Jump to content
Goran
MilosLB

Potreban limar - iskustva

Recommended Posts

3 minutes ago, moron said:

Veliki je to posao i bojim se da ti se to nikako ne isplati, a i pitanje je šta bi time dobio.

1/ Ako sa unutrašnje strane nema rupa koz koje bi se prišlo tom oštećenju "sa ledja" ( a što bi za mene bilo jedino prihvatljivo rešenje - ako je objektivno moguće ), to najverovatnije mora: 2/ ili da se "raspertla" ( da se "otvori" odozdo, na spoju praga i sajtne ) ili 3/ da se "izvuče na kukice".

Ali, i ovo pod 2 i pod 3 je dosta radikalno.

Ne verujem da to može da se 4. "izvuče na vakuum".

 

 

Hvala. Po preporuci farbara sam bio kod čoveka koji masira i vakumira, on je rekao da mora kod "pravog limara". Šta je problem sa izvlačenjem na kukice? Zaštita sa unutrašnje strane u zoni zavarivanja kukica?

 

Meni ovo ne smeta "na oko", ali momenat gde tuda ulazi voda i prljavština mi nije ok jer će i vrata (koja su sa donje strane otvorena) da brže trule...

Just now, moron said:

I čak i uz kasniju pripremu i farbanje, na toj lokaciji se trajno uništi fabrička antikorozivna zaštita. Ali, naravno, radi se to. Posebno ako su kola ubrzo za prodaju.

Auto je star 14 godina, prešao 200 hiljada. Voziću ga još godinu dana. Ne znam koliko će mu to skratiti radni vek:ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti nije daleko Staro Sajmište, evo ti broj telefona jednog majstora ( Bule ) 060 311 03 76.

Izmedju ostalog, meni je pre par godina ispravljao sajtnu, daleko veće je bilo oštećenje ( maltene spljeskano ). Ali, ja sam imao tu sreću, da se tom oštećenju moglo prići "sa ledja".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani, 

 

Imam Fiat tipo 1.3multijet 2016 godiste, i jutros sam mu unkazila prednja i zadnja vrata sa suvozaceve strane, zakacila sam za neku kuku autobusa, i ulubila sam vrata po sredini nisam ih probila. Vrata mogu da se zakljucaju. 

E sad treba mi preporuka za dobrog a ne bas paprenog auto limara, BG je u pitanju, ili da mi preporucite gde da nadjem nova ili polovna vrata. 

Ne znam sta je bolje, da li popravljati ih ili zameniti novim.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ceca fiat tipo said:

E sad treba mi preporuka za dobrog a ne bas paprenog auto limara, BG je u pitanju

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o iskustvima sa limarima.

Posto nema nikakvih slika, pitanje je koji je stepen ostecenja (da li je zakaceno jos nesto, u kakvom su stanju stubovi), tj. da li treba jos nesto osim vrata limarski da se radi.

Pa ako je samo "kozmetika" vrata u pitanju, uporediti sa cenama polovnih vrata (ako bi se nasla u boji jos bolje).

Majstori su u zadnje vreme poprilicno digli cene za limarske i farbarske usluge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam puno, postavicu i kasnije slike, kaže mi kum koji se razume u aute jer sam ja totalni duduk, da nije ostecen stub, ali da misli da to ne može da se ispegla, jer sam i boju skinula. 

Da li neko može dobrog autolimara da mi prwporuci, cisto da znam na čemu sam. 

Hvala unapred 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/27/2025 at 7:50 PM, moron said:

Ako ti nije daleko Staro Sajmište, evo ti broj telefona jednog majstora ( Bule ) 060 311 03 76.

Izmedju ostalog, meni je pre par godina ispravljao sajtnu, daleko veće je bilo oštećenje ( maltene spljeskano ). Ali, ja sam imao tu sreću, da se tom oštećenju moglo prići "sa ledja".

Hvala, bio sam juče kod čoveka, deluje korketno. Treba sledeće nedelje da se čujemo da ostavim auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, cene baš variraju, verovatno ih nema često na otpadima. Ja sam platio klot prednja 100e i komplet zadnja (bez elektro podizača) 70e za moju Astru, pre nekih mesec dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, kako reče kolega iznad, vrata su svakako za zamenu. 

A šanse nema da bi ih ( danas ) neko peglao za te pare pošto su polovna.

Takodje, pitanje je kako će to da izgleda kada bi se peglalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, profa_chb said:

Uh, cene baš variraju, verovatno ih nema često na otpadima. Ja sam platio klot prednja 100e i komplet zadnja (bez elektro podizača) 70e za moju Astru, pre nekih mesec dana...

Tvoja Astra je dve generacije pre aktuelne. Zato je ta cena.

Tipo je još uvek aktuelni, ako ne grešim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktuelan, kada su Zabari u zadnje vreme do savrsenstva doveli "podgrevanje" istog modela po 10-15 godina :D . Mada Astra J jeste generaciju starija od Tipa, koji je bukvalno vrsnjak sa predzadnjom Astrom K.

 

Bitnija stvar je sto je Tipo slabo prodavan po Evropi, pa verovatno i nema preterano "materijala" za uvoz za kobasice.

A ni kod nas nije nesto preterano popularan, kao polovnjak pogotovo. Tako da verujem da su to razlozi jacih cena za limarijske delove i signalizaciju iz originala (kao polovni). 

 

U poredjenju sa npr. prethodnikom Stilom u Compact klasi. U svoje vreme naravno. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je donor bio Englez, često sam po oglasima nailazio na delove sa Engleza. Par puta sam sretao u saobraćaju Vauxhall prednje maske.

Kumovi voze Oktaviju druge generacije, pa opet teže nalaze delove na otpadima, a i cene budu kako kad. Iako je čest auto, nema toliko otpada kao za Fiat, Opel, VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakon ponude i potraznje, prosto.

@profa_chb

Ne daj Boze da ti zatreba, pazi da ti ne uvale i farove sa Engleza. 

Posto sam licno vidjao da kod pojedinih i to prolazi, kad bi me cimnuli da nastelujemo farove. U prevodu, "motaj kablove". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pu pu, srećom, znam da prepoznam farove sa Engleza po onim oznakama za homologaciju :)

Ista priča može biti i za zadnja svetla ako je levo magla a desno rikverc. Kod Engleza je kontra, i ne bi prošlo tehnički.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paprena je limarija... Sestri za Pezo 2008 2017. godiste majstor za smesno peglanje i farbanje trazio 400e i to je bio u fazonu, sta hoces, to je jos povoljno jer druga vrata neces naci ispod 550-600e.. Na par mesta tada proverili i stvarno su bile te cene. Krajnji bezobrazluk koji pojedina goveda limari koriste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto puta sam rekao da je autoindustrija otišla u q kada je farba postala najskuplji deo na autu :D

Meni je limar za čukanje korse od nazad tražio 400 evra. 100brani, 100 šina, 100 evra peglanje ispod šine, 100 ruke.

 

Otišao kod drugog, uzeo 70 evra za ruke. Branik ja nabavio. Ukupno sve 150.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre jedno 7-8 godina ( To kazem jer su danas cene otisle u nebo) udari mene covek izlazeci iz dvorista u rikverc preko cele trake u vrata od Ideje. Vrata ubijena katastrofa. I kaze covek izvini, ja sam kriv sta cemo? I slozimo se da ga oteram kod njegovog majstora. Covek je u Krnjaci, farbar, limar, komora. U svakom slucaju kada sam otisao po auto to je bila perfekcija. Bukvalno bez zamerke kako je odradjeno. Vrata kao nova, boja orginal. Bukvalno fabrika. Cak je i cena bila neka povoljna i ako ja nisam placao. Pa mozda ne bi bilo lose raspitati se i kod njega ako jos uvek radi. 

Dejan se zove: +381641177601 na kraju krajeva bolje se raspitati na vise mesta. 

Nemam slike kada je udaren ali ostala mi je neka slika auta posto sam je prodao. Uglavnom ova zadnja vrata je covek uradio, a bila su ozbiljno udarena. 

Screenshot_20251112_191351.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da čovek još uvek radi. Svi limari sa kojima sam imao kontakt pre 7-10 godina više ne rade. I dosta ljudi koje znam ima slično iskustvo, čak i ovi koji se bave kolima nemaju limare koji su aktivni :ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/27/2025 at 7:50 PM, moron said:

Ako ti nije daleko Staro Sajmište, evo ti broj telefona jednog majstora ( Bule ) 060 311 03 76.

Izmedju ostalog, meni je pre par godina ispravljao sajtnu, daleko veće je bilo oštećenje ( maltene spljeskano ). Ali, ja sam imao tu sreću, da se tom oštećenju moglo prići "sa ledja".

Danas smo se čuli i kaže da je u međuvremenu izdao prostor i da se ne bavi više poslom :ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima on tamo više garaža / radionica i jeste većinu bio izdao, ali, jednu jeste bio ostavio za sebe, da radi svoj posao.

Sad si me malo zabrinuo, za moje potrebe :) 

 

Ali, upitaj ga ima li koga da preporuči, jer znam da je povremeno radio ( zajednički ) taj isti posao sa jednim drugarem iz neposrednog komšiluka ( koji takodje ima svoju radionicu ). Možda ti ga on preporuči ( mislim da se zove Peca ili slično ).

 

Takodje, evo ti još jedan broj majstora iste vrste, u istom kraju, Darko, 064 22 23 703, radio je jednom kola mom kolegi sa posla, kada je bilo hitno, a Bule nio bio slobodan. I kolega je bio veoma zadovoljan. Bio je u pitanju Clio, sa onom 3-slojnom metalik bojom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...