Markobgd 609 Posted July 24, 2015 To ne znam pa ne bih da lupetam napamet....Javiće se neko od kolega koji se bolje razume u alarme ili jednostavno odi do nekog ko se njim bavi, verujem da ti neće naplatiti mnogo da dijagnostikuje problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted July 24, 2015 Probaj za pocetak da otvoris daljinski i da ocistis kontakte. Mozda su se zaprljali od masnoce usled koriscenja pa prave problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 24, 2015 Mare imao sam isti problem i tvoj metod kod mene nije fercerao. Iz prostog razloga što koji god pipak ručno pritisnuo, centrala je odkljucavala sva vrata i jednostavno isto se ponašala koji god pipak da pritisnem. Kod mene je još bio dodatni sex jer su mi cilindri bili uništeni, samo mi je centrala radila pa kad krene da zeza ocu da poludim! Ne mogu da ga zaključam nikako! Posle nekoliko bezuspesnih pokušaja centrala se sama isključi na oko pola minuta,i tada sam mogao sa zadnjeg sedišta da zaključam prednja, pa izadjem i zaključam na pipak zadnja i zatvorim. Posle oko pola minuta centrala se probudi i mogu da otkljucam auto. Ja sam ustanovio koja vrata zezaju tako što sam skidao korektor na samim vratima. Bila su vozačeva vrata u pitanju, pa kada sam menjao cilindar brave onda sam sve poluge podmazao, korektor očistio i od tada nemam problema. Malo sam konfuzno pisao ali valjda se konta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 25, 2015 (edited) ipak je mehanicka brava najbolja ...gurnes kljuc u bravu, okrenes levo - otkljucas, udjes u auto podignes pipke i rucno otkljucas suvozaceva i zadnja vrata. navozas se, spustis pipke na svim vratima, izadjes iz auta, gurnes kljuc u bravu ,okrenes desno - zakljucas, MILINA sreca nasa pa se u punto moze uci kroz gepek kad otkaze sva ta elektronikazamislite da u Kragujevcu prave one turske puntice sa produzenim gepekom pa kako bismo ulazili u punta tada .... pajser bi bio najtrazeniji alat salu na stranu a da li je to jako lose uradjeno u samom projektovanju punta ili su tu godine otkljucavanja u pitanju ... nisam cuo jos da neko menja brave ili te motore redovno osim kada crknu ... da li je i za to predvidjen servisni interval ... nigde to nisam procitao cak ni kako se podmazuje mehanizam poluga i sl ...citao sam ovde a i sam znam da se ne preporucuje sipanje bilo cega u cilindre brava gde se gura kod kljuc jer navodno u cilindru vec postoji mast koja je dovoljna da brava ne blokira i zardja .... ali niko ne kaze koliki je vek trajanja brave i od cega to zavisi .... od broja zakljucavanja ili od starosti vozila ????koliko se secam u svom tridesetdvogodisnjem vozackom iskustvu osim uloska kontakt brave na jugu i to samo jednom nikad nista nisam menjao niti mi se ikad ista pokvarilo ... Edited July 25, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 25, 2015 Cega nema, ne moze ni da se pokvari... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted July 30, 2015 da lipostoji osigurač ili relej na centralnoj bravi? Meni je pre neki dan riknula centralna brava, zakljucao auto on se sam otključao i više ne reaguje, sada zaključavam vrata mehanički pojedinačno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
justoneue 0 Posted October 17, 2015 (edited) Imam problem sa prednjim levim vratima, nece da se otkljucaju pomocu daljinskog. Do pre neki dan sve je radilo normalno, sve brave su lepo radile. Par puta sam cuo prilikom otkljucavanja da nesto skripi u levim vratima. I sada mogu samo da se zakljucaju pomocu daljinskog ali nece da se otkljucaju, moram sa kljucem da ih otkljucam.Sta li se dogodilo? Da li je to neki veci kvar? Posto se ja ne razumem. Edited October 17, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted October 17, 2015 Skini tapacir pa vidi da podmazes onaj mehanizam, mozda je zapek'o. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 17, 2015 Hoce da zeza poluga na vrhu tapacira za rucno zakljucavanje iznutra,ako se ona malo iskrivi teze ide unutra i tu stvara problem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted July 17, 2016 Poslednjih mesec dana sam imao problem sa daljinskim zaključavanjem. Preciznije taster na kljucu je sve losije rado, trebalo je vise puta da se pritisne ne bi li dobio kontakt da zaključa/otključa auto. Zamenio bateriju ali se nista nije promenilo. Kvar je bio gumeni taster na samoj ploci koji se otanjio.Stari skinuli, zalemili novi i sad sve ponovo radi kako treba za 5 minuta. Na slici sam obelezio kako izgleda taj deo ako nekom bude trebalo. Cena je negde oko 100-ak dinara za dugmence a svako ko je imalo vešt sa lemilicom može sam uraditi ovaj posao da mu ne bi za ovaj poduhvat naplatili ko zna koliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted October 2, 2016 Imam problem sa centralnom bravom.Nije daljinski vec kljuc . Kada zakljucam-otkljucam svejedno sa vozaceve strane - zakljucavaju-otkljucavaju se samo ta vrata suvozaceva ne reaguju . Kada probam sa suvozaceve strane sve radi normalno. Ima li resenja .Da nije problem u samoj bravi vozackih vrata ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted October 2, 2016 On 19.12.2015. at 6:00 PM, snebojsa said: Jos nesto, kad je alarm aktivan i otkljucam kljucem vozacka vrata, znaci samo otkljucam i ne otvaram, samo se ona otkljucaju i nista se ne desava. Kad otkljucam suvozacka vrata otkljucaju se sva i alarm se oglasi (upali se svetlo na nebu). Da li to tako treba? I kod mene je isto tako, ali od ugradnje alarma, pre alarma je radilo normalno, ne znam u cemu je problem, ostavio sam to tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tetak89 0 Posted April 30, 2017 On 2.10.2016. at 8:06 PM, Punto mk2 JTD LE said: Imam problem sa centralnom bravom.Nije daljinski vec kljuc . Kada zakljucam-otkljucam svejedno sa vozaceve strane - zakljucavaju-otkljucavaju se samo ta vrata suvozaceva ne reaguju . Kada probam sa suvozaceve strane sve radi normalno. Ima li resenja .Da nije problem u samoj bravi vozackih vrata ? Isti problem druze imam i ja. Sa vozacevih vrata ne mogu da zakljucam suvozaceva....a sa suvozacevis zakljucam oboje vrata. Jesi uspeo da dodjes do nekog resenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 5, 2018 Drustvo imam problem, pomagajte. Imam punta sa fabricki ugradjenim alarmom i daljinski je na kljucu. E sad nece da zakljuca sve dok ne pridjem bas zaista blizu. Sta moze da bude a nije baterica u daljincu ona je nova? Ako moze sto pre odgovor da znam sta da radim posto nemogu na kljuc da otkljucam nerade mi cillindri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 16, 2019 Pozdrav imam problem sa jednim daljincem drugi mi je ispravan upitanju je alarm eagle master LT 5200. Vidim po internetu ima dosta univerzalnih daljinskih ali pise frekvencija 433 ima li gde da pise ja jurih po internetu nigde da nadjem na kojoj frekvenciji radi daljinac ima li ko iskustva za ovim univerzalnim daljincima.Naime zena mi je oprala daljinac u ves masini i sad ubacim novu bateriju i za sat mi se isprazni nosio kod coveka da poprvi kaze ne moze nema neki deo nesto daljinac radi ali kao lud isprazni bateriju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted December 16, 2019 Ja bih ga oprao u kontakt spreju, pa sta mu bog da.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 16, 2019 1 hour ago, milan-jtd said: Ja bih ga oprao u kontakt spreju, pa sta mu bog da.... Probao sam u alhoholu i nece probacuu kontaktu Mada probao bi i ovo sa daljincem univerzalnim samo da znam frekvenciju Quote Share this post Link to post Share on other sites