Jump to content
FAS Euroauto Goran
MilosLB

Potreban limar - iskustva

Recommended Posts

Cena limarsko lakirerske usluge bitno zavisi i od toga koji kvalitet vi hoćete od limara. I ko je naručilac posla, pa i da li je to neki plac uvoznih vozila ( koji hoće samo da je to najjeftinije moguće ) ili je naručilac vlasnik vozila koji hoće da se to uradi kako Bog zapoveda. Jer, osnovno pitanje je da li vi želite da to samo „drži vodi dok majstri odu“ ili da to i malo potraje. Pošto majstor može za male pare da vam svaki teški trulež „zatvori“ samo pur penom kao osnovom i da to dalje ušminka, da izgleda (neko kratko vreme) kao novo ... Pri svemu tome, sama cena repromaterijala za te limarsko lakirerske usluge je otišla u nebesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da se ovde neki takmice ko ce vise da plati. Zaboravljate najbitnije,ako radi registrovani servis-radnja ili momci rade u svojoj garazi.(Kreka krpadzija:lol:).Onaj ko placa radnike,poreze i doprinose naravno da mora da dere,ali ja ne moram kod njega.Ja bi pre zapalio ceo auto nego da dam 100e da mi samo ofarba branik,svašta.Na kraju bi ga ofarbao sam.Pa kolko kosta nov ili polovan? Primer AK Kole,kad sam bio na ovoj besplatnoj proveri,kod njih bi zastita celog poda sa varenjem 2 rupe kostala kazu pola vrednosti auta,(Lancia Y,2002 TNG),auto placen 1000e. Taj Zeljko ispod mosta na Adi je to uradio za 50+50e.Inace lik farba sve sto mu se donese,vrata,prozore,stolice...probaj Bili,izvoli:lol:.Imate ga na netu,koga mrzi dacu mu broj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ostavi broj slobodno ako covek ima tvoju preporuku, 'leba ne jede :) . Cemu uostalom sluzi forum nego da se pomognemo i informacijama i prakticno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, vidi ja :wub:

 

Pa gde sad nadjoste da idete kod limara kad jos nisu so pobacali da valja, idite posle zime da opravi taj saht u podu, a ne parcijalno! 

Uf, naopak ovaj svet... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2021 at 11:39 PM, mitros said:
Izgleda da se ovde neki takmice ko ce vise da plati. Zaboravljate najbitnije,ako radi registrovani servis-radnja ili momci rade u svojoj garazi.(Kreka krpadzija).Onaj ko placa radnike,poreze i doprinose naravno da mora da dere,ali ja ne moram kod njega.Ja bi pre zapalio ceo auto nego da dam 100e da mi samo ofarba branik,svašta.Na kraju bi ga ofarbao sam.Pa kolko kosta nov ili polovan? Primer AK Kole,kad sam bio na ovoj besplatnoj proveri,kod njih bi zastita celog poda sa varenjem 2 rupe kostala kazu pola vrednosti auta,(Lancia Y,2002 TNG),auto placen 1000e. Taj Zeljko ispod mosta na Adi je to uradio za 50+50e.Inace lik farba sve sto mu se donese,vrata,prozore,stolice...probaj Bili,izvoli.Imate ga na netu,koga mrzi dacu mu broj

Zato se pri kupovini automobila vise gleda da je limarijski dobar. Mehanicki deo se jeftinije i brze odradi a i ne vidi se posle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, MS PK said:

Sta ce ti dizalica? Kleknes, legnes..

Kleknem - legnem u kisu i blato,ajte molim vas, a i sta bi tako video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Pa valjda svaki ozbiljan kupac, ako auto prodje prvi "vizuelni" pregled, cesljanje dijagnostikom i probnu voznju - tera taj isti auto (sa tablama ili slepom) kod proverenog majstora na dizalicu i njegov konacni "amin". Ako je neko toliko neozbiljan da ne ispregleda bar to osnovno - uopste me ne cudi kada neke preveslaju sa odvaljenim ili krpljenim dresom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde molim te kazi koji % kupaca placa šlep ili  probne table samo da bi proverio auto,nikad nisam cuo da neko tako proverava. I sta treba ,ako nije u redu auto,treba to da ponovi koliko puta,a do tada svaki put 50e...neverovatno.Pre mesec dana drugar prodao Micubisija,dosao kupac iz KG i odvezao ga neregistrovanog do tamo.Jel trebao da plati slep do KG,jer ovde verovatno ne zna nikog.Kad god sam ja prodavao svoj stari auto,niko se nikad nije saginjao da gleda ispod.Dodju vide, 2 kruga oko bloka i teraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i takvih kupaca ofc, ja se uvek sagnem, to me bar ne kosta nista. Ajd ovo slepanje, majstori, to treba neka para, al poneti neki karton, krpu, staviti na pod, pa makar malo na koleno kleknuti i zaviriti ispod, stvarno mislim da je must, za iole ozbiljnog kupca polovnog vozila.

 

Nedavno sam isao da gledam ujaku neku Daciu Duster, tamo bilo lakse jer je visok auto, bila bas rdjava od dole, most, trap, kocnice... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, mitros said:

Ajde molim te kazi koji % kupaca placa šlep ili  probne table samo da bi proverio auto,nikad nisam cuo da neko tako proverava. I sta treba ,ako nije u redu auto,treba to da ponovi koliko puta,a do tada svaki put 50e...neverovatno.

Veliki procenat. Imaš na Forumu x primera, evo ti npr. jedan primer.

 

Jako površno shvataš stvari. Niko nije glup da svaki auto koji gleda stavlja na šlep i tera u servis, niko nije ni napisao ovde da se tako treba raditi. Npr. ova 159-ka je bila prva koja je oterana u servis na pregled, a bila je jedno peta koja je gledana.

 

Imaš oči, nisi ćorav, prvo pogledaš auto na placu. Pogledaš ga spolja, pogledaš ga unutra, upališ ga i slušaš kako radi.

Ako prođe tu tvoju prvu inspekciju, i ako se barem načelno dogovoriš za cenu sa prodavcem, tek onda teraš u servis na pregled. Najveći deo automobila ti ipak neće zadovoljiti jedan ili oba ova kriterijuma, pa nećeš ni morati da ga stavljaš na šlep. Ako kupuješ neki polovnjak koji je već registrovan, onda je još lakše da ode na pregled.

Ako kupuješ dosta mlađi auto, ili auto koji je sa jako malom (pravom) kilometražom, onda stavku pregleda možeš i da zaobiđeš ako nešto o autima znaš.

 

Ako si pre toga već imao neki auto, onda sigurno imaš i servis gde si ga održavao. U tom servisu si ostavio neke pare do sada, poznaju te...i realno je da ti neće naplatiti pregled jer si im stari klijent. Čak i da im prvi put dođeš u servis, servisi koji drže do sebe ti neće naplatiti pregled jer tako niko posle ne može da im kaže (ako se ispostavi da je polovnjak imao dosta ulaganja u prvih par meseci) ''majstore, ti si mi rekao da je auto ok, kad ono vidi koliko ulaganja''. Zato servisi koji drže do sebe neće pregled polovnjaka da naplate.

Naravno, svi znamo i ljude koji se odlično razumeju u automobile, iskusni su...i njima realno ni ne treba pregled. Imaš ljude kojima je dovoljno da auto malo provozaju i to je to.

 

Neki ljudi vole da budu detaljniji, nekima to treba, nekima to ne treba jer odlično poznaju automobile (iskusniji su), neki ne vole da budu detaljisti i idu na to kako im se zalomi, neki auto ne traži detaljne preglede jer je sa malom kilometražom ili mlađi, nekada kupuješ od poznatog vlasnika i znaš u kakvom je stanju auto...

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, mitros said:

Ajde molim te kazi koji % kupaca placa šlep ili  probne table samo da bi proverio auto,nikad nisam cuo da neko tako proverava.

Evo sad znas jos jednog :) . S tim sto je kod mene 100% onoga sto je otislo na dizalicu - zavrsilo u mom dvoristu. Upravo ono sto i Nesa kaze, naravno da ces proveravati samo ono za sta si siguran posle tvog samostalnog pregleda, krace voznje (if possible), poneti i zakaciti dijagnostiku, ocitati parametre u radu/voznji... S druge strane, ne mozes sam da vidis bas sve.

Naravno da sam ovako radio i uvek cu raditi za svaki svoj auto ili automobile koje gledamo za drugare. A kao rezultat kupovine ocuvanog primerka dodje i kasnije zadovoljstvo voznje i posedovanja, manji troskovi, itd... Naravno da uvek treba i malo srece, ma koliko iskustva i znanja imao.

Apropo servisa, vec receno - dobar deo ce odraditi gratis pregled, ako si redovna musterija ili nastavljas da odrzavas taj sledeci auto kod njih. Jos ako je registrovan, sve to onda dodje gratis.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovaj slucaj.Njih 4 islo da gleda auto,svako se razume u nesto,gledali izvrtali na postavu,sve izgleda super,u voznji, limarija, kacili na laptop dijagnostiku,gume dobre,klima super,radio...Jedino nisu moglu na laptopu da vide kilometrazu.(jel to moguce). Dosli u ovlasceni servis,kad tamo umesto nekih 100,000km na satu, on preso 300,000km. I dzaba ti sve sto su gledali,mada auto odrzavan kako treba itd...Znaci kolko god da se razumes,ne mozes sve da predvidis. Da li svi majstori mogu ocitati pravu km, znam da ovlasceni mogu,moze i Goran,ali ne uvek.Samo ovlasceni imaju taj najnoviji ePer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, mitros said:

Samo ovlasceni imaju taj najnoviji ePer

Eper ne sluzi za ocitavanje kilometraze, vec prava fiatova dijagnostika poput Examiner mozda i ali mozes i neke koje imaju elm376 (mozda ecuscan) . Eper je nesto drugo. Da se bas sakrije prava km na Fiat/Lancia/Alfama je.. Pa moras se potruditi i kosta i cesto nike isplativo na jeftinikim autima. Uglavnom blinka km sat kada nesto ne valja. 

 

Ja npr nikad nisam stavio kola na slep ali isto tako mi auto nabavi nas kum iz inostranstva, pretresa ga kod coveka gde i sada odrzavam auto i znam da nemam brige i da je auto ok. Ali osto tako npr u servisu 'Djole' na Mirijevskom nikad nisam platio pregled trapa (bloze mi nego moj majstor ako imam neke sumnje). Ako nesto ne valja, oni kazu, ja platim, oni menjaju i to je to, svi srecni i zadovoljni. 

 

Da nije tako, sigirno bi radije platio slep nego da platim par hiljada eura auto i ko zna koliko eura opravke... Nekako mi jeftinije ovo prvo, ali to je moje misljenje. 

 

Evo tebi kontra pitanje, koliko ljudi sa foruma gleda NCAP crash test i sigurnost auta pri kupovini ili je bitno da se vrti? 

Ja npr gledam, jbg, neko ga lupao, bar znam da nije limena konzerva i da se nece zguzvati ako neko malo jace kine pored njega.  Ali to utice i na opravku kod limara, jbg lakse je opraviti Daciju koja je lim debljine konzerve nego ispravljati krilo na Alfi ili nekom Vagenu... A cesto trljaju ruke kada vide Mazde. 

 

Sve poskupelo pa i majstori... 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eper ne sluzi za citanje kilomtraze. Zavisi kako su skidali km. Uglavnom nikad ne skinu na svim racunarima, pa je moguce negde iscitati…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...