Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Lanciad

Lancia Kappa 2.0 Turbo

Recommended Posts

auto je odlican, ja obozavam kappu, imam dve zamerke samo, sve ostalo je na svom mestu...

1. plavi plish sedishta mi se nikad nisu svidjala, ima na otpadima dobrih, mozes da uradis zamenu uz malu doplatu ;)

2. taj SANG plejer nikako ne ide tu.. ne stoji jednostavno...

apsolutno sve ostalo je super ;)

dobrodoshao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican auto, ovaj tvoj je u odlicnom stanju cudi me da nema crna alcantara sedista, turbo je turbo :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedištima na fali ništa. Meni se dopadaju - ko u avionu - biznis klasa. Čuvaj taj auto prijatelju, vredi svake kile koju ima!. Nema danas više takvih naprava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapa pruža najveće zadovoljstvo kad iz nje predješ u mercedes. Tek onda shvatiš kakav duh imaju Italijani: I udobnost i snaga... samo ga čuvaj. Nije to vozilo za izživljavanje-nego za uživanje. Uvek sam se pitao na servisu gledajući te "kape" - kako im se isplati da sve to strpaju u kola i prodaju po toj ceni. A verujte mi, nema u čemu se nisam vozio. (Nisam u Tezisu!). Nažalost, uslovi saobraćaja u Beogradu, pa i u Nišu u poslednje vreme su takvi da ovakve automobile možete sa uživanjem da vozite samo vikendom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo receno Damjanovicu! Inace mecku ne volim, a Kappa je perfektan auto. Sve sto je potrebno da vozis dobrog Italijana je redovno odrzawanje, ali sam iskreno iznenadjen cena delowa u pozitivnom smislu. Ma saobracaj u Nisu nikad nije ni bio kvalitetan, dok je beograd za te neke stwari odradjen extra, ali guzve uwek postoje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ja vozim dve godine apsolutno svakodnevno i samo za te dve godine se oseca razlika, naravno na gore, koliko je neiskusnih vozaca, koliko njih ne postuje apsolutno ni jedan znak, i tako dalje... mozda je bg nekad bio extra, ali sada je ludnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio u Londonu preko mesec dana, kod sestre u gostima. Vozila me žena, normalno, prosečna brzina 20-30 km/h u zavisnosti u koje vreme vozite. Sve ulice - jednosmerne... Nigde gužve, nigde trubljenja, histerije... Brankov Most, Gazela, Bulevar Vojv. Mišića, Mostar, Takovska, Despot Stefan....Voze ljudi velika kola, voze i mala, parking-garaže svugde, na svakoj piše koliko i na kom nivou ima slobodnih mesta i koje su veze sa busevima i metroima najbliže za karakteristične pravce. Ovo kod nas, mi najviše liči na Bagdad, pa čak i gore. Kad negde pre podne treba da idem na ssastanak ili na gradilište, dodje mi da uzmem taxi koga obavezno nema a najbolje peške... pa dok mi se ne smuči, jer kad vidim na kompjuteru da mi je prosečna brzina 10 km/h, a tolika i potrošnja - smuči mi se život. Grdan je problem saobraćaja u BGD-u, a ne vidim mu skoro rešenje. Čak šta više: sve gore i gore. Očaj!! Prosto zavidim ljudima koji žive u Pančevu, Zrenjaninu, pa i Nišu, Požarevu ovo u Beogradu je U Ž A S !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lepo receno Damjanovicu! Inace mecku ne volim, a Kappa je perfektan auto. Sve sto je potrebno da vozis dobrog Italijana je redovno odrzawanje, ali sam iskreno iznenadjen cena delowa u pozitivnom smislu. Ma saobracaj u Nisu nikad nije ni bio kvalitetan, dok je beograd za te neke stwari odradjen extra, ali guzve uwek postoje!

lega vjerojatno još nisi kupio "pravi dio" za svoju kappu. Kappa je mrcina od auta, ali taj auto ne trpi loše održavanje i tu se nema kompromisa što se tiće održavanja. Nije problem kupiti kappu već je problem održavati kappu. Moja je u sada u dobrom stanju, ali ja svaki mjesec dam još 150 eura za održavanje i tako ću morati još par puta dok ne sredim neke sitnice. Inaće pohvala za turbaka. Mnogi kažu : no turbo no fun ,ali ja se zabavljam i sa atmosfercem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tek sam sada detaljno pogledao slike i skontao kako su mogli puuuuno bolje da odrade tu instrument tablu... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep, brz, udoban( jeb.sh tablu) ali veliki za moj ukus...a neko pomenu gore da mora redovno da se odrzava...a koji ne mora?

U zdravlje da ga vozis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolega po motoru :thumbup:

Kako te služi motor?koliko troši ulja,kako se odaziva na gas,turbina,

meni se deševa da kad ga gazim ponekad upali lampicu chek a na ekranu se pojavi poruka kao havarija nekog sistema i osete se promena u radu motora,oduzmem gas,valjda onda motor proguta knedlu i udri po gasu kao da ništa nije bilo,a sad mi se ta lampica pali i poruka se javlja na ler gasu ili kad tek krenem,pa opet neko vreme ništa-šta li je to? :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav kolega po motoru :thumbup:

Kako te služi motor?koliko troši ulja,kako se odaziva na gas,turbina,

meni se deševa da kad ga gazim ponekad upali lampicu chek a na ekranu se pojavi poruka kao havarija nekog sistema i osete se promena u radu motora,oduzmem gas,valjda onda motor proguta knedlu i udri po gasu kao da ništa nije bilo,a sad mi se ta lampica pali i poruka se javlja na ler gasu ili kad tek krenem,pa opet neko vreme ništa-šta li je to? :realmad:

evo jos jednog kolege sa slicnim motorom malo starije generacije 1993 148 KW!

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj motor je od 151 kw -205 konja/ako je tvoj motor kao na avataru razlika je u usisnoj grani koliko mogu da vidim-kad bi imao veću sliku???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moji dragi Kappisti - sve jedno je da li se radi o 148 kw ili 151 kw. To su luksuzne zverine koje traže "mažnju i pažnju"-jer to zavredjuju. Tako skup i relativno redak primerak vozila zahteva dobro uvo i savesnog vozača - u suprotnom "džabe vožnja". Bio sam u prilici da do detalja razgledam i da se vozim u takvom jednom primerku čekajući da mi kod Bogunovića (daleko im lepa kuća) nameste manžetnu prednjeg desnog homokinetičkog zgloba prošle godine. Vozio sam se vazda po mercedesima, audijima, ali ova naprava je daleko od nemačke visokoseriske "štanc" tehnoligije, ma koliko ona bila skupa i ekskluzivna. Od momenta razgledanja tog motora, sedanja u voziilo i vožnje sa njim (vozio ga majstor, ja bio pored njega)- počeo sam da se dubogo bavim psihologijom i mentalitetom naših kupaca koji na sve strane vrište od sreće impresionirani raznim BMW-ima, Audijima i mečkama. Ko nije probao vožnju u Kappi - ne zna šta je čudo. Ovaj primerak u kojem sam se vozio imao je 2 litre, benzinac, 220 konja, turbo!. Takvo ubrzanje jedne grdosije a da se pri tom u kabini malte ne ne čuje motor je fascinantno. Majstor ga je probao od Tošinog Bunara do aerodroma i natrag... Ide kao avion. Čuvajte ta vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...