balsa 0 Posted October 15, 2010 hocu da stavim distancere od yuga napunta mk2 jtd da li imaju prsten za drzanje felni kako su se pokazali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 28, 2010 Distanceri adapteri o kojima sam pricao kazete da su preskupi, ovi su i bromirani...sa 4 na 5 rupa adapter, na slici su parovi jedan na drugom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 28, 2010 sta je "bromiranje"?posto su crni, meni izgleda kao da su brunirani (kao oruzje). Ali ne vidim cemu bi se to radilo na distancima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 28, 2010 (edited) Pa ortakov ćale mi reče tako neku reč i baš reče da je to što se radi sa oružjem, ja sam razumeo bromiranje, još ga pitam jel to jer se umače u brom reče mi da...možda se nešto nismo razumeli?Svrha je valjda sprečavanja korozije...znači više vizuelno, ne moraš da ga farbaš svake godinu dve dana..Postoji još jedan postupak, isto potapanje u neku hemikaliju, zaboravih kako se zove, isto po hemijskom elementu...al to je već mnogo skuplje, a ovaj kupac nije hteo.Da podsetim, pravi ih po meri od nule, materijal je čelik od šina, ne znam kako bi to fiat trapovi nosili, vw nosi bez problema. Edited December 28, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 28, 2010 bruniranje je hemijski postupak povrsinske zastite celikabromiranje ne znam sta je, izuzev onih cuvenih vojnickih inekcija broma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 28, 2010 haha onda sam ja lupio tj pogrešno shvatio koga zanima iskopao sam kako se radi bruniranje (oružja):Potrebno:1 Kg "masne sode"1 L H2O0,5 NaNo3Uslovi:Temperatura 138-142 Celzijusakuvanje 1/2 sata +/- 15 min.Napomena:Ako je rastvor crven = dodati masne sode...Ako je zelenkast = vishak masne sode...Ako je rastvor bledunjav = dodati NaNo3...Postupak:Posle kuvanja izvaditi i isprati u hladnoj vodi.Posle toga, napuniti posudu destilovanom vodom tek da pokrije predmet i pustiti da vri oko pola sata.Osusiti predmet i staviti u posudu sa trafo ( laneno ) uljem na 50-60 C.Osusiti i istrljati predmet puderom, do potrebnog sjaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 28, 2010 ^ nesto bih rekao da je ovo malo netacnojedino ako moj deda za podmazivanje creva ne pije trafo ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 28, 2010 (edited) Znaci kod tvog dede u selu nema da zmirka struja. Edited December 28, 2010 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 29, 2010 To sam našao na nekom sajtu, zanimalo me šta se tu radi tačno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 3, 2011 Pomenuti distanceri idu na ove felne pa na golfa 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 3, 2011 165/40R17 ... jbt kakav stretch! Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted January 3, 2011 e ove mogu zajedno sa autom u gedora styling Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 3, 2011 Nadam se biće slika iz Francuske kad ih lik montira, trenutno je golf oguljen do koske, u fazi je mazanja bodija Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted January 3, 2011 Ne mogu da verujem da postoji ta dimenzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktor mx 0 Posted January 4, 2011 ...pozdrav narode!Interesuju me distanci za novi Bravo, gde se mogu nabaviti, koliko koštaju, koja je idalna mera i šta da očekujem od njih osim izgleda?Viktor MX Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted January 4, 2011 Ne mogu da vjerujem da se ovako moze voziti!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted January 5, 2011 znam da nije bas vezano za ovu temu . . . ali nisam mogao da nadjem , zna li neko gde bih mogao da ofarbam felne ?! hteo bih u mat crnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 5, 2011 @boleimaš o tome, nađe ih search iz prve, imaš i kontakt Gorana sa Karaburme 064/2365888OVDE@viktor mxnisam stručnjak veliki za ovo pitanje, generalno sa distancerima sem izgleda dobijaš i na stabilnosti u smislu da su ti točkovi istureniji pa je auto širi takoreći. Loše strane su veće opterećenje na trapovima, pa ne treba preterivati sa debljinom, velika debljina može da povuče sa sobom i pitanje izbacivanja krila ili samo krivljenje tj peglanje lima podkrila da guma ne češe...Cena ti je okvirno od 20 eur pa naviše po komadu, to su aluminijumski, čelični koje imaš par postova unazad koje pravi moj ortak su 50 eur komad od nule po meri i želji. Čelični su značajno teži i jači, pa su bolji ako ih stavljaš na teži auto sa jačim trapovima.Trenutno u AP sport npr ima samo za Tojotu, ako radiš pretragu proizvod se nesrećno zove distancer, znači u jednini, verovatno se prodaje na komad..http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?subcats=Y&type=extended&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&cid=0&q=distancer&x=0&y=0&dispatch=products.search Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 5, 2011 (edited) Oktopod mojne se ljutis ali celicni jednostavno nisu bolje resenje jer su tezi. Za ovih par godina koliko pratim auto forume iskreno ne mogu da se setim da je neko rekao da su celicni bolji. Alu su uvek bili skuplji. I Alu se prave od nule i kostaju nekih 10-12 eur za debljinu od 20mm, za tanje je i manja cena. Imas u ranijim postovima i adresu i kontakt momka iz Indjije koji ih pravi. Na nekim drugim forumima sam citao da momak radi brezone za automobile koji ucestvuju na trkama pa kontam ako je za njih dobar... edit: celicni su jedino dobri ili tacnije jedino resenje ako hoces da kacis felne sa drugim rasponom rupa Edited January 5, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 5, 2011 Što bi se pa ljutio brate, svako ima pravo na svoje mišljenje a ovo tvoje je u neku ruku i opšte tj u pravu si Ortak ih i pravi baš ljudima koji sa 4 rupe stavljaju felne od 5 šrafova i obrnuto i slično Imaš slike par postova nazad, vidi se...zato on i pravi od čelika u principu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 8, 2011 Evo nekih slikica iz radionice I moj zadovoljni drugar, proizvođač ovih distancera Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktor mx 0 Posted January 8, 2011 Pozdrav oktopodeImas li nekih slika tih distancera pošto ih ima par vrsta u zavisnosti od debljine pa me interesuje koji su. Sta radi sa srafovima, pravi duže il je fazon duplih rupa, četiri rupe za zavrtanje distancera na glačinu a novih četiri sa navojem za točak?Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 8, 2011 Što se debljine i ostalog tiče, on to radi od nule na odličnom strugu, tako da je pitanje koliko debele želiš Što se slika tiče, ima par u ovom postu ne bih kačio više jer me ortak zamolio zbog nečega što on kaže da je njegova ideja ali ne i patent Montaža isto može kako ti odlučiš, on u principu pravi sa duplim rupama jer do sada je sve što je pravio bilo i adapter, ne samo distancer, sa 5 rupa felna na 4 na glavčini i slično, ta ideja njegova je da napravi poseban šraf od čelika (ima na slikama) koji nosi distancer, a u glavi ima urezan navoj za šraf felne, to mora tako jer kad radiš adapter mora bar jedna rupa da ti se gađa do te mere da moraš da izmišljaš, ne možeš da imaš čistu situaciju pet rupa sa jedne, četiri sa druge strane...znači u principu idu dva seta šrafova a ne jedni dugi što je i bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktor mx 0 Posted January 8, 2011 Pozdrav oktopodePuno hvala na odgovoru, pomogao si mi puno oko odluke s tim što sam dosta razmišljao oko najbolje varijante montiranja i odlučio sam se za sličnu varijantu kao sa skice ali sa malom izmenom. Pored konusnih rupa na distanceru za montiranje na točak uz pomoć originalnih šrafova dodaću i četiri nove rupe sa navojima za montiranje točka na distancer. Za čvrstu vezu distancera i glavčine koristiću neki od lepkova za šrafove, najverovatnije plavi loctite i tu nema odvrtanja bez zagrevanja elemenata, sigurno 100% znam zbog motorcikala. Jedino ću još videti dal mogu da koristim originalne konusne šrafove za povezivanje glavčine i distancer zbog debljine distancera od 15 do 20 mm. Možda će biti potrebni novi duži šrafovi ali otom potom. Materijal će biti Aluminijum, možda dur ako nabavim a debljina neće ići preko 20 mm zbog opterećenja ležajeva. Neko je u prethodnim obraćanjima pominjao sile i momente nek zna da je u pravu. Strugara imam extra tj. najverovatnije će to odraditi na CNCu.Sve to mogu odraditi za relativno male pare al nije ta peripetija zbog neke uštede već zbog toga što u ovoj zemlji čovek mora da se dovija umesto da lepo kupi gotov proivod i motira. Za novi Bravo još nigde nisam čuo da ima neko distance. Jel možda pašu od Stilo, time bi sve uprostio? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 9, 2011 Nema na čemu, jedno od rešenje za šrafove koji drže distancer na glavčinu ti je da rupa u distanceru nema navoj od početka, već proceniš koliko šraf može da "upadne" pa tek onda da se zavrće, ovaj drug tako napravi 4 šrafa obične dužine ali koji se zavrću imbusom Nisam smo shvatio ulogu lepka, prilično sam siguran da mi drug nije pominjao nikakav lepak...mislim shvatam ulogu, ali nisam siguran ima li potrebe Quote Share this post Link to post Share on other sites