Jump to content
FAS Goran
nidza

Distanceri & brezoni

Recommended Posts

Samo nisi uzeo u obzir da celicna 14-ica 175/65 tezi oko10 kg a auminijumska 16-ica sa 195/45 istog precnika ima 17kg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek ima magnezijumske 16" i verujem da sa distancima od 16mm nece vrsiti vece opterecenje (barem ne bitno) od aluminijumskih 17" bez distancera kakve se fabricki stavljaju na njega.

Previse mudrovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da samo znao da su 16'' toliko teske nebi ih pazario al sad ebi ga!

bas bi mogao Nidzo da bacis neku slikicu felnica ili su ti to te sa avatara?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10871

Na stilu imam 17", sa avatara i cinjenica je da trap nije bas srecan zbog toga. Bukvalno osecam svaku cackalicu preko koje predjem. Dodavanjem distancera auto ce ti biti jos tvrdji ali zato i stabilniji. Sirina zadnjeg trapa je inace uze postavljena od prednjeg radi udobnosti a trkalica je trkalica pa probaj!

Ja sam imao istu ideju ali sam odustao posle popravki na trapu nakon nekoliko zabodenih rupa...

TO SU PUTEVI U SRBIJI !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim što bi auto bio tvrđi, pošto poluga postaje veća (istina vrlo malo), pa je pritisak na amortizer zapravo veći - auto će biti udobniji, zar ne?

Napominjem da govorimo o toliko malim tolerancijama, da mislim da bi mogao da ih oseti samo neko ko jako dugo boravi u tim kolima, i to odmah nakon promena. Probaćemo i videćemo uostalom, neću kriti ni pozitivne ni negativne utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ripere, gde si kupio 12mm distance i po kojoj ceni?

Kupio sam od jupija čelične felge ali su et48, a original et35 pa se još razmišljam da li da turam distance :? Kakvo je vaše mišljenje po tom pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to je cisto estetsko pitanje, ja sam uvek za sto manji et. . .

a distance nisam kupovao, najbolje ti je da ih pravis negde, sustinski svaki strugar moze da ih napravi samo treba da se izmere glavcina rupa u felni i raspored rupa za shrafove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je samo estetika u pitanju (nisam primetio da točak bilo šta kači) onda ostaje ovako bez distanca. Ionako su na njima zimske gume, a na proleće se vraćaju et35 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
da samo znao da su 16'' toliko teske nebi ih pazario al sad ebi ga!

bas bi mogao Nidzo da bacis neku slikicu felnica ili su ti to te sa avatara?

Znaci, da ostanem na 15-cama...:lool:

Mora se priznati da je Stilo prilicno udoban sa njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
da samo znao da su 16'' toliko teske nebi ih pazario al sad ebi ga!

bas bi mogao Nidzo da bacis neku slikicu felnica ili su ti to te sa avatara?

Znaci, da ostanem na 15-cama...:lool:

Mora se priznati da je Stilo prilicno udoban sa njima.

ako nisi kicos i ne smeta ti sto su 15'' onda ostani na njima

jer je udobnost na visem nivou od 16''!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što pre 10 godina ne bi pojeo šiš, nema teorije, nego plazmu i mleko. Sve u svoje vreme. ;)

Realno je za Stila 17ica rođena guma, ali ako ti auto služi i za nešto korisno, a ne samo za zezanje, preko 16ice počinju ozbiljni problemi kod nas. Pokušaj da nađeš automobil sa tim profilom točka, a da mu felne nisu iskrzane. Ja bih nervni slom doživeo da mi je felna iskrzana. 'fala Bogu pa su ivičnjaci i polupripremljena parkirališta realnost ovog grada, pa ako ti auto ne služi samo za paradiranje, imaš potencijalno poduži spisak mogućih problema.

Kome nije problem da plaća tu cenu - apsolutno podržavam, bez daljnjeg, jer taj autić sa 17icama izgleda predobro (zamisli OZ WRC recimo, ili rally - bruka).

Ja bih više od 17ica voleo da imam sunroof i desni naslon za ruku. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
u stila ne bih seo bez 17x9"

to su sad stvari ukusa!

cinjenica je da je 17'' lepo ali nemora da znaci da je i korisno pogotovo kod nas i pogotovo zimi!

ja za drugo godisnje doba imam 16'' fabricke i auto stvarno lepse izgleda nema spora ali... udobnost je manja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10871

Posto su krenule temperature ispod 7c, stavio sam zimski komplet tockova 195/65/15 a letnje 17" u garazu. Mogu vam reci da sam zaboravio koliko je Stilo udoban auto sa ovim tockovima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je vrhunski paradoks svakog vida estetskog tjuninga automobila - svi uživaju u njemu, a vozač najmanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa svim komentarima, vezano za estetiku, iz teme ali bih voleo da mi neko onako plasticno objasni zasto je auto neudobnij sa vecim tockovima,posto je to vise ljudi ovde tvrdilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nije veći točak...nego je veća felna, a manje je gume na njoj... ;)

Točak = felna + guma

Znaš da svako povećanje felne znači stavljanje gume sa manjim profilom.

A, šta se dešava kad naletiš na neravninu, rupu, ili bilo šta slično na asfaltu, a guma kojom prelaziš preko te neravnine je tanka, tako da nema šta da ''ublaži'' udar, već odmah trpi felna, trap...i prenosi se na sam auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam ja da je tocak=felna +guma,zato sam i postavio pitanje,jer je spoljnji precnik neznatno promenjen u zavisnosti od kombinacije felne i profila gume! Slazem se i sa time da nizi profil gume manje amortizuje one udare i da se oni prenose na delove trapa i brze se habaju ( imam iskustva sa time,na calibri sam imao 225/45/16 napred i iste te samo 17-ice pozadi,napred nisu mogle da stanu jer nije moglo da se namota pun,kacilo je u sve zivo) ali da to utice toliko na udobnost auta,bas i nisam primetio a ja sam jos imao i gasne amortizere! U ostalom ne vozi se auto po stepenistu ili pruzi pa da se to oseti toliko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oseti se i to veoma.

Vozio sam Stilo i na 215/45 R17, i na 205/55 R16, i sada na zimskim 195/65 R15.

Neces verovati kolika je razlika u udobnosti. Sa vecom felnom kao sto je i nesha rekao je mnogo manji profil gume, tako da je mnogo manja amortizacija same gume na tocku, dok je sa manjom felnom profil gume veci i ta amortizacija je mnogo veca. Samim tim je i auto neudobniji odnosno udobniji. Naravno sve to povlaci za sobom odziv na okretanje volana, stabilnost vozila pri vecim brzinama, u krivinama... Sto je veca felna mozes ostrije da vozis, ali ne na nasim putevima... Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...To da veci profil gume bolje amortizuje je ok i putevi su nam katastrofa,ali mislim da nije toliko drasticna razlika! Sta sa automobilima koji imaju fabricki ugradjene 225 ili vise 45/17 ili vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takvi automobili se drze parkirani ispred kafica :D

Alo ljudi, skrenuste sa teme. Tema je distanceri i njihov uticaj na trap Stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...