom prilikom Block. 

 

Podrška direktno iz fabrike

141 privatni tim kupio je za takmičenja Škoda Relly2 automobil. Češki trkački automobili zabeležili su skoro 3.000 prvih tri mesta od preko 8.000 startova, a osvojili su 1.200 prvih mesta. Zato nije ni čudo što je ovo najuspešniji trkački automobil u Škoda istoriji i najuspešniji automobil u svojoj klasi na svetu. Pored pouzdanog, robustnog i brzog automobila, Škoda Motorsport pruža vlasnicima automobila prvoklasnu podršku i uslugu. Korisnički program i podrška podrazumeva da u svakom trenutku, gde god da se nalaze, na raspolaganju mogu da imaju originalne rezervne delove. Otvaranje novog, modernog sedišta sa velikim proizvodnim kapacitetima pomoglo je Škoda Motorsport timu da servisira privatne timove širom sveta: u Africi, Aziji, Australiji, Evropi i Južnoj Americi. Ostale usluge koje pružaju uključuju sanacije i modifikacije motora, menjača i amortizera, savete o pripremi automobila za razna takmičenja, tehničku obuku kao i daljinsku podršku. Pored toga, Škoda Motorsport šalje svoje iskusne inženjere i mehaničare na trke da brinu o automobilima i dele neprocenjivo iskustvo sa vlasnicima.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block i Subaru Rally auto

 

Vreme je za obračun reli automobil - Ken Block je testirao 1997. Subaru Impreza GC8 grupe N, protiv svog novog reli automobila Subaru WRX STI iz 2021. godine, u kojem će se takmičiti ove godine.

Mnogo toga se promenilo u reliju za poslednjih 25 godina... Dakle, može li stari reli automobil uopšte imati šanse protiv novog? Pogledajte i saznajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blockov Ford Hoonitruck na prodaju za milion dolara

 

block 02.jpg

 

Ken Block je početkom ove godine najavio okončanje desetogodišnjeg partnerstva sa Fordom, a od tada smo u prodaji videli nekoliko njegovih legendarnih gymkhana i rallycross automobila. Jedan od njih je postao i Ford Hoonitruck. Radi se o ekstremno modifikovanom Fordu F-150 iz 1977. godine, koji je postao deo Blockove flote 2018. godine i debitovao na sajmu SEMA.

 

block 01.jpg

 

Međutim, samo izgled govori da se radi o modelu F150 iz 1977. godine, ali je zapravo automobil daleko od toga. Napravljen je od nule, uključujući aluminijumske panele karoserije. Pokreće ga 3.5 EcoBoost V6 motor preuzet od trkačkog Forda GT Le Mans, tjuniranog na 914 konja. S motorom je uparen Sadev 6-stepeni menjač koji snagu prenosi na sva četiri točka. Hoonitruck se trenutno nalazi u salonu prodavca LBI Limited u Mičigenu, a novi vlasnik će morati da izdvoji 1.1 milion dolara (skoro milion evra). Dobiće i mnogo rezervnih delova poput felni, panela karoserije, svetala, komponenti oslanjanja i kompletan 3.5 V6 motor iz Ford GT Le Mans programa.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block potpisao za Audi

 

block audi.jpg

 

Ken Block i Audi su najavili novo partnerstvo video zapisom koji počinje vožnjom u nekim klasičnim automobilima, a fokus će biti na električnim vozilima. Na video zapisu Ken Block gleda neke od najpoznatijih modela nemačkog proizvođača. Zaista, Audi navodi da je Block dobio neko vreme u Audiju Sport Quattro S1, Audiju V8 quattro iz DTM-a i Audi e-tron Vision Gran Turismo. Osim toga, vozač poznat po tome što je skrenuo pažnju sveta na Gymkhanu dobio je malo vremena i u Audiju RS- e-tron GT-u.

 

''Audi je marka koja je rasplamsala moju strast prema automobilskom sportu. Izuzetno sam uzbuđen što započinjem ovo novo poglavlje. Zajedno ćemo razvijati inovativne projekte i pomerati granice električne mobilnosti'', rekao je Block u saopštenju. ''Audi RS e-tron GT me zaista iznenadio. Dizajn je izuzetan sa velikom pažnjom prema detaljima i savršenom završnom obradom. Doživljaj u vožnji je neverovatan: automobil je neverovatno brz i vrlo dobro se upravlja. Težište je vrlo nisko pa možete da brzo promenite smer'', kaže Block. Osim ''ekskluzivnih projekata na polju električne mobilnosti'', ostaje nejasno šta će još sve proizaći iz partnerstva. Pretpostavljamo neke video zapise o vožnji sa visokim performansama i Blockom za upravljačem.

 

''Ken Block deli našu ljubav prema performansama. On ima sposobnost da nadahne ljude. Svojim progresivnim razmišljanjem pratiće nas na našem putu u elektrifikovanu budućnost. Dobrodošao u tim!'', rekao je Henrik Wenders, šef Audi brenda.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken Block & Audi

 

Ken Block je, na putu do centrale Audija u Ingolstadtu, svratio i do Audi Tradition - ''tajno'' skladište Audija gde su mu dali da provoza nekoliko legendarnih Audi modela.

Tako je seo za volan Sport Quattro S1 iz nekadašnjeg Group B koji je vozio Walter Rohrl, zatim prototip automobila Group S (koja na kraju nije zaživela, i koji je pre Blocka vozilo samo petoro ljudi). Seo je i u pobednički DTM automobil Hansa Stucka i zavrteo njegov V8 sve do 11.500 obrtaja, dok je na Audijevoj probnoj stazi u Neuburgu vozio e-tron Vision GT - auto koji je prvo nastao u igrici Grand Tourismo, pa tek onda u realnosti:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Audi S1 E-tron Quattro Hoonitron

 

220951-audi s1 ken 05.jpg

 

Audi je specijalno za Kena Blocka napravio unikatni S1 E-tron Quattro Hoonitron. U pitanju je električni sportski automobil inspirisan Audijem Sport Quattro S1 koji se trkao na Pikes Peaku tokom osamdesetih godina prošlog veka.

 

audi s1 ken 04.jpg

 

S1 E-tron Quattro Hoonitron je dizajniran da sadrži mnoge vizuelne elemente klasičnog trkačkog automobila - džinovski spojler, upadljive krila, reli svetla - kroz savremeni e-tron dizajnerski rečnik.

 

audi s1 ken 03.jpg 220952-audi s1 ken02.jpg

 

Pokreću ga dva elektromotora čija snaga nije saopštena, ali kao naznaka može da posluži trkački Audi RS Q e-tron za Dakar koji ima 680 konja.

 

audi s1 ken 01.jpg

 

U paketu su između ostalog i šasija od ugljeničnih vlakana i pogon na sva četiri točka.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifikovani 1983. Subaru GL karavan sa 900 KS kao Gymkhana automobil

 

subaru gl 02.jpg

 

Ove godine će Travis Pastrana voziti značajno modifikovani 1983 Subaru GL karavan.

 

subaru gl 01.jpg

 

Ovako modifikovani automobil ima agresivnu spoljašnjost sa produženim prednjim branikom i spojlerom, haubom sa otvorom za vazduh, proširenjima blatobrana, upadljivim pragovima, zadnjim difuzoorm, zadnjim spojlerom, bronzanim točkovima sa Yokohama gumama, laganim staklima, specijalnom grafikom... U vesti se još najavljuje da će motor raspolagati sa oko 900 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...