Lanciad 0 Posted May 26, 2009 Vozim Lanciu Kappu 2.0 t 16 v,98 godiste,od full opreme je deli samo koza.Auto je u odlicnom stanju,evo slike pa prosudite sami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted May 26, 2009 auto je odlican, ja obozavam kappu, imam dve zamerke samo, sve ostalo je na svom mestu...1. plavi plish sedishta mi se nikad nisu svidjala, ima na otpadima dobrih, mozes da uradis zamenu uz malu doplatu 2. taj SANG plejer nikako ne ide tu.. ne stoji jednostavno...apsolutno sve ostalo je super dobrodoshao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanciad 0 Posted May 26, 2009 hvala na zamerkama , ali trenutno imam drugih obaveza u zivotu, a Sang sam dobio na poklon a poklonu se u zube ne gleda :rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted May 27, 2009 Plejer bas ne stoji Ladno imas oko njega lufta da gurnes prst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted May 27, 2009 Odlican auto, ovaj tvoj je u odlicnom stanju cudi me da nema crna alcantara sedista, turbo je turbo :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted May 27, 2009 Turbo je keva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 28, 2009 Sedištima na fali ništa. Meni se dopadaju - ko u avionu - biznis klasa. Čuvaj taj auto prijatelju, vredi svake kile koju ima!. Nema danas više takvih naprava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanciad 0 Posted May 28, 2009 hvala drugari hvala.cuvam ga i nemam nameru da ga menjam niposto.prezadovoljan sam njime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted May 28, 2009 auto je ekstra!!!moj sledeci model,nadam se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 28, 2009 Kapa pruža najveće zadovoljstvo kad iz nje predješ u mercedes. Tek onda shvatiš kakav duh imaju Italijani: I udobnost i snaga... samo ga čuvaj. Nije to vozilo za izživljavanje-nego za uživanje. Uvek sam se pitao na servisu gledajući te "kape" - kako im se isplati da sve to strpaju u kola i prodaju po toj ceni. A verujte mi, nema u čemu se nisam vozio. (Nisam u Tezisu!). Nažalost, uslovi saobraćaja u Beogradu, pa i u Nišu u poslednje vreme su takvi da ovakve automobile možete sa uživanjem da vozite samo vikendom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanciad 0 Posted May 30, 2009 Lepo receno Damjanovicu! Inace mecku ne volim, a Kappa je perfektan auto. Sve sto je potrebno da vozis dobrog Italijana je redovno odrzawanje, ali sam iskreno iznenadjen cena delowa u pozitivnom smislu. Ma saobracaj u Nisu nikad nije ni bio kvalitetan, dok je beograd za te neke stwari odradjen extra, ali guzve uwek postoje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted May 30, 2009 evo ja vozim dve godine apsolutno svakodnevno i samo za te dve godine se oseca razlika, naravno na gore, koliko je neiskusnih vozaca, koliko njih ne postuje apsolutno ni jedan znak, i tako dalje... mozda je bg nekad bio extra, ali sada je ludnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 30, 2009 Bio u Londonu preko mesec dana, kod sestre u gostima. Vozila me žena, normalno, prosečna brzina 20-30 km/h u zavisnosti u koje vreme vozite. Sve ulice - jednosmerne... Nigde gužve, nigde trubljenja, histerije... Brankov Most, Gazela, Bulevar Vojv. Mišića, Mostar, Takovska, Despot Stefan....Voze ljudi velika kola, voze i mala, parking-garaže svugde, na svakoj piše koliko i na kom nivou ima slobodnih mesta i koje su veze sa busevima i metroima najbliže za karakteristične pravce. Ovo kod nas, mi najviše liči na Bagdad, pa čak i gore. Kad negde pre podne treba da idem na ssastanak ili na gradilište, dodje mi da uzmem taxi koga obavezno nema a najbolje peške... pa dok mi se ne smuči, jer kad vidim na kompjuteru da mi je prosečna brzina 10 km/h, a tolika i potrošnja - smuči mi se život. Grdan je problem saobraćaja u BGD-u, a ne vidim mu skoro rešenje. Čak šta više: sve gore i gore. Očaj!! Prosto zavidim ljudima koji žive u Pančevu, Zrenjaninu, pa i Nišu, Požarevu ovo u Beogradu je U Ž A S !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki_1983 0 Posted May 31, 2009 Lepo receno Damjanovicu! Inace mecku ne volim, a Kappa je perfektan auto. Sve sto je potrebno da vozis dobrog Italijana je redovno odrzawanje, ali sam iskreno iznenadjen cena delowa u pozitivnom smislu. Ma saobracaj u Nisu nikad nije ni bio kvalitetan, dok je beograd za te neke stwari odradjen extra, ali guzve uwek postoje!lega vjerojatno još nisi kupio "pravi dio" za svoju kappu. Kappa je mrcina od auta, ali taj auto ne trpi loše održavanje i tu se nema kompromisa što se tiće održavanja. Nije problem kupiti kappu već je problem održavati kappu. Moja je u sada u dobrom stanju, ali ja svaki mjesec dam još 150 eura za održavanje i tako ću morati još par puta dok ne sredim neke sitnice. Inaće pohvala za turbaka. Mnogi kažu : no turbo no fun ,ali ja se zabavljam i sa atmosfercem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted August 25, 2009 tek sam sada detaljno pogledao slike i skontao kako su mogli puuuuno bolje da odrade tu instrument tablu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 25, 2009 Lep, brz, udoban( jeb.sh tablu) ali veliki za moj ukus...a neko pomenu gore da mora redovno da se odrzava...a koji ne mora? U zdravlje da ga vozis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 25, 2009 dobra i brza masina Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorralic 0 Posted August 25, 2009 Ako nije tajna,a koliko trosi?Cale vozi libru 2.4 jtd,iako je dizelas dosta trosi.A i bas je teska,a i kappa mi ne deluje bas lagana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 219 Posted September 6, 2009 Pozdrav kolega po motoru Kako te služi motor?koliko troši ulja,kako se odaziva na gas,turbina,meni se deševa da kad ga gazim ponekad upali lampicu chek a na ekranu se pojavi poruka kao havarija nekog sistema i osete se promena u radu motora,oduzmem gas,valjda onda motor proguta knedlu i udri po gasu kao da ništa nije bilo,a sad mi se ta lampica pali i poruka se javlja na ler gasu ili kad tek krenem,pa opet neko vreme ništa-šta li je to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted September 6, 2009 Pozdrav kolega po motoru Kako te služi motor?koliko troši ulja,kako se odaziva na gas,turbina,meni se deševa da kad ga gazim ponekad upali lampicu chek a na ekranu se pojavi poruka kao havarija nekog sistema i osete se promena u radu motora,oduzmem gas,valjda onda motor proguta knedlu i udri po gasu kao da ništa nije bilo,a sad mi se ta lampica pali i poruka se javlja na ler gasu ili kad tek krenem,pa opet neko vreme ništa-šta li je to? evo jos jednog kolege sa slicnim motorom malo starije generacije 1993 148 KW!Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 219 Posted September 6, 2009 Moj motor je od 151 kw -205 konja/ako je tvoj motor kao na avataru razlika je u usisnoj grani koliko mogu da vidim-kad bi imao veću sliku??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted September 7, 2009 skini sliku pa je uvelicaj!efekat je isti kao da stavim vecu sliku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 7, 2009 Moji dragi Kappisti - sve jedno je da li se radi o 148 kw ili 151 kw. To su luksuzne zverine koje traže "mažnju i pažnju"-jer to zavredjuju. Tako skup i relativno redak primerak vozila zahteva dobro uvo i savesnog vozača - u suprotnom "džabe vožnja". Bio sam u prilici da do detalja razgledam i da se vozim u takvom jednom primerku čekajući da mi kod Bogunovića (daleko im lepa kuća) nameste manžetnu prednjeg desnog homokinetičkog zgloba prošle godine. Vozio sam se vazda po mercedesima, audijima, ali ova naprava je daleko od nemačke visokoseriske "štanc" tehnoligije, ma koliko ona bila skupa i ekskluzivna. Od momenta razgledanja tog motora, sedanja u voziilo i vožnje sa njim (vozio ga majstor, ja bio pored njega)- počeo sam da se dubogo bavim psihologijom i mentalitetom naših kupaca koji na sve strane vrište od sreće impresionirani raznim BMW-ima, Audijima i mečkama. Ko nije probao vožnju u Kappi - ne zna šta je čudo. Ovaj primerak u kojem sam se vozio imao je 2 litre, benzinac, 220 konja, turbo!. Takvo ubrzanje jedne grdosije a da se pri tom u kabini malte ne ne čuje motor je fascinantno. Majstor ga je probao od Tošinog Bunara do aerodroma i natrag... Ide kao avion. Čuvajte ta vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites