zaki 0 Posted June 11, 2009 pokušaj možda da napraviš neke konusne nastavke za taj centar, nešto bilo šta biće bolje sigurno nego da nema ništa... nije pametna ideja to bez centra ni malo . Na sta si tacno mislio, nisam bas razumeo, jel na onaj nastavak na glavcini da stavim neki nastavak da bi felna isla na to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 11, 2009 Da, na to sam mislio... prosto da produžiš glavčinu za tih 15ak mm koliki ti je distancer Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 11, 2009 ne bih da budem hejter ali mislim da to nece da moze ali ako smislite meni bi prvom dobro doslo Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted June 13, 2009 Pokusacu nesto, pa ako uspe javicu.Trebala bi da bude cev od mnogo tvrdog metala koja ce da ima rub na dnu da naleze na glavcinu, centralnu rupu na distanceru malo sirim i trebalo bi da je to to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted June 13, 2009 Stavio sam danas distance ali samo pozadi, jel pravi neki problem sto nisam stavio napred, ja kontam da je to kao napred felna 6j a pozadi 8j (zamislimo), jesam li u pravu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 13, 2009 ma nema veze nikakve, ali 2J je 5 cm u svakom slucaju nema problema samo pozadi dist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 13, 2009 distancerima se ne menja jotaza felne nego ET ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted June 13, 2009 Covek je samo dao primer ako je isti ET, da, to je to... ako zanemarimo precizne mere Ali auto ce vise bezati preko nosa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted June 13, 2009 Ja bih tu malo pripazio:sa velikim distancerima lezajevima na glavcinama se smanjuje vek trajanja!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 13, 2009 bilo kakva vrsta modifikacija menja i propisane vrednosti trajanja sklopova na celom autu. neke modifikacije produzuju vek trajanja sklopova a neke skracuju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted June 15, 2009 Sta mislite kad se stavljaju distanceri i brezoni da li je dovoljno da se samo stegnu kljucem ili je potrebno da se nanese sloj "lepka" koji osigurava spoj od odvrtanja ( cuo sam da LOCTITE ima u ponudi tako nesto ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 15, 2009 samo kljuc, a i to ne mora onako da skaces po njemu nego onako koliko mozes rukom Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 15, 2009 Pretezanje je opasno jer je moguće slomiti brezon. Rukom, ključem, unakrsno, jako stegnuti, ali sa merom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
carpforever 0 Posted June 20, 2009 Pozdrav,sta se dobija montiranjem distancera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted June 20, 2009 veće rastojanje između točkova na osovini??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
carpforever 0 Posted June 20, 2009 Iz estetskih razloga ili boljih performansi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted June 20, 2009 ej,nemam pojma al‚ih imam na sportingu.....kažu da bolje leži u krivinama a i gume su mi 195/50/15.....al nemam pojma dal tripujem kad prelazim preko ležećih pajaca ali kao da mi se cimne auto levo-desno.....(maybe bad trip) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 20, 2009 To mogu i gume da budu, vešanje, itd... Ne mora da ima veze sa distancima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carpforever 0 Posted June 20, 2009 hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted June 20, 2009 (edited) gume nove,vešanje tkđ....možda ipak trip...e da....ako oćeš distance razmišljaj o prelasku na brezone....pozz Edited June 20, 2009 by ninjapvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 21, 2009 Nema veze što su gume nove, možda su samo mekih bočnih zidova, pa se auto ljulja na njima. Probaj na parkingu da zaljuljaš auto bočno i videćeš koliko može da šeta u stranu. Mekši amortizeri takođe mogu da prouzrokuju takvo premeštanje guzice, dok na tvrdim gasnim obično skače ko jarac, ali sa sve četiri i veoma predvidivo. Ja sam jugića vozio na gasnim, to je ležalo ko pegla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted June 24, 2009 Ja sam stavio kod mene na Puntu mk2a samo pozadi od 15mm bez centralnog prstena i za sada je sve ok, nisam primetio promene u voznji a presao sam oko 1000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaliGruja 0 Posted September 18, 2009 Poz ljudi,potrebna mi je mala pomoc.Kupih pre 2.meseca felne sa gumama promera 205/40 R16 za moju Zastavu 10. Medjutim imam problem sa njima kada udjem u krivinu,naidjem na rupu dolazi do cesanja SRAFA I ZADNJIH GUMA.Sraf koji drzi zadnje opruge nije vise od mozda 1.5mm udaljen od gume pa naleze na nju i cese je,kada sam opterecen,udjem u krivinu i vec navedeno...Zato bih stavio 2.distancera da malo to udaljim od tog srafa sa jedne i druge strane.Pomoc bi mi dobro dosla sta u ovom slucaju uraditi,gde ih nabaviti ili gde mogu da se odrade za Punta DISTANCERI?!Unapred hvala mob.063/8642789 Dragan Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 19, 2009 najlakse ti je da na prvom otpadu kupis distancer za juga, oni su 5mm i nisu vise od 100-200 din po komadu, a zavrsice ti posao Quote Share this post Link to post Share on other sites